Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Hmm saj Bridgestonke niso tak veliko šparanje, kot je verjetno to, da je japonska firma.

 

Sam sem kupil 3.5 leta staro s tovarniškimi Toyo, tisto je tudi bil polom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Meni tudi manjka turbina v njem, če bi imel recimo 320 Nm navora, bi bil bomba. 

Turbobencinc s 320 Nm je pa že žvad.

Moja raketa ima na overboost 304Nm. Torej ti primerjaš atmosferca s 2.0 turbo bencincom? Seveda je svet drugačn. To bi potem ene 3.6 atmosferc za primerjavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je GoB napisal:

V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W.

V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W.

Ameri majo mustange, pa je en konj tam bolj močen kot pri nas.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Preden zaidete spet.

 

EV v praksi najhitrejši na cesti ...

WWW.MOTORTREND.COM

 

To je kot vegetarjanstvo.

 

Ko rečejo, da to damo noter, da ima okus po mesu. Ali pa vege burger, ki izgleda kot meso.

 

Tak je tu naziv avta Turbo. Kje, kako. Kam so dali turbino,....?

 

Jejte kar želite, vozite kar želite, a ICE pojme pa ne zlorabljat. 😎

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je jures napisal:

Zato ker sem imel moznost izkusnje ziveti dlje v Italiji, Spaniji, Franciji, Nemciji dobim kr pikce ko mi nekdo rece, blagor se tebi....mi se ne zavedamo kaj imamo tu. slovenija je zeleni otok, imamo vse in smo med bolje placanimi drzavami!! Drzava vsaj zaenkrat zaposluje svoje, imamo svojo proizvodnjo hrane itd itd, pustimo davke, to je povsod.

Lokalno imam enega, ko je oče bil gastarbajter, firma v Nemčiji.

Z ženo, nemko, se je preselil v Slovenijo, da je boljše tukaj....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 12 minutami je skritikrt napisal:

Pri Adriji in ostalih je drugi hakeljc...za tistih 200-300€ več si na uč 50% več časa na šihtu...

Boma v živo rekla. Enkrat lepega dne.

 

Bi bil pogovor s tabo zanimov. Pa ne samo zaradi šihta....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx5 g165
Napisano

Malo se motaj okoli Ferka. Če dobiš serviserja Marjana, ti bo dal številko in lahko urejaš ceneje z njim privat. Ima popoldanski s.p.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 19 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ne me spominjat na tiste komunistične čase, ko NiCd akuji od "gnile" Trepče pri kapaciteti 2Ah in porabi 500mA zdržali več kot 4,5 ure in to pri minus 10 v zelo kritični situaciji.

Samo Trepčo smo imeli doma. Sem moal game boy posekat, ker je imela tako veliki + pol.

 

Se še zdaj potikajo verjetno kje ....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je skritikrt napisal:

Sem jo vozil tudi "na pes mater" v orng dežju...in pri meni sam auspuh vidiš...bi kdo rekel,da sem🤪...mogoče res malo😄...res zimska "adijo pamet" ...po moje boljša od Conti...mogoče je Michelin malenkost boljši pri oprijemu,a nimam izkušnje z "miškotom",tako,da ne morem trditi...bi ti moral dati za peljati...

Če bi jo dobil za cca.200€/kom,takoj vzamem,tako pa...

 

Pilot Alpin 5 so leta v vsamem vrhu, se pa jim je lansko zimo približal Pirelli PZero Winter II (čisto nova lani).

 

Na sploh opažam zadnji 2 leti, da je Pirelli naredil nori skok in je čisto ob "Miškah" 😉, cena pa nižja.

 

Pilot Alpin 5 SUV dobiš. Cene pa nisem gledal.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Pohvalno, ampak komercialno v reklamne namene (izjemna gesta!!) so mu zamenjali kompletno vse pri 580.000 ne samo baterijo - vseeno lepa številka res pa da zgolj v 2-3h letih. Bencinar ali dizel tega ne bi potrebovala.  V Barceloni in Nemčiji težko najdeš taxi ki ima manj kot 500.000km, večinoma toyote, tud hibridi. Tako da novinarji so malo izpustili detajle. Youtube se mu je izplačal, opazili so ga in mu šli z gesto nasproti.

Popolnoma se strinjam z vsem.

 

Mene je bolj fasciniral, ker če bi bila Tesla S, bi se menjalo že 7 motorjev.

Ta jih je že 14:

INSIDEEVS.COM

 

Za to je to meni pozitivno. Oziroma dela Hyundai malo bolj vzdržljive električarje.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 51 minutami je jures napisal:

Izvoli še dokument za ta dirkalnik....

Sem ga tudi sam našel na uradnem forumu.

 

Kakor koli. Meni je ok, tako kot je stock.

Ko bo se kaj delalo na podvozju, se bo delala optika.

pred 52 minutami je jures napisal:

Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč.

Nisem jaz pisal članka 😉

pred 53 minutami je jures napisal:

Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet.....

Tudi tvoj dokument sem našel na n-cars forumu => na imternetu.

 

Marsikaj je na internetu, tudi ta forum. Kaj bo kdo verjel ali kake nasvete upošteval, se pa vsak odloči sam.

 

Problem je, ker se na napadalen odnos odzovem s kontra argumenti in se bockamo. 😉

 

Pustima. Ni vredno in tudi težav nimam z raketo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Še za i20n:

Screenshot_20250403_124157_Firefox.jpg

 

https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/

pred 1 uro je jures napisal:

Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok

Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja.

 

Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je 50keda napisal:

Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber?

To majo za to, ker Hyundai ni znal sprejeti dobromarnega nasveta od @jures 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ena praska je. In še to z 0km/h. 😉

 

Parkiral sem se ob robnik in imel kolo zasukano. Ko sem jo zravnal, je samo zdrsnila ob robniku dol.

 

Tudi če sem po tvoje s tem optiko uničil na desno optiko. Je leva stock.

Pa saj program za optiko pozna tovarniške nastavitve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Haha. Pa smo na aroganci? 😉

 

Bom prosil na servisu za izpis iz programa za optiko podvozja.

Mogoče pa veš več, kot proizvajalec.

 

Moj je stock it tovarne. Lahko ga peljema na optiko, če častiš. Pa da da vidimo, kaj pravi stock optika.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj).

lOruX9w.jpeg

 

Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

pred 5 urami je Bini napisal:

Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... 

Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... :nevem:

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Alex napisal:

Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. 

Ni to isto.

 

Jaz se pogovarjam o dokonca zamotanem volanu. Takrat, ker je naklon gume navznoter (normalni avti imajo 0, Alfa je tudi imela -) in hladno. Preskoči guma.

 

Beri:

https://n-cars.net/forums/threads/is-there-any-kind-of-tyre-that-will-stop-the-slipping-on-full-lock.12269/

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Alex napisal:

Skačejo, ko so preveč napumpane. 

2.3 stock.

Trenutno, ko je mrzlo, je skupaj potegnilo in so 2.2.

 

Tovarniško ima Chamber -0.5°

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume.

Ne ne.

Razmišljal sem kako se bo uuhp guma obnašala, na tej višini bočnice. Če ne bi bilo boljše uhp vzet. Ker to zna rolat.

Pa če tyre-roll naredi niti več pumpat ne pomaga, ker bočnico zvije noter. Je pa res, da za to moreš bit agresiven, kar bi on z vožnjo po dirkališču celo naj bil.

 

Bo napisal. Te gume bo tak jedlo in  ne bojo za dosti let. 🙂

 

@50keda mene zanima če ti bojo kaj skakale. Meni PZ4 skačejo, ko so hladne in do konca zmotam volan. Tam nad 25°C mora bit zunaj, da hladne ne skačejo. Bog ne daj, da je mrzlo in deževno.

Je pa res, da nimam 0° naklona.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Odlično. Ker večina res ne ve. In potem gledajo kako so moje 215/40 tak nizke.

 

pred 12 minutami je Boss napisal:

To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19.

Zakaj?

 

Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna).

 

235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Za to, ker tak slabo grejo, nimajo naslednika v tej dimenziji.

Mi je pa ful zanimivo da so Pilot Alpin Španija, Nemčija, Primacy 4 Nemčija, UUHP pa Srbija.

 

 

Mogoče to tu na forumu pišem vsaka 2 meseca.

45, je višina v procentu širine. Posledično bolj kot imaš široke gume, višja je  kljub temu, da na vseh piše 45.

 

245 x 0.45 = 110.25mm

 

Moja Mazda2 je imela 195/45.

195 x 0.45 = 87.75mm

 

Je nekaj razlike? Pa je oboje 45 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.