Ja sej se je nekako zbudila pri 3,2, dobro vle?t pa ?ele res nad 4k obratov...
Samo ali se samo meni zdi, da ?e presedla? iz "starej?ega" avta na novej?ega, se ti zdi, da nekako ne gre? tiste kilometre, ki jih vidi? na?tevcu? Pri prej?nji 323F sem pribli?no vedel, kdaj gremo 90, kdaj 50 na uro... Tle se mi zdi pa teh 90 nekam po?asi... :D
Dva komplet razli?na avtomobila. Sem vozil enega in drugega... Pri Golfu se je ?e kako poznala tista "luknja", (okoli 2500 obratov), ko je naenkrat "eksplodiral" in te prilimal v sede?... Morda zato misli, da mi do takrat turbina "spi"...
Ga moram napotiti na ta forum, da se bo kaj nau?il (in morda firmo avtov zamenjal... )
Kakor sem pa tu do sedaj videl, pa gre skoraj enako kot bencinar, samo za moje pojme za sedaj bolj ?ivahno (323F 1.5 se je zbudila tam pri 3,2k obratih, ta pa skozi pospe?uje...) :D
No sej taki nasveti so uporabni in dobrodo?li (ne takoj izklju?it motorja po "priganjanju").
E mi smo kupili ravno Mazdo3 1.6 diesel, pa me zanima, kako jo voziti, da bo poraba ?im manj?a, pa da ne bo motor preve? obremenjen (pod obrati...). V bistvu je to na? prvi dizel, tako da smo za?etniki na tem podro?ju...
Prodajalec je rekel, da tam do 3k obratov. Pol nam je pa en Golfa? szi TDijem rekel, da on vozi do 2200 obratov, ker se mu pol ?e turbina vpali... Sej to je pa druga stvar... Smo pozabili vpra?at, ?e ima tudi na?a Mazda turbino notri...
druga?e pa meni ta seistem kot je sedaj prav ugaja... Enkrat ali dvakrat na mesec, ko se peljem po AC, bom raje dal 70 tolarjev (Vrhnika-Ljubljana), kot pa vinjeto vsaki? kupoval...
Se strinjam, da bi bil verjetno najbolj pravi?en res kaki elektronski na?in pla?evanja... Nad vsak uvoz in izvoz napravo in namesto teh nalepk, ki jih sedaj ukinjajo v vsak avto eno kartico pa bo vse ok...
Gospodom na Darsu bi bilo zanimivo tudi postaviti ?e vpra?anje zakaj je razmerje med osebnin avtom in ?leperjem 1:4 med tem ko je v Evropi 1:8. Zato mam skos ob?utek, da jaz financiram del biznisa avtoprevoznikov, ker en 40 tonski kamion verjetno zbije AC velik ve? kot samo 4x ve? kot osebni avto pri toni in pol.
?e se prav spomnim so neko? pravili, da se mora fi?o 40.000 krat peljat po cesti gor in dol, da jo bo toliko uni?il kot en 40 tonski ?leper... Ne vem sicer koliko je resnice na temu, ma neklaj je je ?e se mi zdi...
Ja sej sem danes na servisu sli?al ?e eno ?udno ?ez mazdo6...
Kot dodatno opramo lahko kupi? mp3 predvajalnik, ki je enak za vse modele Mazd... Ampak ?e ga vgradi? v Mazdo6 ne bo predvajal mp3-jev... Ampak spet na dolo?enih servisih... To je mislim da povedal en mo?akar iz Ljubljane... V Novi Gorici pa baje da ?e noben mp3 predvajalnik ni delal v nobenemu modelu problemov...
Si imel pa? tako sre?o, da si se mimo peljal ravno takrat, ko je sol ?e ves sneg in led pobrala in je ostal pa? samo ?e pesek... Se zgodi...
Samo se pa tudi jaz nekaj spra?ujem... Lai nismo mi preve? navajeni na to, da imamo zjutraj, ko se zbudimo in da zunaj sne?i lepo kopne ceste, na tri?etrt suhe, vse bele od soli... Nih?e se pa ne vpra?a, kako ta sol u?inkuje na habitat okoli ceste... In ravno ta ?ivelj okoli ceste ni navajen na sol...
Me zanima, kako bi bilo, ?e bi pri nas ratalo tako mraz, da niti sol nebi pomagala... Recimo, da bi prej?nji dan sne?ilo, bi vse lepo posuli z soljo, sneg bi se stopil... Potem pa da prime mraz... -40 ali pa ?e dovolj -20 stopinj...Takrat tio nobena od uporabljanih soli ne pomaga... Potem bi pa ?e kako prav pri?el pesek... Oziroma spet bi se kdo bunil, da zakaj ni suho...
Lih zadnji? sem po TV poslu?al, kako se je klapa jezila, da Petrol in OMV ne delata oziroma prodajata dovolj kakovostnega dizelskega goriva... Da pri nizki temperaturi avto ni hotel v?gat... Seveda ?e avto ne v?ge "zaradi" goriva, je prec Petrol kriv, ker slabo gorivo prodaja... Ne pa da bi lastniki prebrali, ali se pozanimali, da morajo pri nizkih temperaturah dodati dolo?ene stvari gorivu, ki jih lahko na pumpah kupi?...
Bolj ko berem, bolj se mi zdi, da nekateri ne spo?tujejo tistega pravila... Vozi po svojih zmo?nostih... Prilagodi hitrost razmeram na cesti... ?e sem prav razumel vse skupaj, se je tole "brezpla?no peskanje" dogajalo med sne?enjem, ko je bil sneg na cesti... In res ne vem, zakaj se takrat nebi smelo voziti 50 ali 60 na uro po avtocesti... ?e razmere ne dopu??ajo ve? pa? ne vozi ve?... Ne i??i nesre?e...
S posipanjem pa je meda takole... Nekaj ?asa nazaj je veljalo, da se spravijo plu?it, ko je kakih mislim da 5 centimetrov snega... ?e bi solili in posipali ?e pri vsaki gro?nji na sneg, bi si delali same stro?ke (?e je namesto snega de? recimo splahne vso sol...)... In po AC in HC se menda nebi smelo uporabljati peska zaradi ve?jih hitrosti,... Ampak ?e je treba zagotoviti varnost jo je pa? treba... In tudi tisti Vrhni?ki klanec ni tako presneto dolg, da nebi mogel stopiti iz plina...
No pa da ti ?e jaz svoje izku?nje zaupam...
Sem iz Kanala ob So?i, kjer ne vidimo snega lih vsako leto, ?e pa ga ?e, ga pobere v dnevu ali dveh... In tisti dan, ko je pa? sne?ilo, cesta do Nove Gorice ni bila ravno splu?ena ne ni?... In ve? zakaj ne? Zato, ker je kombi z ljubljansko registrsko ozna?bo onesposobil plug (beri zaletel se je vanj), ko ga je sredi ovinka zaneslo v ovinku... Ampak vseeno so vsi od tam naprej vozili 20, 30 ali najve? 40 na uro... Nih?e ni prehiteval...
Ali pa kolega, ki je imel tisti dan za nekaj montirat v Ljubljani... Vse je imel zimske gume, verige... Ampak se je zgodilo in je pa? na enem delu zletel v jarek tako, da je z zadkom bil ?e vedno na cesti??u... Trikotnik je postavil 50 metrov od avta stran, ampak so vseeno vsi ?vigali mimo njega kot da je poletje in ne sne?enje... Dokler seveda mu ni eden odbil zadnji del avta stran. Potem se je pa ?e jezil, da kaj se gre, ko ne umakne avta z ceste stran... Aja pa to je bilo na stari cesti med Ljubljano in Vrhniko...
ali pa pred par leti, ko smo se prav tako pono?i sredi sne?enja odpravili proti Ljubljani... Cela kolona je vozila po voznem pasu teko?e tam med 60 in 70 na uro... Pa sta pridrvela mimo dva kombija od slovenske smu?arske reprezentance z vsaj 130 na uro... ?e sedaj se spomnim, da sta gazila po prehitevalnem pasu in metala sneg na vse strani... Je to varno?
Tako da nismo lih samo Primorci zelo tako slabi vozniki... Ker lahko povem ?e kak?no na ra?un...
Mogo?e bo kdo u?aljen, ampak tudi meni je po?asi dovolj tega, da imajo po prestolnici vse, ki nimajo "prave" registrske oznake za tujce in nesposobne vo?nje po prestolnici... Po mestu ti ?viga mimo tebe skozi rumeno ali rde?o, ko ti ?e stoji?,... potem, pa ko pride nekam na "de?elo" pa vozi tako hitro, kot 3 letna deklica tricikel...
V glavnem ?im manj nesre? in ?im ve? strpnosti v prometu!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
F - ake
I - ndustry
A - assembled
T - ehnology
kaj pa naj bi tisto v nem??ini pribli?no v SLO pomenilo... :ne vem: nem?ko...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani