Spucaj ven prvi katalizator in daj drugo lambdo na tak kotni podalj?ek, da bo iz glavnega toka oddaljena ene 2-3cm in bo v manj?i cevi (toliko, da je znotraj navoj za sondo).
Potem ti lu?ka ne bo ve? delala problemov, avto bo ekolo?ko pogojno sprejemljiv samo pri hladnem startu, kasneje bo vse o.k.
Pa par km bo? pridobil in zni?al porabo ,)
lp
V mojem je sklopka ?e prva, ima pa 85.000 km.
?e se pokvari, bom dal ali naredit 6 krako v Sinter, ali pa nabavil eno hudo, da bo mir.
Tiste iz sinterja so mi do sedaj v ?tirih avtih slu?ile odli?no, le malo grobe so bile, ker so bile 3 krake. 6 kraka je pa dosti prijaznej?a pri speljevanju in ne zatuli, kot da si prerezal zmrznjeno bedro na cirkularko
Ne bi rekel, da so gume glavni vzrok.Glede na salame(gume) ki so na feltnah, bi mogo?e najprej to kaj ukrepal, pol mogo?e sploh nebi blo treba n? druzga pipat. :ne vem:
Mam ob?utek, da ?pura "diha" ko zabremza?, pospe?uje? in v ovinku.
?e so gume mehke, je ob?utek drug.
Bom pa naslednje gume dal ?ir?e in ni?je.
No od tukaj se pa nadaljuje pravi tunung.
Kaj bo? pa zadaj dal ?
Zvon na pestu bo? dal narest, al si ga tud dobil poleg ?
Kolk vaga kanta od CX-7 ?
Zvon bom delal sam, material sem danes preveril in ga lahko dobim.
CX tehta 1880 z mano vred in 1/3 bencina.
Zadaj bo zaenkrat pri zavorah original, ko bom sprobal, se bom odlo?il dalje. Morda samo kake mehkej?e pakne in bo ?e dovolj.
cel tank 1000km ?e je treba NI RAZLIKE v porabi!
Le kako naj bo razlika v porabi?
?e avto povpre?no rabi za premik recimo 30Kw , pri?tejemo zgube motorja in dobimo, da skupno tro?imo za okrog 100 ali ve? Kw goriva (otto motor ima izkoristek pri idealnih pogojih okrog 28%, med vo?njo pa tudi ve? kot pol manj). Pri 100 porabljenih Kw z ledicami prihranimo koliko? 40W???
Ma ni laboratorjia, ki lahko doka?e zni?ano porabo, kaj ?ele , da bi to opazil kdo na cesti...
Ve? prihrani?, ?e na ogledalo obesi? CD od ?abana ?auli?a- in menda dobi? ?e nekaj KM dodatno
Za samo regulacijo svetilnosti pa kupi? tokovni generator, ki ima 5V vhod za regulacijo izhoda. Potem lahko dela?, kar ?eli?.
Stane pa par euro in se ne spla?a doma lotat.
Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.
Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.
Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.
Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.
Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!
Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").
Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!
Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj
Kaj si uporabil za polnjenje?
Znotraj je perforirana plo?evina, povita z fino, na visoke temperature odporno inox volno, okrog so kerami?na vlakna, ki prenesejo 1400°C.
Ko sem dal na kolegov ATV 750 cc 2 cilindra, so se sli?alo samo mehanski zvoki motorja, iz izpuha ni bilo prakti?no ni?, razen pihanja
ro-bi, glede na to da si dau narest zadnja lonca + cevi, malo razmisli ?e o odstranitvi drugega kat.
Plini na tehni?nem gredo skoz bp, ker drugi dela samo takrat ko se prvi pregreje(to je takrat ko uporablja? skoraj vse konji?e malo dlje ?asa), pri tehni?nem pa to itak ni in ni panike.
Zvok zunaj pa postane kar precej globji, v avtu pa ni ni? druga?e, vsaj tako je pri meni.
Na sre?o sem dal lonca narest sam k sebi (so full poceni ) in tja bom dal delat tudi downpipe z hi flo katalizatorjem (metallic substrate) - drugi pa gre v ko?
Za intercooler se zrak zajema to?no pred intercoolerjem, to je nekje na sredi avta. Odvaja se nazaj pod dno avtomobila.
Cel je narejen iz inoxa, mi je pa zmanjkalo za priklop za oddu?ek iz glave in tisto sem potem ?pricnil z prvim sprejem, ki je bil pri roki.
Verjetno bom komplet pihnil, ampak ?e nisem 100% kake barve (?rna renutno vodi)
samo zakaj nisi podalj?al CAI da bi zajel res mrzel zrak?? Pod intercoolerjem in za fridgeom ima? ?e vedno vro? zrak?
Med vo?njo je tam hladen zrak, na mestu me ne zanima.
Okrog hladilnika je plastika , da gre zrak do ventilatorja in je tisti del za??iten.
Bom pa dodal ?e en usmerjevalnik na mesto, kjer original zajema zrak.
Ti, a ve? da se sli?i! In to konkretno, jasno, nezmotljivo! Blow off je blow off.
Stavim, kar ho?e?!
Kompresor surge je drug zvok in se tudi sli?i.
Ko pohodi? na recimo 2500 rpm, se do kake 4 jurje sli?i surge, ko turbina bi filala, pa nima izpuha, da bi pogoltnil in posledi?no ?e bolj zavrtel. Zato piha pri kompresorju ob lopaticah NAZAJ. To povzro?a vibracije in uni?uje turbino, zato ni pametno ti?at pri nizkih obratih.
Blow off se pa sli?i vsaki?, ko vzamem plin, pred loputo se naredi tlak, za loputo vakum, turbina obremenjena, ker motor ne po?ira. In vakum za loputo odpre blow off ventil, da pihne nazaj v sesalno cev in sprosti tlak med turbino in loputo.
Z novim intakeom se sli?i VSE v kabino in to konkretno. Pri enakomerni vo?nji je skoraj kot stock, ko pohodi?, pa zaru?i.
lp
A se ti kdaj med vo?njo sli?i kot da nekje pu??a zrak ?
Si kaj preverjal tlak pred in po zamenjavi filtra ?
Tlak je enak, tisto "pu??anje" je pa surging in se sli?i iz turbine, ko preve? pritisne? plin pri prenizkih obratih.
Je tudi pri stock airboxu, ampak je zadu?en zvok, da se ne sli?i.
Sli?i se tudi blowoff skozi filter.
Tlak je okrog bara.
Napisano
Torej drugi dve sondi odmakni, kot sem napisal.
Drugi dve morata biti ven iz toka plinov in ti bo delalo. Le mogo?e bo? moral malo sprobat dol?ino tiste cevi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani