Miha a ti imaš tukaj iti na več moči ali samo delaš buletpruff verzijo stare Skyactiv D mašine?
Ko se use porihta bo čipan, nova odmična bolje odvaja pline iz cilindrov, mislim da bo nekje 220hp varnih bom videl kok hitr bo EGT (temperatura izpušnih plinov) naraščav. Varno je 800c max potem začne motor zmnaševati moč, če bi dvignil limit na 900c bi dobil še nekaj moči sam ni več varno, ker ima izpušni kolektor intergriran v glavo, plini dlje časa ostajajo v glavi.
Ugotovil sem da paše iz letnika 2020 na 2014 izpušna odmična gred z običnimi HLA dvigali, ko sestavim napišem še kako se obnese. Seveda komi čakam da zložim skupaj 😁
Največja spremempa je v višina dviga ventila, pri stari odmični so se 4 ventili dviginili samo polovično.
Zdaj se useh 8 ventilov dvigne enako, moral bi pridobiti nekaj konjev in manjšo temperaturo izpušniih plinov.
Težave ki bodo lahko prisotne:
Hladno zagon pozimi
Prosti tek motorja pozimi dokler se ne ogreje
Ker ima motor iz 2020 višjo kompresijo ( te posebne dvigala in odmična pod niskimi obrati odprejo izpušni ventil v sesalnem taktu pod nizkimi obrati)
To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Če delaš full kratke relacije ja drgač ni potrebno ( ko se dela EGR off treba tud adblue off pa spremeni se režim regeneracij, po egr off ni več odvisno od gasa ampak ko je dpf poln sproži regeneracijo. Pred EGR off jo sproži kokr se mu zazdi d je najbolš 50-100% zabitosti)
Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp
ECU calib: Začetne številke
125hp max boost 1.35bar r2aa...
163hp r2ab...
185hp max boost 1.6bar r2ac...
EURO 5
129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp
163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp
163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4
Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp
150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu
Še slika turbine do 2018
Skyactiv D od 2018 ima nekaj spremeb ima dodan adblue tunerji navajajo max moč 500Nm 220hp
Navadna odmična gred tudi na izpušni strani ( ne vrača več izpušnih plinov v sesalnem taktu)
Spremnejna glava(izpušni kolektor ni več itergriran v glavo)
Posodobljena olna veriga.
Zmanšan pretok EGR (ne potrebuje več tolika pretoka ker ima adblue)
Drugačen turbo poplnoma nova zasnova:
Pri tej verziji motorja so šli pogledat nazaj na cx7 2.2 ki je že imela adblue.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko se use porihta bo čipan, nova odmična bolje odvaja pline iz cilindrov, mislim da bo nekje 220hp varnih bom videl kok hitr bo EGT (temperatura izpušnih plinov) naraščav. Varno je 800c max potem začne motor zmnaševati moč, če bi dvignil limit na 900c bi dobil še nekaj moči sam ni več varno, ker ima izpušni kolektor intergriran v glavo, plini dlje časa ostajajo v glavi.
Če rabiš pomoč piši zs
Povezava za deljenje
Deli na druge strani