hehe... sej ravno zato pa rabi RVM, da deluje 100%
Edino vpra?anje, ki nekoliko ?e ostaja odprto je ?e informacija a je ?lo za dizelski ali bencinski avto, ki ga je prehiteval. Jaz mislim, da je dizel, ker bencinar bi te?ko speljal tako krivuljo.
Sem rabu kupit nov avto, da sem na?el enega mikrohro??a.
Ceno za prevo?enih 100 kilometrov ima? nastavljeno kot ka?e po formuli (skupni znesek vseh tankanj X 100 / (zadnji vpisani kilometri - prvi vpis kilometrov) = stro?ek/100km ).
To namre? ne da pravilnega izra?una saj pri zadnjem vpisu kilometrov ima? poln tank neporabljenega goriva, ki ?e ne vpliva na znesek porabe na 100km. Sicer se z vsakim nadaljnim tankanjem ta znesek porabe ?edalje bolj pribli?uje pravi vrednosti ampak vseeno bi bilo fino, ?e bi bilo res to?no.
Se pravi bi bila formula nekako takole:
((skupni znesek vseh tankanj - znesek zadnje tankanja) X 100 / (zadnji vpisani kilometri - prvi vpis kilometrov) = stro?ek/100km ).
To ?e res... ampak v mojem primeru je ?lo za dogodek na ?tiripasovni ?martinki, ki ima odli?no preglednost, saj je je do prve ovire na vsaki strani ?e 10-15 metrov preglednega prostora. Tako, da bi otrok lahko presenetil, le ?e bi bil recimo sin Useina Bolta.
Ho?em povedat, da bi tak dogodek videla oba, tako jaz kot zadaj voze?i.
Saj pravim, do zdaj se mi je 1x to zgodilo, ampak sistem res ne bi rabil ne bremzat kaj ?ele bremzat na polno. Bolj je problem v tem, da je ?lo na polno in v tistem trenutku voznik ne more ni? narest. Se pravi samo ?aka? a bo kaj po?ilo od zadaj. In ne vem zakaj bi recimo jaz nosil odgovornost, ki ni nastala zaradi mojega nespametnega dejanja? Zakaj bi jo recimo nosil tisti zadaj, ki tudi ni mogel pri?akovati, take divje reakcije?
Tukaj se zdaj samo pogovarjamo o tem, d ane bo zdaj kdo iz ko?e skakal in besno razlagal o varnostnih razdaljah. Bolj gre v smislu, kako bo izgledalo, ko bodo vozila dobivala vse ve? avtonomije pri vo?nji. Ko bodo vsa avtomatska bo sicer ratala vo?nja brezvezna ampak karambolov pa verjetno ne bo ve?. Ampak do takrat bo pa kar dolgo vmesno obdobje, ko se bodo avtonomna vozila me?ala s klasi?nimi in dejasnko bi morali razvijalci predvideti, da vse to vedno ni tako idealno kot mogo?e izgleda v teoriji.
Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.
V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?
A pa ni mo?no, da je ?lo za razli?ne stopnje opreme... al pa recimo, da se da dopla?at za bolj?o toplotno in zvo?no izolacijo in zato razlika? :ne vem:
Pri ?vabskih prevarantih je itak vse mo?no. To da probajo nategnit, kjer koli imajo mo?nost in za lastne interese in dobi?ke porint v drek kogarkoli je jasno, ampak to ne moremo posplo?evati za vse proizvajalce.
Sem 100% prepri?an, da je Mazda 6 enaka za oba trga in da je razlika v nosilnosti prikolice samo v tem, da zadostijo homologacijskim zahtevam na posameznih trgih. Ampak to so le ?rke na papirju in s samo izdelavo avta nimajo ni? veze.
Men se zdi vseeno najbolj enostavno tako, da vtakne? vti? v sredinskem naslonu za roke, kabel ob robu do tal nato pod sankami sede?a do praga vrat, kjer da? dol tisto za??itno plastiko, da spravi? kabel spodi. Potem pa samo umakne? gumo vrat, porine? kabel not, in zgoraj ?e notranjo tapeto A stebri?ka pa si ?e pri?el do strehe in do kamere. Vse skupi 10min dela.
Mi smo za Nemce balkanci. Za vsak trg so avti narejeni druga?e, v vsaki dr?avi se servis oziroma kvaliteta servisa tretira druga?e.
Primer... V navodilih za uporabo si preberi, kak?no nosilnost ima lahko prikolica priklopljena na mazdo 6 v Nem?iji in kak?no v Sloveniji za mazdo letnik 08 na primer...
V Bosni so drugi intervali za menjavanje filtra goriva...
In ?e so podobne zadeve.
Ni enak avto za vse trge.
Hmmm, Mazde pridejo enake iz Japonske ali Mehike za celo evropsko tr?i??e pa ne glede, kje jo potem prodajo. Recimo moje je bila iz evropske zaloge in bi jo lahko kupil tudi Francoz ali pa Finc. Tako, da tole o izdelavi razli?nih avtov je meni bolj tako tako. Je pa res, da za ameri?ko tr?i??e so pa res druga?ni ker imajo kar precej druga?ne homologacijske predpise predvsem pri svetilih kot tudi pri ostalih komponentah.
Kar se pa ti?e razlike v te?i prikolice je pa lahko razlika zaradi druga?nih lokalnih predpisov. Ne verjamem, da bi zato bil avto karkoli druga?en.
Zakaj bi bilo preve?? ?e ja avtomatik je vsaj pol litra vi?ja poraba, ?e pa ?e AWD pa ?e vsaj pol litra zraven. Pol litra pa doda slaba aerodinamika napram avtomobilom. Rezultat je pol liter in pol vi?ja poraba.
To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe
Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...
?ak, da Alex najde tole temo... bo? ti ?e videl penzionerje v akciji.
Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.
Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.
Ja turbo bencinarji znajo imet kar precej lepo. Je pa hecno, da so dali graf z navorom, ki ga umetno sekajo. Bolje bi bilo, da bi bil v krivulji navedeni kilovati.
To je res... ?estka je udobna in ravno prav velika. Kljub temu, da prisegam na 5-vratne limuzine je tale karavan ?ist OK... bo pa ?e lep?i, ko spravim tiste nesre?no grde sanke dol. Vsi ostali proizvajalci karavanov so v novej?ih modelih ugotovili, da morajo biti sanke (?e so ?e gor) ?im manj?e in ?im manj vpadljive ,,, in prav imajo.
Tukaj se pa strinjam popolnoma... tudi sam sem se enako po?util. Pa bi kljub temu ?el preko tega, ?e bi bil SKyactivX bolj prepri?ljiv. ?al je trojka resni?no bolj primerna za nekoliko manj?e in bolj suhe primerke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hja, saj vsak lahko napi?e ceno, ki jo ?eli... tud tale rally specialka ni vredna tega denarja pa tud, ?e ma tolk nalepk pa plastike gor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani