Tnx vsem za vzpodbudne besede in predvsem za dvigovanje morale, ki je pri meni nihala kot plima in oseka v Piranskem zalivu. Mi je bilo res la?je, da sem malo potarnal in razlo?il frustracije oziroma strahove, ampak kot pravijo "konec dober, vse dobro".
Seveda pa obljuba dela dolg, in povabilo na rundo velja... se moramo samo zmenit kdaj bi to izpolnili in kje...
Aja, pa ?e prva predstavitev v tej temi.
Pazi foro, grem na pumpo in natankam polno... 52 litrov. Aha, to pomen tale tablca.
Tud za zimski komplet nisem mogel re?i ne, ker sem ga dobil res ugodno. Tako, da je komplet vse novo, ?eprav sem si vseeno ?elel, da bi ga najprej videl na 19-kah. Bo pa spomladi.
Ko so popravljali dovoz so odstranili znak, ki je verjetno "romal" v privat zbirko ali pa zdaj krasi steno kake gara?e ali delavnice. Druga?e pa je ?e nekaj mesecev mimo pa se nikomur od odgovornih ne zdi, da bi ga ponovno postavili. In ?e se dr?i? pravil kot pijanec plota in pride? v Lj ravno po tem nadvozu se lahko na?eloma vozi? 90km/h. ?e sre?a da ima ?martinka znake z omejitvijo 60km/h in da vsi na?eloma vemo, da smo v naselju.
Hehe, ampak kako se vsi obesite na hitrost in da je to dovoljena hitrost. Poanta ni v tem kaj je dovoljeno in kaj ni ampak v tem, da se vsi ?udijo od kod nastanejo fantomski zastoji, kot jim pravijo. Tole je eden od vzrokov recimo - vo?nja z "NEPRILAGOJENO" hirostjo. Tokrat pa? neprilagojeno po?asi saj se da normalno voziti z vi?jo hitrostjo. Ampak tudi to ni bila poanta tega dela videa. ?udi me, da ni nih?e opazil, da model ali modelka hitrost celo zmanj?uje - iz 75 smo ?li na 65, da ne re?em, da je na za?etku videa vozil(a) 85-90km/h, kot vodja kolone, kjer sem bil jaz drugi in poljski ?leper takoj za mano. Problemiram samo situacijo, da je hitrost Mercedes ZMANJ?EVAL brez kakr?ne koli potrebe in nujnosti. Ker pa? gre za nem?kega premijca in verjetno za osnovni model, kjer je treba ?migavce naro?it kot dodatno opremo pa? v takih situacijah resno ne ve? kaj se plete v glavi vozniku ali voznici v takih primerih.
Ker vem, da je marsikoga fejst zmotilo, da sem zapeljal na izvoz, ?e predno se za?ne zaviralni pas za izvoz, mogo?e samo toliko - to delam redno v primerih, da se ?imprej sprosti vozni pas, tokrat pa ?e posebej, ker je Poljak kar konkretno zmanj?eval varnostno razdaljo in res nimam potrebe, da bi ?e sam dodatno kompliciral situacijo. Upam, da se tudi drugi v takih primerih raje umaknete kot pa dr?ite pravil kot pijanec plota. Sej tista ?rta na tleh pa? ni zid.
Pa ?e kviz za konec. Pustimo kolesarja in belega Mercedes C coupeja.
Kaj prometno zanimivega je na izvozu iz obvoznice proti ?martinki? Nekaj v zvezi s predpisi in pravili - da vas vidim kdo bo prvi opazil.
?e se je kdo spra?eval kako nastanejo fantomski zastoji.... sam enga takega rabi?, ki se mu zdi hitrost 90km/h previsoka in raje v jutranji konici kruza z 65-75km/h po obvoznici v lepem skoraj son?nem vremenu. Kamionar zadaj pa blenda in kar ska?e po zicu.
Za zaklju?ek pa dva pijan?ka na kolesih... ma tud potrudu se ni, da bi pogledal levo - le zakaj bi, saj imajo kolesarji vedno prednost, a ne.
Tole je pa mal kontradiktorno, sploh ?e govorimo o bencinarju, kjer hitro zaide? v ve?je obrate. Tole si lahk interpretira?, kot da mora? it na turisti?no gorsko preizku?njo dolgo 1500 km
Tam stalno menjuje? obrate, pa dolgo traja, pa motor bo dolgo topu.
Malo za ?alo malo za res ... me pa zanima dejansko, zakaj nebi smeu met konstantnih obratov? Adaptivni tempomat recimo, da mi je jasn, pa? no?e?, da ti ?alta nekam v vi?ave in pritiska gas do konca. Sam zakaj bi bla pa turisti?na vo?nja po ac z konstantnimi obrati problem pa ne razumem.
Hja, lastniki bencinarjev so mal na slab?em, ker bodo pri novem avtu te?ko sprobali vse konji?ke, ?e ?elijo narediti pravilno utekanje. Dizlarji nimajo teh te?av saj so vsi konj na voljo ?e od 2500 obratov.
Motor se na za?etku na?eloma uteka, kar pomeni, da se deli, ki drsijo en po drugem (recimo bat in notranjost valja) se navajata en na drugega in ravno zato je treba spreminjati obrate, ker pri razli?nih hitrostih bata dobi? vse situacije na katere naj se zadeve prilagodijo.
Marsikdo bi rekel, da je to sicer bedarija ampak a je to res te?ko tista dva tanka mal se vozni?ko prilagodit. Slab?e ne more bit lahko je samo bolj?e in ?e zaradi tega motor pridobi na vzdr?ljivosti je pa samo plus.
Alex, pa kje hudi?a si ti prebral, da mora? avto ulaufavat 15.000km? Mogo?e pi?e 1500km, sigurno pa ne 15kkm. Ne spomnim se, da bi obstajal kak model avtomobila, da bi imel tak?en dolg proces.
Pri novem avtu je treba pazit teh 1500km predvsem na to:
- motor naj ne gre preko 4000 obratov se pravi "gas do daske" odpade.
- obvezno naj se ne uporablja tempomat in nikar vozit s konstantnimi obrati. ?im ve? menjanja obratov tem bolje.
- izogibat se kratkim vo?njam, da se motor sploh ne ogreje
- vleka prikolice je no-go
- izogibat se uporabi raznih metabond izdelkov, do prve redne menjave olja, ker se mora motor najprej dobro "ule?at" potem pa lahko raznorazne nanoma?e dodaja?.
Na?eloma je pa to to... in ?e se tega dr?i? si naredil maksimum, kar lahko.
Ne glej tiste cene v oglasih, ker tako so nastavljene zaradi tega, ker vedno pride do cenkanja in na?eloma je hitro 15-20% ni?je od ogla?evanega.
Pozablja?, da ima nov avto vseeno garancijo, kar ti daje vsaj neko varnost.
Avto z ve? lastniki je lahko bolje ohranjen, ampak v povpre?ju pa seveda ne, sploh tam, kjer avto menja lastnike na 2-3 leta.
Ali pa ?e dela? velik kilometrov. ?e jih dela? malo in se avta hitr naveli?a? pol je nov res nesmisel pa tudi ?e je na fafing. ?e pa misli? imeta avto 10 let ali ve? pa je nov verjetno vseeno najbolj?a izbira. Vsaj pol tega ?asa je v garanciji in ker ve?, da ga bo? vozil 10 let ga tudi tako mirka?, kar pa ni nujno za nekaj let stare. Tisti, ki vedo, da bodo avto menjali po treh letih verjetno ne pazijo toliko na avto - seveda, da ne bom vse vrgel v isti ko? ampak statisti?no je sigurno tako.
Napisano
You got me ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani