Skoči na vsebino
Pomurje vam je bli?je !
Napisano

Drzava nas nateguje ko prasce, in ce se probamo proti postaviti, s tem nebi smelo biti nic narobe!

Sploh pa od tebe nisem pricakoval taksnega nastrojenja, ker si ponavadi pokazal, da imas kar realne poglede na dogajanje okrog sebe ;)

 

Aha, zdaj pa sem jaz nastrojen, ker sem samo omenil, da sli?im samo nerganje in sitnarjenje okrog te AC :ne vem: Je pa res, da si ti ta prvi Prekmurec (ki ga poznam), da ni takoj za?el s sitnarjenjem ob novi pridobitvi in da si pokazal zadovoljstvo ob tem dogodku in da je zate to vseeno velik plus :rispekt: .

 

Zakaj pa o?itam sitnarjenje? Po tej AC sem se od maja (vsaj mislim, da je bilo takrat delno odprtje - brez teh manjkajo?ih 20km, ki so jih odprli zdaj) ?e 2x vozil (v Prekmurju sem cca 5x-6x letno tako, da to?no vem kak?no je bilo tam stanje s prometom) vse do Lendave po tej "ozki/kolovozni" poti, kot ji pravijo nekateri de?urni nerga?i in ti povem, da je cesta popolnoma normalna in ?e je ves ta ?as uspela promet po?irati regionalka, ga bo dvopasovna z lahkoto.

 

Zavedati se je treba, da so se prometne zmogljivosti zdaj pove?ale za 200% saj je zdaj poleg enega pasu na regionalki pridru?ena ?e dva nova na AC tako, da tista koli?ina prometa, ki je ma?ila preozko regionalko bo zdaj rasporejena takoreko? na tri pasove. Po enem (regionalka) se bojo ve?ino vozili tisti lokalci, ki imajo kratke razdalje in se jim ne spla?a zavijati na AC, ker jim ta ni spotoma. Tranzitni promet pa se bo ves umaknil z regionalke na AC in tam celo porazdelil po dveh pasovih.

 

Tako, da zdajle govort o nekih bodo?ih imaginarnih gne?ah ?e predno zadeva normalno ste?e je ?isto nabijanje v 3PM. Mnogo ve?ji problem je po temtakem ?tajerski konec AC med predoroma Golo rebro in Pletovarje na vijaduktu ?kedenj, kjer sta tudi "samo" dva pasova brez odstavnih in je cesta natanko tako ozka kot na pomurki. Pri tem pa je kole?ina prometa na ?tajerki bistveno ve?ja saj se prometu iz Mad?arske smeri priklju?i ?e promet, ki vstopi s strani Avstrije na ?entilju.

 

Tak?na AC je tudi recimo mimo Vipave in Ajdov??ine proti Novi Gorici pa se promet tudi tam odvija popolnoma normalno pa je koli?ina prometa tudi tam ogromna.

 

 

 

Pa ?e beseda ali dve o re?evanju pri nesre?ah. Ni problem ozkost cesti?? pri re?evanju ampak je problem v sistemu in glavah teh, ki organizirajo pomo? in re?evanje.

 

Kako bi moralo biti pa na ?alost ni. Dispe?erski center mora ob prvem klicu na pomo? povpra?ati ali je cesta prevozna ali jo je nesre?a ?isto zablokirala. ?e je prevozna se gre re?evanje v smeri vo?nje.

 

?e ni se re?evanje za?ne izvajati v smeri nasproti vo?nje a ne tako, da pridejo do nesre?e po nasprotnem pasu ampak vstopijo na AC proti smeri vo?nje in vozijo proti mestu nesre?e. Nasprotnega prometa NI saj ga blokira sama nesre?e.

 

Ampak ?al v glavah odgovornih ?e nismo pri?li tako dale? v razmi?ljanju - ?koda :(

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN
Napisano

Hmm tale test bi rad videl B)

Malce sem pregledal teste mazde 6 2.3 in mazde 6 cd143, obe sta kar blizu:

mazda 6 2.3

Pospe?ki (s) 0-100 km/h: 9,0s

1000m z mesta: 30,3 (178 km/h)

Pro?nost (s)

50-90 km/h: 10,0 (IV.)

80-120 km/h: 12,8 (V.)

Najve?ja hitrost: 213 km/h (V. prestava)

 

mazda 6 cd143

Pospe?ki (s) 0-100 km/h: 9,3s

1000m z mesta: 30,5 (173 km/h)

Pro?nost (s)

50-90 km/h: 6,9/13,3s (IV./V.)

80-120 km/h: 8,5/13,4s (V./VI.)

Najve?ja hitrost: 206 km/h (VI. prestava)

 

Glede pro?nosti je pomojem fer primerjava pri dizlu v prestavi vi?je saj ima konec koncev tudi eno prestavo ve?.

Vir: avtomagazin

 

Zgleda da ne govorim nekaj na pamet. :whatever:

Kar se pa imaginarnih serijskih turbobencinarjev ti?e pa: ever heard of FSI, MPS, STi, EVO itd. kratice. :ne vem:

 

Dej no Boss, you can do better than that!

 

Ti pa si manipulator :bravo:

 

Najprej izzove? debato kako bomo pospe?evali v tretji prestavi in ko ti napi?em argumente, spremeni? zgodbo in najprej vzame? bencinarja, ki ima 166 konj proti dieslu s 143KM in kot da to ?e ni dovolj mora diesel pospe?evati ?e prestavo vi?je od bencinarja LOL :hohoho:

 

?e slu?ajno ne ve? je prestavno razmerje med Mazdinim dieslom s 5 prestavami enako kot prvih 5 prestav pri 6 stopenjskem menjalniku. 6. prestava je dodana samo zaradi var?nosti in ti?jega teka pri vi?jih hitrostih. Mislim, da je jasno, ?e se pri 120km/h v ?esti vrti motor z 2.000 obrati da to ni namenjeno pospe?evanju ampak var?evanju. :whatever:

 

Tvoje navajanje nekako tako zveni kot bi zdaj jaz rekel, da ker se diesel uporaben samo do 4.000 obratov bo moral v primerjalni tekmi pri pospe?evanju tud bencinar samo do teh obratov in za name?ek damo v avto z bencinskim motorjem ?e dodatnih 100kg, da bosta zdaj po te?i tudi izena?ena saj je diesel ene toliko te?ji od bencinarja. :whatever:

 

 

Glede teh kratic pa samo toliko Sti, Evo, MPS sploh ne sodijo v to kategorijo saj po ceni ?e kar precej odstopajo navzgor zato primerjava ni ravno umestna saj nima? ekvivalentnega diesla. Jaz sem se bolj osredoto?il na izbiro pri Mazdi ampak, ker si v?gal na splo?no pa naj bo.

 

Lahko vzamemo primerjavo pri VW-ju, kjer imajo za Passata ?iroko izbiro motorjev

 

Tam imajo 1.8 TSI s 160KM, Pa turboFSI 2.0 z 200KM in za primerjavo 2.0 TDI s 170KM

 

Po cenah je TFSI malce dra?ji od TDI-ja z isto opremo tako, da sta avtomobila primerljiva. Pri pospe?evaju iz 0-100km/h, je turbobencinar za cca sekundo hitrej?i predvsem zato, ker je pri dieslu pa? treba prestaviti ?e v tretjo bencinar pa to dose?e ?e v drugi prestavi. Zaradi 30KM ve? je tudi TFSI za cca 10km/h hitrej?i pri kon?ni hitrosti.

 

Pri medpospe?ku je razlika ?e manj?a in je cca pol sekunde v prid bencinarja. Poraba je pri dieslu za 2 litra ni?ja in registracija za 350? ni?ja. ?e vra?unam malo dra?ji servis za diesla (cca 100?) in 25.000 prevo?enih km letno je diesel cenej?i za cca 750? vsako leto. Po statistiki imajo ljudje avto cca 6 let v povpre?ju, kar zna?a 4.500? prihranka + v povpre?ju 1.500-2.000? vi?ja cena pri prodaji rabljenega diesla je ta razlika 6.000-6.500?.

 

A je res tiste pol sekunde pri medpospe?ku vredno takega stro?ka :ne vem: predvsem pa je tukaj dokaz da turbobencinar pri enaki kubaturi ni ne vem kako dale? v prednosti pred turbodieslom tako, da izgovor v stilu kaj pa ?e bi bil turbobencinar ni ne vem kako dober ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN
Napisano

Yes challege! :D

 

Boss, jaz vem, ti ve?, vsi ki so kdajkoli se vsedli v dizla vejo kaj dela dizel pri 5k obratov NI?, kaj dela dizel pri 4k obratov NI? torej ti ostane dejanskih uporabnih cca. 2500-3000 obratov da naredi? kar pa? mora? narest, pri bencinarju je ta razpon 2x ve?ji, torej mislim da je ta trditev da mora? pri dalj?em prehitevanju ?altat umes kar dr?i. :ne vem:

Vem iz lastnih izku?enj (alfa 1.9 jtd)

 

Razlika je v tem, da sem ti jaz postregel s podatki (?tevilkami) ti pa govori? nekaj na pamet. Sem pripravljen narest to?no tak primerjalni test, kot si ga predlagal "prehitevanje v tretji prestavi pri 60km/h" - lahko tudi proti ajvarjevim 166KM, da bo bolj po?teno ;).

 

Mazda 6 diesel ima svojo maksimalno mo? pri 140KM pri 3.500 obratov in do 4.000 vle?e normalno tako, da so optimalni obrati med 1.800 in 4.000 kot sem napisal (2.200 obratov ampak to pomeni v tretji prestavi hitrost od 50 so 110km/h - ?e pa to ni dovolj za prehitevanje kamionov na regionalkah potem pa res ne vem zakaj si namesto Mazd raje ne kupujemo Ferrarije, Porsche in Lambote.

 

Labi pravi? da bi lahko vozil v ?etrti do 180, ja to bo to! Koliko ?asa in kako :blink: Al si mogo?e bencinarja mel u misllih ko si to pisal :P

 

Da sploh ne omenjam stro?kov servisa (tako kot pravi yavar), zvoka, ob?utkov itd...

 

Zaradi predpisov in gostote prometa se tudi na AC-jih 99% ?asa ne moremo voziti ve? kot 130-140km/h kar za primerjavo pomeni pri dieslu 2.200-2.300 obratov pri bencinarju pa ?e blizu 4.000 obratov. Glede na to, da imam raje, da je motor ?imbolj tih je pri tej hitrosti diesel veliko bolj prijazen za u?esa kot bencinar. Kar se pa servisov ti?e pa dr?i, da je veliki servis bistveno dra?ji pri Mazdi, ker ima ?e vedno jermen. Novi diesel 2.2 bo imel verigo ampak bo ?al verjetno postregel s 185KM, kar ga bo vrglo v najvi?ji razred pri registraciji tako, da verjetno ne bo ravno prodajni adut. Pri tem bo veliki servis skoraj enak bencinskemu.

 

 

Aja, pa ?e ena stvar, have in mind da govorimo o TURBOdizlih in NONturbo bencinarjih.

Upa kdo primerjat NONturbo dizla z NONturbo benz., oz. TURBOdizla z TURBO bencinarjem ?zmeden?;)

He, he, I just this kind of debates! :P

 

Stara zgodba - govorimo o avtih, katere lahko kupi?, ko gre? v salon in ne v nekaterih imaginarnih Turbobencinarjih, ki bi delali ?talo, ?e bi vsaj serijsko obstajali.

 

Lahko pa povem samo to, da je mene Audi A4 1.8T (150KM) razo?aral saj od tistega tako hvaljenega turba ni bilo niti T - OK, mogo?e je bil kriv quattro pogon, da mu je vzel vso ?ivost. :ne vem: No takrat sploh ?e nisem imel Mazde in sem bil na Kijinih atmosferskih bencinskih 116KM pa skoraj nisem ob?util, da bi bil turbobencinc tak zakon, kot se klele predstavlja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pomurje vam je bli?je !
Napisano

spo?tovani soforuma?i, ponosno Vam sporo?am, da je avtocesta od Primorske ?ez Pomurje do Mad?arske od v?eraj odprta, zato naj vas nikar ne spremljajo zadr?ki, da bi se vsedli v avto in prizoomirali v na?e konce ;)

 

po trditvah medijev se da pot od morja do ?itarice slovenske prepeljati v cca 3 urah ( jaz trdim da v 4 )

 

nekateri imate sedaj prilo?nost, da se nau?ite malo geografije in opazite, da Murska Sobota nikakor ni na Mad?arskem :P

 

http://24ur.com/novice/slovenija/odprta-ce...-avtocesta.html

 

?estitke prekmurcem, da ste kon?no dobili AC :bravo: je trajalo ampak vsaj niste bili zadnji (dolenjci bodo na svojih manjkajo?ih 15km mimo Trebnjega ?akali ?e kak?no leto in pol :( ), da jo imate. Je pa nekaj res, da prava povezava bo ?ele, ko bo dokon?ana obvoznica mimo Maribora in se bo tam pridobilo ?e minimalno 10-15minut. Potem bomo lahko ?ele rekli, da je Lendava povezana s Koprom.

 

Se opro??am, ker mi nekaj ne gre v ra?un - a so/ste prekmurci res tolik?ne sitnobe, da niste zadovoljni s tem kar ste dobili, ker to kar berem po forumih je eno samo nergane, kako je cesta preozka, ni odstavnih, da bo to cesta smrti pa ne vem ?e kak?ne idiotizme. Kaj a tista stara cesta iz Radgone, ?ez Lenart proti Pesnici je bila potem po tej logiki torej bolj?a od nove dvopasovne AC, al kaj?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN
Napisano

Aha challange :D

 

Diesel pri novi ?estki deluje dokaj suvereno med 1.500 in 5.000 obratov. Najbolj efektiven pa je med 1.800-4.000 obratov in bom za referenco vzel le vo?njo v tem obmo?ju

 

Pri teh obratih posamezne prestave dosegajo naslednje hitrosti

 

1. 16km/h-36km/h

2. 30km/h-68km/h

3. 48km/h-108km/h

4. 68km/h-150km/h

5. 85km/h-190km/h

6. 103km/h-228km/h ;)

 

Torej v tretji z dieslom pospe?i? od 50km/h do 110km/h (blokada v tretji je pri 140km/h - 5.100RPM) z lahkoto, kar je dovolj za vsa prehitevanja, ki si jih lahko zamisli? brez, da bi se ukvarjal z menjalnikom.

 

Zato res ne vem od kod ideje, da je treba z dieslom ?altat med prehitevanjem, kv?emu nasprotno saj so prehitevanja z dieslom, zaradi velikega navora v nizkem obmo?ju in mo?i v vi?jem obmo?ju obratov, izredno enostavna in hitra (odli?en medpospe?ek). Lahko pa sprobamo tudi v ?ivo ?e kdo slu?ajno ne verjame :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je pa kr smeh
Napisano

ne kje pa haha :hohoho:

 

Ampak feltna je pa huda, pravi model za bejbe... glej kako so kraki oblikovani - bolj nazorno se ?e te?ko ;)

 

 

 

pa sem se ?e spra?eval kako zgledajo "kromana jajca" - evo tako :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN
Napisano

Ma ja ... osel gre sam 1x na led in ker nisem osel sem ?el pa? 2x. :hohoho:

 

 

 

mater smo OFF in to v malih oglasih ... se opravi?ujem, po drugi strani pa to pomeni, da je cela tema skoz aktivna in ni hudi?, da kdo ne bo videl tega oglasa in kupil ?estko ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN
Napisano

...in jaz tudi.Psst,Boss,sej bi vsi imeli diesel powerje, samo zaradi presti?a "kao" prisegajo na benzince...

...in se ?udijo,ko gremo z lahkoto v najvi?ji prestavi v vsak hrib. ;)

 

ampak res, daj ne razlagi teh stvari, ker bojo na idejo pri?li, da bi diesla imel...

 

... fantje ni? brat to so sam interne fore med diesela?i, ker smo ?e danes ?alostni kolk smo se nategnili z dieslom

 

diesel sux full time....**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**?e verjame? ;)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Jst sem pa fasu vnetje bobni?a in sluhovoda :wacko:

 

Zdravnica mi je predpisala troje razli?ne tablete/kapsule in zdej sem prijetno zadet B):zvizga: (tole zadnje spada mogo?e v kak?no drugo temo :P )

 

Zgleda da bom prihodnjih nekaj dni kar nekaj ?asa pre?ivel pred kompujterom. :ne vem:

 

Kdo bo pa domovino branu pred upadi "groznih" hrvatov :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

prepucavanja v zvezi z DIESEL vs BENCIN
Napisano

Hja pri registraciji in cestnini si z 1.8 za cca 100-165? (odvisno v katerem premijskem razredu si ;) )na bolj?em kot z 2.0

 

 

 

Diesel SUX !

 

:bravo: se strinjam, vsi nehite diesle kupovat***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*** in se bo poraba diesla v svetu zmanj?ala ter bo spet cenej?i od benza - juhej, pa se bom ?e ceneje vozil :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

saj kle ni debate - po moje zgubijo vse gledalce razen tistih petih al pa ?estih 12 letnikov, ki v formuli vidijo le to kolik ?iba in kako rohni. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Formula 1
Napisano

Ve?ina tave?jih se itak ne strinja tako, da to ni kaprica Ferrarija.

 

?e to naredijo potem za vse te ni ve? nobenega smisla, da dajejo ime na nekaj kar sploh ni Ferrari. Da se jim bo nato dogajalo, da bodo v isti ligi kot Force India, je bolje da nehajo z F1. Ne rabimo ?e enga tekmovanja A1.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je pa kr smeh
Napisano

pa odgovor od RKC-ja so ?akali - haha dobil ga je ugodno, kak?en argument... a to, da pa so stro?ki vzdr?evanja in registracije enormni pa RKC ne briga - seveda jih ne, ko pa ov?ice vse pla?ajo :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kon?no vinjete?
Napisano

Kak?en Pahorjev troj?ek saj ?e niso prevzeli oblasti :ne vem:

 

To je pa? ?e ena bombica odhajajo?e vlade, ki zdaj sama me?a drek, ki ga je nasrala... evo klele mate sranje zdej ga pa spucite drugi, da vas bomo lahko kritizirali :D .

 

Ampak a ni zanimivo kako bi vsi radi lomili kopja na voznikih osebnih avtov, ki imamo v ve?ini z vo?njo samo stro?ke. Nih?e pa se no?e kaj dosti ukvarjat s kamionarji, ker se jih zgleda bojijo.

 

Kamionarji SLU?IJO z vo?njo po cestah in jih tudi edini uni?ujejo zato bi morali oni nositi najve?ji del finan?nega bremena glede AC - tako po?nejo v Nem?iji, ?vici, Avstriji in drugod po relativno razvitih dr?avah, ampak ne pri nas bomo pa colali rajo naj ona dofinancira transportne dejavnosti.

 

Re?itev je pa tako enostavna, da bolj skoraj ne bi mogla biti in bi najve?ji del bremena nosili tranzitni prevozniki, ki pri nas samo drek pu??ajo in ni od njih ?isto nobene koristi.

 

Cestnino za kamione pove?at za 50%, na?im kamionarjem pa omogo?it ve?je popuste preko sistema ABC, da se bodo reve?i ?e vedno lahko vozili v mercedesih E ali pa S klase. ;)

 

Se pravi >500? nalaganja dobroimetja 10% popusta (se pravi bo imel 550? dobroimetja)

>1500? -20% (1800? dobroimetja)

>3000? -30% (3900? dobroimetja)

>5000? -40% (7000? dobroimetja)

 

Da ne bo kdo mislil kolk je 5.000? - to je 50 vo?enj od ljubljane do Kopra in nazaj

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.