Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.
Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.
1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200
2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.
3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?
4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!
Hvala za mnenja,
A.
Še to glede baterijskega dosega - meni se giblje okrog
40km pozimi
50km poleti
Če je več avtoceste, se zmanjša, če so samo regionalke, je doseg večji. Pred 14 dnevi sem naredil rekordnih 67km, pa je še klima delala in avto polno naložen.
Verjetno ti še kdo lahko iz prve roke pokomentira.
Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉
Živjo,
ti dam odgovor iz prve roke:
imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše.
Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.
Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.
Me zanima, če je kdo že opravil redni letni servis ali popravilo Mazde na Avtotehna VIS servisu na Celovški v Ljubljani in kakšne je imel izkušnje ? Mi je sicer lokacijsko zelo blizu pa me zanima za v bodoče.
Jaz sem bil z Mazdo CX-60 in prej s 6ko. Korektno, ampak kot so že napisali drugi, dokler je vse rutinsko, ne moreš res oceniti. Cena ni bila visoka. Nesel svoje olje. Pa še to: dobiš 2 kupona za taksi (plačano za 6km).
So mi pa šli na roko in uredili zamenjavo / upgrade amortizerjev na avtu (garancijski zahtevek, tukaj pohvala gre bolj MMS, da so se posipali s pepelom in naredili pravo stvar).
Ima kdo tu izkušnje z nosilci za kolesa? Rad bi našel neko rešitev za prevoz 4 navadnih koles (2 odrasla, 2 malo večji otroški kolesi), pa ne vem kaj naj gledam. Za na kljuko ali za na streho?
CX 60, v kolikor sem uspel prav prebrati ima 100kg nosilnosti na strehi in na kljuki?
Kak predlog? Kaj se bolj splača, kaj je bolj varno in ugodno?
Evo, aktualna Ionity cena za Francijo, da se ne prepucavamo:
null
Dvorjan,
ker očitno imaš kar nekaj izkušenj s polnjenjem te prosim za info, kje v SLO je najceneje polniti (razen doma)? Pred časom sem gledal in obupal, ker kljub temu da mi ICE porabi več kot 8L ni bilo ugodnejšega ekvivalenta na javnih polnilnicah (pa mi EV mode trosi skoraj 30kWh). Če je že kje bilo cenovno blizu strošku bencinarja, pa ti useka čez še mesečna naročnina...
Hitrost polnjenja sploh ni pomembna, ker mi je že 11kW top much, res me zanima, kje???
Mazda 6e: 200 kW se polni pri napetosti 800 V ... P=U x I => I= 200.000 W/ 800 V = 250 A ... 250 A ... NORO. A je več sploh še možno?
Naša 6-ka G194 lahko z enim tankom prevozi 700 km, natankam jo v manj kot 2 minutah.
Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.
A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.
Resno vprašanje: poleg počasnejšega polnjenja in krajšega dosega je, predvsem če polniš na "super hitrih" polnilnicah (50kW in navzgor), cena taka, da je tudi bencinar (kaj šele dizel) cenejši za prevozit 100km.
V čem je potem smisel?
Pa imam sam hibrida, ampak ga polnim doma na 220V/2+kW, pa me stane pri povpr. porabi 30kWh/100km ~4,5€. Že, če bi šel v mesto na "poceni" počasne polnilnice (CX-60 itak ne dovoljuje polnjenje z več kot 7,5kW moči), se ta strošek več kot podvoji, na superchargerih pa je verjetno x4, ×5 ali več...
A nisi pred nakupom povabil boljšo polovico na en krog, da vidiš, če ji sploh ustreza? 🤔
Ja, vozila se je na sovoznikovem sedežu pred letom, ko so mi na Avtotehni dali dizelskega na kratko testno vožnjo... Pač človek upa, da se bo navadila na večji avto, saj je pred leti štartala na Kii Pride in Yarisu in je do danes "zrastla" do Qashqai-ja. CX-60 je dejansko velik avto, jaz sem rabil kar ene 2-3 tedne, da sem se navadil.
Za prvi avto doma in neke izvenmestne ture je super, za po mestu in javne parkinge pa verjetno kaj manjšega bolj sede...
pred 10 urami je _obby napisal:
Komaj nabavil pa se ze skoraj prodaja... ali ima tvoj tudi dolocene tezave?
Ne, nobenih težav nima. Pač privoščil sem si avto po svojem okusu, ker sem večinoma vozil službene avte vsaj 1-2 razreda nižje in upal, da bo ostal doma ženi, ko bom spet na službenem. Saj ni rečeno da bo na koncu šel od hiše, ampak zaenkrat pač tako kaže, jaz pa uživam dokler gre 😀
Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij.
@Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali.
Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"?
Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti?
V cetrtek sem s CX-30 naredil pot do Mb in nazaj, vceraj pa 750km na jug. Skoraj pol poti mi na avtocesti kaze nizjo hitrost kot je dovoljena (130). Sumim, da kamera pobere kake hitrostne nalepke s kamionov (60, 80...) ali pa ugotavljam da vcasih ne prepozna konec nizje omejitve in potem se kar nekaj casa kaze npr 100km/h ceprav je ze zdavnaj ni vec...
Ko bi šel na probno vožnjo pred nakupom bi to takrat ugotovil,da 150 konjev ni bogve kaj in jo nebi kupil! Zdaj ti ostane preizkus x186 in odločitev o menjavi. Če bolj zverinsko voziš ti tudi to ne bo dovolj.....🙂 Meni je super drugače ga ne imel....💪😉
Ne razumi me narobe, sem vesel da imam cx-30, ker je sluzbeni avto, ki sem ga nasledil ob nastopu novega delovnega mesta. Sem bil prav vesel, da obstajajo podjetja, ki ne pogledujejo po VW, Skodah ipd. za sluzbene avte in sem samo upal da ne bo G122, ko so mi rekli, da me caka cx-30.
Prav tako ne vozim zverinsko, sem ze prestar za take fore. V bistvu vsako leto pocasneje in vedno bolj gledam na porabo, ceprav vecinoma trosim gorivo delodajalca.
Ampak vseeno na to gledam kot na neke vrste varnost, da ves da te avto pac v vecini situacij lahko hitro potegne iz neugodnega polozaja.
Torej vprasanje iz firbca se vedno ostaja, a masino potem drzite na 3000 obratih ko se vozite po kaki lustni in napol prazni regionalki?
Bomo videli tudi kako bo, ko se zbasemo s celo druzino in vso pripadajoco kramo na dopust 😂😁
2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...
Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.
V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.
Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.
Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".
ob trenutno norih cenah, mislim da je manjšina SLO, ki si lahko privošči nov avto.....ampak ker gre vse na kredit/lizing, itd....in je to statusni simbol SLO, se folk vozi z avtom ranga, ki si ga v normalnih "realnih" razmerah ne morejo privoščiti.....potem pa Barbariga kamp, kekec pašteta in Union :), ampak avto je pa AUDI, MB; BMW.....to šteje
Kaj pa mi, ki se v Barbarigo vozimo z Mazdo, tam jemo Argeto in pijemo lokalno pivo 😁😂?
Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.
Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.
Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A bi moral biti tiho, ker trenutno večina na forumu vozi CX30?
😁😉🤷
Povezava za deljenje
Deli na druge strani