Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je mito3000 napisal:

Bose mora res bit, da vse čričke preglasi. 😀😀😀 Za mal porabe goriva bi bil kak hibrid boljša izbira. Sem vozil kakih 700km očetovo CHR 2.0 in poraba 4,8 litra. Avto je tišji od CX30, pospeši ravno tam nekje, torej bolj tako tako. Le zadaj za potnike so okencki katastrofa. Pa vse skupaj mi bolj robustno vse skupaj deluje, z Mazdo je res treba bolj z rokavičkam ravnat

Ne vem no, jaz jih nimam a jih še kdo ima.... 🤔

Razen takrat, ko je žena v avtu 🤭

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ok. Nekaj bom vprašal lastnike cx30, kar mi ne bi bilo pred par meseci prestavljivo. 😄

Katero opremo(model) naj vzamem, (če se odločim za cx 30, da bo avto dobro opremljen(bose, matični žarometi, ogrevani sedeži in volan, kakšen memory za sedeže, usnje mi ni i toliko  pomembno. Na dan s predlogi. 😊

 

Za cx30 z x 186 motorjem je oprema GT Plus.👌in dodatni paket (so) sound....😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je Robert napisal:

 

Ima mogoče že kdo narejen update zemljevidov - junij 2022 v novih sistemih (npr. Mazda CX 30)

Jaz še nimam, ampak, ko si ravno na vezi, koliko imaš že kaj km in kako si zadovoljen? 😊

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kilometer 2-3 €? Zanimivo. 

Poraba recimo 10 litrov... 

Tovornjak in avtobus se vrtita max 1,5 € po km in 30 litrov porabe... 

Čakalne ure pri tovornjaku ni... Vsaj za šoferja ne...pa se na mejah po 24 ur čaka... 

Glede na to koliko je Taxistov se očitno splača.....👍 Uber bi delal še za manj......🥴

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Meni je važno le to, da je stvar kvalitetna, dobro narejena, hrana pa, da diši po domačem(paradajz, breskve...) 

Kje stvari kupim mi ni važno. 

...... žar, kalamari, brancin 👌😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Mali, ne budali!

 

V Evropi in v svetu je nekaj normalnega, da država za svoje državljane poskrbi bolje kot za tuje - edino v Sloveniji se za tujce in migrante skrbi bolje kot za lastne državljane. V Avstriji, denimo, McDonald's (veriga restavracij iz ameriške zvezne države Illinois) lahko prodaja samo zrezke živali, ki so se že skotile v Avstriji. S tem izločijo vse Evropske kmete in priviligirajo svoje. Lahko bi rekli, da diskriminirajo ostale živinorejce. Jim kdo ugovarja? Nihče. In takih primerov je še precej. Tako da bi tudi pri nas lahko naredili, da bi Slovenci v Sloveniji lahko tankali cenejše kot tujci. Zakaj tega ne naredijo? Ki pa jest vem, ka sm kmet an s hribu doma, pa se na te posle ne zastopm prou preuč...

Če si res kmet s hribov doma boš tako imel neko subvencijo, BAJE... 😊👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Mislim, da so tole naredili kar dober kompromis glede določitve cen goriv🤔. Vsi smo se nečemu odrekli, država davkom, monopolisti veliki marži in mi nizki ceni.... 🤭😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano
pred 50 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari. kej mi lohko kdo razloži taku, po domače:

 

1.) Nafta so ogljikovodiki. Bencin tudi. Vodik v motorju zgori v vodno paro. Ogljik v motorju zgori v ogljikov dioksid. Torej je količina ogljikovega dioksida v izpuhu odvisna od tega, koliko ogljikovodikov se v motorju skuri. Kako je lahko bencinar bolj ekološki, ko ima pa večjo porabo, torej skuri več ogljikovodikov, torej ima več ogljikovega dioksida v izpušni cevi?

 

2,) Kako to, da imajo sodobni avtomobili enako porabo (ali pa celo še večjo) kot 10, mogoče celo 15 let starejši avtomobili?

Kaj praviš pa na črno cev zadaj 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 urami je Bossek napisal:

No no ... tudi z avtomatikom lahko kar fino "gonis" :bravo:

Ja,če se pravi čas spomni v katero naj prestavi......😁😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Seprav za 3/4 foruma k vsi tko šparate z gorivom :D 

Ma jaz nimam kaj šparat, delam premalo km..... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Ste sicer z uporabnostjo CX-30 lastniki zadovoljni?
Mislim, da dobi avtomatika, 186 konjičkov.

Avtek je super, občutki odlični,vožnja z njim pa fenomenalna...... :rispekt:

:zoom-zoom:

Ps; avtomatski menjalnik v cx30 je bolj za lagodno vožnjo in po mestu, vsaj tak občutek sem dobil lani na testni vožnji s tem avtom.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 minutami je kacnje napisal:

Aha, razumem. Ni idealno, ampak je sprejemljivo 😆
Mu povem.

Pri 3ki je sicer še meni bolj moteče, ker sediš nižje dlede na armaturo in ti bolj piha v "peso"...... 😊😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Hojla - hitro vprašanje. Sodelavec bo v naslednjih dneh dobil CX-30. Pa sva gledala po slikah notranjosti in nisva čisto ugotovila, kako se upravlja s tistimi režami za pihanje zraka?
Se jih lahko zapre? Je vse skupaj prilagodljivo, da ne piha sopotniku v peso?
Pri CX-5 lahko zaprem posamezne reže.

 

Sopotniku ne bo pihalo v "peso", če boš režo potisnil levo skrajno in s tem zaprl pihanje👍. Na enih režah je levo, drugih pa desno, saj občutiš ko gre na težje👍To je tisto ko usmerjaš pihanje levo-desno. 

Meni sicer niso ravno všeč in to je edina malenkost, ki me moti saj imajo premalo hoda gor, dol, levo, desno.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

Bini ne razumeš, to je le koeficient aerodinamičnosti in je le del enačbe, kjer se tudi gleda prečni presek avta. Po domače, če vlečeš kvadratno opeko skozi zrak je koeficient 1,00. 0,33 pa pomeni, da je avto take oblike, da je 3x bolj aerodinamičen kot opeka.

 

Se pravi, ne glede na velikost imata Mazda 3 in Mazda 6 v limuzinski obliki ugoden enak koeficient 0,26 ampak ker je prečni presek Mazde 6 nekoliko večji v metrih na kvadrat to pomeni, da je zračni upor kljub enakemu koeficientu nekoliko večji in temu primerno tudi poraba. Mazda 6 karavan al pa Mazda 3 HB imata koeficient višji, saj sta ti dve obliki slabši kot je limuzinska, zato je poraba pri obeh višja kot pri limuzini.

 

SUV-i pa so sploh razred zase, saj že tako ne moreš dosečt ugodne aerodinamičnosti potem pa je še prečni presek večji tako, da skupni zračni upor je bistveno vičji kot pri katerikoli limuzini. Zato je izbira SUV-a ali pa enoprostorca energetsko najmanj ugodna

Razumem, razumem... 😉Zanimivo pa je, da je cx30 dosti krajša(4.40) in nižja(154)od CX5 pa imata enako 0.33 kar nebi pričakoval 🤔

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cd estimated by a-c:

0.33

Hvala,ravnokar sem našel ta podatek na tej strani,drugje nikjer ne najdem kakega podatka......😊

Zanimivo da je tako veliko 0,33 🤔

Moja ima mogoče malo manj,ker nima sank-letvic na strehi.....😁

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Boss napisal:

Verjetno je tako visok, da raje skrivajo podatek... ne pričakuj pa nižjega kot na CX-5 se pravi okol 0,33. Kaj je za pričakovat, če pa opeko vlečeš skos zrak.🤪 Ampak za spodbudo, vseeno je nižji kot na kamionu al pa avtobusu. :hudicek:

Hvala zelo si mi pomagal z informacijo ampak mislim,da ima manjši upor od cx5 😁 Ker je nižja in manjša,ravno tako kot je 3ka manjša od 6ke in tudi upor je manjši (0,26 / 0,28)....😉

 Kdo bo prvi,ki bo našel podatek za CX30 Cd=?.??

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.