Zadnjič na Bolhi zagledam zanimiv oglas - v Ljubljani se prodajajo 30 let stari Kefi Q70 še "Made in England" za 80€. Se zmenim, sabo prinesem nek mini receiver (prodajalec ni imel ojačevalca), na izgled odlično ohranjeni, malo sprobam, malo čudno igrajo , se zmenim za 50 € in odnesem.
Doma ugotovim, da na ONKYO stereo receiver TX-8050 igrajo zamolklo - ugotovim, da 3 zvočniki (oba visokotonca, 1 bas) ne igrajo oz igrajo čudno. Odlotam enote in jih odnesem v popravilo na servis zvočnikov in dobim zagotovilo "bo popravljeno do tega petka" ... na koncu je bilo popravljeno do petka tretjega tedna. Ampak OK - samo da so popravljeni.
Kljub popravilu še vedno nisem bil zadovoljen z zvokom (prejšnji 20 let stari KEF zvočniki Q5 so igrali lepše). Začnem razmišljati o novejšem stereo receiverju, gledam Denon, Yamaho in na koncu najdem naslednika obstoječega - ONKYO TX-8470, v trgovini v Ljubljani še 10% ceneje (603 €) kot na Idealo.de (najceneje 666 €). Zakaj bi se matral na novo logiko, če pa ONKYO že dobro poznam.
In potem nisem mogel verjet - zvočniki so z njim resnično zaigrali, so se ujeli. Zvočnikom sem še odvil originalen podstavek in jih namesto podstavka le spredaj podložil z kvadratno leseno palico - z izkušnjami sem ugotovil, da taka pozicija izboljša zvočno sliko (predvidevam, da zaradi manj vzporednosti s stenami oz. odboji se bolj razdrobijo).
Me je pa presenetilo, da je novejši receiver, na izgled praktično enak, v nekaterih pogledih korak nazaj. Na novejšem mi nekaterih mp3-jev ne predvaja (zašteka ... rešujem z ONKYO podporo), poleg tega nima več možnosti vnosa URL internetnega radia (se ga ne da "zapeči" na receiver kot pri prejšnjem), ... itd. V mnogočem pa je posodobljen (boljši DAC, drug koncept ojačevalca - se bistveno manj greje, bolj svetel zvok - na srečo se ta lastnost fino kompenzira s "temnimi" zvočniki, 8K HDMI, WI_FI, razne napredne možnosti povezav s telefoni, ...).
In najbolj važno - ženi so zvočniki Q70 bolj všeč - ker so črne barve. 😀
Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍
Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal.
Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani)
Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti.
Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol.
Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre...
Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času".
In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal.
Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).
Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...
Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!
Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄
In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅
Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt.
Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R.
In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃
Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️
Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍
Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih...
Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK.
Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲
No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.
Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi...
Včasih pajek naredi kako mrežo al pa se kaj zabubi.
Tudi možno.
Moram pa pripomniti,da zna biti tudi odvisno od tega,kam imaš speljano cev kondenza.
Pri nas imamo štiri klime. Ena je speljana v ponikalnico direkt priklop na odtok za odpadno vodo vrta,dve sta speljani v cev žleba strehe (v bistvu tudi v ponikalnico),četrta pa v vertikalo sanitarne odpadne vode in priklop na sistem kanalizacije.
Pri prvih treh-nikoli problemov,pri zadnji-priklopljeni na kanalizacijo,pa skoz problemi...sem imel že 2x enak problem. In ker počasi izgrajujem kopalnico,in kasneje ne bo tako lahek dostop do cevi za kondenz,sem letos vgradil namenski sifon za kondenz klime (na krogljico).
Podometni sifon (priključek Φ16-32mm) za klima napravo brez doze
Izkušenj še nimam,ker jev pogonu šele letos...zaenkrat je OK.
Če bo še dalje OK,bom pustil,če ne pa še ne vem...mogoče priklop na WC-kotliček...ne vem-bom še videl. Skratka gre za to,da se izognem povratnemu toku zraka iz sistema kanalizacije. Do sedaj ni nikoli smrdelo,ker je kontra vlek...a nikoli ne veš.
So mi pa pri nakupu rekli,da se ne prodajajo tako dobro,ker se baje radi mašijo...koliko je to res ne morem vedeti...bom pa seveda itak še videl🙄
To je tudi glavni razlog,za kaj generalno priporočam priklop na odvod meteorne vode...je pa tudi res,da je odvisno tudi od režima uporabe klime...pač se vseeno lahko zasuši itd...-beri zgoraj.
@skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil.
1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok
2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto
3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa
- ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim)
- čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok
4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj)
5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja
6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo
Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).
Hvala.
Nič posebnega ni-le zamašen odtok je.
Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza.
Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena.
To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal).
Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi.
No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo.
Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega).
Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba.
Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre.
Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži.
Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal!
Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo.
Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".
Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!!
Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo.
Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅
V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo OK.
Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
Skoraj enak...še malce boljši...Leifheit...draga pravi,da ji je super,k ima na obeh straneh za nogavice pripenjati-top kvaliteta...sem ga vzel na Amazonu,k je bil veliko cenejši kot pri nas...ja-super dela😃👍
Vgradna mikrovalovna pečica za 38 cm nišo: uporabljate jo lahko za odmrzovanje, segrevanje in popolno...
Na srečo so takrat,pred petimi leti imeli neko akcijo-5 let garancije brezplačno...in sem k sreci registriral....
Sem že pisal,da sem pred dobrim letom,ko je bila stara slabih 4 let dal na servis,ker je crknil ventilator....pač brez venrilatorja ne sme delati...a mikrovalovka je se kar delala. Na srečo sem to takoj opazil...bi lahko hiša zgorela😡.
In sedaj-tik pred iztekom petletne garancije,je crknil še display,ki kaže čas. Ni crknil cel,ampak le egmenti...en čisto-namesto 8 je kazalo 0 itd....
Drugi pa so tudi bili različno svetli-torej bi z casom tudi pocrkali.....
In sem jo dal 3 tedne pred iztekom na servis. So morali zamenjati celo elektroniko.
No Frost hladilnik z zamrzovalnikom spodaj in VitaFresh predalom: ohranja vaša živila dlje časa sveža.
Ista fora,kot že enkrat-planirana obscolescenca oz. po domače-narejeno,da "crkne". Spet odlomljen droben plastičen del,ki nosi vso težo na eni strani spodnje police na vratih...polica za steklenice,pijače,mleko,piksne feta sira v slanici ipd....vse zelo težke stvari...in to drži ta drobčkan kos plastike-dobesedno narejeno,da se odlomi!!!
In je šlo že drugič cca.36€ z ptt-Amazon,k pri nas ti slabo rata,ko izveš za ceno.
Nič ne rečem,oba stroja sta res lepa,in dobro delata....a ko vidiš,da mikrovalovka "mora" crkniti...in,da je hladilnik super,plastika znotraj pa za bruhati....prav namenoma narejeno,da se "mora" zlomiti.
Vsak si nas svoje mnenje ustvari...evo,še par slik,da bo bolj jasno,za kaj gre.
Da malce stresem jezo...ne vem,kaj folku ni jasno,da na deponiji lahko zastonj pustiš gradbene odpadke brez potrebe le te odlagati v naravi.
Lih tam,kamor pogosto zahajam na sprehode z psom...t.i.Gustinca med Zalogom in Lazami...je res lepa točka za psa...par km za hoditi,skoz ob potočku z par točkami za pasje kopanje in osvezitev...skoz v gozdu-senci....
In pred par dnevi vidim,da se nekomu ni dalo se zapeljati do deponije....je kar stresel nekaj od štemanja,in par hobukov že zmešanega strjenega estriha..bi ga...😡
Kakšen bukselj moraš biti,da si zmešaš preveč estriha...ajd,ne rečem,da ti ostane pol kante....halooooo-6 kant!!!🤨 (povečaj sliko).
Da se malo pohvalim, moral sem kupit neko močnejšo zadevo in sem rekel dajmo karte na mizo in pogledam med konkurenco, pomagal sem si tudi z chatgptjem in primerjalniki od vsepovsod + pogledal precej youtube videjev v slogu @skritikrt
Na koncu mi je po osebnih preferencah še vedno zmagal Bosch
Trenutno ponujajo udarne vrtalne vijačnike od 50 do 150 Nm, "90ka" zadostuje za večino primerov in je najbolj univerzalna ampak sem raje malo pretiraval in vzel "110" - če bom slučajno kdaj vrtal še kaj v kovino + 13 mm v beton
Komplet sem sestavil sam, ker v tej kombinaciji ne dobiš "premade" paketa z baterijami in polnilcem: vzel sem srednji model hitrega polnilca in 4Ah ProCORE baterijo + v promocijskem obdobju trenutno pri nakupu nad 425 eur častijo 5,5Ah baterijo (še čakam odobritev). Sepravi 4Ah za "mini opravila" in močnejša v kombinaciji z dodatnim ročajem za udarno vrtanje.
Ta linija podpira tudi BT povezavo z posebnim modulom ki je noviteta in lahko potem v aplikaciji nastaviš delay led lučke in pa "kickback control". Na najboljšem polnilcu determinira tudi stanje baterije.
Vsekakor ciljam na 15 let
null
Pohvalno-prav "po meri" si si skupaj izbral...le tisto kar rabiš in nič nepotrebne "solate".
In,kot vidim,si vzel tamočnejši polnilec,k ima tudi "ventilacijo".
kar pa se 5,5Ah Pro core tiče-fajn baterija,a že tako močna,da bo razlika šele pri kotni brusilki ipd. pri vrtalnem vijačniku zna biti tudi 4Ah-Pro core že "polna kapa",ker zmora cca. slabih 1000W
Lepo,da si vzel še L-Boxx...so mi všeč ti Bosch-Sortimo kufri👍...res niso poceni,a so tudi kvalitetni...tukaj pride blizu Metabo-jev sistem metaBOX👍,Makitin MakPac (Thanos) pa je res veliko cenejši,a tudi daaaleč zadaj po kvaliteti.
Če boš nadgrajeval sistem kovčkov,priporočam kovinski nosilec
Ko je sila...na šihtu...tudi tak "kofe" prav pride😃...če te spanec matra...2-3kom.,in si en cajt dober👍...če pa več....si pa k na tripu...je kar močna Arabica...in cuker seveda🤪
Danes končno dobil😃...na žalost imam 17:30 nočni šiht,tako da bo danes ostal še zapakiran...jutri pa "unboxing",in naslednjih par dni "dela k dreka"...kdor je že kaj takega konfiguriral,se mu lahko sanja...🥺...ampak,bo že...pač spada zraven😅
Kupil tudi boljši kalibrirani mikrofon MiniDSP Umik-1 (USB-C verzija)
The Umik-1 is a low noise, omnidirectional USB measurement microphone that provides accurate results. The Umik-1 is a class 1...
Mikrofonsko stojalo-cenejše z Amazona...presenetljivo kvalitetno😃👍...imam sicer zelo kvaliteten foto-stativ Manfrotto,a ni to to,k nima t.i."buma"...za cvenk bomba!
@skritikrt kakšen polnilec predlagaš za Pixela? Mislim da polni max 27W.
Sem pogledal-ja max.27W in PD 3.0
Sem že veliko pisal o tem...za druge znamke ne vem,a sam se tukaj držim Xiaomi-ja...lahko,da so drugi tudi dobri,a tega ne morem vedeti,ker nimam izkušenj.
Ajd,pa dajmo.
Veliko je odvisno,kaj bi rad od polnilca. Če bi rad polnil tudi npr. laptop (obvezni izhod 20V-poglej specifikacije) je priporočljivo iti na GAN polnilac z vsaj 65W.
Tudi,če bi rad polnil dve napravi hkrati (npr. še pametno uro,slušalke ipd.) je fajn če ima dva izhoda ali pa celo tri.
Določeni močnejši Xiaomijevi imajo priložen tudi kabel.
Bom pisal le o polnilcih,ki jih tudi sam imam,in imam z njimi izkušnje.
Najšvohnejši-kupil sem jih štiri,k sem jih dobil po 8€/kom😄
Je fajn za čez noč,je USB-C (obstaja tudi verzija z USB-A),ni za laptop-nima 20V izhoda,je pa vrhunski,za skoz pustiti vključenega v vtičnici,ker ima izjemno nizko standby porabo-idealen za ob postelji,ko se ti ne mudi.Nima priloženega kabla.
Hitro in učinkovitoTretja generacija tehnologije GaN ima izboljšano toplotno prevodnost z višjo temperaturno in napetostno odpornostjo...
Kot vidiš zmore polniti do tri naprave hkrati,a le dve inteligentno. Je že GAN-za perormanse in količino priključkov kompakten in se manj greje/boljši izkoristek.Za cvenk absolutno nor polnilec.Za performanse glej podatke glede amperaž izhodov glede na to,kaj koristiš.Za cvenk najboljši.Priložen je C na C kabel 1,5m.
Tale-imam enega,ga koristi hčerka za telefon,powerbank,laptop...
To je moj najljubši polnilec...enega je sin "pajsnil" za svojega Samsunga S23...naj ga ima...že ve za kaj.
Kot rečeno-tudi že zelo močen,in zmore polniti dve napravi inteligentno!!! Ker je GAN,je tudi kompakten,in se ne greje tako zelo.priložen ima C na C kabel dolžine 1m.V Mishopu je zmeraj razgreben,pri Shoppsterju pa ga dobiš,a je malce manj užitna cena.
Zelooooo močen polnilec z 120W-z njim boš lahko polnil vse!!
Ta je že novejši,kompaktnejši...pri mojen Xiaomi 12Pro je bil priložen,a malce "obilnejši".
Če rabiš,in naprava zmore požrti,je zelo impresiven...pri Pixel-u pa smiseln le,če bi potreboval zaradi močnega laptopa,ki potrebuje močnejši polnilec kot 65W.
Za ceno-raketa...ima priložen kabel.
Za podrobnejše podatke glej Mishopovo stran.
Klasične Xiaomi polnilce v rangu 33W nisem posebaj omenil,ker z ničemer ne izstopajo...jih imamo doma še nekaj komadov že od nekdaj,ko so bili klasično priloženi telefonom.
So pa zelo priporočljivi,če vzameš kombinacijo z kablom.
Pač Xiaomi "klasika"...samo za Pixela "polna kapa",in zmore počasi polniti tudi laptop,če imaš na njem USB-C polnjenje....ni pa kot rečeno nič posebnega.
Jaz bi na tvojem mestu kupil tistega trojnega-z cvenk res noooor polnilec😲👍...ali pa če ti rata kdaj dobiti tisti kompaktnejši dvojno 65W GAN polnilec...pr Mishopu je 30€,a ga skoraj nikoli ni,pr Shoppsterju pa-beri zgoraj🥺...jaz jih imam tri...oz. dva,k je en dobil noge😅...ne pa izbirati polnilec,da bi "lih za glih" zmogel polnilni tok,ki ga zmore Pixel,ker sem ugotovil,da je zelo odvisno v kakšnem stanju je baterija...ali je hladna,vroča,prazna,skoraj polna itd....polnilci klase 65W polnijo večino časa z cca. 50W...le na začetku,ko je baterija bolj prazna,in če je lih prav topla pa z max. tokom...
Za Pixel-a vzami polnilec,ki bo zmogel več kot telefon,če želiš čim hitrejšo napolnjenost...pri meni pa je kontra,k telefon zmore 120W...z 120W polnim zelooo redko,ko je sila-za 5min. in gremo za cel dan....večinoma polnim z 65W (oz. manj),ponoči pa relativno počasi z max. cca 20W
Še to-da bi pa se sekiral,za telefon-če sta oba "moderna" telefon in polnilec med sabo komunicirata,tako,da je skrb neutemeljena-telefon dovoli le tisto,kar prenese,in polnilec točno ve v kakšnem stanju je baterija...tudi "polnjenje čez noč" danes ni več problem.
Jest xiaomija ne kupm vec. Vsi okroge mene na 5g mrezi, jest na 2g. Ga rocno prestavm na 5g, je kul par minut, pol on nazaj na 2g, ceprov je zj network settings na manual...
Zacenja trokirat, tudi ce samo chrome odpres, vecinoma dela normalno, vcasih pa za kaksno minuto cist blokira, pa bi ga razumel ce bi ne vem kak vse imel odprto, ne, je samo ena stvar...
Katerega pa imaš?
Včasih je fajn ga restartati...ne ugasniti in prižgati!!!
Pa če si na področju,kjer je slab signal 5G,zna biti,normalno,da ti to dela...poizkusi za par sekund vklopiti "flight modus" in nazaj...
Vem,da se spoznaš,a nikoli ne veš🙄😉
Sedaj pa nasvet...k sem lih kar rabil...
Me je zajebaval Xiaomijev "trojni" (2x USB-C + 1x. USB-A) 65W polnilec, in sem se spomnil,da sem lani oktobra kupil USB-C vmensik za prikazovanje moci polnjenja.
I just found this on AliExpress:
€6.70 | Essager 240W USB C Adapter Type C to USB C 3.0 2.0 OTG Connector Digital Display Data Adapter 100W For Macbook Pro Air Samsung https://a.aliexpress.com/_EJ14KUQ
In preizkusim razne konfiguracije polnilcev in kablov,in ugotovim,da je polnilec cist OK...kriv je bil Ankerjev 100W USB-C na C kabel, ki je takoj ob priklopu najprej spuščal polno moč,čez par sekund pa le še cca. slabih 5W.
Al je z vgrajenim preduporom kaj narobe...mogoče izgubi stik,ko se segreje al kaj....skratka je šel "v kanto"....in sem preveril še nekaj drugih kablov,in nasel še enega starega sumljivega (al Xiaomi al Aliexpress...ne vem-ni važno,k se na zunaj ne pogrunta)...
Skratka priporočam vmesnik,da ugotoviš,kaj je "fuč"👍
Res je...a je tudi fino,da se tega čim pogosteje spomnimo,ker zadeva je "zvita kot lisica",in človeka hitro zavede. Si je treba znova in znova ponavljati.
Noro...leta 79,da je tip vedel,kaj bo kasneje z mediji,levimi novinarji,ki v lastnem prepričanju posiljujejo rajo,strogo delitvijo na leve/desne,naše/vaše itn,a nas v bistvu samo izkoriščajo...noooro.
Kdor ne razume,si naj naštima avtomatski prevod...res nooor intervju oz. izjave-zelo priporočam.
Sem pa gledal Xiaomi 15 pri sodelavcu in tehnično je to dobra zadeva in je tudi v igri.
Sem lih pred kratkim malo študiral oba-Xiaomi 15 in 15Pro...
Se mi 15ka zelo dopade,a ko sem oba gledal v živo,mi je malce premajhna....pač EMŠO,in dokler še ne nosim očal mi kar paše,da je display malce večji.
15Pro pa itak "non + ultra",samo,če nebi imel tak "nahrbtnik"....
Za 16ko napovedujejo,da bo manjši nahrbtnik,nora baterija,da sicer ne bo periskopa,in bo mal drugače rešena komplet foto zadeva....po moje slaba ne bo...bom videl,kakšna bo cena...
Zaenkrat,kot receno 12pro še fajn dela...če bo pa počepnila baterija...mogoce vseeno posežem po 15pro,kot "auslaufmodell",če bo res dobra cena...k 5 let updateji ni od muh-ne rabim več.
Sodelavec ima Xiaomi 15 in v večini stvari deluje prav impresivno. Je pa spet nek izdelek, ki ima ogromno bloatware in manj zanesljivo posodabljanje.
V kakšnem smislu "manj zanesljivo posodabljanje"?
Baje bi naj Xiaomi zagotavljal pet let.
Sam imam 12Pro,in lih kar sem dobil še veliko posodobitev,varnostne itak...gor je HyperOS 2.0204.0 a novejših najbrž ne bo več dobival🙄....Avgusta bo 3 leta,od kar ga imam.Sem zelo intenziven uporabnik....zelo zadovoljen...ne bom še enkrat ponavljal o baterijah,polnilcih itd....zaenkrat še kar v redu drži baterija,res pa je,da se počasi že oziram za čem novim.
Gledam nekaj kot je Xiaomi 15 Pro...mi je kar všeč...kamera itak....a bom najbrž še malce počakal,in se najbrž "upičil" na 16-ko...bi naj bil hud stroj,vsaj po prvih najavah sodeče....ajd že 15Pro je,a bi naj 16ka imela manj penetranten "kamera nahrbtnik"...baterija bi naj bila "adijo pamet" itd.....pa da vidimo🙄
Kar se pa blotware-a tiče...na moji 12Pro tega ni🧐...ajd ne rečem na Redmi-jih....a na absolutnih flagshop-ih tega nebi smelo biti...me zanima,kako bo z tem.
Fak, prejle, ko sem vozil proti Ljubljani, nas je v okolici Postojne zajela toča v velikosti lešnika. 😬 Na cesti je bilo dva centimetra toče, vse belo kot pozimi. Vozili smo dvajset na uro.
Na srečo se na cx30 ne pozna nič.
Dober pleh. 👍 Sem pa prvič doživel tako neurje z tako veliko točo na cesti.
Sam,da si cel...in seveda Mazda tudi👍
Je pri novejsih avtih običajno mehkejši pleh...kot tudi barva-tipično Mazda zadnja leta🧐...je fajn lih pri taki toči...
Problem je,ker se meša partizane z revolucionarji...slednji so pobili tudi veliko partizanov,ki niso bili revolucionarji ampak domoljubi....vse za oblast.
Leva oblast pa še danes partizanstvo in osvobodilni boj izkorišča za lastno promocijo in skuša zabrisati zgoraj omenjeno dejstvo. Narod pa seveda pada na te laži,misleč "naši".....a v bistvu levo oblast z palčkom na čelu boli qurac za vse...tako za partizanstvo,revolucijo,naše,vaše...njim je samo do molzenja Slovenije,do denarja,privilegijev in lagodnega življenja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍
Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal.
Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani)
Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti.
Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol.
Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre...
Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času".
In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal.
Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).
Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...
Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!
Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄
In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅
Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R.
In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃
Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️
Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍
Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih...
Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK.
Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲
No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.
Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani