Zelo lepo bi bilo, da bi ?e posebej tisti, ki imajo une nalepke gor za re?evalni pas to najprej sami upo?tevali ali mislijo, da je to namenjeno le drugim.
Prejle sem napisal odgovor ?e predno sem prebral test in se mi je res zdelo, da nekaj ne ?tima pri prera?unavanju ocene in procentov. Pa ?e to ne samo pri Pirreliju ampak tudi pri ostalih.
?e vzamem njihove ocene in procente pomembnosti te ocene bi moral biti vrstni red tak?en:
Mogo?e... ampak 95% ?asa se vozimo po suhih cestah.
To dr?i, samo pri suhi cesti mora? biti totaln norc, da bo? opazil razliko med posameznimi gumami, medtem, ko je na mokri hitro prehitro in tam, razlike ?e krepko pridejo prav v prid bolj?e gume. Tako, da je tako ocenjevanje ?isto na mestu.
Na koncu pa itak ti kot kupec izbere? tisto kar ti pomeni najve?. Tukaj te pa noben test in uvrstitev na lestvici ne rabi prepri?evat v nasprotno.
To?no tako, bolj se ne bi mogel strinjati. Men je ravno v?e? clean look, brez raznoraznih na?i?kanih meglenk, ki roko na srce dejansko sploh niso ve? "must be" zadeva na avtih, ki imajo adaptivne LED ?aromete. Pa tudi na prej?njem sem prednje meglenke uporabil mogo?e 2x letno tako, da v vseh 11 letih so gorele mogo?e 20x pa tudi takrat bi ?lo brez.
V?asih navdu?eni trendsetterji, danes ?al samo ?e zdolgo?aseni trend followers. Da ne bo zablod, ne leti na nikogar osebno, samo tak?no je danes ogledalo ve? ali manj celotne dru?be - individualnost ne ?teje ve? veliko in je bolj v kategoriji "?udak". Samo ?e ?redni nagon, kar veseli tako oblast na eni strani in koorporacije na drugi. Pa naj si bo to avtoindustrija, moda, elektronske napravice, bitkojni, itd - ni razlike, samo da se trend proda za vi?jo ceno in da ima biznis vi?je dobi?ke, oblast pa ljudi na vrvici.
CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6
CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.
Eno vpra?anje? Kdo vse pazi na promet, ko hodi po plo?niku?
Kaj ho?em povedat, danes lepo hodim po plo?niku, ko pripelje avto in enostavno namesto po cesti v ovinek zapelje ?ez robnik na plo?nik, kot bi hotel sekat ovinek. Po?ilo je kot pri norcih in sploh ne vem kako mi je ratalo odsko?iti za ene pol metra, ker druga?e bi se zna?el najprej na havbi potem pa verjetno v bolni?nici. Le to sem ?e videl, kako je blondinka ?e vedno dr?ala iDareda (al pa nek drug bel telefon) k u?esu, ko je nato zavila s plo?nika spet na cesto. Sej ne privo??im nesre?e drugemu ampak tale si je pa zaslu?ila vsaj to, da bi zjebala feltno ali presekala gumo, da bi ji bil vsaj en mali poduk zakaj ni dovoljeno telefonirat med vo?njo.
In ja... seveda je moznost vecja, da se prevrnes z visjim avtom...
eeeemmm, call me stupid, ampak a nisem tega napisal v prvem postu. Nikjer nisem pisal, da je bolj nevaren za ?ivljenja ljudi v avtu, saj ?e se avto prevrne na bok al pa na streho to ?e vedno ne pomeni, da je pol notri v avtu "klavnica". Pomeni edino lahko samo to, da je navadno prevrnjen avto pa? zelo hitro totalka. Ampak ker verjetno ne kupujemo avtov, da bi jih razbijali je to podatek, ki verjetno kaj dosti ni pomemben, razen za odlo?itev o kaskem zavarovanju.
Ampak vseeno si verjetno namenoma spustil drug del mojega prvega odgovor, kjer sem lepo napisal, da je na?eloma vseeno kaj vzame samo, da mu ustreza. Ni glih hatersko, ali pa??
To je razmisljanje ?SUV? haterja Pri normalni voznji tezko prevrnes katerikoli avto...
Lol res... ?lovek spra?uje o razliki v varnosti pa mu omenim samo dejstvo in me ?e opkladajo s haterjem. Statisti?no je cca 2x ve?ja mo?nost je da zvrne? SUV-a na bok al pa na streho kot klasi?en avto in to je bilo ?e ene parkrat izra?unano dejstvo, ki tudi fizikalno vzdr?i.
Glede normalne vo?nje pa toliko - lahko si zelo normalen pa dobi? nenormalnega v bok, tako da tako razmi?ljanje je bolj v stilu, kaj mi bodo airbagi pa varnostni pasovi saj vozim po?asi.
SUV-i imajo minus in sicer vi?je te?i??e, kar lahko privede do hitrej?ega prevra?anja. Drugi minus je pa ?e opisal Nejca, ampak na?eloma je to to. Vzemi avto, ki ti je v?e? in bo zadovoljil tvoje potrebe in si zmagal.
Vedno manj dizlov, vedno ve? nafte ki ostaja. Hvala hibridom, da je nafta in bencin bol poceni.
To je to ... saj se je ravnovesje podrlo. Ameri so vozili bencin iz evrope nazaj pa dizel in smo bili vsi zadovoljni. Zdaj se pa poraba dizla v evropi zaradi ekotraparij mo?no zni?uje in bo dizla kmalu preve? na trgu. Zato bodo raje prodajali pod ceno in razliko nabili pri bencinu. Na?eloma gre v to smer, da se bo razlika med cnama bencina in dizla spet kar dosti pove?ala, tako kot je ?e bilo neko?, ko je bilo dizla preve? oziroma bencina premalo na trgu. Zato so takrat ljudje navalili na dizle.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zelo lepo bi bilo, da bi ?e posebej tisti, ki imajo une nalepke gor za re?evalni pas to najprej sami upo?tevali ali mislijo, da je to namenjeno le drugim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani