Dobro si tole zapisal. Jaz sem se precej spogledoval s Corollo, avto je daleč od tega, da bi bil napačen. Pa tudi sami vemo, kakšna je zanesljivost Toyote. Meni je celo všeč, da je malenkost manjši od 6ke. Avensisa pa ni več, Corolla naj bi zapolnila ta manjko, zato je tudi malenkost zrastla v primerjavi s prejšnjo generacijo.
Ampak na koncu se nisem mogel zadržati 2.5 bencinarju od 6ke 😈 Hibrid da, ampak ne še zdaj.
Prav si se odločil. 👍 Ta tvoja mazda je, bodi siguren, raketa za to corollo. 😊
Glede všečnosti Corolle se s tabo strinjam. Pred 2 letoma sva z ženo obiskala Toyotin salon v Ljubljani - Corolla je bila kot Japonec opcija. Ni bilo kaj dosti za razmišljat, žena je že takoj po vstopu v salon rekla, da ji avto ni všeč. Komaj sem jo prepričal, da se je za 10 sekund sploh usedla vanj, no potem je bila njeno stališče še bolj jasno - ni ji bil všeč in je bila proti nakupu. Mene je predvsem zmotila prevelika in preveč štrleča "tablica" na armaturi.
En del tvojega komentarja Alex se nanaša na velikost in udobnost vozila. Razumljivo ob tvoji višini in predvsem dejstvu, da je Corolla rang velikosti Mazde 3. Mazde 6 in Toyote Corolle v tem smislu ni kaj dosti za primerjat.
Glede kakovosti materialov so Mazde res kar hvaljene. Sam se s tem ne bi strinjal oz. bi pričakoval (še) boljšo kakovost. Na vseh področjih (motor, karoserija, notranjost). Primeri: slaba kakovost Denso injektorjev, senzorjev izpuha pri dizlih, rjavenje podvozja, pretirana občutljivost barve, luščenje umetnega usnja volana, amortizerjev prtljažnih vrat, itd, ..
Naslednja stvar je primerjava 2 popolnoma različnih motornih pogonov, z zelo različnim navorom pri različnih motornih obratih. Neprimerljivo, sicer pa so tvoje ugotovitve bile pričakovane.
Glede kamere. Na tvoji Mazdi 6 je po mojih izkušnjah boljša kamera, kot je na novejših Mazdah 6 ali CX-5. Pričakoval bi obratno, ampak je žal tako. Če je pa dež, tudi na mojih Mazdah kakšna kapljica hitro spremeni optiko.😉
Strinjam se glede digitalizacije komand. Mazdi tudi sam štejem v plus nekaj uporabnih fizičnih gumbov na sredinski konzoli. Sicer pa sam Mazdin info sistem ne bi preveč opeval. Za moje pojme ima nerodne menije in za današnji čas prepočasno delovanje.
V bistvu je ta Toyotina karavanska različica malo "raztegnjena" in ni niti toliko manjši avto kot mazda 6.😉
Mere toypta corolla :
dolžina: 465 cm, širina: 179 cm, višina: 143,5 cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1606 kg, dovoljena skupna masa: 1955 kg, prtljažnik: 581 - 1591 l, posoda za gorivo: 43 l.
Mazda 6 karavan: dolžina: 480 cm, širina: 184 cm, višina: 148 cm, medosna razdalja: 275 cm, masa praznega vozila: 1690 kg, dovoljena skupna masa: 2237 kg, prtljažnik: 522 - 1664 l, posoda za gorivo: 62 l.
Kot lahko vidimo, ima toyota na papirju celo večji prtljažnik kot mazda 6. 🤔 In veliko premajhen rezervoar.😊 Medosna razdalja je pri Mazdi 6 le 5 cm daljša od corolline.
Vseeno imam veliko raje Mazdine benzinarje, še posebej 2,5 z avtomatskim menjalnikom, kot to kombinacijo pri corolli.
nice report, ja tile eko benz/elektrika novodobni avtomobili so tudi za moje pojme "kar nekaj", ali dober dizel ali turbo bencinar, vse ostalo je kot si napisal, za umirjeno/družinsko kruzanje, pri čemer za moje pojme, navadni bencinarji (atmo motor) imajo prednost pred temi hibridi v tem, da bo bullet proof motorji, sicer malo višjo porabo, ampak brez potencialno x težav.....
Zadnjič govoril z kolegom, ki je nabavil VW ID 4, je kao super zadovoljen, vesel....čista elektrika, ampak majter je dal za avto 50k €, za VW...ne hvala, za tak denar dobiš MB C klaso, 2.0 dizel z 250km (
Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.
, ki je za moje pojme nekako znanstvena fantastika proti temu ID4, ampak 100 ljudi 100 čudi, ali kako se že reče....)
No, moj kolega, drugače iz Lj. pa je izredno razočaran z dometom vw id4. Pravi, da če vozi recimo 135-140 po avtocesti, naredi največ 250 km z enim polnjenjem. On je dobil testno vozilo v Kp za 42K€.😬 In kar je najbolj smešno, najbližja polnilnica mu je, ko je na vikendu v Kp, kak kilometer proč. In tako pride iz Lj. do stanovanja, vrže familijo in kufre ven in gre na polnilno postajo na parkirišče. Zelo je zanimivo, ko pada dež. 😊 Ne vem, če ni celo časovno omejeno, koliko časa lahko polniš avto na takih javnih polnilnicah🤔.
@Alex, si vozil Toyoto, kaj je rezultat? Poročaj malo...
Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.
Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas?
Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega.
Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci.
Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.
Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno.
Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno.
Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki.
Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija.
Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄
Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo.
Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.
Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi.
Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊
Razočaral me je tudi ta karavanski prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.
Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬
Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija.
Zmotila me je predvsem previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.
Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗
Danes pa sem moj služben avto zadel direkt v srce.
Pri vzvratni vožnji sem obračal pa ravno med kolesom in odbijačem je prišel vmes en malo višji kamen. Ta pa je dregnil jermen od alternatorja/klime. Motor je ugasnil. Potem sem poskusil ga zagnati in je ta pas navilo okoli zobatega jermena. Pok...
Bravo, čestitam. Bos videl je zanimiva izkušnja, ne pričakuj dizelskega navora, bolj na izi 🙂
Baje, da je na začetku vožnja malo čudna. 🤔Bom poročal podrobno, kako se mi je zdelo. Je bilo pa zanimivo, ko me je uslužbenec danes poklical iz centra jereb, me je vprašal, kakšen avto trenutno vozim. Seveda je pohvalil mazdo. 😊Mi je pa takoj pojasnil, da naj pričakujem drugačno vožnjo.
In hkrati mi je dal izziv, da primerjam porabo med obema avtoma. Ker se poznamo, mi je obljubil, da bo tudi prilepil tedensko vinjeto na šipo. Namreč, avto, ki ga bom dobil v uporabo, je čisto nov. Dobim pa še poln rezervoar goriva (tudi to je všteto v nagrado), katerega ne rabim na koncu napolniti. 🤗
Pred dnevi sem odgovarjal na neko anketo. In danes so mi sporočili, da sem zadel eno izmed nagrad in sicer, da lahko dobim za en dan na uporabo hibridno 184 konjsko Toyoto corollo. Seveda sem ponujeno sprejel in v četrtek sem zmenjen pri Jerebu v izoli, da avto prevzamem. Zna bit zanimivo, ker nisem še vozil takšne Toyote. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
🤣🤣👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani