@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.
Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.
Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.
Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.
Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.
Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).
Greš v avtošolo, narediš z inštruktorjem 6 ur in ti priznajo "kodo-125".
Nato greš do trgovca, kjer za 3.290€ kupiš novo Hondo. Ni neka besna mašina, do 90 km/h gre pa brez težav. Če imaš dovolj časa in dovolj prostora, jo spraviš tudi na 105 km/h... Glede na to, da od Žirov do Ljubljane nimaš veliko avtoceste, bi se izšlo.
Poraba naj bi bila 1,6 litra na 100 km, ampak ti iz prve roke povem, da po teh naših hrbih in po Novi Gorici je poraba par kapljic manj kot 1,8 litra. Še vedno majhna... Je pa okretno, parkirišče dokaj enostavno najdem, stroški v primerjavi z avtom pa zanemarljivi. Sploh v primerjavi z BTjcem...
In če daš gor kovček za spravit čelado, lahko notri prepelješ marsikaj. Ne ravno toliko kot z BTjcem, vseeno pa sem navdušen nad uporabnostjo in mi ni žal, da sem se odločil za tole...
Mam izpit za A kategorijo
Sem nekajkrat sel z motorjem (je fotr imel shadow 750 potem pa burgman 650 in brat lih tako hondo 125) pa ni to neki kar bi delal 3-4 krat na teden
Opcija bi bla se kaj drugega kot Kona ja. Kak Born, ID3, ID4 to so nek isti cenovni razred. Potem je pa ce kak citroen c4 ki je malo manj ali pa clo citroen c3 ki je pa <20k.
Malo se spogledujem, da bi mojo premium CX30 menjal za polno elektricno Kono (in pol lih en review napise).
95% mojih vozenj predstavlja Ziri <-> Ljubljana (50km v eno smer). Predvidevam da tavelka baterija (64kWh) bi to zdelala brez problema. Zjutraj je vecinoma na AC dokaj guzva kar pomeni pocasna voznja s 60, nazaj pa tudi ni nekaj.
Imamo seveda se family car (Citroen C4 SpaceTourer), kjer udobno sedi 5 oseb.
Je pa mal vprasanje kaksna bi bila ponudba stara za novo. Koliko bi mi ponudili za moj avto in koliko bi bila cena kone. Verjetno bi bilo cist prevec doplacila in lahko to misel kar opustim
Je pa potrebno par zadev vedet. Ko prides do vozila NIHCE ne sme imeti roke v kluki, drugace ti ne bo odklenilo (sodelavci so se vsi navadili, da samo stojijo zraven in ne drzijo za kluko ).
Za zaklepanje je pa potrebno poslusat za prvi pisk (se navadis ko ves kaj moras poslusat).
Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...
- Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike
- Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97
- Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat
- Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi
- Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan.
- Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam.
- ...
Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra Pocasi me vse skupaj spominja na mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....)
Aha tako ja, vsakih 60k km. Je bil en hrvat kar besen in se je potem cela debata razvila a to pomeni vsak 3 servis (tudi ce po letih) al vsakih 60k km.
Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.
Sedaj me pa zanima,koliko ste plačali za servis mazde CX30..? Ker jo nisem tako pozorno pregledal ..,ali imajo sedeži nastavljivo ledveno oporo? Se opravičujem,ker samo sprašujem.
Moja je top oprema (usnje in elektricni sedez) in ima ledveno oporo.
Cena servisov:
- 230 eur
- 360 eur
- 600 eur (pri X motorju se menjajo svecke na 60k km)
ta funkcija je za .......ne bom napisal, kar se je včasih lahko brez težave napisalo (gdpr in zvop in vse ostalo sranje :))......kdor zna uporabljati špegle tega ne rabi, enako, kdor ima filing za avto ne rabi senzorjev in kamer, itd.....vse je fajn imeti, ampak če nimaš 2 levih rok/nog tega res ne rabiš....lahko pa doplačaš in imaš :), ampak za ta denar greš raje za 1 teden na dopust
Avto je za ..... kdor zna uporabljat noge ne rabi, saj je fajn imet, sam ce nimas lih cist svoh nog bos pa ze su pes.
Evo vprašanje za lastnike CX-30. Ali imajo slovenske Mazde CX-30 funkcijo, da se pri prestavljanju v vzvratno desno ogledalo spusti? Če nimajo, se da nadgradit?
Za angleški trg očitno imajo. Zelo koristna funkcija, še posebej blizu robnikov.
Imajo (moja ima tocno tako kot na posnetku). Ne vem pa ce vsi paketi opreme.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.
Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.
Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.
Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.
Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.
Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).
Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let
Povezava za deljenje
Deli na druge strani