Zato pa pravim, da tiste fičnike ko jih boš dal za popravila na dizlu (ker jih tudi boš, če se hočeš sploh vozit) daš lepo za bencin. Bencinar relacijsko zelo malo potroši. Ne rabiš pa neke p*****ije menjat, ker jih nima😉
Problem je to da je na avto.netu več lambotov kot Mazda 6 gen 3 bencinarjev 😅
Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.
Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Problem je to da je na avto.netu več lambotov kot Mazda 6 gen 3 bencinarjev 😅
Povezava za deljenje
Deli na druge strani