Danes na servisu smo opazili, da se bom moral enkrat lotiti ličarskega popravila obeh zadnjih blatnikov (v bistvu samo notranji rob), ker mi je z notranje strani začelo rjaveti, znana težava večine japoncev, in mi je serviser rekel, da sodeluje s tem ličarjem -> Dejan Gorjak s.p.; ali ga na forumu kdo pozna. Mi je pa majster rekel, da je tako popravilo dokaj nehvaležo, ker je notranji "zakrivljen" rob in se večina ne želi tega lotevati (najlažje bi bilo dobiti rabljene "nove" posamezne dele in potem odrezati , zamenjati samo te robove....ampak to se mi ne dela, ker bom brez avta vsaj 14.dni)....oz. ima kdo koga v okolici KR za priporočati (sicer imam svojega mojstra v Komendi, ampak tam se bojim, da bo popravilo pol vrednosti avta....cccc)
Sam imam 6-ko CD 150 motor, zadnji motor brez adblue, trenutno imam 111k km prevoženih, imam pa jo od 4k km dalje, torej praktično od novega. Lahko rečem, da moja vožnja predstavlja cca 80% avtoceste, ostalo mestne vožnje in relacije. Z avtom in motorjem nisem imel še težav, ne rečem, da jih ne bo jutri.
Ko sem avto kupil, sem takoj zamenjal olje, potem pa na cca vsakih 15k km.
Kar želim povedati, občutek imam, da motor dela ves čas enako dobro od novega, regeneracije dela med 240 in 280 km. Na 80k km so na servisu menjali podložke, ostalo pa normalno glede na prevožene km. Še en senzor, ne vem točno kateri, ki ga je večina že menjala, imam originalni.
Kolikor pa sem sam razbral iz forumskih debat, največ težav povzročajo vozila, pri katerih ni znana servisna zgodovina oziroma se ne ve, kako se je avto uporabljal od začetka.
Sam sem letos vozil 6-ko dizla 2015 s 337 k km prevoženih, pa še kar dela.
Kakšne so kaj vaše izkušnje z GRAWE zavarovalnico? Do zdaj sem bil pri Triglavu, za katerega pravijo, da najmanj komplicirajo, ko do česa pride. Svojo M3 bom moral zavarovati in je GRAWE letos 70€ cenejši (839€), Triglav 910€.
Sicer nisi napisal, kaj boš zavaroval, ali je npr. pri obeh ponudbah enaka odbitna franšiza... Ima pa Triglav več kritij škod pri delnih kaskih od Graweja, kar sigurno ni nepomembno, sploh če delaš več km.
Pri delnih kaskih v splošnih pogojih ali pri agentu preverite, koliko škodnih dogodkov je kritih. Ko sem gledal nekaj časa nazaj, ima grawe npr. pri kombinaciji D krita samo dva skodna primera, Triglav pa nima omejitev.
Višina škode pri naletu divjadi pa je hitro visoka, precej višja kot razlika v premiji. Vsak pa naj si sam izračuna, kaj se bolj izplača.
Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.
Tudi, če imaš parking posebej zavarovan, je zavarovalnicam v interesu, da se škoda plača iz kaska, saj škodo v višini odbitne franšize plačaš sam, pa naslednje leto padeš 3 zavarovalne razrede in je na koncu zavarovalnica na boljšem.
Sem sam pred leti podobno situacijo dal skozi, vendar sem se pritožil in sem na koncu dobil priznano iz parkinga.
Sva se z agentom zmenila da bo "tako kot lani". Sem pa se sedaj malce bolj poglobil v to kar imam (glede na ves medijski pomp, seveda človek postane dvomljiv). Prilagam slike, ker ne zastopim. Vse imam obkljukano "NE", a imam potem v polnem kasku vse to krito, ali kako?
Priporočate mogoče kaj druga? Avto je 2017, 180.000 prevoženih. Sem že študiral da bi imel samo AO in AO+, glede na to da spomladi registriram še motor in se bom večina z njim vozil od marca do oktobra oz. kolikor bo vreme dopuščalo. Tam vem, da moram še krajo in AO obljukati. Predlogi dobrodošli.
Preveriti moraš, kaj polni kasko pri Grawe-ju krije. Pri Generaliju vem da je bilo tako, da toča ni bila vključena pod polni kasko.
Jaz imam tudi na M6, l2017, namesto nemške nakame vpisano revolution top. Drugače pa z odkupom prve škode, 0% odbitno franšizo in vsem možnim zavarovanjem, plus tavelika asistenca za tujino, odkartam 700eur.
Tole pa je odlična cena, če je na polici res vse napisano vključeno.
Lahko tudi tako, vendar jaz sem se raje ponovno odločil, da vzamem polni kasko plus vse delne kombinacije kaska. Meni je letos prvič počila prednja šipa zaradi kamenčka, vgradili novo originalno šipo, en podpis in vozimo dalje.
Če ne bi bilo zavarovanja, pa bi sigurno iskal možnosti, kje bi me ceneje prišlo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Opravil redni servis pri 125k km, dodatno zamenjali še senzor izpušnih plinov in metlice brisalcev spredaj in zadaj.
Sem na koncu mojstra vprašal, kaj zanesljivega mi priporoča, če bi se odločil menjati, pa se je samo nasmejal in rekel, naj vozim 6-ko dalje.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani