Tako naj bi delovalo, ampak ?e se ustavljam pred kri?i??em je potrebno zavoro vseeno vsaj pribli?no pritisnit in ugasne. oz ?e se doma na va?ki cesti ustavim da vzvratno zapeljem na dvori??e, zagotovo pritisnem zavoro toliko, da ugasne. Uglavnem, eno sr...
Pomemben je tudi timing... Ker v bistvu ne ugasne takoj... ampak sele po sekundi ali dveh... Mogoce imas pa malce drugace nastavljeno... ali pa drugacen nacin voznje...
Tale start stop meni ne para srca ampak ?ivce. Ni lep?ega ko manevrira? parkiranje na rikverc in se ti vsaki? ugasne . Na servisu so rekli da tega sranja ne smejo izklopit, tako da ostaja edino vsaki? ro?ni izklop, (?e ne pozabim). Da bi s tem sistemom kaj prihranil je neumnost, ker pri moji ve?inoma pode?elski vo?nji manj kot v 5% primerov motor stoji ve? ko pol minute, vse ostalo je uga?anje za sekundo.
Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...
uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.
Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.
Menda ima akumulator 5 let garancije... tako da se ne sekiram kaj prevec zaradi tega ... Res pa je, da tudi stane celo premozenje... Menda stane blizu 500? ...
Je pa pomoje nekaj narobe z akumulatorjem... ker sem malo pobrskal pa nisem nasel prav veliko debat s takim problemom... Tudi Stroker je enkrat omenil, da nima problemov ... pa se veliko vec vozi po mestu in ima tako pri njemu i-Stop zavbelezenih precej vec minut aktivnosti, ceprav ima veliko manj prevozenih kilometrov ...
Pojma nimam... Saj drugace je vse OK... vziga brez problemov... laufa vse... edino i-Stop ni deloval... pa i-Eloop... ker je menda bila kapaciteta akumulatorja samo okoli 40% ... Tudi ko sem nafilal akumulator, postopek inicializacije i-Stop ni sel skozi ...
Radarski tempomat jaz uporabljam vsakodnevno... Ko se peljem na siht... Pa tudi nimam AC iz Medvod do Kranja... Tako da tisto, da je tempomat samo za na AC ni ravno tapravo razmsiljanje... Vsaj ori meni je tako...
Ker ?akam kaj bo z lizingom ?e gre skos me zanima ?e ima kdo izku?nje s tem motorjem?? 2.2 dizel, 150 konjev bi naj mel... Zanimam se pa za Revolution opremo, revolution top ima ?e usnje in aktivni tempomat ki pa ne rabim je navadn kul, usnja pa no?em... Ma pa ?e Bose, spredi zadi senzorje, bixenon, kamero, headup display nad ?tevcem, navigacija, 2x USB, blurtooth, gretje sede?ev, 19 col felge,... Pa paket podalj?kov, distan?nikov, spojlerja in ni?jih mazdinih fedr bi vzel.
Opreme je fuuul tako da ja me zanima izku?nje ker bo avto pol ostal lep ?as
Jaz imam v sestici podoben motor (2.2 dizel 175 KS ... in Revolution opremo ... ) ... Radarski tempomat je ena boljsih zadev pri tem avtu... vsaj meni ...
v vseh svojih 21 letih od kar sem voznik, s konkretnim ?tevilom prevo?enih kilometrov, sem potreboval verige 1x, in sem kljub temu se zmeraj pri?el, kamor sem bil namenjen.
pozimi pa jokajo tisti, ki se na zimo ne pripravijo ali pa ki jih prime panika ?e pri par cm snega.
Ce bi zivel v Slivkinem koncu, dvomim, da bi bila taka izjava
Jaz imam tudi take izksunje... sicer sem verige natikal vec kot enkrat... Vec kot desetkrat pa tudi ni bilo...
Je res ampak po moje Boss misli da ti takrat ekran zgine
Jaz bi prej rekel, da je mogoce to probal kdaj pred casom na kaksnem starejsem smartphonu, kjer se je res apliakcija zakljucila... recimo pri Symbianih... ... Sicer pa tudi med pogovorom delujejo govorna navodila... po potrebi pa lahko tudi preklopis na navigacijo med pogovorom ... Vsaj na japki je tako ...
P.S.: Sem sporocila premaknil v novo temo, ker smo ze prevec zasmetili tisto o Mazdi 3...
Glede da vozim ve? razli?nih avtov je pri meni edina logi?na re?itev Garmin, ?e govorimo o namenski napravi. Telefon je jeba ker v trenutku klica je navigacije konec.
Ker ve?ino ?asa niti ne rabim navigacije odpadejo ?e zadnje prednosti vgrajene navigacije saj je dejansko najbolj pomembno to, da je navigacija ?imbolj s sve?imi mapami in posodobitvami.
Glede tega, da je med klicem navigacije konec ne drzi... Navigacija deluje naprej v ozadju... ko koncas pogovor pa deluje naprej... Vsaj na iPhone-u je tako ...
No dobro so izjeme, ampak tam noben gps ne ve kje in kako, zgolj predvideva. Drugace pa naceloma ni problemov, vsaj nova generacija mobijev folga vse skupaj.
Mene je najbolj skrbela baterina ko sem sel na standard firme (jabuk) pa moram priznat da sem presenecen, bt stalnonon, gps stalno on, lte, ekran...lavfa skozi pa drzi dan in pol
Ko bos potreboval aktivno navigacijo (tako kot recimo je navigacija v avtu, da je stalno prizgana)... ti ne bo zdrzal dan in pol... ampak samo nekaj ur ... pa telefon se precej segreje ... sploh poleti, ko pravis, da imas ze tako probleme ohladiti avto ... Tako da nekajurna navigacija brez priklopa na polnilec ne bo mozna ...
To, da imas GPS prizgan pomeni samo to, da so aktivne lokacijske storitve...
Tuneli so sedaj ze avtomatsko podprti v vseh napravah - vzame zadnjo hitrost prek satelitov in jo drzi. Cez tunele tezko da spreminjas (naj ne bi) hitrost
Meni je pa ravno mobi boljsi ker mam vse waypointe not, pa em loh na biciklu, mopedu, mojmu, sluzbenem, zeninem avtu...
To ne drzi vedno... recimo tunel pod Grazem je ze tak, da ima razcepe... pa veliko mest ima kaksne pokrite vkope ali tunele lkjer se GPS signal izgubi ... in znotraj njih odcep... V takih primerih to pride zelo prav... V ravnem tunel z enim vhodom in enim izhodom je itak vseeno, tudi ce navigacija nima pravega polozaja, ker v takem tunel ne mores zalutati ... Meni osebno pa je navigacija na mobilniku bolj zasilna varianta... Mobilnik se med navigacijo ponavadi precej greje... marsikateri je celo tak, da ce imas presvoh polnilec, se kljub temu, da je prikljucen na napajanje, med navigiranjem vseeno prazni... ker mu polnilec ne zmore dovajati dovolj stroma ... Ima pa seveda tak nacin tudi svoje prednosti... vendar bi to recimo v primeru online navigacije bilo mozno resiti s sinhronizacijo med razlicnimi napravami ...
Pri fiksni ni kablov, ki bi opletali okoli... ni prisesanih nosilcev na sipi (ali kjerkoli pac imas namescen mobilnik) ... Pa se zadeva je lahko integrirana z recimo HUDom (v novejsih vozilih) ...
Potem je kot kaze TomTom v "prefacelift" zadnje sestice (in CX-5) boljsa izbira kot tale MZD Connect ... Pri TomTomu so dejansko 4 nadgradnje na leto ...
Katere so pa dejanske verzije zemljevidov bi moral pa poiskati v sami napravi ...
Vgrajena navigacija je meni osebno bolj uproabna, ker je integrirana v avto... in polozaja ne meri zgolj na podlagi signala oz. polozaja, ii ga pridobi iz satelitov ampak tudi sledi preko polozaja volana, hitrosti,... in tudi takrat, ko se recimo peljes po obmocju, kjer je sprejem polozaja s satelitov oslabljen ali onemogocen (recimo pri voznji skozi tunele) prikazuje pravilen polozaj na zemljevidu ... Poleg tega je manj zanimiva za morebitne dolgoprstneze...
iGo sploh ni vec na voljo za koncne kupce... ampak samo se za podjetja... verjetno predvsem za nadaljno prodajo >> http://www.igonavigation.com/support
Kot kaze je na voljo samo se plascljiva verzija za iOS
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pomemben je tudi timing... Ker v bistvu ne ugasne takoj... ampak sele po sekundi ali dveh... Mogoce imas pa malce drugace nastavljeno... ali pa drugacen nacin voznje...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani