Sicer pa brez veze to je ze tema moto vs avto lahko prestavis. Zato pa mamo tak kot imamo. Jaz samo upam da jaz ali znanci ne bomo rabili pomoci na AC ker te resi samo helikopter (ali resevalec motorist!!!) pri tej kulturi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In ka vceraj sem tudi 2x prejel vrata kamionarja pred seboj.
Vse kar manjka je toleranca - poglej kakoo si napisal nestrpno - a ti se pa lahko po odstavnem vozis....samo zato ker ti moras cakati. Ja tako je, motorist gre lahko mimo!
Pa se zadnja z moje strani:
Po novih pravilih se ze pri upocasnjeni voznji treba umakniti na skrajno desno na odstavni pas.
Nihce tega ni naredil, ce bi se ne bi bilo treba prickati....
Torej? Sem pol jaz cuden?
Spremembe: re?evalni pas ?e ob upo?asnjevanju prometa, ob zastoju odstavni pas naj ne bo prazen
Na zadnji seji odbora za infrastrukturo so vse vpletene strani vendarle dogovorile in ?len zapisale na novo. Ta bo za?el veljati 12 dni po objavi v uradnem listu, kar se bo po na?ih informacijah zgodilo kmalu.
Bistvo sprememb je tak?no: re?evalni pas bodo morali vozniki vzpostaviti takoj, ko se bo za?el promet upo?asnjevati, ne ?ele ob nastanku zastoja. V praksi se je dogajalo, da se predvsem tovorna vozila v ?e stoje?i koloni niso mogla pravo?asno umakniti na rob cesti??a. Ve?krat smo ?e pisali, da se v tujini (na primer v Avstriji ali Nem?iji) vozniki na skrajni rob ceste postavijo ?e ob prvih znakih morebitnega zastoja. V Slovenijo zakonski napotki take navade prina?ajo ?ele zdaj, zato tudi prenovljeno zakonsko dolo?ilo prina?a precej?nje spremembe pri vo?nji po avtocesti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem vedel da te bom sprovociral. Zal je tako, a tezko priznati. Zate so tujci problem
Kje sem napisal divje spreminjala smer? Ocitno ne poznas motorizma. Jaz sem na prvem motorju brez abs izgubil prvo kolo pri 5 na uro v dezju in ga zvrnil pred semaforjem
Sele ko bos na motorju pri 35C na AC v zastoju bos razumel.
In ko omenjas CPP tam nekaj pise o motorjih in koloni in prehitevanju.
Nisi pa razumel bistva, v tujini se bi vsi v koloni na siroko umaknili in problema ni, pri nas pa kako bo prisel resilec ce motor ne more? Kako?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz tudi iz Dolomitov, fenomenalni 3je dnevi. Vreme, ceste....dokler nisva prisla do Unca....vse stalo do cestninske. Katastrofa ......najprej ob 15h delovisce pred vipavo 2 delavca v senci, potem se cjazili 40 za kamionom, ker je 4 km pred cestninsko pod Nanosom spet gradbisce zaradi cestninske, nikjer nobenega delavca. Nato zastoj od Unca do Brezovice, po tem ko sta me 2 avta za malo falila pri divjem menjanju pasov pri 15 na uro, ki jima je primesel vsaj pol ure fore pred ostalimi v koloni sem dal 4 zmigovce in po odstavnem 50 na uro do Loga. Ni bilo druge. Kako je folk pri nas zivcen ne mores verjeti (sami Slovenci). On bo v koloni hitrejsi ce ti je na auspuhu in na 100m 3x zamenja pas vmes se pa po sredini vozi (zmigovci? Ha ha ha)
Naj kdo (Boss) rece kar hoce Italijani so svetlobna leta pred nami, kar se tice kulture in tolerance.
V Dolomitih se tocno ve - motor je hitrejsi in okretnejsi, tisti na klancu ima prednost, avtobus na serpentini potrebuje celoten radius obeh pasov, kolesar rabi svoj prostor in je rabljiv. Oziroma je na spustu celo v prednosti. Policija? Niti enega v treh dneh, ker ni potrebe
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jures,si ju3 kje v bli?ini bormia? Jaz grem ju3 na Stelvio, verjetno potem v Umbraila,pa potem pozno popoldne z avtom nazaj proti Sloveniji... Si bom Livigno prisparal za kdaj drugi? je treba nehat takrt k je najlep?e,itk me pa ?aka ?e ve? kot pol dopusta , tk d ga bom vsaj par dni pre?ivel na , meni tudi zelo ljubem, krku in Velebitu .
Sicer pa ravno tuhtam a mi je bolje iti preko passo tonale ali preko stelvia in potem preko Avstrije , ?e grem direktno na Krk. AU vinjete pa nimam.
Ne jutri pridem ravno na start za Stelvio pod Tonale, po moje je bolje Trento Verona Benetke.....malo ve? cestnin samo po moje bolje ker druga?e bo? fasal celo Slovenijo kjer vsak dan stoji vse
ali pa SS Tirano - Breno - Brescia pa potem AC
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ha ha, kako je bilo pa ob kakem srecanju s tvojo skatlo na Gaviji?
Med drugim Zoncolan ke se strmejsi in ozji. Zoncolan je baje najvecji naklon za kolesarje (povprecje ali odsek, ne spomnim se) in ga celo v giro dajejo selektivno. Ti bos verjetno bolje vedel
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kje bos jutri? Kava obvezna, pridem cez sello rondo mimo Bolzana nad Mendolo, cetrtek tonale gavia stelvio pa naprej na san leonardo pass, pennes pass pa nazaj na sello
Drugace pa lahko naredis simbolicen obisk Svice. Tik pod vrhom Stelvia se odcepi cesta v Svico - jullier pass. Samo treba se nazaj.
Imas pa super krog - stelvio do vrha nazaj na julier pass - Santa Maria - tunel v Livigno - in nazaj pass Forcola v Bormio.
Severna stran stwlvia vsaj meni itak ni vsec - ozko in kocke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Iz gusta renoviral Vespo => spoznal ?are dvokolesnikov, z njo oblajal Slovenijo, ker je letela tudi 120 je bil potreben A izpit => najdes uzitek in ves da moras nadgraditi stvar in gres na endurota => spozna zena da je to res uzitek in ne groza => se odprejo nova obzorja in predvsem tvoj drugi jaz, tisti ki si ga mogoce ze hotel pokopati...
Pa nazaj k kolesarjenju, Nejc kje smo danes?
Potem te pripravim se na Svicarske prelaze, te so sele kicasti, resno (ampak Svica draga v pm kar se tice spanja in hrane). Andermatt ?esterec (6 kraljevskih prelazov se zdru?i v enem mestu) V kombinaciji s prelazi na meji z Italiji je raj.
Nato pa lahko razmisljava o kolesarski klasiki kjer je doma Tour - francoski prelazi z kraljem Evrope Iseranom.
Veliko jih misli da je Stelvio najvisji prelaz v EU a je drugi, dobrih 10m ga ?i?a Iseran
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nazadnje v?eraj zjutraj naliv kot stedi oktobra, brez grmenja, brez vetra. Kar tako je padalo. Je trava v Kp zelena kot v parku v Londonu. Ponavadi ob tem cajtu je vse spaljeno in rumeno.
Zanimivo, zjutraj sem ?etal psa pol sva se pa ?la kopat. Je bilo ?e 27 zjutraj, opa?am da Limski velikokrat preseka.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Moram pa naslednje leto obvezno v Mugello, junija sem bil tam mimogrede in se nisem mogel nacuditi konfiguraciji dirkalisca na obe strani gre v tak hrib, da samo gledas, cilj je dobesedno v dolini, poleg tega pa je to prvo najhitrejse dirkalisce v koledarju. Pa seveda Italija . Mogoce da celo probam dobiti uno varianto kjer kampiras v dirkaliscu in gledas iz svoje parcelce
vzdu?je, organizacja, dirka, program, vse. nenazadnje je to doma?a dirka Rossija. Ampak organizacija je netipi?no italijanska. z motorjem parkira? pod tribuno, sem na Rosijevi tribuni v klubu - cena ?e rezervira? februarja (druga?e niti ne dobi?) malenkost dra?ja od brna na C sektorju, 15 minut po dirki sem bil ?e na AC, ker gre? s tribune ?tarta? in po posebnih ulicah samo za motorje pride? direktno na AC, kjer z roko talajo listke za cestnino - samo leti. Spim v hotelu na pla?i za 48? cel vikend z zajtrkom.
Za dol ima? neverjetne ceste preko apeninov, sami prelazi, za nazaj pa AC od dirkali??a do Ljubljane.
Cel vikend se ob pla?i dogaja, partiji, dogodki itd itd
No.1 pa je seveda atmosfera
Brno - gu?va do tja nemogo?a, zadnji? je stalo vse od avstrijske meje do Brna, z motorjem slalom 1 uro med vsem ?ivim, za domov sem ?el ?ez Mad?arsko, da sem pri?el domov ?e isti dan, avtomobili ve? da tam ?akajo ure in ure na odhod...spati ni treba na travniku v ?otoru, sedi? na postrani hribu na travi....v primeru de?ja si ga naj.... in to mo?no.
Pa sem vse z motorjem dal, ne z avtom
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer pa brez veze to je ze tema moto vs avto lahko prestavis. Zato pa mamo tak kot imamo. Jaz samo upam da jaz ali znanci ne bomo rabili pomoci na AC ker te resi samo helikopter (ali resevalec motorist!!!) pri tej kulturi.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani