Tole ni uradni rendering ampak samo ?pekulacije, kaj bi lahko bilo. Ekoteroristi v EU bodo enostavno prepre?ili, da bi videli kak?en spodoben motor in edina mo?nost bi bil kak?en anemi?en hibrid, kar se pa Mazdi vsaj na za?etku ne bo spla?alo in bodo raje prodajali v ZDA, Australiji in Aziji.
Mi se bomo pa slinili, ko bodo notri 6 valjni turbo bencinarji in mogo?e ravno toliko valjni dizli, ki bodo hodili v zelje evropskim premijcem, ki bodo svojo proizvodnjo ravno tako preusmerili iz EU na druge trge. Mi bomo pa spet gledali in se slinili ter jokali od bole?ine, ko nas bodo ekoteroristi jebali na suho. In to tisti, ki bodo hodili na ekoteroristi?ne seanse z avioni ali luksuznimi kri?arkami na kak?ne eksoti?ne otoke ter zraven zlorabljali otroke tipa Greta, da bodo nas pojebane slehernike ?e dodatno prali, mi se se bomo pa ?utili odgovorne za vso svinjarijo, ki jo v zrak spu??a nenasitni kapitalizem.
"How dare you", bo tulila Gretka.. how dare you to own a ICE car... you little bad motherfucker, how dare you drive to work. You should walk or ride a bike. Ekrem Jevri?eva ponarodela "ku?a posao" bo prevedena in uglasbena v vseh jezikih, da si ja ne bo nih?e za?elel odditi na dopust, morje ali v hribe z avtomobilom in bo njegova edina avantua kako priti od doma do slu?be.
Sorry, za tale izpad, ampak sem spet bral eno ekoteroristi?no sranje in mi pritisk narastel. Mislim, ?e nas kaj druzga ne bo uni?ilo nas bodo teli neuravnove?en?ki ziher.
Sicer ne vem, kje vidi? dokaz, da bi bila guma za v smeti, ?e je stara 6 ali 7 let. Druga?e pa Michellin je znan, da imajo odli?no zgornjo plast, da so na testih vedno dobro uvr??eni, poleg tega imajo pa ?e nisko obrabo, da ?e tam pike dobivajo. Ampak za nizko obrabo mora biti pa guma trda in to je tista plast pod njo, ki jo v testu sploh ne sprobajo. In taka guma je lahko ?e po dveh ali celo eni sezoni zani?.
Bi pa res rad videl en tak mega test gum, ki bi jih testirali nove in nato enakomerno uporabljali recimo 5 let pa vsaak oleto naredili teste. Po moje bi bilo to tako presene?enje za vse in bi bili zmagovalci verjetno ?isto drugi kot tisti na za?etku testa. In dejansko bi to bil edini merodajni test, da bi lahko nekomu priporo?ili katere od pnevmatik. Razumeti je treba, da imamo "Nove" gume prakti?no samo v trenutku nakupa, potem jo pa vsak prevo?en kilometer "postara" in tako se veliko ve?ino ?asa vozimo z manj, srednje ali bolj starimi gumami.
Ah, zdaj pa pretiravate na polno no... to so resnice za gume izpred 15-20 let in marsikdo jih tudi v medijih ?e danes ponavlja. Zimska guma je lahko fu? ?e po enem letu, ?e se je pametnjakovi? vozil z njo po razbeljenem asfaltu, lahko pa zdr?i ?e kar nekaj sezon in to ni ?tevilo 4, ampak je odvisno res od na?ina uporabe te gume. Tako, da za tole gumo je lahko situacija, da je ?e vedno v redu, lahko je pa ?ist zani?, samo pravila pa? ni, razen da da? gor in na mokri cesti sproba?. ?e res obupno drsi je za v kanto, ?e pa ne je pa pa? za uporabljat.
Za primer kako je vse skupaj zavajujo?e je pa naslednja situacija: danes v de?ju vozim BMW i3 s tistimi sme?nimi ogromnimi kolesi in zimskimi leto dni starimi tabularji na njih. Avto je milo re?eno pogojno vozen, saj sem moral izklopiti sport program in se vseeno zanest na tcs in esp, ker ?e ne bi verjtno tole karjolo razbil. Avtu je ob rahlem pritisku na pedalo takoj zavrtelo kolesa v prazno in ESP je tako grob, da misli?, da bo pol avta odpadlo. ?e se zadeva dokaj dobro pelje v suhem je v mokrem res polomjada. Marsikdo bi rekel, da je nujno potrebno zamenjat gume pa ?eprav so prakti?no drugo sezono na avtu.
Kako se pa vozi? A kaj drsijo po mokrem. na pamet je te?ko re?i, a so ?e ok ali ne. ?e so bile gume malo vo?ene na neprevro?em asfaltu in pravilno skladi??ene ?ez poletje bi moralo biti ?e vedno OK. Bi pa res priporo?al, da poskusi? kak?no zaviranje na mokrem po mo?nosti v primerjavi z letnimi pa bo? videl a je ?e normalno al drsi.
Druga? pa sam na?eloma uspem zvoziti do cca 4mm potem pa menjam.
Zal ne bo pohvala temvec graja...za servis v BTC-ju...slisal nekaj dobrega, kupil avto tam, a se tja ne nameravam vec vracati....
1. noben servis ni stal kot pise v tabeli ko ti prodajalci mahajo z njo ob prodaji vozila
2. po liniji najmanjsega odpora zamenjajo vse kar jim pade pod prste brez da bi te kdo kaj vprasal (denimo zavorno so menjali na 40k km, avto se ni imel dve leti, ok morda je nekje zapisano da je priporocljivo, ampak to se pomeri in ce je treba se menja, vsaj tako naj bi nek drug mazda servis pocel, na svojem starem avtu sem jo menjal pri 200k brez problema zdrzala....ok, ni nek strosek...)
3. vedno pregovarnjanje kdaj bo avto gotov, zaradi narave dela avto potrebujem, nikoli ne priganjam, lahko me narocijo tudi cez 14 dni ampak potem zapelji avto v delavnico ne pa da se pogovarjamo ali bo avto sploh gotov isti dan
4. vedno dolivanje nekih tekocin, ki JIH NE DOLIJEJO (zadnji servis so menda nalili 2,5l vitrexa, samo ne vem kam, ker sem jim avto pripeljal da je imel do konca nalito tekocino)
5. cena olja je enkrat taka drugic drugacna, odvisno kako siten si morda....
6. pri 65k km so menjali ploscice brez da bi me kdo kaj povprasal, poklical, niti nisem videl materiala...bode pa v oci sledece, pri 20k so bile debele 8,3mm, pri 40k 7,3mm pri 60k so bile za zamenjat???Torej glede na nacin bi pricakoval, da so bile debele nekje okoli 6 mm, je to zrelo za menjavo pri 60% "mesa"??? Meni se ne zdi, bolj nateg
7. neko direktno fehtarjenje za oceno 10 v anketah?
8. po vsakem servisu izkljuceni parkirni senzorji, lastniki veste kako je, opozorilne v armaturni ni, ce nisi pozoren da tam levo od volana ne sveti lucka niti ne ves da ne gorijo. In hec po prvem servisu suvereno parkiram in nic, nic na sreco se pravocasno ustavim sicer bi razbil avto, skodo pa placal kdo? Servis? In zgodba je vsak servis ista ampak sedaj vsaj vem...
Za ovce lupit so super, jaz tja vec ne peljem avta....
Verjamem, da ni tako kot pri?akuje? ampak to je na?eloma vsepovsod.
1.) ?e govoriva o rednem servisu potem bi morala biti cena taka kot jo ogla?ujejo. ?e pa spo narejena ?e dodatna dela potem je pa seveda lahko tudi druga?e.
2.) ?e je avto v garanciji in proizvajalec predvideva menavo na 40kkm ali 2 leti potem ti to morajo narediti zaradi ohranjanja garancijskih pogojev. Poglej v priro?nik.
3.) To sicer ne vem kako zgleda samo jaz navadno avto pripeljem zjutraj potem pa re?em, da ga pridem iskat ob 16 uri in vedno je bilo do takrat narejeno. ?e bi bilo potrebno ?akat ve? dni pa se zmeni za nadomestnega.
4.) Reklamiraj
5.) Tukaj je res nekaj manevrskega prostora. Poskusi se dogovorit in naslednji servis samo povej, da bi rad ceno olja iz prej?njega.
6.) Uff, tole bi te pa morali povpra?ati - pa so plo??ice res menjane.
7.) Mah jeba - to danes po?enjajo skoraj vsi in se je ?e tako izrodilo. ?e bi vodilni v teh firmah vedeli kako te?no je to bi ?e davno opustili tako posiljevanje.
8.) A se ne pri?gejo sami od sebe, ko za?ene? motor? Verjetno izklju?ijo zato, ker ko se gibljejo okoli vozila bi to stalno piskalo pa verjetno ni lu?tno to poslu?at cel dan. Zdaj, ko ve? se pa? samo spomni in vklju?i nazaj. Kdo bo pla?al morebitno ?kodo... verjetno ti, ker si se ti zaletel. Senzorji pa? niso glih zavore in za upravljanje vozila je odgovoren voznik.
Da ne bo? mislil, da jih karkoli branim, ampak sem ti podal vidik skozi moje o?i in z nekaterimi stvarmi se strinjam, z drugimi nekoliko manj. Ampak kot je rekel Nejc, to jim mora? direktno povedat.
Hm... V ve? kot mio kilometrih sem spoznal samo 1ulico,kjer sem vedno podrsal s podvozjem (pa ?e to je kombi z dolgo medosno razdaljo in naknadno vgrajeno stopnico , ki je zni?ala oddaljenost od tal) in to je Tesovnikova na Je?ici, ?e kdo pozna.
Poznam, dobro tam je res alpinizem, ampak ?e gre? z 10km/h ?es normalno postavljen avto ne nasede. Se pa strinjam, tako visokih grbin res ne bi smelo biti.
Ne vem a sem jaz cepljen na Italijane oziroma na italijanske romune. Ni? kaj se ne dogaja na cestah, ko pa pridejo teli je pa veselica. Prvi ?aka in ?aka, da sem dovolj blizu pol pa bumf na prehitevalnega, brez da bi sploh pogledal.
Ta drug pa rabi nekaj razlage. Model se mi je obesil na rit, tako da sem prakti?no videl samo njegovo havbo. Ko se pribli?amo spredaj voze?inm pa seveda po stari bemveja?ki navadi na prehitevalnega, da bo ja uletu nekomu drugemu na odbija?. Sred tega se spomni, da pa bi rad ?el desno, ker tam gredo vsi itaromi desno in poka bremza na prehitevalnem, da se mu je skoraj kombi zakantal v rit in smo bremzali iz 120 na 80km/h. Pol se pa spra?ujejo od kod fantomski zastoji - a je treba sploh kaj ?e dodat?
Hmmm, povej to audiju pa bmw-ju. Druga? pa ga itak ne bi vozil na pisto, za vklju?itev v promet na AC ali pa koga prehitet oziroma kak gorski ovinek odpeljat je pa to vrh glave dovolj.
Pol je pa ?e 100x bolj nenavadno, da jih tla?ijo na karavana. Zakaj ?e, ?e jih kdo rabi naj si jih kupi oziroma saj jih itak ne rabi?, ker se da na vsak avto lepo nosrilce gor, ?e rabi? kaj peljat.
Na?eloma je dovolj tudi na vsake dva meseca, ?e recimo ne polni? ravno po navodilih na nalepki ampak nekoliko ve?. Recimo zimske preverim samo takrat, ko gredo gor in 1x vmes pred spomladansko menjavo. So pa na?eloma napolnjenje nekje od 0,3 do 0,5 bara ve? kot na nalepki.
Jp, problem pri prvemu na?inu merjenja je ta, da ne pomaga pri ignorantih , ki nikoli ne preverjajo tlaka. In takoh ni malo
?al je ve?ina voznikov takih, tetice pa sploh prevladujejo. Zato ima? tudi pri rednem servisu kontrolo tlaka v pnevmatikah in ne bi bilo neumno, da bi to naredili tudi na tehni?nem.
Ne vem pa zakaj je bolj?e da so TPMS kot pa preko ABS-a,sploh ?e ne ka?e koliko ima posamezna guma tlaka. Jaz sicer imam preko ABS-a in mi dela super.
TPMS na ABS-u ima te?avo saj zna meriti le razliko v hitrosi vrtenja koles na osi. Torej to pomeni, da ?e obe gumi enako hitro spu??ata (kar je na?eloma normalno saj gume po?asi tako ali tako vse zgubljajo tlak) ta sistem sploh ne prepozna prenizkega tlaka. Tudi pri hitrem padcu tlaka rabi dlje, da prepozna, da je nekaj narobe oziroma mora? prevoziti kar nekaj 100metrov, ?e ?tarta? s prazno gumo, da sistem to zazna.
Merjenje tlaka na ventil?kih pa teh omejitev nima, saj je nastavljeno nekje med 1.8 in 2.0 bara, da spro?i alarm, ?e pade tlak pod to vrednost. In sploh ni va?no a je problem v eni ali v vseh gumah. Sam sem imel izku?njo, da sem ?tartal s prazno gumo pa je sistem prakti?no v parih metrih zaznal prenizek tlak in spro?il alarm.
Ker smo z vsemi avtomatiziranimi sistemi iz ljudi naredili popolne bebce je pa? te?ava prvega sistema, da ni primeren za vse situacije sploh pa ne za ljudi, ki ne preverjajo redno tlaka v gumah. Sej ni treba enkrat tedensko ampak lahko ob vsakem tankanju pre?ekira? gume, ?e je katera bolj mehka oziroma topla (premalo tlaka pomeni segrevanje gume med vo?njo). Na par mesecev pa vseeno priklju?i? cev za pumpanje gum, da uskladi? in dopolni? manjkajo?i tlak.
Brava je bolj taka neobi?ajna TItanium. Taka kot recimo tale v tem videu samo, da bo kravan.
150KM je popolnoma dovolj. Sem bil sicer zagret za tamo?no 186KM, ampak bi jo lahko dobil le kot automatika in ko sem vrgel na papir ?e stro?ke registracije je razlika kar 300 EUR kar se mi ?koda zdi dat vsak let zraven. ?e pa bi imel kdaj potrebo po ve?, sta pa tako 150KM in 186KM popolnoma enaka samo softwaresko sta si razli?na in obadva se da zgolj remapat in to kar na 210KM in na skoraj 500Nm. Pa ?e to ni niti navijanje ampak samo sprostitev tovarni?kiih omejitev.
Bo kr ro?ni... tko lepo se ?alta, da bi bilo greh se z avtomatiko pentljat.
No super, pa se je le na?el avto zate. Meni karavan opti?no ni k od karavana brez stre?nih letev, se jih bo? ?e navadil. ?estitke sledijo, ko ga dobi?.
Ja sem ?estko prehitro odpisal iz ena?be, ker sem vseeno upal, da dobim nekaj dobrega petvratnega. Ampak sej verjetno se bom tud na tiste letve navadil, brez je pa ?e skoraj tako lepa kot sedanka. ZAnimivo, da recimo ameri pa imajo "?iste strehe" in si naknadno name??ajo tele letve. To se pravi za CX-5 al pa za ?estko prve generacije, ko se je ?e prodajala v USA tudi kot karavanka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Govori, da je vozil dalj?e relacije a sklopko je zjebal pri 260kkm. Tukaj precej ne ?tima.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani