V bistvu je omejitev samo casovna... in lahko posodabljas ves cas... ce so seveda na voljo posodobitve ... Te pa so res po dosedanjih izkusnjah samo enkrat do dvakrat na leto ... Po preteku tega obdobja zadeva ostane seveda delujoca... le posodabljati ne mores vec, dokler ne placas nove narocnine ...
Jo bom kar enkrat letno, ker tako uporabljam Google map preko ekrana, mi je boljše zaenkrat pa hvala.
Na racunalnik si namesti program za posodabljanje Mazda Toolbox, se vpisi ali registriraj, ce se nisi… in ko vtaknes kasrtico v citalec, ti napise, za koliko casa imas se narocnino…
Pa sej v bistvu je bolje kot nekateri, ko samo pipneš bremzo pa te nalima. Sej pri moji m3 moraš tud malo bolj pohodit samo pri cx-30 pa še precej bolj. Ko sem šel rikverc bi kmalu butnil.🤪
Sem odkril črička, skrival se je na konzoli za dvig in spust pasu. Imel sem na sredini sedaj sem dal najvišje in je bolje. Očitno na sredini najbolj vibrira in se sliši, čeprav ne glasno ampak, mi je bilo moteče😁.
Jaz ga imam na sredini in se nič ne oglaša, mogoče ga je pobralo na dolgi poti z ladjo z Japonske.... 😲
Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.
Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.
Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.
Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.
Dal bi ti 5 lajkov,če bi lahko 5x👍. To je to....👌
Jaz to opažam vedno vsako zimo in tudi točno vem kako si to občutil ......😊
Kar imej vklopljeno Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).
Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.
Mi ki imamo ročni menjalnik ne avt.normalno pospešuje,če je pa hitrost nižja pa rukneš v 5 prestavo in je kot je treba, tipi topi....😊
Je vse skupaj tako kot pravi @mito3000👍Dodal bi samo to,da imam jaz nastavljeno na minimum in mi lepo deluje radarski tempomat,sploh ne zavira grobo-agresivno je kot bi spustil plin 👍.Kar se pa tiče asistenčnega zaviranja imam pa nastavljeno na srednjo vrednost in se mi še do sedaj niti enkrat ni aktiviral,očitno nisem neki šalabajzer.....😂 Sploh ne vem kako to zgleda.🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je tako lim.lepša in elegantnejša kot karavanka😊pa zato tudi manj praktična,za nekatere...😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani