Skoči na vsebino
NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.

Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!

...................M3.............. I30

Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h

Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h

Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h

Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h

 

Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.

Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.

 

Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.

 

Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Transport koles na avtu...
Napisano

Zdaj ko sem sklenil novo zavarovanje sem vpra?al agenta, kako je z prevozom prtljage/koles. In pravi, da triglav krije po defaultu 1.000?. ?e bi pove?al vrednost npr. na 3.000? pa bi mi letno premijo dvignilo za cca. 120?. 

Bravo, to me je zanimal, ker vozit neke drage bicikle zadaj namest odbija?a je kar riziko, ?e nima? ustreznega zavarovanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Alex, zdaj ga pa ?e serje?, majhnost je le v glavi.

 

To?no tako kot pravi Bini, vse ostalo so samo neumestni izgovori. Saj pravim, ?e izdelovalci dashboard kamerc dajo sloven??ino pa je kamera v rangu dobrih 100 EUR. Torej komu se ne spla?a, pa si upam trditi, da je teh kamerc pri nas prodanih manj kot Mazd. Primerjava v rangu cene pa je neprimerljiva.

 

?e navigacija ne podpira sloven??ine ni toliko grozno kot pa da nima? menijev prevedenih... ?e enkratm, menije se da brez naprezanja prevest prej kot v enem tednu in vsako izgovarjanje, da nas je samo 2 milijona je ?isto mimo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Pa sej je noter italijanski jezik in ingle?tina. Pa ja vsak obvlada kakega od teh jezikov.

Jaz imam itak voice na 0,ker me stra?ansko moti jezikanje tete iz navigacije, ki se javlja samo iz desne strani in ?e to vsaki? sti?a glasbo. To je mote?e in ne jezik.

Pa sej ni point, da ne bi znali tujih jezikov... point je v tem, da da ?lovek za avto 30 jurjev a distributer in izdelovalec se niti toliko ne potrudita, da bi dali notri jezik s podro?ja, kjer se avto prodaja. Izurjen prevajalec prevede menije in sporo?ila v roku nekaj dni za ceno usnjenih sede?ev, ?e jih naro?i? kot dodatno opremo. Temu se re?e zanikrn odnos in nespo?tovanje slovenskih kupcev. Imajo pa? sre?o, da je na?a narodna zavest toliko nizka, da nam je vseeno a je notri sloven??ina ali ne in da to ni razloga a bo kupec avto kupil ali ne.

 

Poskusi kaj takega nares Italijanu in ne daj notri italijan??ine pa ti zdajle povem, da ali avta ne kupi ali pa naknadno reklamira kot stvarno napako z od?kodnino povrh.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Bini, to?no tako... zastopnik ni dorasel. Pizda, najbolj blesave dashboard kamrce, ki jo kupi? na netu imajo notri sloven??ino. Mi pa leta 2019 razglabljamo zakaj ni prevoda.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Kuga, saloni morajo sami financirat zalogo - aja od kdaj pa je tako?

 

Mater Mercator in ostali trgovci bi takoj propadli, ?e bi delali na tak na?in.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Sej ?e Mazdo 3 niso spravili v prodajo tako kot se zagre - za maj obljubljenega sedana kar ni in ni, motorji Skyactiv-X pa tudi niso ?ist ziher, da bodo jeseni. Mazdi zadnje ?ase planiranje ne gre glih po na?rtih, ampak po moje je to le vrh ledene gore.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Jest - ja to?no to, kar si napisal. Ni potrebe po razmi?ljanju kako polni?, ker razlika med najbolj idealnim in tistim "hojladri" polnjenjem je na koncu pa 2-3 letih le v nekaj procentih. Brez veze se je ?e s tem obremenjevat in delat cele plane kako bi bilo najbolje polnit. Ja ?e bi bila razlika 20-30% ne re?em ampak tole... haha :whatever: 

 

?eprav ne spada sem ampak vseeno za primer... imam en prenosnik iz leta 2007, ki je neko? bil veliko v uporabi zdaj pa slu?i za gledanje kak?nega filma na dopustu al pa za brskanje po netu. Ima pa notri originalno baterijo staro 12 let in ?e vedno zdr?i samo na bateriji 45minut surfanja po netu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kolk enga kompliciranje... po dveh letih ima baterija 95%, ?e jo polni? vsaki? iz 10% na 100% namesto po malem in ima zato po dveh letih neverjetnih 98% kapacitete nove. Wow kaka razlika. In kdo pri mili volji ima telefon 2 leti ali ve?, k takoj ko pote?e vezava vsi laufajo po novega. Torej baterija je ?e najmanj?i problem. Sicer pa naj Jest pove, ker ima od vseh verjetno najve? stika z raznoraznimi telefoni - ali je res tole kompliciranje tolk pomembno?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

V novo stirivratno sestico (sedan) kolesa ne spravis skozi tisto malo luknjo... ceprav je prtljaznik naprej dovolj velik... V karavansko razlicico pa... ceprav je spet odvisno od kolesa oziroma od velikosti okvirja ter gum... Jaz sem svojega tezko spravil v karavana... oz. gre, ce dam sprednjo gumo dol ... 

 

Ja pa o temu govorimo - karavanka je ratala dokaj neuporabna in predvsem luknja za nalaganje je manj?a kot pri 5-vratni prej?nje generacije. Tudi ?irina je problem, ker enostavno je treba za?et z rastavljanjem bicikla, da ga spravi? notri. ?e vedno sicer bistveno bolj? kot pri limuzini ampak vseeno govorimo o avtomobilu visokega srednjega segmenta in ne o nekih kompaktih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

S tovarnisko zlozljivo kljuko je prtljaznik gor v 30s, kolo (kolesa) pa se nekaj minut.

 

Samo primerjati solo situacijo z druzinsko okoli koles je kot da bi primerjal prevoz pujsa in macke :)

Ja pa sej.... skos govorim o enem biciklu in to, da mora avto met tolk prostora, da to fukne? notr na horuk in si ready to go... Ja logi?no, da ?e ma? ?tiri dru?inske ?lane, pa ?tiri bicikle pa povrh psa, v velikosti malo manj?ega teleta, res ne more? vse to spraviti v avto.

 

Ampak ?e enkrat, razmi?ljam v smeri, da kupim vsaj tako velik avto z mo?nostjo velike luknje za nakladanje, da mi pri solo izletih ne bo treba celo proceduro izvest, da se sploh odpravim od doma. Zato mi je trenutna ?estka fantasti?na, ker je to res enostavno re?it brez kupa dodatne opreme.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Sej ... v moji imam korito iz enega samega razloga, ker se la?je o?isti, ampak bicikel pa z lahkoto vr?em notri. Zakaj bi nekaj tovoril na strehi ali pa zadaj na kljuki, ?e gre normalno notri. Pa bicikel, gre v avto v natan?no 14,75 sekunde, iz prtlja?nika pa v 12,36 sekunde. Se pravi se lahko v trenutku odlo?im, da grem nekam bolj oddaljeno mal pedala poganjat.

 

Kolk pa rabi? s stre?nim prtlja?nikom al pa tistim na kljuki.

 

- najprej montira? nosilce, ki traja kar nekaj ?asa - verjetno pod 10 minut te?ko.

- potem bicikel na streho al pa zadi, kar je spet nekaj minut

- ko pride? na cilj spet bicikel dol, kar tudi ni takoj

- ko preneha? s kolesarjenjem pa seveda spet bicikel gor

- pa doma spet dol

- pa prtlja?nik al pa nosilec odmontirat in seveda pospravit v klet/gara?o

 

Ko se?teje? vse to, pa dodatni stro?ki za nakup prtlja?nikov/nosilcev ali celo kljuke te v bistvu kar mine, zato i??em avto, kjer se bicikel vr?e noti in je to to. Seveda je pa druga zgodba, ?e se gre nekam na po?itnice in se zraven tovori vsa prtljaga, potem bicikel res nima kaj po?et v avtu, ampak to je 1x na leto, dnevni ali pa nekaj urni izleti namenjeni bicikliranju pa so pri meni cca 15x letno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

2 kolesa ne spravis v liftback, da mas se otroski zic

V karavana pa brez tezav

To je 2 tocki

ko jebe pomivalne stroje, ko ti itak vsaka trgovina pripelje na dom

v zadnjo ?estko ziher ne, ker je precej nizka luknja...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sem vedel,da bi moral iti ?tudirat; ?e imajo ze tekom ?tudija audije (sicer ogabnega suv-a,ammpak jebiga), jim res ni? ne manjka :)

 

Ko bi ti vedel s kak?nimi avti se nekateri ?tudentje vozijo na faks...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Evo, ista ulica, kot zadeva na 56 strani te teme... sem pa preveril in ?al nisem na?el nobene svoje napake, celo hitrost je bila ?isto na omejitvi, mogo?e edino brisalec ni pred kamero dovolj pobrisal stekla, tako da si celo upam re?i, da ni bila moja krivda.

 

 

?tudentkam in ?tudentom se mudi na faks, tako da imajo verjetno zato prednost.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Prtlja?nik je po uporabnosti v karavanki samo nekoliko ve?ji in to je to. Pri obeh se lepo na veliko odpre in v trenutni sem pripeljal ?isto vse vklju?no s pomivalcem tako, da v prostorskosti in velikosti nakladalne odprtine res ne vidim neke razlike, kot tiste pol to?ke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Pri meni je tako, da gledam uporabnost in izgled. Se pravi, da mora biti pritlja?nik dokaj velik in predvsem lahko dostopen, ?e je treba kaki ve?ji kos notri vr?t - bicikel je recimo tak, al pa ?tiri gume, al pa kaj ve?jega in okornega.

 

oblika karoserije            uporabnost        izgled

 

5vratna oblika limuzine        4,5                  5

karavan                                  5                  3,5

klasi?na limuzina                    2                   5

hatchback                               2                   2

SUV                                        3                  1,5

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.