Če ne želiš pametnega ključa (stalnega oddajanja signala in iskanja avta...), lahko uporabljaš ključ za vožnjo tudi kot klasični. Kot zgoraj opisano najprej deaktiviraš ključ, ki ga lahko potem uporabljaš kot klasični ključ za vožnjo. Odklepaš in zaklepaš potem z gumbi na ključu (kot nekoč....). Avto pa zaženeš tako kot običajno, le da pred pritiskom tipke za zagon, najprej prisloniš ključ, z zgornjim delom kjer je mazda znak, k tipki za zagon in ko neha utripati zelena lučka na tipki (stalno zasveti), prižgeš avto kot običajno. Zaenkrat še Mazda to omogoča za vse, ki ne pogrešate pametnih funkcij, nočete stalnega oddajanja signala ključa, ljubite klasiko in v kolikor želite dodatno zaščito pred krajo vozila (ključ ne oddaja stalnega signala in predvidoma ni možno skopirati na daljavo signala od ključa).
Iz službe iz Lj do Ivančne gorice po avtocesti in je tole kazalo:
Lepo, ampak na našo žalost (ali mogoče srečo😀) smo na Mazda forumu. In da ne bo slučajno kakšen mazdaš šel iskati, kje v menuju lahko to najde... Težko primerjamo Mazde z Mercedes AMG, za nas so seveda boljše Mazde, čeprav povprečno stanejo vsaj 3x manj 😁. Za tako ceno pa še morajo dodati kakšen senzor ali dva.... Še vedno, če ni zadovoljstva, pa lahko zamenjaš AMG za Mazdo 🤣
Feltna je tudi malo poskrabana... ampak za to se ne sekiram prevec...
Sem imel avto parkiran takole, kot je narisano in pri vonji ven, je bilo treba pazit, da odbijaj ne podrla spredaj v skarpo ... zadanie levo kolo pa je zadelo tale robnik ... Kakorkoli... pred pol urce sem pripeljal nove gume iz Ljubljane in se ravno sedajle montirajo pri bližnjem vulkanizerju ...
Smola, upam da bo naslednjič bp. Bi pa jaz vsekakor zbrusil/odrezal tisti robnik, sploh zdaj ko bodo nove gume ...👍
Ali lahko CX-30 odkleneš daljinsko preko telefona in aplikacije MyMazda? V osnovi imajo samo opcijo zakleni, odkleni pa ne obstaja oz. ali se da kako nastaviti?
Raje kr direkt Yarisa, Toyota ga ma že v malem prstu, Mazdini servisi pa šele "na novo"
V tem primeru bi tudi jaz kupil original Toyota Yaris, pa če sem še ne vem kaki Mazda "fan". Ne razumem "point" avtov kot je Mazda 2 hybrid, če je praktično Toyota Yaris. Razumem, da bi bil skupen motor, vse ostalo kot oblika, podvozje... pa original Mazda. Enako opažam pri drugih proizvajalcih, očitno folk to kupuje?
Pa upam, da bo Mazda razvila svoj original novi model 2, ali pa naj ta mix ukine, škoda za znamko...
Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.
Se pravi, da gremo tudi z avti tja, kamor smo prišli z belo tehniko, telefoni, računalniki in drugimi zadevami, ki jih sploh več ne prodajamo, ko si zaželimo nove. Vse gre v smeti.
Skratka totalna katastrofa za okolje😡, ..., planet imamo pa samo eden.
Smo 🙂 naročena Cx-30 nagisa zircon quartz z ročnim menjalnikom. Pride začetek junija. Me je pa zamikala 6e in mogoče spremenim naročilo.
Barva zircon quartz ?
Obstaja Zircon sand ali Platinum quartz.
Mogoče imajo novi mix ali pa je tiskarki škrat, kaj od tega drži ?
Glede 6e oblikovno res ni slaba, problem z mojega vidika pri novi 6-ki je edino kar skriva pod lepo obleko....👽 Vsak ima pa seveda svoje probleme in za ene to sedaj sploh ni problem, problem bo mogoče čez kakih 5 let...😁.
Za zamisliti, kdo bi si mislil kako umazani je tudi nikelj. Katastrofa kaj delajo z okoljem😡 Na Filipinih, lastniki Kitajci, pa takih obratov je verjetno ogromno še za druge redke materiale. Tisti, ki pridobivajo te materiale bolj čisto, na koncu propadejo, ker jih kitajci povozijo z neupoštevanjem vsega, so seveda zato najcenejši, pa noben jim nič ne more. Do čimveč ljudi bi morale priti take stvari, da pride v javnost. Seveda smo vsi porabniki takih in podobnih materialov, brez tega ni več naše civilizacije, bi se pa morali zavedati od kod izvirajo kateri materiali in imeti to možnost da sploh vemo, posledično bi kot kupci lahko tudi na kaj vplivali.
V dokumentarcu prikazani umazani nikelj, če smo realni, verjetno ne gre vse za baterije EV-jev (res pa da verjetno za EVje poraba najbolj narašča), ampak večina, trenutno več kot pol niklja se porabi za nerjaveče jeklo (primer npr. doma imamo verjetno vsi posode iz nerjavečega jekla 18/10, kjer je 10% niklja), ostalo telefone, drugo elektroniko, verjetno je nekaj niklja na žalost tudi v naših dinotih in drugih ICEjih, res pa da manj kot v EVjih ....
Zanimivo npr. na koncu dokumentarca se govornik vpraša ali ni "point" kupovanja EVjev da pomagamo naravi, če pa škodujemo naravi v procesu pridobivanja, pa je precej samouničujoče.
Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...?
Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁
Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣
Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HP (horse power).
Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡.
Če smo pri moči avtomobilov:
V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W.
V Ameriki pa je enota 1 HP (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HP=745,7 W.
Če preračunamo je potem ameriških 250 HP enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS.
Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HP (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁).
Ameriški z 250 HP, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253).
Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ...
CX-30 / Mazda 3 z novim baby dinotom, "švabsko" blebetanje za vse ki razumete ... Mogoče bi lahko tudi Mazda Slovenija kaj posnela v naši slovanski različici (da bi še kaj pametnega ukrenili poleg Mazda baby skodelic 😁...).
Malo vroče krvi ne škodi, da se sprosti ventil, pri Mazdi so menda dino drossel ventili?😁 Ne glede na vse, kot navedeno na zadnjih nekaj straneh te teme, mislim da je bilo podanih kar nekaj koristnih podatkov, vsak si pa naj sam ustvari svoje mnenje. Malo kritičnega mišljenja pa je vedno dobrodošlo. Strogo vztrajati na eni ali drugi strani in prepričevati druge tudi nikamor ne vodi, bo upam da predvsem razvoj in na koncu kupci povedali kaj si mislijo...
Pa še teža dve toni in več naredita svoje. V bistvu bi morali oni plačevati več za cestno takso, saj uničujejo ceste skoraj kot tovornjaki.
Ja, gume so dejansko dodatni nevidni problem, z gumami glede osebnih vozil spet bolj onesnažujejo EVji, saj so običajno precej težji kot ICEji (PM delci; se ne vidi, pa je čisto). Bodo morali počasi razviti še specialne gume za EVje, važno da je biznis...
Glede cestnine pa jim spet ni v interesu da udarijo po EVjih (zeleni prehod), čeprav le ti delajo več škode kot ICEji, zaradi teže. Cestnino bi bilo najbolj pravično da spremenijo na težo vozila (so bili predlogi, pa niso upoštevali), ne pa kot sedaj še vedno prastari pravilnik na ccm, pa še EVje so dali po novem v minimalni razred, do sedaj pa EVji celo sploh niso rabili plačevati ...
V celotnem zivljenskem ciklu kateregakoli vozila skorajda NI razlike
While the principle of lower emissions behind electric vehicles is commendable, the...
Za celi cikel v tem članku se ICE in EV izenačita pri ca. 150.000km (150k km), prvi + zadnji stolpec, iz članka tabela spodaj. Prikazano je sicer samo končno stanje pri 150k km, ne vidiš kako se giblje s kilometri. Ko boš naredil več kot 150.000 km boš dejansko pomagal okolju z EVjem. Če boš pa naredil manj pa je zaenkrat bolje še ICE. Tako npr. nekdo, ki dela 10.000km letno (v mestu z EVjem), bo na nuli šele v 15 letih; avto bo verjetno prej razpadel
To potrjuje še enkrat nekako tako, kot smo prej debatirali. Pa problemi s kopanjem litija ostanejo...
Pomislimo: koliko CO2 ustvari nafta, da pride do vas?
Da jo potegnejo globoko iz tal, gre ogromno energije. Tam, kjer se črpa nafta, nič ne raste, je onesnaženo.
Verjetno noben od nas ni "fanatik, terorist ali ekstremist", karkoli " za ICE ali EV, vsak se naj sam odloči kaj mu ustreza. Sam kot uporabnik pa poskušam kritično oceniti ali priti do tega, kdaj je kaj ustrezno. Verjetno bo enkrat prišel tudi čas za EV, mogoče bo pa gorivo za EV v prihodnosti vodik... Sem zato, da se prehod, kakršenkoli že bo, zgodi naravno in s čim manj vpliva na okolje (saj to je verjetno bistvo, da ne poslabšamo stanja), ne pa forsirano kot sedaj z evropskimi voditelji ... in da bivamo v sožitju, kot npr. Mtb-jevci in planinci, ali kot pes in mačka ... . S trenutno tehnologijo nam pač na žalost fejst mečejo pesek v oči...
Pa še: v izračunih CO2 glede na prevožene kilometre je vse upoštevano, kar ste zgoraj navajali (proizvodnja vseh komponent...) in šele pri ca. povprečno 100.000km ali najbolj optimalno po priloženem članku 65.000km si šele na istem z EVjem glede okolja in se izenačita EV in ICE . To so dejstva (razne študije, ki so jih delali inženirji...), vendar se jih more malo skriti, ne obešati na veliki zvon, ker na žalost trenutni EVji niso tako čisti kot bi nam radi povedali...
Sigurno pa karkoli delamo, delamo škodo okolju, tudi s črpanjem nafte, ampak trenutno z litijem bistveno večjo škodo (pa litija brez nafte ni, ne pozabiti), ...
@Matick Mislm da se ponavljam ze kt stara lajna, ampak, tukaj ne mors samo CO2 racunat. Ker, ze samo kopanje litija toliko skode naredi okolju, pa ne z CO2 izpusti, ampak ker je to kopanje toliko umazano, en rudnik litija lahko celotne regije kmetijskih povrsin unici, koliko ciste vode se pri tem tudi porabi je nerealno, in ta voda more pol nekam it in kamorkoli gre, bo tam unicila tudi okolisko zemljo.
To je pa poleg vseh CO2-jev še najbolj žalostno in kot je tudi @Mraušk Mčk navedel to za odločevalce/kapitaliste ni neki problem in ni pod rubriko onesnaževanje in zeleni prehod na Zemlji (mogoče pa Musk kopa na Marsu pa še ne vemo 😁).
Med ključnimi razlogi za nenakup ICE vozila spadajo:
1. Okoljski razlogi
Visoke emisije CO₂ – Avtomobili z notranjim zgorevanjem prispevajo k podnebnim spremembam.
Kot glavni razlog na 1.mestu (nas hočejo prepričati), da bi naj električna vozila ne proizvajala CO2 in so čista (npr. reklame in napisi Zero emission). Na prvi pogled res drži, saj ni direktnih izpustov in ljudje je potem enostavno prepričati (gledajo pač kar vidijo), a problem je v "drobnem tisku". Priložen en članek. V glavnem, ko postavijo novo električno vozilo na cesto (0 kilometrov), je povzročenih že toliko CO2 izpustov pri sami proizvodnji (glavni delež proizvodnja baterij...), ki ga skupno doseže fosilno vozilo šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih. V kolikor pa se polni električno vozilo z elektriko pridobljeno iz fosilnih goriv (kar žal še vedno prevladuje), pa se še poslabša in se električno povprečno izenači s fosilci šele po 160.000 km prevoženih. Tako se dejansko zaenkrat še samo povečujejo CO2 😡, toliko o okolju in tega nočejo povedati... Upamo pa, da bo razvoj novih tehnologij kaj spremenil...
Baterijski električni avtomobili v kompaktnem razredu so podnebju prijaznejši od avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem šele po 90.000 prevoženih kilometrih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
SCIENCE ILLUSTRATED v slovenščini, dobra poljudnoznanstvena revija 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani