Skoči na vsebino
pred 11 urami je Alex napisal:

Zakaj pa se ne bi odpeljal po kakem bike ride parku? Bolj počasi a vendarle. 😊 Kolega, dve leti mlajši, se redno vozi v Dolomite in se spušča z kakih dvatisočakov. Pa ni nič bolj fit kot sem sam. Bomo videli. A se kar  nagibam v nakup tega kolesa.

 

Pa sej se ne gre kolk si fit, ko se razletiš te skup sestavi mogoče samo mladost. Pri teh letih, kot sva ti in jaz pa je loterija. Sej te ne prepričujem, ker se boš itak sam odločil kako pa kaj.

 

Drugač pa še nekaj, jaz sem se z biciklom najbolj razletel, ko sem šel počasi - trenutek je popustila pozornost, ker je šlo počasi, pa sem že zgledal kot Neymar.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ker je kolo res masiven brez podpore motorja trpiš za brezveze. Osebno veliko dodajam na šunke tako, da mi 750Wh baterija zdrži okoli 140km (praktično 99% na ECO - Tour samo v hujših klancih, EMTB sem samo 1x uporabil v nekih jebenih rovtah, Turbo pa samo sprobal kaj sploh to je). Ok ne naenkrat ampak jo tudi po par dni ne polnim, ker vsaj tu ni strahu, da če ostaneš brez, da moraš pomoč klicat. Še vedno bo šlo na noge.

 

V glavnem @Alex , točno si določi kje in kaj boš vozil, da ne boš naredil overkill in kupil nekaj kar ne rabiš. Dvomim, da boš pri tvojih letih downhillal po kakih bike ride parkih, skakal čez korenine in dropal s skal. Leta so tu in ti odsvetujem to početje in to iz lastnih izkušenj. Je smešno in zabavno dokler ne padeš in padeš sigurno od tu naprej je pa bolj ali manj sreča, da je padec neboleč.

 

Za vse ostale zadeve pa naj bo makedam, gozdne poti, al pa asfalt in kolesarske steze je hardtail najboljša izbira. Vse je lažje z njim, od transporta, vzdrževanja, nižje cene pa še ne zgledaš smešno, ker fuly je res bolj za ekstremnejšo uporabo mlajših kolesarjev.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano

Tudi tale škoda bo narastla in ne bo ostalo pri 400m€. Je pa res, da neki je tako imenovana realna škoda, nekaj pa škoda, ki pove koliko denarja bo potrebno za vrnit nazaj v normalo. Kle je največji problem, ker recimo 20 let stara hiša z 20 let staro opremo je vredna toliko in toliko za zamenjat vse in postavit po današnjih cenah in standardih pa bo znesek vsaj 2x višji. Zdej a je to prav, da se ocenjuje na tak način ali ne je druga zgodba ampak to je še vedno zgolj ocena škode oz znesek za odpravo le te.

 

Vsi pa vemo, da če razbiješ 10 let star avto, da ne dobiš novega tudi če je vse zavarovano ampak le 60% vrednosti Eurotaxa a tukaj so pa vse avte, ki so poplavljeni in uničeni šteli na novo vrednost, tako kot stroje v firmah, belo tehniko po somovih itd itd. Ja pol pa napraskaš tele silne milijarde.

 

Ampak to ne pomeni, da bodo ljudje, podjetja in vsi ostali dobili teh skoraj 10milijard€ oziroma se ne bo zbiralo te ocenjene miljarde. Tako, da realna ocena vložkov s strani države bo verjetno "le" nekje okoli 2 milijardi pa še to v razdobju vsaj 5 let. Jebat ga to je resnica pa Taubi gor al pa dol in enako bi bilo al bi bil Jajo, Cmerar al pa Šivilja na vladarskem stolčku.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano
dne 10. 11. 2023 ob 14:49 je Jest napisal:


Potem lahko nehamo kar z vso industrijo ;) 

Saj veš kaj mislim - govorim o tem, da nas lovijo na razogljičenje in ekologijo pa namensko izpuščajo neprijetno resnico. Ker če bi jo obelodanili bi padla zgodbica o ogljični nevtralnosti in ekološki ustreznosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Omejili že, a ne na račun varnosti. Mislim, pnevmatike in zavore niti približno ne onesnažujejo toliko kot izgorevanje fosilnih goriv.

 

Sicer pa bi bilo bolj pošteno, če bi npr. cestno takso pobirali glede na težo vozila - bi 2T in celo 3T EV krave plačale znatno več.

 

Slabo misliš, pa katero onesnaževanje sploh imaš v mislih? A govorimo o onesnaževanju al o izpustih. Sej vemo, da CO2 ni strupen, ker če bi bil bi se samozastrupili že pri dihanju.

 

Upam pa da veš kolk teh izpustov nastaja pri izdelavi predvsem baterij? Če bi si nalili čistega vina in upoštevali vse lahko z elektrifikacijo kar nehamo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Jaz sem pa danes ptičjo hiško montiral, da bodo imeli pozimi kaj za v klun in otroci kaj za gledat... 😊😉

IMG_20231104_162009.jpg

... pa mucki kej za papat.

 

Ne resno, tole je prelahko dostopno za plenilce.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Temu se reče kolo od šajtrge a ker ima moj avto tank za Ad-blue niti tole ne spravim več notri razem, da se mi kotali po prtljažniku.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Če nima hiše zavarovane bo dobil prst u rit. Ker za posamezne zadeve se ne zbira sredstev, ker prinašajo premalo političnih točk oziroma jih tudi ne odnašajo, če politiki ne naredijo nič. Avgustovske poplave so bile preobsežne, da bi politiki stali križem rok, čeprav je naloga države le, da najde začasne nastantve za prizadete in da se uredi infrastruktura. Za vse ostalo so zavarovalnice.

 

Tako je bilo v Ljubljani pred 13 leti in nazadnje pred 9 leti. Točno s temi besedami o zavarovalnicah so odpravili vse moje sosede, ki jim je zalilo komplet. Mi smo edini odnesli celo kožo, ker namensko nimamo kleti in je hiše dvignjena še za cca 30 cm, ker je bilo dovolj, da je ostala na suhem. Je bilo pa boleče takrat, sploh, ko se je ogromno neljubljančanov delalo norca češ da smo itak močvirniki in navajeni na tako sranje pa da imamo plavalno kožco med prsti in da nam zdaj prav pride.

Tko, da ja žalostno je to vse skup ampak to je dejstvo.

 

Pa še posnetek recimo od takrat, pa je že kr precej voda odtekla, ko so tole posneli.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sej ne vem a je to za pohvalit se al so to prvi znaki norosti?

 

V glavnem, sem danes hotel spucat bicikel in ga pospravit čez zimo. Pa bolj k gledam bolj me mika da bi še en krog naredil pa še dež je prenehal. Ja nič na bicikel in v blatne klance na Rožnik (kdor ne ve, to je tist ljubljanski hrib kjer se je Cankar zapijal). Kot majhen otrok sem bil bolj k je blato špricalo naokoli in so bile globoke luže, da je vodo izpod koles neslo v slapu preko mene.

 

Zaradi razmočenega terena je bil hrib brez obiskovalcev, kar je to silno redko, jaz pa k budala gor pa dol po vseh možnih poteh. 10km - dobre pol ure zabave, blaten kot na Rock Otočcu, premočen do gat pridem nazaj pa se mi je samo smejalo. Sem kar zunaj z vrtno cevjo opral sebe in bicikel - če bi me kdo videl bi poklical može v belem z mojmoj jopiči.

 

Ampak, moram nekaj priznat, tole je bilo nekaj najboljšega z biciklom zadnjih nekaj let. Mi je prav žal da nisem kakih 20 let mlajši, ker mislim, da bi bil moj hobi obiskovanje bike ride parkov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano

Ej ej ej , pa ne našga Grimsa ribat - človek je komaj preživel teroristični napad z atipično pljučnico.

 

Pa iz slik se tudi točno vidi, da gre za garsonjero nekje v okolici zidanega mosta in da je 240.000€ kupnine bilo še veliko preko tržne cene. Tale banda levičarska s Holobom na čelu si pa res preveč privošči.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Tako da Boss, mnogo dobrih idej, ki pa jih ni možno učinkovito prenesti v prakso. Saj danes je že mnogo, še preveč pravil, tudi za obnašanje na cesti. A kaj, ko smo balkanci in se nanje požvižgamo. Tvoji filmčki povejo vse.

 

Ja sej če takoj na začetku obupaš pol se ne da nič naredit, ker seveda najmanj napora je to da se pač sprijaznimo da tako pač je.

 

Glede tistih 9. točk, ki sem jih napisal, se jih da vsaj 6 takoj spravit v prakso z majhnimi skoraj zanemarljivimi stroški in kaj je najbolj pomembno, da se jih da začeti izvajat takoj. DARS lahko to naredi praktično danes brez reorganizacije in nekih vsebinsko strukturnih sprememb znotraj darsa. Torej kje je problem, da se to ne naredi? Verjetno samo v tem, da če bi se začeli tako obnašat bi ljudje prehitro videli, da je za večino sranja na AC-jih dejansko kriv prav DARS sam. Tega se pa prav njihovo vodstvo boji kot hudič križa.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razni zanimivi posnetki in članki
Napisano

Tole pa tako lažejo kot pes teče. S tem samo zakrivajo dejstvo, da je za 60% vseh zastojev kriv DARS sam, ki izvaja dela v najbolj neprimernih trenutkih. Cestne odseke ima zaprte bistveno več časa kot je dejasnko potrebno in na cesto montira neprimerne idiotske rešitve, ki se takoj izkažejo za moronske. Kot primer so bili tisti količki s smeri Golovca proti južni obvoznici ali pa radar na koncu Vrhniškega klanca. Oba sta oziroma en še vedno pridno ustvarjata kolone.

 

Pred kratkim sem tu na forumu naredil izračun, da višja hitrost pomeni, da je pretočnost prometa večja, če bi vsi enakomerno vozili s to hitrostjo. Fizika ne laže in lahko DARS še tako razlaga nekaj v zvezi z umetno inteligenco pa še vedno ne bodo okoli prinesli fiziko. Zakaj pa kolone nastanejo pa je kriva sprememba hitrosti oziroma dovolj je da se najde samo en mandeljc, ki naredi bedarijo in s prenizko hitrostjo izsili svoj prostor recimo ali iz vključevalnega na vozni ali pa iz voznega na prehitevalni. To se ne da predvidet in ko je enkrat kolona je vse skupaj džabe pa je lahko 100x UI na delu.

 

Tudi če bo po nekih izračunih UI rekla dajmo na AC naenkrat narest iz 130km/h na 60km/h je isti štos kot če to naredi neuravnovešenec iz prejšnjega odstavka. Če bodo ljudje upoštevali se bo za njimi naredila točno taka kolona kot naj bi se jo znebili.

 

Da pa ne bom samo pizdil je tukaj nekaj predlogov kako čim bolj preprečiti spreminjanje hitrosti kot predpogoja za nastanek fantomskih kolon.

 

1.) bistveno podaljšat pasove za vključevanje, če je le možno lahko tudi še za 500m.

2.) tudi pasove za izključevanje se lahko vsaj toliko poveča kot vključevalne, da omogočijo čim več možnosti normalnega izključevanja, ker je to pri tej gostoti prometa ključno.

3.) pravilna uporaba talnih označb, kjer DARS-ovcem dela še vedno preglavice in dostikrat dovolijo spreminjanje pasu tam, kjer je najbolj neprimerno in je to vzrok za nepredvidene situacije - je kar nekja takih "črnih" točk, kjer se samo križaš kakšno neznanje je doma na DARS-u.

4.) tretji pas je itak rešitev, da se loči počasnejša vozila od hitrejših tako da počasnejša uporabljajo desni pas in za prehitevanje sredinskega. Hitrejša pa sredinskega in za prehitevanje skrajno levega, Pri taki razvrstitvi je razlika v povprečni hitrosti med posameznima sosednjima pasovama manjša kot v primeru razlike hitrosti kadar sta samo dva pasova. To je en glavnih argumentov, da so trije pasovi "must have".

5.) bistveno več poudarka s strani policije na vključevanja na AC, na izključevanja iz AC, na menjavanje pasov, uporaba smerokazov, kampiranje na levem pasu, neustrezna nepravočasna razvrščanja, neustrezna varnostna razdalja prav med kamioni, ki onemogočajo prehod na desni pas, da bi se lahko nekdo izključil iz AC itd itd.

6.) DARS naj ne izvaja nenujnih del znotraj prometnih konic. Tudi samo prisotnost mežikajočega vozila stoječega na odstavnem pasu sproži zaviranja in bistvena zmanjševanja hitrosti vožnje. Košenje trave, menjavanje žarnic, obcestnih tabel, ograje, pregledovanje cest, itd se da izvest popolnoma normalno tudi v času, ko ni konic ali povečanega prometa.

7.) DARS naj zaposli strokovnjake, ki bodo znali narediti razpis za vzdrževalna dela, ki bo tako stroškovno, predvsem pa časovno primeren. Večino večjih vzdrževalni del je časovni rok vsaj 2x predolg, ker potem vidimo mesece in mesece, ko ni nikogar na delovišču (tak primer je bila recimo prenova AC od Leskoškove, do razcepa na Štajerko, kjer so namensko zavlačevali z določenimi fazami gradnje.

8.) Če na DARS-u tako nujno rabijo UI, ker je naravna inteligenca pri njih očitno nezaželena in zaposljujejo samo tiste s podpovprečnim IQ-jem, naj jo uporabijo za načrtovanje svojih vzdrževalnih projektov. Mnogo boljše je da tri ekipe najprej naredijo v enem mesecu en odsek nato v drugem drugega in nazadnje v zadnjem mesecu tretjega. Danes imamo pa tako, da tri ekipe delajo istočasno tri različne odseke vsakega po tri mesece.

9.) DARS-je potrebno očistit politično nastavljenih kadrov, uvesti strožji nadzor pod kazenskimi sankcijami in narest to družbo mnogo bolj učinkovito in sposobno urejanja AC križa. Ne rabijo tam nekega Roka, da bi jim odpiral vrata.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.