A še komu tudi pedal bremze "klika" oziroma malo pade na čase ko speljuješ, spuščaš bremzo? Včasih tudi ko dam v park in ugasnem vsake toliko nekaj klika pod havbo? Kot, da bremze popušča? Bom posnel.
Pod havbo se kar samo od sebe nekaj oglaša tudi ko je izklopljen. 😆
Imam enak problem mislim da je povezan s CD in enkrat ko utegnem bom do servisa poslal. Je nadležno vibriranje pri konstantni hitrosti predvsem v nekoliko nižjih obratih.
Pedal ravno tako klika.
Oglašanje pod havbo pa mislim da je povezano z računalniki v avtu.
Ampak vseeno, odločitev, da Mazda ukine 2.0 Skyactiv-G motorje in jih nadomesti z 2.5 je vseeno zelo dobra odločitev kakor koli se pogleda. Tukaj niso kiksnili, so pa bili očitno postavljeni pred dilemo, a dat na trg 2.5 s 194KM, kar bi verjetno takoj ubilo Skyactiv-X motor.
Tko so morali zabremzat in ostat pri 140KM, da bi Skyactiv še kakšno leto ali dve bil še na voljo. Dokler ne razvijejo novega Z do konca.
Moje mnenje je vseeno tako, da X motor je sicer dober, samo vozilo ne sme biti premasivno in zato je žal ostal samo v Mazdi 3 in CX-30. Zaradi načina delovanja je tudi neprimeren za uporabo s turbino tako, da je v težjih SUV-ih pač premalo zmogljiv. Škoda, da ga niso dali v Miato, ker tam bi bil pa verjetno taprav strup.
2.5 je za Mazdo veliko bolj univerzalen motor in ga lahko stlačiš skoraj v vsak njihov avto, tudi v hbrid in tudi z lahkoto ga opremiš s turbino, tam kjer ti zakonodaja to omogoča. Zato se Mazda več naslanja nanj, kar zmanjšuje stroške. X pa žal ni izpolnil pričakovanj o univerzalnosti in zato bo šel predčasno v zgodovino. Bomo videli kaj bo prinesel naslednik z oznako Z.
Kar v resnici bi želeli je 2.5 Skyactiv X motor, ki bi rešil marsikateri drawback trenutnega Xa, hkrati pa je učinkovit. Škoda da gre vse v smeri hibridizacije in elektrifikacije, zato verjetno kaj takega ni realno.
Ne nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj
"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov. Itak večina kupcev kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino.
Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉
X se dere v prazno do 4000rpm in je len ko fuks, sem ga imel priložnost sprobat. Več denarja, manj muzike
odločam se za nakup ali:
Mazda CX-30 ali Mazda 3 sedan, nagibam se k zadnji, ni pa nujno.
Oprema Prime-Line mi povsem zadošča, vendar je vseh s to opremo tako malo. Še manj pa je Mazda 3 sedan vozil.
Tisti, ki ste že naročali avto, koliko časa ste ponavadi čakali za avto, ki ni iz zaloge? Ima kdo podatek ali nova vozila Prime-Line so v prihodu?
Akcija 1500 € bon ali 3000 € bon za CX-30 se izključujeta z akcijskim financiranjem. Verjetno ni problem če si urediš svoje financiranje ali plačaš v enkratnem znesku?
Kje priporočate da avto kupim, predvsem na relaciji Kranj - Ljubljana in okolica?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imam enak problem mislim da je povezan s CD in enkrat ko utegnem bom do servisa poslal. Je nadležno vibriranje pri konstantni hitrosti predvsem v nekoliko nižjih obratih.
Pedal ravno tako klika.
Oglašanje pod havbo pa mislim da je povezano z računalniki v avtu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani