Sem bil v salonu Mazde in se malce pozanimal kdaj in kako bodo kaj dobivali SkyactivX motorje. Konec septembra, kot ka?e bodo prvi testni primerki ampak le kot HB-ji. Sedani bodo na voljo ?ele decembra. Ampak tukaj nastane problem, ker bodo kot ka?e dobavljivi ?ele v naslednjem letu. Takrat pa za?nejo veljati novi ekoteroristi?ni zakoni, ki bodo zahtevali zni?anje izpusta CO2 na 95g/km. Za vsak prese?en gram je namre? kazen 95EUR.
To bi lahko pomenilo, da bi recimo Mazda 3 s 122KM motorjem in avt. menjalnikom bila dra?ja za dobrih 3000 EUR. Z ro?nim menjalnikom bi bila recimo dra?ja za 2000 EUR, dizelca pa za 1200 EUR. Normalno, da bomo to ob?utili kupci saj proizvajalec ne bo pljunil v svoje zaslu?ke in se bo raje odpovedal dolo?enim modelom. Recimo Mazde 6 na ra?un CX-5, Mazda 2 bo pa? zgodovina, kot tudi CX-3 saj ravno najmanj?i avti najmanj prenesejo povi?anje cen.
V glavno, od tu naprej bi dejansko najbolje, da za?nem pisati v jamralnik, ker kot ka?e ali bomo sprejeli vi?je cene al pa za?eli kupovati rabljene avte oziroma upati, da se bodo hybridi pocenili, kar pa je pobo?na ?elja.
Men gre tole kupovanje ?e oreng na ?ivce in ?e malo pa bom samo ?e nekaj naro?il in zaprl poglavje avtomobilske romantike.
BIl danes v avto salonu VW-ja... pol ure sam v salonu, prodajalcev ni bilo nikjer. Tako, da sem se vsedel le v Passata, ki je ?e najbolj?i pribli?ek Arteona. No tega pa? nimajo nikjer tako, da kot ka?e tudi ta odpade iz izbora.
Druga?e pa je Passat po sedenju res komforten in dejansko bolj?i kot prej?nja generacija, v katerem sem kar nekaj slu?benih kilometrov naredil. Proti Passatu je Mazda 3 kar malce utesnjena.
A ima kia sploh kak forum? Tam se verjetno glavne teme, kak klobuk pa?e za kak?en namen.
to je vedno tema v podforumu pri debati o SUV-ih in to pri vseh znamkah, ki ponujajo suve. V SUV-ih je recimo edino dovolj prostora nad glavo, da sploh lahko nosi? v avtu klobuk.
Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.
Star model in notri mi zgleda ?e zdaj zastarelo in neprivla?no. Nov je pa drag za popizdit pa ?e klasi?na limuzina je.
Jest tudi nimam ravno veliko izkusenj pri prodaji... ker menjam priblizno na 5 let... Jures je pa ze skoraj preprodajalec ... celo vec avtov naenkrat ...
Ravno ce bi menjal na 3 do 4 leta, je pomemno, da kupis nekaj, kar se z lahkoto proda in kar ne izgubi orevec cene... Pri 10 let ali vec starem plehu pa je ta razlika zanemarljiva... Drazji kot je avto ob nakupu, vec izgubis...
To je res, tukaj ima KIA res prednost, saj je recimo 5 let stara ?e vedno v garanciji in to je kar dober magnet za kupca. Pa tud, ?e ne proda? takrat je dober ob?utek, da si 7 let kar na varnem glede nekih izrednih popravil.
Ce kupumes avto za naslednjih 10 let je itak vseeno, ali je nov model ali ne... Razlika v ceni, ko bos prodajal je zanemarljiva...Sicer pa... ali kupimes avto, ki je tebi vsec... ali kupujes avto, da ga bos bozal, merkal, pucal... potem pa skoraj novega prodajal?
Meni take zadeve ne pomenijo nic... Avto mora biti meni vsec... in ne naslednjemu kupcu
No napram tebi al pa Juresu sem jaz ?isti amater v prodaji malo rabljenih avtov. ?e bo trenutna 6-ka ?ez dva meseca stara 11 let od takrat, ko sem jo kupil novo, potem ve?, da pa? i??em avto, ki mi bo v?e? naslednje tako obdobje. Trenutna moja ?estka je pa? za moj okus ?ista terna in mi je ?e danes super za pogledat in to je tudi en od glavnih vzrokov, da jo kljub visoki kilometrini ?e vedno imam.
Zato pa sem v taki dilemi, ker ?e bi prodajal po 3-4 letih bi mi bilo na?eloma vseeno pa tudi, ?e ni vse idealno. Gre pa pa? od hi?e, ko bo bolj?a prilika. Zato bi rad na?el nekaj takega, kjer je mote?ih elementov malo ali skoraj ni? - in ja to je dandanes pa? te?ko najti.
Audi A7, ?e smo ?e off.
Sploh ni napa?en, samo drag je, audi je in te velikosti avta niti ne rabim. Sem gledal A5 in pri?akoval, da bo malenkost dra?ji od A4 pa me je kar oreng streznilo ob pogledu na cenik. V primerjavi s tem je celo Stinger ugoden.
Sej sprejmem...?e je avto lep in ?porten.Samo,kaj ko je zelo majhna izbira takih...drugo je vse za penzioniste, ki so, dokazano, trenutno kupci v najve?jem ?tevilu. Od tu tudi toliko suvov in kvazi suvov.
Sam to je ?al ?ista resnica - generacija, ki ?e nekaj da na avto se pa? stara in zato se premika v segment SUV-ov. Mladim pa avto skoraj ni? ve? ne pomeni, va?no da imajo iPhone za jurja dvesto in da lahko drkajo gor in dol po njemu celi dan. Tako, da teh mladih kupcev je premalo, mlade dru?ine kupujejo ali rabljene karavane ali poceni SUV-e vse ostalo pa je ratala neka siva cona.
Boss ne mara karavanov, ne mara SUVov...ne mara limuzin... ne mara bencinarjev, ne mara belih avtov, ne mara .... ... Pomoje bo se nekaj casa vozil sedanjo sestico ...
Edino kar tukaj 100% dr?i, da ne maram SUV-ov. Limuzine so mi zelo v?e? ampak, pri uporabnosti pa oreng ?epajo (sem imel tri klasi?ne zadke: Peugeot 305, Wartburg sedan in Kia Clarus in vem kako kaka jeba je, ?e ima? kaj ve?jega za prepeljat": Karavni so naslednja izbira, ?eprav za moje potrebe so overkill ampak, ?e ni druge izbire...
80%, da bo naslednji bencinar, ker za dizla delam zdaj ob?utno premal kilometrov.
Barva je pa pri meni ve? ali manj bolj funkcionalen narave. ?rna in bela se prehitro uma?eta, vse ostalo vmes pa ni panike - ok neke ekstravagantne barve pa? niso glih za mo?a mojih let. Na?eloma pa je lahko tudi bel al pa ?rn, ?e se bo na?la kak?na taka ugodna ponudba.
Pa valjda ne bo vozil hundaya. To so avti za profesorje na faksih... in penzioniste.
Ta naslov teme bi lahko spremenili v "i??emo primeren avto za Bossa". Samo res, kaj bi kupil, ?e bi moral izbirati? Se ve-Samo Mazda 6 pride v po?tev.
Sam res, 6-ka karavan je OK... problem je da je to model, ki je bil predstavljen leta 2012 in ima brado kljub vsem facliftom. A nova 6-ka bo al ne bo, bomo ?e videli sam po moje je to bolj kot ne labodji spev. Da bi pa Mazda kaj spustila ceno glede na to, da je to kar star model - ah ne to pa raje ne in se prodaja s tako cifro kot ob predstavitiv modela. Recimo kupim, pa pride 2020 al pa 2021 nov model in v tistem trenutku sem ob 5 jurjev vrednosti kot bi tlesknil s prsti.
Sam res, to je zdej ?e kar reality show, ko pol foruma kupuje avto za Boss-a :-)
Zelo cenim to - hvala vsem sodelujo?im ?e v naprej.
Proceed (cena je dokaj visoka, poraba 1.6 turbaka pa tudi ni majhna, ampak to je na?eloma to)
Mazda 3 (ve? ali manj zato ker je Mazda, ampak limuzina je neuporabna za prevoz ve?jih predmetov, SkyactivX motor pa kot ka?e ni tisto kar so obljubljali)
Arteon (to je to kar bi morala biti Mazda 6, ?al pa je kar prevelik in tudi cena je kar visoka
Octavia (ma kaj pa vem, oblikovno mi je spredaj bolj ponesre?ena kot ne, cene pa so tudi kar lopovske)
Superb (tako kot Arteon, prevelik in predrag)
in kaj zdaj? Fuck, nikoli si nism mielil, da bom kdaj imel problem z nakupom. Denar mam a ponudba je tako siroma?na kot ?e nikoli.
Ne bi rekel, da izumira, saj vsi evropski proizvajalci prav tekmujejo kdo bo ponudil fastback razli?ico: Audi recimo A5 in A7, VW ima Arteona, BMW serijo 4 in 6, ?koda Octavia in Superb, Opel Insignia, Marcedes ma tud nekaj modelov, Ford Mondeo. Peugeot 508, Kia Proceed, Hyundai i30 fastback itd itd
Se pravi ve? ali manj jih imajo v ve?ini, ?al pa ravno moja znamka pravi, da je bolj?, da dajo ?e kakega SUV-a ven kot, da bi limuzinski razli?ici spremenili le toliko, da bi se odpiralo z vrati ?e okno in bi bil avto 100x bolj uporaben.
Mislim, da nima? prav... ta znak ne pove, da mora? obvezno zaviti desno, ampak da je oba pasa mo?no uporabiti za zavijanje na desno vendar levega od obeh samo avti in motorji. Avtobus na sliki pa pa? pelje naravnost.
Ozna?be na tleh tudi nimajo prednosti pred znaki, tudi v tem primeru, ?e ima? ozna?bo na tleh za naravnost velja tisto kar je na znaku.
To je zdaj ena plat zgodbe, druga pa je ali se da tako prometno ureditev izvajat v praksi. Na?eloma je tako, da tisti na zunanjem pau bi moral ovinek vzeti zelo na ?iroko, sploh v primerih, ko ima na desni strani ve?je vozilo. Kolk znajo to ljudje v praksi po?enjat pa je verjetno posledica to, da so pre?rtali ta znak.
A kdo vidi tukaj napako, povezano z znakom-razvrstilno tablo za zavijanje desno?
Hkrati pa je povezano z delovi??em na desni. Skoraj sem dobil nekoga v levi bok,ker tip ni znal gledati nikamor drugam in ni znal uporabljati ZKP (zdrave kme?ke pameti).
Ljubljan?anem bo najbr? jasno...
Ne vem, ampak men zgleda vse OK na sliki. Pa? poseben pas za zavijanje desno je zaprt, zato pa so v prepre?evanje zastojev odprli oba desna pasova, da omogo?ata zavijanje desno.
Neko? so nas ?e farbali, ko je pri?el skyactiv-G, da je ubijalec dizlov in da bo imel tako porabo kot dizel in se zato ne bo ve? spla?alo kupovati navornikov.
OK, ko se je ta la? spregledala so pri?li s SKyactiv-X, ki pa naj bi res bil prava stvar in resni?ni dizelkiller. Zaenkrat ni? ne ka?e, da bo res tako.
Ampak, ?e pustimo postrani porabo, mene zanima nekaj drugega in to ni pospe?ek od 0-100kmh ampak a zna ta motor tako mo?no potegniti, da prehiti? po?asne?a, brez da bi imel na koncu polhne hla?e. Trenutna 6-ka to zna brez te?av pa ?eprav je na papirju pospe?ek precej skromen in v razredu nad 10 sekund. Ampak v zadnjem ?asu ?e nisem vozil bencinarja, ki bi pri 120-140KM znal to. A bo 180+ konjav v Skyactiv-X pa le dovolj?? Hmmm, bomo videli, ?e ne bo pa? treba po turbaka.
V?eraj bil v Salonu KIA na Leskov?kovi in se sprehajam med razstavljenimi modeli pa vse sami SUV-i in nikjer Proceeda.
Vpra?am prodajalce a ga imajo kje pa mi povejo, da so vse razprodali saj do ?li za med in ?akajo na naslednjo po?iljko.
Pa jaz tisto pogledam izpod ?ela in samo re?em "aha".
Pa mi modela za?neta v stilu:" ja kaj pa ?e bi razmislil o Sportagu al pa Sorentotu"
Jaz pa njima nazaj: "glejta ne rabim SUV-a, ne boli me hrbet, ne kolena, ne kolki... vje?bam"
No pol je bil pa sam ?e smeh, jaz sem pa rahlo razo?aran zapustil salon... sej niso resni, SUV-ov imajo toliko na zalogi, da jih ne morejo prodat, tisto kar gre pa v promet pa naro?ajo v lekarni?kih dozah. Kdo bi razumel te zastopnike. V ponedeljek grem zato zanala?? k Volkswagnu, da vidim, ?e so tam tud tolk zahojeni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem bil v salonu Mazde in se malce pozanimal kdaj in kako bodo kaj dobivali SkyactivX motorje. Konec septembra, kot ka?e bodo prvi testni primerki ampak le kot HB-ji. Sedani bodo na voljo ?ele decembra. Ampak tukaj nastane problem, ker bodo kot ka?e dobavljivi ?ele v naslednjem letu. Takrat pa za?nejo veljati novi ekoteroristi?ni zakoni, ki bodo zahtevali zni?anje izpusta CO2 na 95g/km. Za vsak prese?en gram je namre? kazen 95EUR.
To bi lahko pomenilo, da bi recimo Mazda 3 s 122KM motorjem in avt. menjalnikom bila dra?ja za dobrih 3000 EUR. Z ro?nim menjalnikom bi bila recimo dra?ja za 2000 EUR, dizelca pa za 1200 EUR. Normalno, da bomo to ob?utili kupci saj proizvajalec ne bo pljunil v svoje zaslu?ke in se bo raje odpovedal dolo?enim modelom. Recimo Mazde 6 na ra?un CX-5, Mazda 2 bo pa? zgodovina, kot tudi CX-3 saj ravno najmanj?i avti najmanj prenesejo povi?anje cen.
V glavno, od tu naprej bi dejansko najbolje, da za?nem pisati v jamralnik, ker kot ka?e ali bomo sprejeli vi?je cene al pa za?eli kupovati rabljene avte oziroma upati, da se bodo hybridi pocenili, kar pa je pobo?na ?elja.
Men gre tole kupovanje ?e oreng na ?ivce in ?e malo pa bom samo ?e nekaj naro?il in zaprl poglavje avtomobilske romantike.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani