Za boljšo odzivnost, ko si to želiš vgradiš tole
2022 MAZDA CX-30 Sprint Booster V3
Razlika v gumah bi lahko bila tudiv dimenziji. Mazda 3 ima nataknjene 205/60R16 ali 215/45R18. Pri konkurenci pa je tudi 225/40R18.
20mm pa v praksi pomeni večji stik s podlago in posledično boljše zaviranje.
RazširiJoj pa ne takole... velja edino primerjalni test v katerem bi bila tudi Mazda in bi merili na isti podlagi, še bolje bi bilo pa z istimi gumami oziroma vsaj tipom gum in seveda v istih vremenskih pogojih. Samo to velja in nič drugega.
Da ne boš mislil, da nakladam maš tukaj en test, kjer so namerili okoli 34m.
Mazda 3: Skyactiv-X, Test, Verbrauch, Daten, Preis | ADAC
WWW.ADAC.DEDer Mazda 3 hat bei Ausstattung, Komfort und Sicherheit einiges zu bieten. ADAC Test und Crashtest-Ergebnisse.
Se strinjam, da bi mogli biti enaki pogoji.
Ne mislim da nakladaš, ampak na tem testu je "nov tip trojke" - BP , na mojem linku je BM / BN. Tudi tu zna bit razlika.
RazširiJa pač ne 😜... glej vsak avto ima maksimalni negativni pospešek, ki ga lahko izvede pri zaviranju. In to je takrat, ko začne guma v stiku s podlago blokirat. To se zgodi v istem trenutku ne glede kakšne imaš zavore, seveda ob predpostavki, da zavorni sistem zmore zavirat do vklopa ABS. Kot vemo to Mazdin zmore brez težav tudi s serijskim sistemom.
Drugače tvoj izračun za same bremze ni napačen in se strinjam ampak pove lahko le koliko maksimalno zmorejo zavirat same zavore, ampak zavore zmorej bistveno več kot na koncu zmorejo same gume. Nič ti ne pomaga, če zavirajo fantastično, če pa na koncu guma ne zmore. Trenje med gumo in asfaltom je tisto kar na koncu ustavi avto.
Bi pa res rad videl kakšen primerjalni test, kjer pravijo, da ima Mazda slabše zavore kot konkurenca. oziroma da slabše zavira.
Sicer je tole 5 let star članek, zavorne poti pri zaviranju od 100 km/h so okrog 35m.
https://www.zurnal24.si/avto/avtomobili-ki-se-najhitreje-zaustavijo-280288
Tu pa test Mazde 3 in 43,5m.
https://avto-magazin.metropolitan.si/avtomobilski-testi/podaljsani-test-mazda3-sp-g120-revolution-3/
Navadni igrajo slabše, ampak vseeno igrajo Malo tišje in majn basa.
Glede na znamko in ceno, ki jo ima Bose sem pač pričakoval več.
Meni so zvočnik v armaturki menjali, zaradi hreščanja. V vratih pa naj bi hreščanje povzročal konektor, ki se je nečesa dotikal (sem pozabil, pleha najbrž..).
Pa ne vem če sem kdaj dal volumen na več kot 45, ampak očitno je bilo to preveč (bas pa mislim da imam na 0 ali +1).
Na servisu se vidi, je pa vprašanje, kdaj to preverjajo? Mogoče ob kakšnem vpoklicu? Jaz sem po mapiranju peljal na uradni servis naslednje leto. Kot da ne bi bilo nič. Kasneje sem reklamiral še drugi zvočnik (Bose je katastrofa..) in ni blo težav pri garanciji. Je pa najbrž odvisno od tega, kaj uveljavljaš pod garancijo in kakšen vpliv bi lahko imela večja moč in navor na to komponento.
Od novembra 2018, ko sem imel 46k km, do sedaj ko sem na 78k km.
Torej, od takrat prevoženo dobrih 30k km.
RazširiLahko poveš kje si mapiral in koliko te je prišlo pa kakšni so občutki? Bi dal še enkrat mapirat sedaj ko veš kakšen je rezultat po mapiranju ?
Sem že napisal enkrat TUKAJ
Ne izdam, kdo mi je mapiral, ker je rekel naj ne govorim okrog.
Bi dal še enkrat mapirat
SIcer pa je pri meni zledalo tako, da je prek ODB2 priklopil "škatlico" najprej je naredil backup, recimo cca. 30min. Nalaganje nove mape pa je bilo recimo dobrih 5min. Če bi bilo kaj narobe, je rekel naj pripeljem nazaj in bo naložil backup, ampak do sedaj ni nobenih težav.
RazširiJa točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.
Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.
Napisano
Konkretno večja izbira je za dimenzijo 225/45 R18
Povezava za deljenje
Deli na druge strani