Raje kr direkt Yarisa, Toyota ga ma že v malem prstu, Mazdini servisi pa šele "na novo"
V tem primeru bi tudi jaz kupil original Toyota Yaris, pa če sem še ne vem kaki Mazda "fan". Ne razumem "point" avtov kot je Mazda 2 hybrid, če je praktično Toyota Yaris. Razumem, da bi bil skupen motor, vse ostalo kot oblika, podvozje... pa original Mazda. Enako opažam pri drugih proizvajalcih, očitno folk to kupuje?
Pa upam, da bo Mazda razvila svoj original novi model 2, ali pa naj ta mix ukine, škoda za znamko...
Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.
Se pravi, da gremo tudi z avti tja, kamor smo prišli z belo tehniko, telefoni, računalniki in drugimi zadevami, ki jih sploh več ne prodajamo, ko si zaželimo nove. Vse gre v smeti.
Skratka totalna katastrofa za okolje😡, ..., planet imamo pa samo eden.
Smo 🙂 naročena Cx-30 nagisa zircon quartz z ročnim menjalnikom. Pride začetek junija. Me je pa zamikala 6e in mogoče spremenim naročilo.
Barva zircon quartz ?
Obstaja Zircon sand ali Platinum quartz.
Mogoče imajo novi mix ali pa je tiskarki škrat, kaj od tega drži ?
Glede 6e oblikovno res ni slaba, problem z mojega vidika pri novi 6-ki je edino kar skriva pod lepo obleko....👽 Vsak ima pa seveda svoje probleme in za ene to sedaj sploh ni problem, problem bo mogoče čez kakih 5 let...😁.
Za zamisliti, kdo bi si mislil kako umazani je tudi nikelj. Katastrofa kaj delajo z okoljem😡 Na Filipinih, lastniki Kitajci, pa takih obratov je verjetno ogromno še za druge redke materiale. Tisti, ki pridobivajo te materiale bolj čisto, na koncu propadejo, ker jih kitajci povozijo z neupoštevanjem vsega, so seveda zato najcenejši, pa noben jim nič ne more. Do čimveč ljudi bi morale priti take stvari, da pride v javnost. Seveda smo vsi porabniki takih in podobnih materialov, brez tega ni več naše civilizacije, bi se pa morali zavedati od kod izvirajo kateri materiali in imeti to možnost da sploh vemo, posledično bi kot kupci lahko tudi na kaj vplivali.
V dokumentarcu prikazani umazani nikelj, če smo realni, verjetno ne gre vse za baterije EV-jev (res pa da verjetno za EVje poraba najbolj narašča), ampak večina, trenutno več kot pol niklja se porabi za nerjaveče jeklo (primer npr. doma imamo verjetno vsi posode iz nerjavečega jekla 18/10, kjer je 10% niklja), ostalo telefone, drugo elektroniko, verjetno je nekaj niklja na žalost tudi v naših dinotih in drugih ICEjih, res pa da manj kot v EVjih ....
Zanimivo npr. na koncu dokumentarca se govornik vpraša ali ni "point" kupovanja EVjev da pomagamo naravi, če pa škodujemo naravi v procesu pridobivanja, pa je precej samouničujoče.
Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...?
Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁
Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣
Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HP (horse power).
Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡.
Če smo pri moči avtomobilov:
V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W.
V Ameriki pa je enota 1 HP (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HP=745,7 W.
Če preračunamo je potem ameriških 250 HP enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS.
Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HP (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁).
Ameriški z 250 HP, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253).
Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ...
CX-30 / Mazda 3 z novim baby dinotom, "švabsko" blebetanje za vse ki razumete ... Mogoče bi lahko tudi Mazda Slovenija kaj posnela v naši slovanski različici (da bi še kaj pametnega ukrenili poleg Mazda baby skodelic 😁...).
Malo vroče krvi ne škodi, da se sprosti ventil, pri Mazdi so menda dino drossel ventili?😁 Ne glede na vse, kot navedeno na zadnjih nekaj straneh te teme, mislim da je bilo podanih kar nekaj koristnih podatkov, vsak si pa naj sam ustvari svoje mnenje. Malo kritičnega mišljenja pa je vedno dobrodošlo. Strogo vztrajati na eni ali drugi strani in prepričevati druge tudi nikamor ne vodi, bo upam da predvsem razvoj in na koncu kupci povedali kaj si mislijo...
Pa še teža dve toni in več naredita svoje. V bistvu bi morali oni plačevati več za cestno takso, saj uničujejo ceste skoraj kot tovornjaki.
Ja, gume so dejansko dodatni nevidni problem, z gumami glede osebnih vozil spet bolj onesnažujejo EVji, saj so običajno precej težji kot ICEji (PM delci; se ne vidi, pa je čisto). Bodo morali počasi razviti še specialne gume za EVje, važno da je biznis...
Glede cestnine pa jim spet ni v interesu da udarijo po EVjih (zeleni prehod), čeprav le ti delajo več škode kot ICEji, zaradi teže. Cestnino bi bilo najbolj pravično da spremenijo na težo vozila (so bili predlogi, pa niso upoštevali), ne pa kot sedaj še vedno prastari pravilnik na ccm, pa še EVje so dali po novem v minimalni razred, do sedaj pa EVji celo sploh niso rabili plačevati ...
V celotnem zivljenskem ciklu kateregakoli vozila skorajda NI razlike
While the principle of lower emissions behind electric vehicles is commendable, the...
Za celi cikel v tem članku se ICE in EV izenačita pri ca. 150.000km (150k km), prvi + zadnji stolpec, iz članka tabela spodaj. Prikazano je sicer samo končno stanje pri 150k km, ne vidiš kako se giblje s kilometri. Ko boš naredil več kot 150.000 km boš dejansko pomagal okolju z EVjem. Če boš pa naredil manj pa je zaenkrat bolje še ICE. Tako npr. nekdo, ki dela 10.000km letno (v mestu z EVjem), bo na nuli šele v 15 letih; avto bo verjetno prej razpadel
To potrjuje še enkrat nekako tako, kot smo prej debatirali. Pa problemi s kopanjem litija ostanejo...
Pomislimo: koliko CO2 ustvari nafta, da pride do vas?
Da jo potegnejo globoko iz tal, gre ogromno energije. Tam, kjer se črpa nafta, nič ne raste, je onesnaženo.
Verjetno noben od nas ni "fanatik, terorist ali ekstremist", karkoli " za ICE ali EV, vsak se naj sam odloči kaj mu ustreza. Sam kot uporabnik pa poskušam kritično oceniti ali priti do tega, kdaj je kaj ustrezno. Verjetno bo enkrat prišel tudi čas za EV, mogoče bo pa gorivo za EV v prihodnosti vodik... Sem zato, da se prehod, kakršenkoli že bo, zgodi naravno in s čim manj vpliva na okolje (saj to je verjetno bistvo, da ne poslabšamo stanja), ne pa forsirano kot sedaj z evropskimi voditelji ... in da bivamo v sožitju, kot npr. Mtb-jevci in planinci, ali kot pes in mačka ... . S trenutno tehnologijo nam pač na žalost fejst mečejo pesek v oči...
Pa še: v izračunih CO2 glede na prevožene kilometre je vse upoštevano, kar ste zgoraj navajali (proizvodnja vseh komponent...) in šele pri ca. povprečno 100.000km ali najbolj optimalno po priloženem članku 65.000km si šele na istem z EVjem glede okolja in se izenačita EV in ICE . To so dejstva (razne študije, ki so jih delali inženirji...), vendar se jih more malo skriti, ne obešati na veliki zvon, ker na žalost trenutni EVji niso tako čisti kot bi nam radi povedali...
Sigurno pa karkoli delamo, delamo škodo okolju, tudi s črpanjem nafte, ampak trenutno z litijem bistveno večjo škodo (pa litija brez nafte ni, ne pozabiti), ...
@Matick Mislm da se ponavljam ze kt stara lajna, ampak, tukaj ne mors samo CO2 racunat. Ker, ze samo kopanje litija toliko skode naredi okolju, pa ne z CO2 izpusti, ampak ker je to kopanje toliko umazano, en rudnik litija lahko celotne regije kmetijskih povrsin unici, koliko ciste vode se pri tem tudi porabi je nerealno, in ta voda more pol nekam it in kamorkoli gre, bo tam unicila tudi okolisko zemljo.
To je pa poleg vseh CO2-jev še najbolj žalostno in kot je tudi @Mraušk Mčk navedel to za odločevalce/kapitaliste ni neki problem in ni pod rubriko onesnaževanje in zeleni prehod na Zemlji (mogoče pa Musk kopa na Marsu pa še ne vemo 😁).
Med ključnimi razlogi za nenakup ICE vozila spadajo:
1. Okoljski razlogi
Visoke emisije CO₂ – Avtomobili z notranjim zgorevanjem prispevajo k podnebnim spremembam.
Kot glavni razlog na 1.mestu (nas hočejo prepričati), da bi naj električna vozila ne proizvajala CO2 in so čista (npr. reklame in napisi Zero emission). Na prvi pogled res drži, saj ni direktnih izpustov in ljudje je potem enostavno prepričati (gledajo pač kar vidijo), a problem je v "drobnem tisku". Priložen en članek. V glavnem, ko postavijo novo električno vozilo na cesto (0 kilometrov), je povzročenih že toliko CO2 izpustov pri sami proizvodnji (glavni delež proizvodnja baterij...), ki ga skupno doseže fosilno vozilo šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih. V kolikor pa se polni električno vozilo z elektriko pridobljeno iz fosilnih goriv (kar žal še vedno prevladuje), pa se še poslabša in se električno povprečno izenači s fosilci šele po 160.000 km prevoženih. Tako se dejansko zaenkrat še samo povečujejo CO2 😡, toliko o okolju in tega nočejo povedati... Upamo pa, da bo razvoj novih tehnologij kaj spremenil...
Baterijski električni avtomobili v kompaktnem razredu so podnebju prijaznejši od avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem šele po 90.000 prevoženih kilometrih.
Ne samo, da je večina proizvajalcev prenehala z razvojem motorjev na notranje zgorevanje, velik del se že izogiba njihovi rabi in pospešeno na trg pošilja baterijsko-električne modele. Pri Mazdi so že večkrat...
G140 oprema Homura v crystal soul red barvi ročnim menjalnikom ali
G140 opream Nagisa v zircon sand barvi z avtomatskim menjalnikom
Glede menjalnika, če imaš možnost in če si "pravi voznik", moja izbira ročni menjalnik, dokler še lahko, ker kot kaže, nam bodo počasi še to vzeli in je že sedaj prava redkost 😡. Ročni je med boljšimi, 2jurja je ceneje in lahko malo manjša poraba...
Morda veste kje v MB ali okolici je kakšen primeren kraj, kjer bi lahko v miru naredil nekaj slik...
Najprej preveri v bližnji okolici, če imaš mogoče kakšno "lepo sosedo, ki paše k rdečemu, rdeči lasje?" (in ko žene in soseda ni doma 😁), pa če je pri njej lepši razgled 🤩... Res pa je, da mogoče tam ne boš imel miru...
..... ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.
Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?
@GoB: Zdaj naredi pa popravek svoje domače naloge. In sicer najdi, koliko km prevozijo vozila v SLO na leto in izračunaj koliko elektrike bi potrebovali za to. Ker si spet v tistem predalčku "ekstremistov" - govoriš o robnih pogojih. Pa se vsa vozila ne rabijo polniti vsak dan in isti hip itd. Bi pa sam ploskal, če bi dobili 5000 dodatnih javnih polnilnic.
😁brez panike, nismo v šoli, to je samo izmenjava mnenj😉. Je samo podana primerjava, če bi polnili enako količino vozil kot sedaj npr. možno bencin v petih minutah (da ne primerjamo hrušk in jabolk). Pa če zmanjšamo na 1000 EV vozil/polnilnic hkrati, kar bo enkrat verjetno čisto realen podatek (to je potem manj kot 0.1% od vseh vozil) bi rabili samo 1 novo JEK 😃 . Še enkrat primerjamo polnjenje 5 minut kot sedaj s fosilci... Zdaj, ko je to butična količina trenutnih EV vozil, še nobenega ne boli glava... Upam, da bo nova tehnologija rešila dileme...
Popravljeno od GoB P.S. pa še to, ni poanta v km na leto, ampak koliko EV vozil istočasno polni...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani