Skoči na vsebino
Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

4x4 kaj kupiti?
Napisano

Malce smo zašli... imamo pa tud mal premal podatkov, kakšen vsekolesni pogon bi rabil, ker dejansko pravi 4x4 z blokado diferencialov in pravimi offroad zmogljivostmi sigurno ne bomo našli v šminkastih SUV-ih in kvazi offroad karavanih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 11 urami je FuManchu napisal:

Ne razumem, kako narod ne zmore ali noče vzdrževat osnovne stvari pri avtu...:(

Če še vozit ne znajo, kako bodo pa vedeli, da je treba avto sploh vzdrževat... :nevem:

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.

a se ne reče temu robotiziran menjalnik?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.

 

ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
dne 24. 11. 2020 ob 9:46 je Z M A J napisal:

Acosmos naj vam takrat posodi MX-30, da se dokažejo s pridobitvijo najnovejše tehnologije. :)

Žal odpade, ker ne pride do Tolmina in nazaj brez porivanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano
dne 24. 11. 2020 ob 8:52 je Alex napisal:

Zaradi tako pogostih regeneracij je seveda poraba temu primerno višja. 😛

Boss, ali je pri tvojem avtu z scalnico res daljši interval prevoženih kilometrov med regeneracijami? 

Ne, na okol 300km jih dela.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To je oreng hiba in se je začela pojavljati v trenutku, ko so naredili avtomatsko zapiranje ogledal in se je tako dnevno vsaj 4x zaprlo in odprlo. V prejšnjih modelih je bilo to redko saj si moral sam stisniti gumb, da so se zaprla in seveda so ljudje malo uporabljali oziroma le takrat, ko je bilo nujno. In manj uporabe manj možnosti za obrabo. :punk:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Pa sigurno, da je razlika, a pa imamo na forumu kakšnega, ki je dlje časa v enekih pogojih uporabljal isti tip avtomobila z različnima motorjema?

 

Enkrat smo naredili en večji test do Tolmina in nazaj z ene 6-7 Mazdami in enim BMW-jem in primerjali porabo. To bi lahko ponovili enkrat spomladi, ko nam bodo milostno odprli občine pa da sprobamo v praksi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.