Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg ...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃
Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima ...
The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine
Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)
Noben turbak 3 cilindre s 120 konji nima dobrih 8 sek do 100
ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel
Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?
Ta nova rdeča red soul je v resnici red soul crystal, ker ima več kristalov v barvi pred prozornim lakom. Tako je sedaj pri novih, ne vem pa od kdaj naprej... 👍
Ni več enake strukture kot mašinsko siva, prej so bile enake.
Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.
Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.
Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.
Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.
In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.
Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6
Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.
Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).
Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.
Tudi pri moji 3ki je tako občutljio to steklo,že od nohta se takoj pozna ris!☹️
@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.
Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009
Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.
Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:
Hvala, to kako gre s toliko konji in avt.menjalnikom že vem,nekje 20 konjev ti pobere avt. menjalnik. Tista ventilacija me moti bolj na novi 3ki. Je še kaj na kar bi moral biti pozoren pri tem avtu?
Si ti uporabil kaj za to plastiko in kako je občutljiva?😊
Najprej glede plastike. Če je podobna groba mat črna plastika kot na CX-3, potem se bo na njej poznala vsaka praska, že od rahlega podrsanja grma, nohta, .... Če se slučajno podrsa, pa jo je najbolje pustiti pri miru, ker s kakšnim poliranjem narediš še več škode oz. se popravljanje vidi na 5 m.
Nočem ti kvarit veselja, ampak meni so pri Mazdi dejali, da je M6 veliko boljši avto. Je pa res, da je drugi rang in cena. Že slabo funkcionalne prezračevalne lopute bi mene odvrnile, tako kot me je nekaj podobnih stvari vedno bolj motilo pri CX-3.😉 Da se ti ne bo kolcalo po M3 2018, ki je po mojem mnenju zelo posrečen avto.
Nisem mislil na poškodbe ampak na staranje in razne lise ki bi nastale pri izpostavljenosti na uv sevanja.☹️ Že dvakrat sem testiral cx30 in kolikor sem občutil je v notranjosti TOP in bolj všečna od M6,ampak to nima veze,ker ne rabim večjega avta. Če se mi bo kolcalo bom pa hčeri rekel,da menjava za kak dan dva.....
Seveda ga zlatarsko prodajajo, saj jaz tako ali tako ne plačujem zlatarskih cen. A misliš da recimo Pelko pa kupuje po takšni ceni kot če bi ga kupil jaz? že na količino ima precej popusta, kar je prav. S tem načeloma ni nič narobe.
Ni mi pa všeč, da je ta razlika na uradnem servisu x2.5, pač tako je. Imaš opcijo, da ga kupiš sam in prineseš s seboj. Jaz sem takrat ko sem prvič prišel (al drugič) , povedal da dobim enako olje kot ga imajo oni tam za 3x nižjo ceno. In sva bila takrat z vodjem servisa v BTCju hitro zmenjena za ceno, po kateri mi bodo računali olje. Če bi bil tiho bi obveljala njihova. Tako pač je, včasih je treba tut jezik stegnt. Sj pr ženskah je podobno...tut tam moraš jezik stegnt, tko al drgač.
To je tisto kar ni prav in fer in s tem se je ta kregarija začela. Meni so enostavno rekli na servisu,da je cena 16€ in ddv.Sedaj prinesem svoje olje po 7€ z ddv in je to to pa še servis imam po taki ceni kot tisti,ki so kao dobri prijatli in dolgoletne stranke v BTC-u.
Delam z ljudmi,takimi in drugačnimi in nikoli se nisem uštel pri oceni človeka s katerim sem kaj imel in lahko povem,da sem v 15-20tih letih vsaj 1x na leto obiskal BTC salon in sem vedno,res vedno imel slab občutek.Kako je pri servisu pa ne vem? Delajo se veliki gospodini in se jim sploh ne ljubi prodajat avtov,vsaj tako se obnašajo ti prodajalci☹️ Sem bil parkrat tam kao obična oseba v majici,teniskah itd in se jim še vstati ni ljubilo na par vprašanj so mi komaj odgovorili itd.
Nazadnje sem bil tam za 3ko pred tremi leti in se mi ne da več tja. Lahko,da je sedaj že kaj boljše🤔Če bi v Celju tako prodajali Mazde nebi nič prodali! Tam se lahko frajerišejo ko so na elitni destinaciji in ko pride stranka v salon se avto sam proda,ne bom več o tem salonu ker sem že enkrat o tem pisal pa,da se ne bom ponavljal. Vsaka čast tistim ki ste tam zadovoljni in imejte se lepo😊
Me prav zanima zakaj niso več pri Cosmosu glede na to kako je velika Lubljana in samo dva trgovca z Mazdo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂
Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍
Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo....
Popravljeno od BiniPovezava za deljenje
Deli na druge strani