res je ja..... sram naj jih bo....ljudje pa rev??ino tol?ejo vsak dan
Tisti, ki govorijo o ko??kih raja je pa? ne... in ne razumejo, da nekateri ?e za kruh nimajo. Jan?ev odgovor bi bil spet plagiat (Maria Antoaneta) in bi rekel, da ?e nimajo za kruh naj si pa spe?ejo potico.
Ker je uvedba vinjet in odprtje ?entvi?kega predora tako razburila Slovence nam je skoraj u?lo, da se s 1.7.2008 uvajajo tudi nove registrske tablice.
Ponovno se namre? vra?amo k prvotnim SLO tablicam z veliko lep?o tipografijo in preglednostjo. ?al pa se vra?a zeleni rob, kar bo verjetno razburilo vse Maribor?ane ampak se bodo morali potola?iti, ker proizvajalec pa? ni predvidel vijoli?ne obrobe.
Saj ve? kako je bil prvotno predor na?rtovan? Na razpisni dokumentaciji sta bili samo dve dvostezni cevi in nobenih priklju?kov nikjer. Zaradi neugodne geolo?ke sestave tal je bil predor takrat ocenjen malo nad povpre?no ceno. In na mednarodnem razpisu je takrat zmagal SCT s ceno nekaj nad 40M?.
Potem pa so se za?ele spremembe, ki so bile tako spretno speljane s pomo?jo kvazi civilne iniciative in pod pokroviteljstvom SLS-ovcev. Iz tistega enostavnega projekta je ratala tale kolobocija z dvema dodatnima cevema (zakaj ?e?) in s tem so morali tudi osnovni del predora raz?iriti ?e za en pas.
Zaradi takega projekta so morali izkopati ogromno kaverno in jo ustrezno nato zabetonirati z nosilnimi stenami, da bi v sti?i??u z dovoznimi cevmi bilo dovolj oja?ano. In zato se je predor tako astronomsko podra?il ampak zavedati se je treba, da osnovna cena in originalni projekt s to ceno in zdaj?njim projektom nimate ?ist nobene veze. In tudi zato se je izgradnja predora podalj?ala za dodatni 2 leti.
Zato bi bilo dobro povpra?ati odgovorne v vladnih slu?bah in na ministrstvih, da naj kon?no 1x vr?ejo karte na mizo in povejo zakaj je pri?lo najprej do sprememb, zakaj so sploh bile potrebne in kdo je pobasal dodatne provizije za 200% dra?ji projekt.
Nikakor ne branim Zidarja in SCT ampak v tej zgodbi oni igrajo samo obrobno vlogo oz. vlogo de?urnega krivca (verjetno je bil tak dogovor) ampak pravi falotje so drugje.
Pa sej je jasno samo mal je treba pomislit. Zakaj sta se uvedba vinjet in odprtje predora tako pokrivali? Zato, da bi se vinjete takoj izkazale kot izredno u?inkovite kar je za predvolilmo tekmo zelo pomembno. SCT je na?rtoval odprtje predora ?ele v jeseni vendar so jih prisilili, da so na vrat na nos zadevo dokon?ali. Saj to ni ni? narobe samo problem je potem tole, ?emur smo pri?a zdele. ?e dobro, da ni nih?e nastradal je pa to ziher eden rekordov, da prej kot v osmih urah zadevo zapre?.
?alostno je pa predvsem to, da so ?isto vsi topovi obrnjeni proti Zidarju in SCT-ju, kakor, da si je on spomnil toliko priklju?kov pod zemljo, ki drasti?no podra?ijo gradnjo. ?as je da se sodrga SLS-ovska po?isti iz prometnega ministrstva in DARS-a pa da se nehajo sprenevedat, kdo je kriv za tako ceno predora in da odgovorne spravijo pred sodi??e. In odgovorni so predvsem tisti, ki so drasti?no spreminjali projekt, a ne g. Podobnik in prijatelj?ki.
Poleg spodnjih slik, ki ka?ejo kaj se mi je z gumo zgodilo, o?itno je bila pregreta, pol pa nisva prav cajt porajtala d je prazna in je ?la ?e feltnca u 3 ...
To pa ?e zdale? ni vse, sem 1 dan prej dal kolegu za vozit Duhca, pa ne vem kako mu je ratal, da je nekje pri brzini cca. med 140 in 160 iz 5. v 2. pre?altu (vrjetno je hotu dat u 4.), posledica tega, kok mi je majster mehanik zdele povedu, mi je presko?u jermen, na eni od odmi?nih in to baje samo za en zob. Je pa filing tak - avto ful trese, nekak tko kot da bi po treh laufu, ko je mrzu, pol ko je topu ne trese ve? tok, je pa pol problem, ko je enak ob?utek, kot ?e ti elektrika neke prebija, ko ful cuka in rabi? dajat ve? gasa! Dost podobno obna?anje sem mel npr. pr starmu Golfu, ko sm meu 1. vergazr zasmeten! :ne vem:
Zdej sva z mehanikom zmenena, da nasledn pondelk prepelem stroja, do tkt da se pa loh nalahko vozim z njim, strogo brez pritiskanja mi je reku!
No tole je eno najdal?ih jamranj do zdele, sam kva ?m, ni mi ?lo lih najbol pretekla dva dneva!
Aja plus to da me je v eni sami no?i dvakat ustavu, sam je biu ok in niti za homologacijo ni n? pra?u!
Joj no Borut... pa a ti i??es najcenej?e in kakovostno vpra?ljive gume? Pol pa ho?e? ?e ?portno vozit - te dve zadevi se izklju?ujeta.
Povrh ma? pa gume ?e oreng izrabljene (sploh si ne upam za letnico vpra?at) in verjetno si v preteklosti ?e kak?en robnik nabil iz notranje strani, kjer je nato naredilo bulo in s ?asoma je gumo razneslo. Mo?no je pa tudi, da je avto precej ?asa stal na istem mestu, kar je tudi "super" za tako "kvalitetne" gume.
Kot drugo pa je tako, ?e avto posoja? in folk nima nobenega ob?utka. ?e dobro, da mu ni ratalo dat v Rally prestavo tako, da lahko samo upa?, da je res samo zob presko?u in da zaradi tega "podviga" ni ?e kak?no ojnico ukrivilo.
Pa so me Hrvati spet presenetili in tokrat pozitivno ... vidi se da so vseeno mnogo bolj pametni od njihovih umazanih politikov, ki bi ?rtvovali tudi svoje dr?avljane samo, da bi ?im bolj blatili Slovenijo.
ja pa kaj si pri?akoval? to pa ja ni styling dodatek, ?e ve? tud tunning dodatek ni, ker ti ne prinese nobenih dodatnih konjev kot recimo nekatere druge nalepke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tisti, ki govorijo o ko??kih raja je pa? ne... in ne razumejo, da nekateri ?e za kruh nimajo. Jan?ev odgovor bi bil spet plagiat (Maria Antoaneta) in bi rekel, da ?e nimajo za kruh naj si pa spe?ejo potico.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani