Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.
Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.
Drži. Id.3 je moral bit max. 4 leta, ko je šel od hiše. Tesla 3 nova.
Moral bi ga vprašat, koliko je izgubil na id.3.
Ampak to je pravi E-driver. Nima backup ICE-jev. Kar nekaj zvestih zagovornikov tukaj, jih ima. 😉
Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.
Kolega kupil testni id.3, ga po minimalni dobi, ko ga je lahko prodal (zaradi ekosklada prej ni smel) prodal in kupil Teslo 3. Še vedno zadovoljen z EV-ji.
In najbolj smešno je, da sem vse naročil zadnjič skupaj, da sem nabral 59 eur, pa mi je včeraj en paket pripeljal poštar z navadno pošti, drugo pa express dostava - ker se Amazon trudi optimizirat da stvari dobiš čim prej in čim hitreje.
No ja.
Če bi blo čim prej, bi blo vse s pošto. Tak pa Amazon gleda, da je čim ceneje za njih.
Express One mi vedno dostavi 1-2 dni za Pošto Slovenije, pa greta iz Amazona hkrati in iz istega skladišča.
V Slovenijo 3 dni izredno redko. V Avstrijo na prevzemno točko pa 100%.
Ni govora o enem artiklu, ampak več različnih. Seveda je povsod pisalo na zalogi.
Sem že tudi to doživel. Samo v koroni večinoma.
dne 1. 12. 2024 ob 20:59 je skritikrt napisal:
Sva že dva....pa so pred časom delali "čistko",k se jim je zdel prevelik strošek dostave,in so me vrgli ven z VIP kluba...sem šel računati,in po moje so me po starih določilih krivem...samo,so si itak izmislili nove,in "jebi se"...
Zamenjal se je lastnik. Novi je VIP klub ukinil zakonito.
Kljub ukinitvi, smo lahko še obstoječi VIP koristili eno leto, kolikor nam je pripadal.
Tudi sam naročam sedaj manj, ker se mi drobnarije pač ne splača več.
A ni Miha nekaj razlagal v eni temi o drončnikih....?
Sem našel. Preberi ta post in naslednje. Al pa @miha20 pocukaj.
dne 11. 11. 2024 ob 20:17 je miha20 napisal:
To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁
Kozmetike na Amazonu ne bom nakupil za 70€, da bi poštar domor prinesel. Za Avstrijo je meja 30€, samo morem še računat 5€ bencina, ko se peljem dvignit.
Bridgestonke so ble narete v Franciji. Tovarne trenutno ni več, 2020 so jo zaprli. Kupil sem jih 2019.
Michelin zapira v Franciji Cholet in Vannes do 2026 in 3 v Nemčiji do konca 2025 3 tovarne. 1 je ziher tista zraven Fordove tovarne, kje se dela Focuse.
Bosch je tudi najavil zaprtja. Samo tam razumem. Če ni ICE-jev ni potrošnje delov. Ampak gume pa rabimo. Kaj se res tolko več poceni gum kupuje? 🤨
Toliko vsi nekaj govorijo o snegu in menjavajo gume, da sem še jaz na vrhu hriba zamenjal gume. Za vsak slučaj sem še verige za vse štiri gume dal v keson. Pa še vitlo sem preveril. Za vsak slučaj...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bojo rekli, da za to, ker je bil ob vsakem servisu komplet pregledan.... in samo tako lahko jamčijo.......
Povezava za deljenje
Deli na druge strani