Še nekaj mi razložite. V torek na poti domov sem tankal... Naredil nekaj deset kilometrov... Naslednji dan zjutraj je bil cagar za tank skoraj eno črtico dol...
To ni normalno.
Danes zjutraj pa spet skoraj poln in range je bil višji... Za range že razumem. Kako gre pa lahko cagar za gorivo nazaj na polno pa mi ni jasno.
V nobenem avtomobilu do sedaj tega nisem doživel. Pa imam že več kot 600.000 prevoženih kilometrov za sabo...
Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum
Jaz sem imel sedaj 3 sezone gor Good Year Asy 6, pa kar se tiče profila, bodo sigurno še za leto ali dve, pa še takrat bodo za zamenjat zaradi starosti.
Kaj pa če si vozil s prenizkim tlakom?
Ene bolj trših bočnic ima Bridgesone Potenza. Glede Nexen pa kot so že rekli, te ti bo še hitreje pobralo.
Na začetku sezone zimskih pnevmatik je industrija optimistična. Nemško združenje proizvajalcev pnevmatik (BRV) vseeno ostro...
Nekomu kuzlica v rt skače in ni dovolj dobička.
Se strinjam, da verjetno dobiček pada. Lokalni vulkanizer mi je rekel, da cca 30% prodanih gum predstavljajo celoletne.
Letos bomo tudi na ženin avto prvič montirali celoletne Continental, saj na leto dela manj kot 10k km. Mislim, da bodo pozimi vsaj tako dobre, kot zimske gume s slabšo oceno.
Sem pri Močniku pred leti kupil metlico zadnjega brisalca, pa me je prodajalec prijazno vprašal, če mi jo še namontira. Jaz ves vesel sem se strinjal, ko pa dobim račun, so mi pa za tisti klik zaračunali še pol metlice zraven.
Tako da potem me niso več videli tam, pa je Močnik oddaljen manj kot 1 km od mojega praga.😁
Danes na servisu smo opazili, da se bom moral enkrat lotiti ličarskega popravila obeh zadnjih blatnikov (v bistvu samo notranji rob), ker mi je z notranje strani začelo rjaveti, znana težava večine japoncev, in mi je serviser rekel, da sodeluje s tem ličarjem -> Dejan Gorjak s.p.; ali ga na forumu kdo pozna. Mi je pa majster rekel, da je tako popravilo dokaj nehvaležo, ker je notranji "zakrivljen" rob in se večina ne želi tega lotevati (najlažje bi bilo dobiti rabljene "nove" posamezne dele in potem odrezati , zamenjati samo te robove....ampak to se mi ne dela, ker bom brez avta vsaj 14.dni)....oz. ima kdo koga v okolici KR za priporočati (sicer imam svojega mojstra v Komendi, ampak tam se bojim, da bo popravilo pol vrednosti avta....cccc)
Sam imam 6-ko CD 150 motor, zadnji motor brez adblue, trenutno imam 111k km prevoženih, imam pa jo od 4k km dalje, torej praktično od novega. Lahko rečem, da moja vožnja predstavlja cca 80% avtoceste, ostalo mestne vožnje in relacije. Z avtom in motorjem nisem imel še težav, ne rečem, da jih ne bo jutri.
Ko sem avto kupil, sem takoj zamenjal olje, potem pa na cca vsakih 15k km.
Kar želim povedati, občutek imam, da motor dela ves čas enako dobro od novega, regeneracije dela med 240 in 280 km. Na 80k km so na servisu menjali podložke, ostalo pa normalno glede na prevožene km. Še en senzor, ne vem točno kateri, ki ga je večina že menjala, imam originalni.
Kolikor pa sem sam razbral iz forumskih debat, največ težav povzročajo vozila, pri katerih ni znana servisna zgodovina oziroma se ne ve, kako se je avto uporabljal od začetka.
Sam sem letos vozil 6-ko dizla 2015 s 337 k km prevoženih, pa še kar dela.
Kakšne so kaj vaše izkušnje z GRAWE zavarovalnico? Do zdaj sem bil pri Triglavu, za katerega pravijo, da najmanj komplicirajo, ko do česa pride. Svojo M3 bom moral zavarovati in je GRAWE letos 70€ cenejši (839€), Triglav 910€.
Sicer nisi napisal, kaj boš zavaroval, ali je npr. pri obeh ponudbah enaka odbitna franšiza... Ima pa Triglav več kritij škod pri delnih kaskih od Graweja, kar sigurno ni nepomembno, sploh če delaš več km.
Pri delnih kaskih v splošnih pogojih ali pri agentu preverite, koliko škodnih dogodkov je kritih. Ko sem gledal nekaj časa nazaj, ima grawe npr. pri kombinaciji D krita samo dva skodna primera, Triglav pa nima omejitev.
Višina škode pri naletu divjadi pa je hitro visoka, precej višja kot razlika v premiji. Vsak pa naj si sam izračuna, kaj se bolj izplača.
Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si mogoče parkiral s prvim koncem navzgor?
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani