O?itno gre tako naprej. Moj sodelavec je kupil kio na kredit pred dvema letoma pa ?e gleda za novo drugo leto. En kredit odpla?a? pa gre? v drugega in tako naprej.Mislim,da takole deluje sistem pri nas. Aja, tej modeli, ki vzamejo vsake tri leta nov kredit tudi avte menjavajo tako pogosto. Mi ostali, ki nimamo kredita pa pilimo avte po 10+let.
Pa sej Jures tudi tako dela, samo da to ni kredit ampak lizing oziroma fafing. Ne vem zakaj to ne bi bila ra?unica, stro?ek je na?elom skos konstanten, prakti?no ima ves ?as nov avto, ne skrbijo ga garancije, okvare, menjavanje iztro?enih komponent pa ?e ego mu je potola?en vsake tri leta znova in znova.
Govora je o povpre?nem kupcu avta. Odstopanja v obe smeri (kante za 500 EUR ob pla?i 5000 EUR in jaka kola za 40.000 EUR ob mese?no 1000 EUR) bodo vedno.
Moj replay je bil bolj v smislu, da vi?ina pla?e ni pomembna, ker lahko da ima? visoko pla?o ampak ima? tudi visoke stro?ke recimo z najemom stanovanja al pa kreditom za nepremi?nino, vrtec v nem?iji ni tako poceni kot pri nas, pa da ne na?tevam ?e naprej....
Zato je vi?ina pla?e ni najbolj klju?en faktor pri nakupu avta.
Ne, govora je o letni pla?i za nov avto na vsakih 5 let. V Sloveniji pribli?no 1.100 *12 = 13.200, v Avstriji in Nem?iji ca. 2.400*12 = 28.800 EUR.
Ko pogleda? na ceste, so v SLO v povpre?ju tako dobri ali na videz celo dra?ji avti kot v Avstriji ali Nem?iji, z eno veliko razliko: tisti na severu so svojo ?ivljenjsko dobo ?e oddelali (4 ali 5 let, 200-250k kilometrov), v Slovenijo pa so pri?li v stanju "kot nov, negovan, z magi?nimi 112 kilometri na ?tevcu). Seveda obstajajo izjeme in vsak ?ast tistim, ki v SLO kupujejo nove avte za 30k+ EUR in hkrati ni v hladilniku samo kekec pa?teta, v shrambi sbudget bel kruh in voda, 50 % dohodka pa gre za kredit za avto.
Kolk ima? veliko pla?o je za nakup avta popolnoma nepomembno - va?no je koliko ima? lufta, da lahko odpla?uje? avto. ?e recimo Slovencu zaradi dolo?enega ?ivljenskega sloga od pla?e 1100 ostane 500 EUR je to dejansko ve? kot pa ?e recimo Nemcu od pla?e 2400 ostane 300 EUR.
Torej, ?e tak Slovenec po ?estih letih menja avto in je recimo od tega lufta pripravljen vsak mesec dat 300 EUR za nakup je to 21,600 EUR plus recimo 10 jurjev od prodaje 6 let starega avta. Torej operira dejansko z ve? kot 30k EUR.
Recimo Nemec iz tega primera pa da za avto 200 EUR/mesec in tudi proda 6 let star avto, ki pa je ni?jega razreda saj operira z manj prostega denarja. Tako recimo zanj dobi 8kEUR. Skupaj je to okoli 22kEUR.
Ja ima ze 280. Na stevcu.. To je problem.. Drugac pa sem na istem kot boss.. Bi menjal pa zakaj bi menjal..
The biggest unanswered question is... kaj je dejansko tako dobro, da je toliko bolj?e od trenutnega avta, da ?lovek dobi ob?utek, da napreduje? Seveda pri tem, da budget ni neomejen. In ko da? vse to v ena?bo se izbor resni?no zelo zo?i.
Saj ne vem a naj kaj dodam ?e... Se pa tudi strinjam, da kdor ima potrebe tak?ne kot recimo Jures je pa tudi izbira SUV-a dokaj logi?na, ?eprav bi tudi s karavanom lahko re?il situacijo ali pa z enoprostorcem.
Ma dejansko je precej odvisno res od re?ima vo?nje. ?e trajba? po mestu verjamem, da je lahko 200kkm maks al pa ?e prej. Ravno tako, ?e si konj. Ampak druga?e pa lahko sklopka zdr?i tudi 400kkm.
Pa pizda no, a je moj dnar al ni? A si res ne morem izbrati tistega, kar mi je v?e?. Pa to ni 10 EUR vredna zadeva, ampak kar konkreten stro?ek in da bi moral ?e tukaj skloniti glavico izbo?iti hrbet, da te la?je pojebejo - ja ne pa? ne bom. Pa ?e na konc ne kupim ni?.
Mislim, a ?e kupuje? poslovne ?evlje pa ti prodajalec re?e, ja letos so pa moderne gumjaste ?lape s tremi belimi ?rtami bi ti ?el in jih kupil, al bi mu jebal mater? Sej sem ti hotel primerjavo s kitaro narest pa raje ne bom :jezicek:
Verjemi, da se da tud kamionarje oreng disciplinirat, samo volja in ?elja s strani policije in ministrstev za promet ter notranjie zadeve mora biti. Ko bodo kamionarje nadzorovali spredi, zadi , zgori doli in jih kaznovali za vsako nevarno obna?anje bo hitro red. Ampak dokler se jim samo smeji, ko majo noge na volanu, tablico ali celo prenosnik v naro?ju, zraven pa ?e telefonirajo in se zajebavajo po CB-jkah je pa pa? vsak teden vsaj ena huda nesre?a v kateri je udele?en kamionar. Naklju?je? Ne bi rekel, prej posledica neodgovornega ravnanja za volanom.
?e na ravni pregledni cesti ne opazi celega ogromnega ?leperja na odstavnem, kak?en problem je nagazit avto v ovinku. Kamionarji se pa? obna?ajo v stilu "ne mo?e nam niko ni?ta, ja?i smo od sudbine".
Z lupinico vred ga odneses na varno, oziroma vsaj manj nevarno mesto.... V smeri vo?nje... Stojc avto sredi AC je pa? zadnje mesto,kjer bi si ?elel biti
Zato pa imam jaz jopi? v voznikovih vratih... Trikotnik na vrhu prtlja?nika...
To rabi? koliko ?asa? 25sekund?
Nejc no, zdej ga pa seklja? - kolk hiter pa ti pride? 300 metrov dale? in nato 300 metrov nazaj? Svetovni rekord na 100 metrov je mal pod 10 sekund. Se pravi, ?e si res top atlet, v kar ne dvomim, ti prej kot v 60 sekundah ne uspe niti trikotnik postavt pa ?e ga ?e dr?i? v rokah. ?e pa mora? ?e poklicat Dars, pa oble?t jopi?, pa odpret prtlja?nik in vzet ven trikotnik ti vse to niti pod razno ne uspe prej kot v dveh minutah.
In koliko kamionov gre mimo tebe v dveh minutah na primorki in vsak od teh je potencialni rabelj?
?aki ?aki, ?estke se ne da naro?lit? Bil pred dvema tedna pr Selmarju u Cel, pa je glih en pred mano naro?al ...
Drrga? pa da ne bom off topic, insignio ti je ?e kdo ti??al pod nos?
Hja na A-cosmosu so me razsvetlili, da jih ne naro?ajo ve?. Pa? jim nekako moram verjet, ker so vseeno poobla??eni prodajalci, razen ?e grem ?e uvoznika spra?evat. Lahko pa seveda naro?im CX-5.
Pri tem, kaj se mi po salonih dogaja, bo na konc tud Insignia opcija. :ne vem:
Ve? zakaj to ponavljam, ker na ra?un teh *uporabi kletvico po ?elji* SUV-ov smo ga nasrkali ostali, ki bi pa? ?eleli kupiti avto in ne kombija.
In ko pridem v salon, ter imam ?e precej sivo brado in lase mi takoj za?nejo ponujat SUV-e (to sem do?ivel tako pri KIA in tudi pri Mazdi). Ja gospod, zakaj pa ne bi vzeli Sportage ali pa, kaj pa mislite o CX-5. Ma fak no a res zgledam debilen, da ?e spra?ujem po Proceedu ali M3, da pa? ne bom kupil SUV-a. Mislim tole vsiljevanje trenda gre res ?ez vsako zdravo mero.
To sem sicer ugotovil, da ?al ni ve? tako kot pred 10 leti, ko si res dobil to?no to kar si ?elel - edini kompromis je samo ?e bil kolk ma? denarja v ?epu.
Pri Kii imam edini problem, da v bli?njih salonih avta sploh nimajo, kaj ?ele da bi imeli GT izvedbo. Enostavno avta v ?ivo sploh ?e nisem videl, kaj ?ele, da bi notri sedel. Tako, da sploh ne vem kaj naj pri?akujem in kljub temu, da jih delajo na Slova?kem in so jih prodali takoj ko so jih dobili, bodo raj?i naro?ili ?e en kontingent SUV-ov, ker unih 6, ki so jih imeli v salonu je pa? premalo. Vse skupaj je ?isto neresno.
Aja pa ?e to: sem bil tudi ?e na tem , da vseeno ?estico mogo?e vzamen in seveda ?ok. ?estk, ne naro?ajo ve?, vse kar lahko dobi? so samo salonski avti pri posameznih zastopnikih ali pa tisti, ki so jih ?e malo gonili naokoli v testne potrebe. ?estke ne more? dobit, lahko pa seveda kupi? CX-5 v kakr?nikoli barvni kombinaciji in s kakr?nokoli opremo in motorjem - ni da ni, da? veliko denar in dobi?.... kombi .
Sestka je na trgu ze od 2002 dalje ... Zadnji model pa je od lani ... Res pa je, da je GJ ze od 2012 ... Ampak je dobila nekaj "pomladitev" v obliki faceliftov ... Ampak roko na srce... uspelo jim je z obliko in ni potrebe po nekih hudih spremebah, pa je ljudem se vedno vsec ...
Imam obcutek, da bi rad nekaj, kar se ne obstaja ... po drugi strani pa se oklepas zgodovine in imas toliko zahtev in zelja, da dvomim, da bos menjal avto v naslednjih letih
Ja kolk zahtev pa imam - seriously :ne vem: A res ho?em nekaj takega kar je tako ekstravagantno kot recimo usnje iz ko?e neke eksoti?ne ?ivali?
Rad bi ostal na Mazdi, ker mi je cool znamka, zna dizajnirati zelo v?e?ne avte, ki so v?e?ni ?e kar nekaj ?asa. A sem torej ?udak, ker no?em SUV-a ... , ?e bi ti vsilili modo, da bi mo?ki nositi ?trumpantle bi jih ti nosil, ker pa? so ti tako zapovedali? Za 30-35 jurjev bi verjetno ?e skoraj moral imeti pravico izbire al jih moram sam vr?t na mizo, dali mi bodo pa nekaj kar mislijo, da je v trendu? Pa jebemu, no?em tega, res ne, no. Rad bi pa imel nov avto - ja, sem se mogo?e trenutnega po 11 letih in 270kkm mogo?e malo ?e naveli?al pa ?eprav ni z avtom ni? narobe in se ?e vedno vozi carsko ter je to?no to kar rabim. In rad bi imel nekaj tako uporabnega samo modernega z vsemi novimi varnostnimi re?itvami in drugimi pritiklinami.
Arteon recimo je tisto, kar bi takoj imel ampak je vseeno drag in ga verjetno res ne rabim, samo ?e bi to bila Mazda 6 s petimi vrati bi bila ?e v moji gara?i brez pomisleka. Proceed je tako uporaben kot trenutna ?estka, ?eprav tudi Stinger je blizu v izboru (imam eno zelo ugodno ponudbo). Ampak vsaki?, ko se v salonu vsedem v trojko je pa tudi posebno do?ivetje in nekako privabi nasmehe, ?eprav po uporabnosti ni to tisto, kar bi ?elel imeti.
Vem, samo pri Mazdi razen trojke nimam kaj ve? kupiti. ?estka je pa? zastarela saj je ?e kar 7 let na trgu in to je res strogi maksimum za dolo?en model.
Aja pazi foro, se pogovarjava s prodajalcem in ga resno vpra?am, zakaj bi recimo kupil CX-30 napram trojki? Sem rekel pustiva obliko - kak?na je res prednost? Pa pravi model ?isto resno, da je to super, ker je avto dvignjen za vo?njo recimo po slab?ih cestah na Kamenjak al pa da grem se ?portat na kak?ne tak?ne slabo dosegljive lokacije.
Ok to so ekstremne uporabe, ampak kaj pa ostalih 99% voznikov, ki ni? od tega ne rabi in tak avto ne zavije z asfalta celo svoje ?ivljenje. Zakaj torej SUV, ?e je slab?i v bolj ?portni vo?nji, ?e je dra?ji, ve? potro?i, ve?ji CO2 odtis, in s tem dodatni stro?ki? In na koncu, pa? ugotoviva le to, da je vse le in samo trend, ki nima nobene pametne podlage.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
haha, ne jebe ?ive sile, on/ona vozi...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani