Me je pa zanimalo a smo res slovenci eni taki brezobzirni divjaki kot nas prikazujejo tisti, ki kao skrbijo za varnost v cestnem prometu. V bistvu sem pozitivno presene?en saj niti ni tako hudo... je pa zanimivo, da je tretjina tistih, ki prekora?ijo tujcev - Italijani, Avstrijci, Nemci, najhuj?i so pa definitivno Hrvati in to predvsem Zagreb?ki snobi, ki v svojih pregre?no dragih BMW-jih, Me?kah in Audijih redno peljejo precej ve? kot je omejitev.
Je pa na cestah velik bosanskih in srbskih tablic ampak le ti vozijo dokaj po predpisih razen, da so ob?asno prenalo?eni. Zgodba o balkancih potem takem niti ne dr?i.
Aja med znamkami pa ne bo? verjel vodi celo Audi pred BMW-jem , VW (passat) je tretji. Vozniki Mazd s(m)o zgleda kar v redu saj imam na?tetih le nekaj primerov.
Sem pa do danes na?tel "le" 4 primerke, ki bi jim lahko trsni?no rekel norc za volanom oziroma ob?utna prekora?itev... 2 BMW-ja, Passat in Honda
Zato pa obstajajo radarji in policaji .Sej tudi na avtocestah se vsem nekam mudi,tako,da ?e vozi? 130 si precej ogro?ena vrsta. Meni ni niti po avtocestah ve? ne vem kak "gu?t" vozit,ker so vsi ?iv?ni in se vsem kao nekam mudi.
Boss,V Lj. ali drugam se pa res vozim 1x na mesec ali eventualno 2x,pol se bom ?e manj....ker se mi ne bo dalo in bom raje ve? telovadu po Italiji.Tam bodo verjetno imeli ?e par let dobro staro pobiranje ?oldov.
Pa sej ?e gre? 1x v lj in nazaj je to 8,80? oziroma 105? na leto pa si ?e skoraj pri predlagani ceni letne vinjete. Govorim o vinjeti, ?e bi bila tam nekje 150?. ?e pa pride? ?e na kak?no Mazda?ko sre?anje, ki ga bodo pripravili ?tajerci v Mariboru pa ?e kak?na dva piknika, ki bosta letos pa si na tej ceni. Potem ti pa ne bo ve? treba razmi?ljat a bo? ?el 1x ali 2x na mesec v Lj. :ne vem:
Kar se pa ti?e vo?nje 130km/h na AC pa ?e od januarja delam zanimiv preizkus. Ker sem vsak dan na cesti na AC ?tejem koliko vozil (in znamke ter dr?avo vozila) me prehiti, ?e vozim 140km/h (po ?tevcu - realno je to 130km/h). Plan imam to dokon?ati do konca tega meseca a ?e zdaj so rezultati nadvse zanimivi. Ve? o tem konec meseca.
?e bodo vsi tako razmi?ljali bo potovanje tudi po vsporednih cestah prijeto. ?e pa bodo nekateri hoteli "?parat" in ?e hitro nekam prit bo pa ?tala. In jaz se bojim, da bo ?tala.
Na prvi strani tega topica sem tudi sam bil proti vinjetam, kljub temu, da ste se nekateri trkali po ?elu in govorili, da je Boss nor. Kljub temu, da bom prihranil vsaj 600? na leto pa ?e brez slabe vesti se bom vedno peljal samo po AC, sem bil ob prvotnem predlogu skepti?en saj je veliko preve? priviligiral tovornjakarje in del njihovih stro?kov prevalil na ostale udele?ence v prometu ?e posebej ob dejstvu, da kamion 40.000x bolj uni?i cesto kot osebni avto.
Po?asi se stvari le kristalizirajo in to da kamioni ostanejo na starem sistemu je edina mo?na re?itev, da ne bomo privabili ?e ve? tranzitnega prometa. Sploh pa ne bi bilo neumno, da obstoje?i ABC sistem zdaj porinejo v roke kamionarjem, ki so bili v zadnji grupi (?leperji in prikoli?arji) in koristno uporabimo ?e obstoje?o tehnologijo in bistveno zmanj?amo vrste (vsaj za doma?e prevoznike).
Nazaj k vinjetam.... moja ocena je, da bo v tej situaciji (vinjeta samo za osebne) lahko cena vinjete zdaj bistveno ni?ja in se bo gibala nekje med 120-150? na leto. Veliko? Kot cifra v 1x znesku mogo?e ?e a ?e to razdelimo na mesece je to "le" 10-12,5?. A se vam ?e vedno zdi veliko?
A za 10? na mesec ste pripravljeni zgubljat ?as na lokalnih cestah, se izpostavljati nevarnostim dvosmernega prometa in recimo reskirati eno uro ve? vo?nje od recimo Lj do Kopra. Pa saj va? ?as tud ni zastonj. Zakaj samo cifre premetavate in zakaj si ne ra?unate tudi svojega ?asa? Evo po tamalem je ura, ?e imate mese?no pla?o tam nekje 800?, cca 5?. Od Lj-Kopra in nazaj ste torej ob 10? samo v ?asu.
Torej ste samo 1x od Lj-Kopra in nazaj pokrili ceno letne vinjete na mesec.
Pa kaj je 10? - marsikdo ima 3x in ve? znesek na mesec samo mobitela; 1 pizza s pija?o; 2x v kino; za en ve?er zunaj je premalo; 10 kav; 5 ?katl ?ikov; lahko na?tevam v nedogled pa ne bom, ker itak vidite kam Boss taco moli.
Finan?no to res ne sme biti problem, tisti, ki pa res samo 3x na leto uporabi AC bo pa verjetno za tiste 3x lahko tudi pogre?al AC.
Sicer bomo itak ?e videli kak?ne bodo cene, ker cena je tukaj ?e najmanj?i faktor za posameznikov ?ep. Poglejte si prednosti in koristi, ki jih s tem imate.
?e bi bilo po moje bi uvedel obvezno vinjeto za vse v nekem simboli?nem znesku 30? za vse osebne avte (tudi tujce) na leto in v ceno bencina vgradil ?e znesek recimo 5centov na liter za financiranje AC-jev.
Hehe Catya... si se ?e nalezla seksualnoeroti?ne klime, ki veje na tem forumu... Tajko na hrbet pa bo prec bolj? Labi, ?e to ne pomaga pol pa res zelo boli al si pa peder
Boss, sam d nav? pol spet isku novga sprednga dela ?ez kak dan!
dobro so te preparirali, ?ez vsa ta leta konstantnega ponavljanja, da ?e ima? letne gor na snegu si pa kr takoj mrtu ali pa vsaj v grabnu.
Prmejdu?, do leta 1998 (uvedba zimske opreme) smo se pa vsi vozili samo z enimi gumami celo leto in to niso bile zimske. Kljub temu, da so bili slab?i materiali pa manj dodelani profili pa smo vseeno kar pre?iveli brez trkov in nesre?.
Kamioni pa Avtobusi pa itak nimajo zimskih gum pa ve?ino ?ibajo ?ist lepo po snegu. Problem je le pri nalo?enih kamionih, ki za sabo vle?ejo prklopnik ali polpriklopnik.
kaj ubogi zaj?ek - samomorilec je bil... tega bi slej kot prej nekdo zgazil - neke vrste naravna selekcija saj pre?ivijo le tisti, ki ne ska?ejo pred avtomobile.
Mally vidim, da je kar nekaj ?kode ... upam, da ne bo predrago za popravit.
Kot odgovor na Va?o pro?njo, da potrebujete ve? informacij o moji nesre?i, vam sporo?am naslednje:
Pod ?tevilko 3 Poro?ila o nezgodi sem kot vzrok nesre?e navedel "nepremi?ljeno ravnanje". Prosili ste me, naj natan?neje opi?em, kaj sem s tem mislil.
Po poklicu sem krovec. Na dan nesre?e sem delal sam na strehi ?estnadstropne novogradnje.
Ko sem kon?al delo, mi je ostalo ?e pribli?no 250 kg opeke. Ker jih nisem hotel nositi navzdol po stopnicah, sem se odlo?il, da jih bom po zunanji strani spustil navzdol v vedru. ?ez ?kripec sem napeljal vrv, ki sem jo na eni strani pritrdil na tla, na drugi konec sem privezal vedro in vanj nalo?il opeko. Nato sem se vrnil navzdol in odvezal vrv. Trdno sem jo dr?al, da bi vedro z 250 kg opeke ?im bolj po?asi prispelo na tla. Kot je razvidno iz ?tevilke 11 mojega Poro?ila, je moja takratna telesna te?a zna?ala 75 kg. Ker me je v tem trenutku zelo presenetilo, da sem izgubil tla pod nogami in me je za?elo vle?i navzgor, sem izgubil prisebnost in pozabil izpustiti vrv. Na tem mestu mi verjetno ni treba dodati, da me je vleklo navzgor z vedno ve?jo hitrostjo. Pribli?no v vi?ini tretjega nadstropja sem sre?al vedro, ki je prihajalo iz nasprotne strani. To pojasni po?kodbe na lobanji in zlomljeno klju?nico. Pa vendar mi je to sre?anje le neznatno zmanj?alo hitrost. ?e vedno me je vleklo navzgor, dokler mi ?kripec ni vase potegnil prednjih ?lenkov mojih prstov. Na sre?o sem ostal priseben in se kljub bole?ini trdno dr?al vrvi. Toda v tem ?asu je vedro udarilo ob tla s tako mo?jo, da mu je odbilo spodnji del in so opeke zletele ven. Brez opeke je vedro tehtalo pribli?no 25 kg. Pod ?t. 11 Poro?ila je navedena moja telesna te?a (75 kg). Kot si verjetno lahko predstavljate, sem takoj za?el hitro padati. Pribli?no v vi?ini tretjega nadstropja sem se ponovno sre?al s tokrat navzgor prihajajo?im vedrom. To pojasnjuje oba zloma ter odrgnine po nogah in spodnjem delu telesa. Sre?anje z vedrom je upo?asnilo nadaljnje spu??anje, zaradi ?esar pri padcu na kup opek niso nastale ve?je po?kodbe. Zlomila so se le tri hrbteni?na vretenca. Hkrati pa z ob?alovanjem priznavam, da sem v tem trenutku ?e enkrat izgubil prisebnost. Ko sem namre? le?al na kupu in opazoval, kako sedaj prazno vedro pada proti meni iz ?estega nadstropja, sem izpustil vrv. Tako je vedro neovirano letelo navzdol, mi izbilo tri zobe in zlomilo nosno kost.
Upam, da bo to pojasnilo zadostovalo za Va?o odlo?itev o zavarovalnini.
Ok, ok, dol?ina ni problem, ?irina mi ?e postavi omejitve, vi?ina pa...
Stari jaz sem gospod, ki gre proti 40 in rabim veliiiiiiiiiiiiiiiko prostora...
To je pa zato, ker kupuje? avto brez ?ibedaha... na take stvari je treba prej mislit ne pa samo stekla temnit, da te ne bo noben vidu kaj po?ne? v prtlja?niku.
doma imam postavljeno mlinsko kolo in nanj pritrjen asihronski (klasicni 3fazn) motor. namen tega je da bi proizvajal elektriko.
zdej pa problem: ne da vn stroma!!!!!!
ksni nasveti?
sicer nisem ?tromar in se ne spoznam glih najbolj bom pa vseeno zapametoval. Kolikor se spomnim za nastanek elektrike mora? neko navitje peljati skozi magnetno polje. Asinhroni motor nima stalnega magneta ampak ima elektromagnet - se pravi, da mora? z elektriko najprej napajati elektromagnet, da ustvari magnetno polje in potem bi ?ele lahko z vrte?im se rotorjem (navitjem) proizvajal elektriko.
hmm, a kdo razume kaj sem hotel povedati
Torej ?e 1x: asinhroni motorji nikakor niso generatorji saj za generiranje elektri?ne energije potrebujejo fizikalne pogoje za indukcijo - se pravi spremenljivo magnetno polje in elekti?ni vodnik.
Generator ima vzbujanje za magnetno polje (dinamo pa stalno magnetno polje), ki ga je potrebno dovajat in spreminjat z obremenitvijo (stator, vzbujan z elektriko) - ?e se ne motim zato skrbi regulator, ki ga pa asinhroni motor nima.
Dinama pa imajo stalni-permanentni magnet, ter rotor, ki se vrti v tem magnetnem polju. Napetost je odvisna od hitrosti vrtenja, ker nimamo regulacije vzbujanja (stalni magnet).
eee... ?e se ne motim je to to in zvzrok zakaj zadeva ne daje elektrike
a ti se pizdi?, k ma? karavana ... pa ?e ?e zice zlo?i? je notri 2 metra dol?ine pa meter ?irine. Glede na to, da nisi glih ko?arka?ke vi?ine pa res ne bi smel biti problem.
Kaalman bolj se ne bi mogel strinjati s tabo... ?e od za?etka procesa ta zadeva smrdi do neba a ?al je javno mnenje zaslepljeno s podatki, ki jih medijem po?iljata policija in to?ilstvo. Ljudje pa v ve?ini nasedajo tem zgodbicam.
Lastnik lipe je v tej zgodbi le ?rtveno jagnje vsaj kar se ti?e teh treh umrlih deklet. Pa saj ni on porival mno?ice in skakal po njih. Policija je ?e v samem za?etku zanemarila svojo osnovno dol?nost in ni popisala vse udele?ence tako, da so enostavno odkorakali domov. Ko so videli, da so zamo?ili na celi ?rti so vso gnojnico zvalili na eno osebo in kdo bi bil bolj pripraven kot lastnik diskoteke.
Sramotno od star?ev teh deklet je tudi to, da sploh ne i??ejo resnice in pravih krivcev zaradi katerih so njihovi otroci umrli.
Zakaj je tako - lastnik je najbolj pripraven za cuzanje od?kodnine saj je edini znani obto?enec a ?e on ni kriv so ob pomanjkanju drugih krivcev delno krivi tudi sami star?i, ki so odgovorni za svoje otroke tako glede vzgoje kot do tega kje se otroci potikajo v no?nih urah.
V?asih so imeli uvedeno horo legalis in so vsi vedeli zakaj je tako, danes se pa mularija zdolgo?aseno potika od lokala do lokala kot kak?ni pretepeni potepu?ki psi. Vsak ta drug je ?e emo, razo?aran nad svojim ?ivljenjem in edina zabava jim je da u?pi?ijo kak?no pizdarijo in kaj je lep?ega za njihovo zabavo, da malo porivajo mno?ico. Sem ?e neko? bil pred halo Tivoli, ko so eni kreteni za?eli porivati in vseh deset varnostnikov ni bilo dovolj, ko so posku?ali narediti red. ?e bi takrat nekdo padel bi ga drugi pohodili. ?e si 1x v sredi take mno?ice ?al lahko re?uje? le svoje ?ivljenje in tudi 110 kil ti takrat ne pomaga.
V glavnem epilog tega procesa bo, da lastniku ne bodo mogli naprtiti krivde zaradi pomanjkanja dokazov (ki jih ?e zdaj ni) in cle ta sodni proces bo ?el rakom ?vi?gat kot ?e ne?teti pred tem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me je pa zanimalo a smo res slovenci eni taki brezobzirni divjaki kot nas prikazujejo tisti, ki kao skrbijo za varnost v cestnem prometu. V bistvu sem pozitivno presene?en saj niti ni tako hudo... je pa zanimivo, da je tretjina tistih, ki prekora?ijo tujcev - Italijani, Avstrijci, Nemci, najhuj?i so pa definitivno Hrvati in to predvsem Zagreb?ki snobi, ki v svojih pregre?no dragih BMW-jih, Me?kah in Audijih redno peljejo precej ve? kot je omejitev.
Je pa na cestah velik bosanskih in srbskih tablic ampak le ti vozijo dokaj po predpisih razen, da so ob?asno prenalo?eni. Zgodba o balkancih potem takem niti ne dr?i.
Aja med znamkami pa ne bo? verjel vodi celo Audi pred BMW-jem
, VW (passat) je tretji. Vozniki Mazd s(m)o zgleda kar v redu saj imam na?tetih le nekaj primerov.
Sem pa do danes na?tel "le" 4 primerke, ki bi jim lahko trsni?no rekel norc za volanom oziroma ob?utna prekora?itev... 2 BMW-ja, Passat in Honda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani