Jaz sem za CX30 vzel Continental ts870 v velikosti 16. Sem mislil da bo več razlike v trdoti glede na letne 18. Preizkušene tudi malo na snegu in zaenkrat lahko samo pohvalim.
Jaz sem gor nataknil za letos ene rabljene BF Goodrich g-Force Winter 2 letnik 19 z 6.5mm profila. Dimenzija 215/50R17 in sem pozitivno presenečen kako guma drži v mokrem. Skoraj isto kot po suhem. Nobenega drsenja skozi zaprte ovinke in kot zgoraj omenjate drsenja v krožiščih. Tudi po pomrznjeni cesti zadnjič v klanec čisto lepo brez zdrsavanja v prazno. Tko da jih bom verjetno naslednjič ko te zradiram vzel spet iste.
Po mokri cesti in pri 3 stopinjah vse kot je treba,je kot da bi vozil z letnimi poleti po mokrem.👌
Malo so mehkejše po občutku od letnih,oboje pumpane 2.6,mogoče zaradi samega zimskega profila..... (pišem za normalno vožnjo,v ekstreme pa ne grem rad......😁)
Za sneg pa poročam ob priliki saj ga kmalu spet dobimo.....😊
@Boss jest mam tudi GY UG9, pa so na mokrem vredu, 4a sezona bo letos. Jih pa na snegu rado mal zanese. Je pa ena stvar, to kar pise za tlak v gumah v prirocniku je mal velik, npr. za mojo 3ko, za 16" zimske gume pise da naj bi ble na 2.5bar, meni se zdi da pri meni bi blo bols tm nekje 2.3 al pa 2.2
Jaz sem pumpal 2.5 in je bilo vse ok z gumami,tudi sama vožnja....😊
Ko se peljem po dolenjski avtocesti mimo Bartoga me preseneča, da skladiščijo velike količine novih gum kar zunaj na dvorišču, na soncu, mrazu, dežju, itd..
Proizvajalci gum navajajo, da se te tretirajo kot nove, če so stare do 3 let, vendar primerno skladiščene. Je tako skladiščenje na prostem primerno?
Nisem uspel slikati, vendar Google pokaže, da je to redna praksa.
14. 9. 2021
25. 9. 2021
25. 10. 2019
Seveda ni ampak je odvisno kako dolgo tam zunaj ležijo,teden,dva,mesec dva......🤔☹️😭
Junija me je prišel podoben servis (Dexelia DPF olje 5W30, oljni filter, kabinski filter) pri Pelkotu 245€. 120€ za servis (z računom) + 125€ (polovička) prehitra vožnja od servisa domov. 😩
Janez res je da Japonci ne delajo avtov posebej za Balkan in Nemčijo jih pa v pristanišču ko jih pripravljajo za določen trg dodatno zaščitijo če gre za nemški trg, pa verjetno se za kak drug trg.
Enako zaščito ti pa lahko za doplačilo naredijo tudi pri nas na servisu.
Svakinja je kupila cx-30 ki je bila za nemški trg in bi naj že imela zaščito
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kdaj pa je kupila to CX30? Me zanima, ker naj bi tudi moja prišla oziroma bila na zalogi v Nemčiji in bi rad nekako izvedel, če je moja slučajno zaščitena! Se kje to vidi na podvozju?
Je pa res, da ko pogledaš podn je 80%plastike..... 🧐
Alex, zelo dvomim, da bi Japonci za Nemški in Belgijski trg po drugih standardih delali zaščite podvozja kot za slovenski trg. Je pa druga stvar. V Belgiji je podnebje milejše, ni posipanja cest s peskom in soljo, zato na havbah ni praktično nič poškodb od kamenčkov, prav tako podvozja manj rjavijo.
Glede zanesljivosti podatkov nemških avtomobilov: ".. iz raziskave pa je jasno, da je kar pri tretjini nemških avtomobilov števec kilometrov prirejen."
Je vaš rabljeni avto uvožen iz Nemčije? Velika verjetnost je, da število prevoženih kilometrov na števcu ni pravo.
Slovenske Mazde imajo tudi 5-letno polno garancijo, v Nemčiji običajno 3-letno.
Takšna in drugačna realna cena kupcu žal nič ne pomaga. Kar koli "realna cena" že je. Takoj danes kupim 5 takih Mazd 6 letnik 2019 bencinark po tvoji "realni ceni" 20 k€.
Cene avtov oblikuje trg - kupec in prodajalec se mora prilagoditi tržnim razmeram, če želita skleniti posel.
Teorija ponudbe in povpraševanja opisuje, kako se na konkurenčnem trgu cena spreminja glede na razmerje med razpoložljivostjo blaga, (agregatna ponudba - S) in željo po nakupu blaga (agregatno povpraševanje - D). Teorija skuša z uporabo grafov v ravnini: količina Q - abscisa - prodajna cenah (P - ordinata) nazorno prikazati premike na trgu. Prikazana je sprememba ravnovesne cene (P1 oziroma P2), če se poveča povpraševanje, kar je prikazano s premikom krivulje D (D1 preide v D2). Pri nespremenjeni krivulji ponudbe S se bo na ustaljenem trgu cena povečala s P1 na P2, količina prodanega blaga pa s Q1 na Q2. V praksi se taka spremeba na trgu zgodi na primer zaradi vstopa novih kupcev na trg, ali povečane kupne moči povpraševalcev. Teorija razloži, da se istočasno spremeni tržna cena in prodana količina blaga.
👍Bi rekel, da je tako kot si napisal.
Moja cx30 je prišla iz Nemčije in upam, da je ta" prava"... 😁😊
Se strinjam. V določenih razmerah rabiš da guma zavrti malo v prazno in ne da ti elektronika takoj vzame moč. Če se ne motim (vsaj na Mercedesu je tako ) pa ti takrat ugasne samo ASR (sistem proti vrtenju pogonskih koles v prazno ) in ne tudi ESP (stabilizacijski sistem).
Sam sem se 1x ustavil s kombijem v ovinku (zmanjkalo prostora na vaški cesti) in nikakor da speljem... Mimoidoči kmet je prinesel 2pesti pepela in mi jih vrgel pod gume (pesti pepela in ne pesti). Začuda je ustvarilo ravno dovolj trenja,da sem lahko speljal. Od takrat naprej imam v avtu par kg soli. Mogoče komu prav pride.
Je pa Xsara zakon za sneg; ozke gume, visoko podvozje , GY gume so mi pa itak zakon .
Ja seveda. Ne glede od kod je, ga je potrebno preveriti, preizkusiti. 😊 Če se avto prodaja v Sloveniji, je to veliko lažje, ceneje, avto pa praviloma lahko takoj odpelješ in se z njim voziš.
Na primer tale Mazda 6 G165 MT 2/2019 z 42.000 km, iz Nemčije, pride še jurčka in pol dražje, če upoštevamo stroške uvoza in dodatna platišča pri slovenskem:
SUCHEN.MOBILE.DE
Točno tako👌
Pred eno uro je NevLado napisal:
Soforumaš je prodajal 2016 G165 za 23.400 in ste rekli vsi wow, to je okej cena. S tem da so mu ljudje ponujali celo več, do 24 tisoč je šla najvišja ponudba.
Sedaj imate tukaj facelift 2019 za 1800 eur več. Pazi to, 1800 eur. Za 2 leti novejši avto. A to pa ni okej cena več? 😂😂😂😂😂
Dejte se mal zamislt no, pa pejte kozle strelat v covidno temo.
Točno tako,eni samo nekaj pišejo,da je zanimivo....😂 Jurja bo tako spustil in bo cena več kot odlična,če je res kar piše....👍
Za vožnjo po celem snegu pri nizki hitrosti izklopite traction control, ker vam začne avto sam jemat gas in mate občutek da koplje, v resnici pa čisto malo drsi. Z izklopljenim traction control v drugi/tretji pod štantgasom prideš brez problema kamor koli, saj so 2.0 mašine in imajo dovolj navora!!!
Me pa zanima vaše izkušnje z mazda 3g120 kako se vaše obnašajo po celem snegu
Po celcu se nisem vozil drugje kot po ravnem,v hrib npr; Roglo,Kope in Areh pa po delno spluženi in sneženi cesti brez problema. Gume pa Falken kar je slabše od tvojih,toda bile so nove 10kkm.
Za celec so potrebne verige ali 4x4 drugače izzivaš nesrečo....
To je res veliko je od gum in voznika. Sebe smatram da, sem kar dober voznik v snegu k s prejšnim avtom, ki sem ga imel nisem imel takih problemov kot z mazdo in tudi s službenem nima težav in ne z drugimi avti k so pri hiši. Z mazdo pa nevem mam pa gori goodyear ultragrip 9+ a je v gumah proble al kje drugje.
Zanima me kako se obnese mazda 3 g 2017 v snegu misli tam ene 10 -15 cm zapadlega pa kake zimske gume uporabljate. Se pa že v naprej opravičuje ce ni to za pravo temo
Po snegu gre odlično,ker nima preširokih gum in ima dosti navora ter ima večjo težo spredaj.😊
Pri teh centimetrih v hrib najbrž ne bo šlo zlahka! Odvisno je precej od podlage in seveda voznika ter zimskih gum! Kupi zimske gume ki jih priporočajo na testih med prvih deset in ti ne bo žal 👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem zadovoljen,da si zadovoljen....😊👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani