Aha, sem bil prepričan da ima GTA vse enako opremo kot GT, razen usnja in športnih odbijačev.
2004 Mazda 3
Hmh, kolikor mi je znano so na M6 2.gen OEM senzorji, saj tudi v Epc-ju imaš kataloške številke. 🤔
Tudi zadnja dva krajna senzorja sta drugačna kot srediska dva, sprednji so pa vsi isti, vsaj pri meni je tako.
Kaj pol spredaj nimaš senzorjev?
2004 Mazda 3
@Scr3amkaj nimaš ti oem senzorjev na Mazdi?
Drgač pa aftermarket so vsi bolj lowbudget china stuff.
Jaz sem si na M3 zmontiral zadaj aftermarket senzorje od kao znamke Giordion (china), in zaenkrat delajo že nekja let brez problema, edina pomankljivost je ta da je avto znižan in so zgleda senzorji prenizko in ne piska one prve stopnje kp piska na vsake 5s, v tem primeru zdaj mi piska že naslednja stopnja na 1s, ampak je tudi ok, ostaneta itak še 2stopnji do ovire.
2004 Mazda 3
Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana.
Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična.
@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".
Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste.
Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉
Popravljeno od Aless2004 Mazda 3
Sem 99% da ne bo delalo.
To je za android radije kot ga imamo nekateri na forumu, tam se inštalira app na radijo, da potev ve kaj naj s to škatlico dela.
Pri originalnem radiju pa ne moreš namestit aplikacije, v originalnem softwareu pa tudi verjetno ni kode za to aftetmarket dab škatlico.
Lahko pa probaš, pa sporočiš 😉
2004 Mazda 3
Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo.
Kolk je pa od M6 2gen težka?
Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge.
2004 Mazda 3
Ja odvisno je tudi kje se voziš, po AC bo vredu, kake zaflikane lokalne ceste pa bo malo bolj rukalo.
2004 Mazda 3
Ja to maš prav da gre dejansko za predelavo ker ni original. Po drugi strani bi pa moral pol homologirat tudi vse ostale neoriginalne dele, zavorne ploščice, diski, auspuh.
Zato sem spraševal pri nas ko delajo homologacije, in so mi razložili da se to ne smatra kot predelava ker je izpušni lonec original, nastavek pa ali je zavarjen ali prišraufan je vseeno.
No spraševal sem tudi za luknjane zavorne diske če jih moram homologirat (imajo ABE papirje) in je pravtako odgovor bi ne ker ustrezajo originalnemu nadomestnemu delu. Za čeljusti sem pa bil raje tiho, so itak original Mazda😁😎
@Scr3ammogoče si preveč nabijal obrate pa je policaj mislil da imaš Remusa🤪
2004 Mazda 3
Za nastavke ne rabiš homologacije, vsaj tako so mi razložili na tehničnem tu k delajo tud homologacije drgač.
2004 Mazda 3
Nastavke dobiš vsepovsod po netu, še mimovrste jih ima ali pa pri kakem lokalnem auspuharju.
Itak so to vsi univerzalni nastavki za določen fi.
Jaz sem na 2.gen, one original nastavke ki so privarjeni na lonec odrezal z flexarco in navaril novo daljšo cev in pol nove Akrapo nastavke gor. Simpl ko pasulj😁
P. S. : Dr. Izpuh pa je dobra opcija, Denis vredu zrihta in ti lahko prilagodi izpuh po tvojih željah.
Meni je na Hondi na novo izdelal komplet izpuh od kolektorja nazaj in ga lahko pohvalim, sicer takrat še ni imel delavnice ker je delal pri Tertineku, popoldan pa doma šušmaril, zdaj pa vidim da ima že svojo delavnico. 👍
Popravljeno od Aless2004 Mazda 3
Ehh, ni tako hudo, sam sem že mel bolj extremne predelave podvozja in platišč na Civicu L. 96(športne nastavljive vzmeti in 80% stršane amortizerje pri Vugi v N. Gorici+ 17col 205/40.
Je pa res da je bilo to ko sem bil star kakih 20let, zdaj mora bit bolj uravnovešeno udobje z izgledom.
So pa okusi različni eni dajo na izgled eni na performanse, eni pa na nič od tega.
Če pa hočeš udoben avto pa kupiš avto z hidravliko ali z zračnim vzmetenjem.
Popravljeno od Aless2004 Mazda 3
@Husky1290 ja moje izkušnje so da se glede udobja zelo poznajo nizkopresečne gume.
Nižanje z progresivnimi fedri se ne pozna toliko na udobju, progresivni so vredu zato ker imajo večino hoda normalne trdote fedre, proti koncu so fedre so pa zviti bolj na gosto tam je trši hod. Zato so skoraj enako udobni kot serijski, če pa imaš polno naložen avto se pa čuti da so trši ker je fedra bolj stisnjena in deluje na tistem gostejšem tršem hodu fedre. Poglej sliko se lepo vidi kje je trša fedra.
Glede svetovanja kaj vzet pa se moraš ti odločit, odvisno kje in kako se voziš. Definitivno bo znižan z 20kami zgledal TopŠit👍🤘😎
Jaz mojo M6 nisem nižal ker se v avtu vozimo večinoma 4 včasih tudi 5ljudi, pa čeprav samo po AC, in bi izgubil na udobju.
M3 pa imam znižano, samo tista se uporablja za po mestu, večino časa žena vozi otroke v vrtec in v službo, pa tu pa tam se jaz zapeljem v trgovino.
2004 Mazda 3
RazširiSaj razmak med gumo in blatnikom ne bo nič spremenjen, če da ustrezno gumo gor, ki ima enak obseg.
V cm se razmak ne spremeni, vizuelno pa rata mal čudno.
Ta na sliki ima 245/35 20x9.0 et pa nvm točno 40ali35, mu pa spredaj štrlijo čez blatnik.
No ta na sliki meni zgleda z 20kami brez nižanja slabše kot original z Oem 19kami. Je pa stvar okusa, kaj je komu všeč.
2004 Mazda 3
Glede na to da sem ljubitelj večjih platišč, ti bom rekel Go For It!
Izgled bo vrhunski, glede teh platišč so mi oblikovno zelo lepa vzel bi edino kake antracit oz grafitno temno sive, svetlo sive mi zgledajo prenavadne, črne pa se malo izgubijo, je pa stvar okusa.
Glede nižanja pa z -30mm tudi ne bo sile, če ne voziš glih polnega avtomobila, bo šlo prek ležečih policajev brez problema, edino sprednji odbijač boš moral pazit da ga ne zabijaš v kak robnik.
Vožnja bo zihr slabša kar se udobja tiče, to pa bo bolj na račun nižjih gum.
S samimi fedri če vzameš kake progresivne ala Eibach... Ne bo tak trd, druga je Gewinde jaz imam izkušnje z HR gewinde in so mi bile pretrde tudi na avtocesti. Z samimi Eibachi na moji M3 pa ni težav z udobjem, se pozna samo ko je avto bolj naložen.
Kot je Alex napisal pri platiščih pazi na ustrezno širini in ET v kombinaciji z ustrezno dimenzijo gum, ker pr znižanem avtu ti lahko hitro kje podrsa če ni vse v mejah.
Drgač pa če ne boš nižal pa vprašanje kako bo zgledal z 20col, včasih zgleda mal čudno z prevelikim razmakom med gumo in blatnikom.
2004 Mazda 3
Ja tam ko grejo OEM šop kablov skozi požarno steno, mal težko je zraven pridet, ampak gre.
2004 Mazda 3
@Scr3am Ja res je naš infotainment dopušča več kamer in featuresov
Ja vezal sem jo direkt na varovalko ki dobi napajanje ob kontaktu v notranjosti z bypassom, nimam nobenega stikala vmes, kamera je vedno vkloplena pod napajanjem ko dam kontakt, ko hočem sliko pa samo pritisnem AVIN na radiju. tako ob parkiranju recimo vklopim prednjo kamero, ko dam v rikverc pa se preklopi na vzvratno kamero in pol ko spet v prvo se preklopi nazaj na sprednjo.
Za ono škatlico je mogoče res mišljeno za original radijo da potem prek tiste škatlice preklapljaš med kamerama, ker ima verjetno samo en video vhod.
2004 Mazda 3
Jaz imam tako sprednjo kamero zmontirano, vezal sem da se vklopi ob kontaktu, sliko pa vklopim ko rabim na radiju avin. Nisem rabil nobede druge škatlice. Več imaš opisano v moji temi. 😉
2004 Mazda 3
1. Na misel mi pade UstyleTuning, oni so pred leti dost ukvarjali z raznimi bodykiti za avte, tudi individualne predelave. Cene pa morš pri njih preverit.
2. Eibache pa dobiš pri raznoraznih ponudnikih tuning opreme, tudi ebay... No pa tudi prek Mazde ponujajo kot dodatna oprema Eibache, samo so fedre modre barve in jih kao naj ne bi bilo potrebno homologirat ker imajo ABE.
2004 Mazda 3
Radere0š tapeto dol in pogledaš kakšni kabli in konektorji so noter😉
2004 Mazda 3
RazširiTudi sam imam namen zamenjati žarnice v notranjosti z ledicami na moji M6 2016. Gledam na mimovrste in je cel kup različnih.
Če prav razumem C5W za notranjost, W5W za tablico. Moram pazit še na kaj? Imajo vsa enaka ležišča?
Če boš kupoval iz mimovrste kupi tiste M-Tech (Osram). Jst sem prej mel kitajske pa so začele čez čas utripat s temi M-tech pa zaenkrat delajo vse bp.
2004 Mazda 3
Ni variante da to pri nas homologiraš.
2004 Mazda 3
Jaz mam aftermarket radijo z kamero zdaj že 2leti in je slika še vedno isto dobra kot prvi dan.
Edino v dežju je slabša slika zaradi kapljic.
Pravtako je slika dobra tudi na sprednji aftermarket kameri, se pa hitrej umažed kot zadnja.
Edino kitiko glede zadnje kamere imam da je nosilček kamere začel po 2letih rjavet. Moram ob priliki narediti iz aluminija.
2004 Mazda 3
Mah, ?ez 10 let bodo tudi led bolj poceni, pa verjetno bo tudi aftermarket program.
Saj xenon je pred 10leti bil tudi drag, zdaj pa ni dost dra?ji kot navadne halogen lu?i.
2004 Mazda 3
Za osnovno ceno ?ip tuninga imajo ve?ali manj vsi iste mape.
?e pa ho?e? individualno prilagoditev mape za tvoj avto bo pa dra?je. Za individualni tuning vem da dobro dela Tunerc in RSR, samo rsr nevem ?e dela Mazde(je bil bolj specijalict za Vag).
Za ostale Tunerje pa bodo drugi povedali.
2004 Mazda 3
Napisano
Ne zgleda slabo, ampak maene moti da se preveč vidi Oem nastavek. 🤔
Jaz mam na moji M6 podobne 92mm carbon akrapovic nastavke, sem pa Oem nastavke dol porezal in na cev prišraufal te nove nastavke.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani