od marca letos spremljam tudi Mazda forum, ker sem iskal nov/drugi avto.
Imam Mazdo CX5 , letnik 2019. Sem bil zagret na čiping , da nabavim nekaj dodatnih konjev za vleko prikolice. Po prebranem , sem ostal kar kot je!
Mazda 2,2 - 150 KM - Skyactiv.
Vprašanje za Aleksa : ali si uredil dvig konje v z kolegom , na teh 185? Če, kako se vozi sedaj? V kolikor je v redu, bi se tudi sam verjetno odločil za ta dodatek konjev. Je morda kakšen takšen tip tudi kje c okolici Celja?
Glede regeneracije , sem tudi sam opazil, da jo dela nekje na 300 + km prevoženih; imam v glavnem relacije; nekako najkrajša 30 km, ostalo vse nad 60km , po avtocesti večinoma.
Na servisu v BTC-ju so mi dejali, da glede na letnik, ni potrebno skrbeti za ketno ( novejša različica motorja) ali čiščenje karterja/filtra. Olje menjam na 15.000 km.
Ja, pa Srečno vožnjo vsem.
V okolici Celja je CSS tuning, v Mestinju.
Kolegu so tam rihtali Mercedesa C klaso, pa za enkrat ni težav.
Kako bi to prenesla mazda dizel, pa je že bilo napisano na tem forumu.
Joj pa ne takole... velja edino primerjalni test v katerem bi bila tudi Mazda in bi merili na isti podlagi, še bolje bi bilo pa z istimi gumami oziroma vsaj tipom gum in seveda v istih vremenskih pogojih. Samo to velja in nič drugega.
Da ne boš mislil, da nakladam maš tukaj en test, kjer so namerili okoli 34m.
Ja pač ne 😜... glej vsak avto ima maksimalni negativni pospešek, ki ga lahko izvede pri zaviranju. In to je takrat, ko začne guma v stiku s podlago blokirat. To se zgodi v istem trenutku ne glede kakšne imaš zavore, seveda ob predpostavki, da zavorni sistem zmore zavirat do vklopa ABS. Kot vemo to Mazdin zmore brez težav tudi s serijskim sistemom.
Drugače tvoj izračun za same bremze ni napačen in se strinjam ampak pove lahko le koliko maksimalno zmorejo zavirat same zavore, ampak zavore zmorej bistveno več kot na koncu zmorejo same gume. Nič ti ne pomaga, če zavirajo fantastično, če pa na koncu guma ne zmore. Trenje med gumo in asfaltom je tisto kar na koncu ustavi avto.
Bi pa res rad videl kakšen primerjalni test, kjer pravijo, da ima Mazda slabše zavore kot konkurenca. oziroma da slabše zavira.
Sicer je tole 5 let star članek, zavorne poti pri zaviranju od 100 km/h so okrog 35m.
Navadni igrajo slabše, ampak vseeno igrajo Malo tišje in majn basa.
Glede na znamko in ceno, ki jo ima Bose sem pač pričakoval več.
Meni so zvočnik v armaturki menjali, zaradi hreščanja. V vratih pa naj bi hreščanje povzročal konektor, ki se je nečesa dotikal (sem pozabil, pleha najbrž..).
Pa ne vem če sem kdaj dal volumen na več kot 45, ampak očitno je bilo to preveč (bas pa mislim da imam na 0 ali +1).
Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.
Ne izdam, kdo mi je mapiral, ker je rekel naj ne govorim okrog.
Bi dal še enkrat mapirat
SIcer pa je pri meni zledalo tako, da je prek ODB2 priklopil "škatlico" najprej je naredil backup, recimo cca. 30min. Nalaganje nove mape pa je bilo recimo dobrih 5min. Če bi bilo kaj narobe, je rekel naj pripeljem nazaj in bo naložil backup, ampak do sedaj ni nobenih težav.
Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.
Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V okolici Celja je CSS tuning, v Mestinju.
Kolegu so tam rihtali Mercedesa C klaso, pa za enkrat ni težav.
Kako bi to prenesla mazda dizel, pa je že bilo napisano na tem forumu.
css-tuning
Povezava za deljenje
Deli na druge strani