tale je tko tko, ker real life ni ra?unalni?ka igra, kjer s policaj na lice meste respawna v tistem trenutku od nikoder.
Se pa strinjam, da je taki in podobne primerke najbolj pustit na miru, ker idiotu ne bo? nikoli mogel razlo?iti, da je idiotsko ravnal. Res nima smisla, saj ?e pametnemu to te?ko, ampak mogo?e se v takem primeru vsaj spla?a potrudit. Je pa tudi res, da Nej?evo situacijo nismo videli in ne vem kako je izgledalo.
Sem pa pred leti, ko sem nekaj ?asa ?ivel na Dolenjskem imel tak, verjetno zelo podoben, primer, ko je en tak neuravnove?en?ek ustavil avto sredi manj?ega kri?i??a, da ga je v celoti blokiral. Lepo zapustil avto in se odpravil ven, da malo poslika zadevo. Se pripeljem za njim, ?akam 30 sekund, tip me ignorira. Jaz prtisnem na hupo 2x zelo na kratko kot opozorilo, da bi rad ?el naprej.
V tistem trenutku pa kot bi pitbulla s ketne spustu. To je bilo preklinjanje, gro?nje, kazanje faki?ev in model kr ne neha ter za?ne hoditi proti mojemu avtu. No in kaj ?e? takrat narest? A ?akat ko presrano rev?e v avtu in molit, da se bo nevihta pomirila sama od sebe? Hja, ko stopi 192cm in zdravih 110 kg (takrat sem bil ?e precej bolj fit kot danes) iz avta in ko bevskajo?e ??ene ugotovi, da je skoraj za glavo manj?i se pa? ?rni oblaki razkadijo, naenkrat za?ne razlagat, da dela slike za neko knjigo o kolesarjenju (takrat sem tudi prvi? resno naletel na agresivnega kolesarja). No sem mu samo rekel, da bolj?, da umakne avto na primerno mesto, ker me mineva potrpljenje pa se je zanimivo takoj strinjal.
Ja ni vedno tako idealno na koncu, ampak ustrahovat se pa tud ne pustim... ?e sva neko? z bratom nalomila tri ?efurje, ki so mi na igri??u z no?em preluknjali ko?arka?ko ?ogo pol se tud enega takega ?lovek ne sme ustra?it. Pa saj nikoli nisem udaril prvi, ampak repa med noge pa tud ?e nisem stisnil.
Kaj pa se je nau?ila? A da na FB-ju te?ko popravi? napa?en post, ki ga je po nesre?i potrdila zarad bremzanja, ko je bila ?e skoraj v sto?cih in v Juresu?
Sam res sva?ta, raje v avto kot v sto?ce, ?e je ?e zajebala - ?ist neracionalna odlo?itev.
Sem pregledal kr nekaj predstavitev in so jo bolj medlo ocenili. Baje je notri na nekaterih delih taka poceni plastika in vegasti gumbi, da ti ni jasno zakaj so var?evali pri malenkostih.
- CVT menjalnik ni ravno da bi vzdihoval od veselja ampak je v navezavi s hybridno tehniko logi?na izbira
- hitrost je omejena na 180km/h - sej ne da bi rabil ve? ampak vseeno se mi zdi zamalo, da bi me kar tako omejevali.
- avto je recimo od Mazde 6 te?ji za 250kg in pri ?portni vo?nji se to mo?no pozna. Ni takega veselja, da bi recimo odpeljal kak?en ovinek ali dva. Za AC je pa udoben kruzer.
- prtlja?nik je klasi?en limuzinski, ki pa ima pri podrtih sede?ih ?e manj?o luknjo kot recimo Mazda 6 sedan.
- sprednje oblikovanje je pa? za moje pojme ?isti overkill ampak OK, ni pa grozno kot so znale biti nekatere druge Toyote
- za normalno opremo primerljivo Mazdi 6 revolution top je cena ?e bogatih 37kEUR
- en sam motor, en sam menjalnik v stilu "take it or leave it"
ma pa seveda pluse
+ poraba je en izmed takih, ampak spet pa to ni svetlobna leta spredaj. Nekje realno povpre?je je ?e vedno 6 litrov.
+ vedno se lahko hvali?, da ima celo pod 100g/km izpusta CO2
+ 5 letno jamstvo brez omejitve kilometrov
+ Popolnoma nov model, ki bo aktualen ?e nekaj ?asa
Bottomline:
?e bi bila 5 vraten bi bil tale Camry resen kandidat
Sem ?el raje zakon pregledat, ker tole je bilo tudi meni malce nenavadno in res majka del stavka oziroma je mo?no, da g v prej?nji verziji zakona dejansko ni bilo:
93. ?len ZPrCP
(5) V priklopnem vozilu, ki je dodano kolesu, ni dovoljeno preva?ati oseb, razen v priklopnem vozilu, konstruiranem in namenjenem za prevoz enega ali dveh otrok. Tak?no priklopno vozilo mora ustrezati pogojem iz 1. in 4. to?ke ?estega odstavka tega ?lena.
Hja moja GTA druge generacije ima natan?no to kombinacijo in je milo re?eno sanjska. Usnje pri straneh, blago na sredini tako na sede?u kamor se usede? in na naslonu. Nikoli, tudi, ?e je bil avto na soncu me ni speklo pa ?eprav je ?rne barve, pozimi je pa vseeno gretje, kar tudi pripomore bolj?emu po?utju. Ampak ?al res, pri Mazdi so mahnjeni na to, da najbolj posre?ene kombinacije umikajo iz prodaje: delno usnje, zapiranje in odpiranje stekel s klju?om, 5-vratne limuzine... itd itd.
Jaz mam eno tako ludo idejo, ?e se X ne bo izkazal, da se naredi remap tega 122KM na 170-180KM, kot jih lahko da ven brez turbine.
Verjetno mora? vzeti paket style, tako kot je recimo pri ?estki Takumi plus, da res dobi? tisti premium filing.
Druga? pa klasi?en bencinar brez turba mora imate tam nekje 10-15% ve? mu?i od turbo dizla, da je ob?utek pospe?kov nekje podoben. Se pravi bencinskih 165KM bi nekje bilo tisto optimalno za tak avto kot je trojka.
Ampak ja, za normalnega uporabnika awd ni potreben. Na?i imajo CX-3 brez awd-ja in je prav cool.
Ne sam AWD, za obi?ajnega uporabnika SUV ni potreben -sploh je ?e ime mestni terenec en velik oxymoron, ker dejansko v mestu nima? terenov, da bi rabil dvignjen avto. Se pa strinjam, da ?e je ?lovek bolj nerodne sorte je dvignjen avto sigurno v pomo?, da ne zapne kak?en rubnik. ?e vedno pa to ni garancija za uspeh in je vseeno potrebno z glavo reagirat, ker tud z X5 se da opalit odbija?, ko se zapelje ritensko s plo?nika pravokotno in obe kolesi udarite isto?asno navzdol. Medtem sem jaz po isti poti, ampak s po?evno vo?njo pri?el ?ez brez, da bi se dotaknilo spodnjega dela odbija?ev.
Pizda stari a me zdaj ti mal tko "PIIIIP" - glej, ko bo najbolj mraz pozimi pridem zjutri tja in ti po klancu polijem 100 litrov vode pa da vidmo a bo? gor pr?u? Bomo vsaj vedeli al je stvar za kaj, ker ?e ne, je pol brez veze vsaka debata.
Sam ?al policije to ne zanima, dokler ne bo tekla kri - v tem primeru bi moral katerikoli od teh dveh udele?encev nekoga po nosu, da bo ?pricalo rde?e naokoli pol pa se mogo?e primajejo. Tako, da prijave na policijo so bolj tko tko - ?e res nima? kej bolj pametnega za po?et pol mogo?e, druga?e pa bolj?e it naprej, mogo?e malo porobantit in to je to.
Je pa nekje med motorjema cca liter razlike v povpre?ju pri novem WLTP merjenju, ki je dejansko najbolj realni pokazatelj porabe. No tukaj pa je recimo ?e dodatno zanimivo, da je ta cikel razdeljen na ?tiri faze, ki nekako simulirajo mestno vo?njo, predmestno, relacijsko in avtocestno. Tukaj si bo? moral sam postaviti vpra?anje v katerem ciklu se bo avto najve? uporabljal.
Namre? porabe so nekako take pri Mazdi 3 HB bencin proti dizlu:
Mestna, do hitrosti 56.5 km/h; Bencin 8,5l/100km, Dizel 5,0l/100km
Predmestna, do 76.6 km/h; Bencin 5,9l/100km, Dizel 4,8l/100km
Relacijska, do 97.4 km/h; Bencin 5,3l/100km, Dizel 4,3l/100km
Avtocesta, do 131.3 km/h; Bencin 6,4l/100km, Dizel 5,7l/100km
Kombinirano; Bencin 6,2l/100km, Dizel 5,0l/100km
Upam, da se znajde? iz vseh teh cifer. Na?eloma pa ti povedo to, da ve?, kot je ustavljanja in pospe?evanje, ve?jo prednost ima dizel pri porabi in to celo 3 litre in pol pri trojki. Vi?ja, ko je povpre?na hitrost in manj kot je pospe?avanj pa se ta razlika zmanj?a na povpre?je en liter, oziroma pri AC hitrostih ?e celo nekaj deci pod.
Druga?e je pa dizel navorsko bolj?i, saj je podprt s turbino in pri kak?nem prehitevanju zna priti zelo prav. Pri bencinarju pa mora? uporabiti obrate za podoben efekt. Na?eloma zato taka vo?nja z dizlom izgleda bolj prijazna, ker ni tuljenja ma?ine, ampak po drugi strani pa nekateri ravno to obo?ujejo.
Oba motorja sta EURO 6d-temp, tako da po moje, ne bo? zgre?il ne z enim ne z drugim.
downsizing in turbo pa? nista recept za dolgo?ivost motorja, DSG pa ravno tako ne. Ampak mene je dejansko tale test presenetil, ker da je avto za na odpad po ?estih letih in manj kot 300kkm... VW globoko si zabredel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tale je tko tko, ker real life ni ra?unalni?ka igra, kjer s policaj na lice meste respawna v tistem trenutku od nikoder.
Se pa strinjam, da je taki in podobne primerke najbolj pustit na miru, ker idiotu ne bo? nikoli mogel razlo?iti, da je idiotsko ravnal. Res nima smisla, saj ?e pametnemu to te?ko, ampak mogo?e se v takem primeru vsaj spla?a potrudit. Je pa tudi res, da Nej?evo situacijo nismo videli in ne vem kako je izgledalo.
Sem pa pred leti, ko sem nekaj ?asa ?ivel na Dolenjskem imel tak, verjetno zelo podoben, primer, ko je en tak neuravnove?en?ek ustavil avto sredi manj?ega kri?i??a, da ga je v celoti blokiral. Lepo zapustil avto in se odpravil ven, da malo poslika zadevo. Se pripeljem za njim, ?akam 30 sekund, tip me ignorira. Jaz prtisnem na hupo 2x zelo na kratko kot opozorilo, da bi rad ?el naprej.
V tistem trenutku pa kot bi pitbulla s ketne spustu. To je bilo preklinjanje, gro?nje, kazanje faki?ev in model kr ne neha ter za?ne hoditi proti mojemu avtu. No in kaj ?e? takrat narest? A ?akat ko presrano rev?e v avtu in molit, da se bo nevihta pomirila sama od sebe? Hja, ko stopi 192cm in zdravih 110 kg (takrat sem bil ?e precej bolj fit kot danes) iz avta in ko bevskajo?e ??ene ugotovi, da je skoraj za glavo manj?i se pa? ?rni oblaki razkadijo, naenkrat za?ne razlagat, da dela slike za neko knjigo o kolesarjenju (takrat sem tudi prvi? resno naletel na agresivnega kolesarja). No sem mu samo rekel, da bolj?, da umakne avto na primerno mesto, ker me mineva potrpljenje pa se je zanimivo takoj strinjal.
Ja ni vedno tako idealno na koncu, ampak ustrahovat se pa tud ne pustim... ?e sva neko? z bratom nalomila tri ?efurje, ki so mi na igri??u z no?em preluknjali ko?arka?ko ?ogo pol se tud enega takega ?lovek ne sme ustra?it. Pa saj nikoli nisem udaril prvi, ampak repa med noge pa tud ?e nisem stisnil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani