- "Sem vprašal našega premiera, kako naj preživim s 500€ pokojnine in 430€ stroški. In me je gospod premier vprašal ali imam kaj nepremičnin in premičnin za prodajo (o Bog, sama pamet ga je). In sem mu moral priznati, da imam premične zobe in nepremičnega kur*a..."
Dal jih ne bi. Bi se pa dalo zmenit za pošteno menjavo. Ravno teče postopek za cesto. Bi zglihali neke ovinke, pa bi užgali po robu mojega travnika in gozda. Meni je prav. Na drugi strani moje parcele je državno. Kolikor metrov mi bodo pobrali tu, toliko mi jih bodo podarili na drugi strani.
Vse se da, če se hoče. In če sta oba sogovornika poštena. Kar pa v veliko primerih ni... Jaz imam srečo, da je na občini mož, ki se spozna na kvalitete kmetijskih zemljišč in gozdov in ve, o čem se pogovarjamo ne pa da jemlje neko povprečje in da posplošuje ter da zbija ceno...
Sm kmet an s hribu doma... Sj veste, ne zastopm...
Ljudje bodo morali jesti. Torej se bo nekje hrana morala pridelati. Ne vidim bistvene razlike, a pujsek diha (CO2) in prdi (CH4) na Danskem ali pa v npr. Indiji. In če bo na Danskem dodatno obdavčen in ne bo konkurenčen, bodo rejo na Danskem ukinili in vse te pujske pripeljali z ladjo iz npr. Indije. Torej bo v zraku enaka količina CO2 in CH4, kot je zdaj + CO2 od ladje, ki bo pujske iz npr. Indije vozila v Evropo. In kaj smo potem na boljšem? Ne zastopm...
Resnici na ljubo pa vseeno bolj zaupam Danskim kmetom, da so pujseki rejeni pravilno in Danski predelovalni industriji, da niso v klobase sfaširali še vse muhe, ki letajo okoli. Za npr. Indijske kmete nisem prepričan, da se držijo rokov karence za kakšna zdravila, da pujske krmijo z ustrezno krmo in ne s pomijami in podobno.
Saj jaz itak imam na svojem pašniku dovolj zase, ma ta-mestni bodo pa žvečili tisto iz trgovine...
Za drugi tir na drugem tiru potrebujejo spet soglasje Italije. Ne vem če so ga že dobli. Verjetno bojo malo vlekli, ker imajo italjani navezo z avstrijci, da bi se vozlo po Italiji in po Avstriji naprej.
Če se pelješ proti Gracu, se že vidi novo progo.
Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl usega tega?
Zakaj Slovenija potrebuje soglasje sosednje države, da po svoji zemlji gradi železniško progo? Saj ne prečkajo meje, pa bi za širitev koridorja potrebovali soglasje... Pa tudi na Italijansko mejo ne bodo pripeljali več vagonov, pa da bi potrebovali soglasje, da jih italijanska infrastruktura lahko odpelje naprej...
Mešaš hruške in jabolka oz. papirologijo in dejansko delo.
Glede na to, da bo spodnji ustroj bolj ali manj pripravljen, lahko z dobro ekipo narediš tudi 500m proge na dan (polaganje pragov, tirnic. Podbijanje in sproščanje naknadno). Sam dokler ministrstvo mečka s papirji, pa dokler je v ozadju politika se pač ne bo nič kaj hitro premaknilo.
Mislim, da se nisva razumela...
V Avstro-Ogrski so 577 kilometrov dvotirne železnice od Dunaja do Trsta delali 20 let - načrtovati so začeli leta 1837, dejansko gradit leta 1839, končana je bila pa 1857, ko se je cesar Franc Jožef s še štirimi nadvojvodami pripeljal v Trst.
Pri nas bodo pa 30 km dvotirne železnice od Divače do Kopra gradili 10 let, če pa damo zraven še papirologijo, ki se je začela leta 2006, pa raznorazne makete iz leta 2017 (kje je tista maketa sploh končala in kako se je zaključila tožba, ker je niso plačali?), pa referendum 2017 in 2018, ... ... ..., bo pa do odprtja teh 30 km minilo več kot 20 let...
Sm kmet an s hribu doma, pei se ne zastopm lih tanartabl na gradnjo proge. Ma de gradijo 3 km proge na leto se mi pa zdi enmrvo hudo počasi... V času Austro-Ogrske monarhije bi u tem cajtu nardil skori 280 km dvotirne proge, če bi delali tako, kot so delali "Südbahn" od Dunaja do Trsta med leti 1839 in 1857. Pa so delali ročno, brez Volvotov in Caterpilerjev...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako gredo dnevi v mojem tednu:
pooooneeeeedeeeeljeeek
toooooreeeeek
srreeeedaaaa
čeeeetrrteeeek
petk,sobota,nedela
pooooneeeeedeeeeljeeek
...
...
...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani