Ja saj razumem kaj ?eli? povedat, ampak gledano s strani uporabnika, je to morda malo ne fer.
V kolikor bo potrebno dopla?ilo, bomo pa? dopla?ali
V bistvu jaz ne bi rekel, da je "ne fer"... Mogoce bi prej rekel, da bi bila lepa poslovna poteza, ce bi tistim, ki so omenjeni model kupil recimo v zadnjih treh mesecih pred tem, da bi to dobili brezplacno... Tvoja trojka pa je stara ze okoli leto in pol, ce se ne motim... V takem primeru pa res ne more biti "ne fer", ce kaj takega ne mores dobiti brezplacno...
Jaz bi tudi rad v svoji sestici vse te bonboncke, ki jih je dobila FL verzija... pa vem, da je to utopija ...
?ala god ali dol...imeti bi morali neko "logi?no" razlago, zakaj moram jaz pla?ati za enako funkcijo kot nekdo, ki jo dobi brezpla?no na istem modelu vozila
Logi?na razlaga je ta, da si ti avto kupil pred datumom, ko je to bilo serijsko v tem modelu ... in si tudi vedel, da te funkcije ni v tvojem kupljenem modelu... Po tvoji logiki bi morali recimo takrat, ko pri prenovljenem modelu neko funkcijo odzvamejo, to potem preko vpoklica odvzeti tudi vsem drugim, ki so tak model kupili pred tem datumom. Konkretno recimo pri FL sestici druge generacije niso bile vec vgrajene lucke, ki signalizirajo pripetost varnostnih pasov na zadnjih sedezih ...
Ali pa recimo danes kupis kilo jabolk v stacuni po ceni 1,29? za kilogram... naslednji teden se ta ista jabolka prodajajo po ceni 1,19? za kilogram ... Mislis, da lahko zahtevas razliko v ceni nazaj? ... Vem da primerjava ni ravno enaka, ker gre tukaj le za spremebo cene... pa vseeno... Ob nakupu si dobil tisto, kar je bilo takrat zraven... ce kasneje ponudijo vec za isto ceno ali celo za manj... je to samo prilagajanje trznim razmeram ...
Drugo bi bilo, ce bi ob nakupu ta funkcija bila navedena v seznamu opreme in bi jo dejansko imela sele vozila, ki bi bila prdana po datumu nakupa in prevzema tvojega vozila ...
Kolega je recimo kupil Mazdo CX-5 septembra 2012... in takrat je imela garancijo le 3 leta... Enak model se je od 1.1. 2013 dalje prodajal s podaljsano 5 letno garancijo ... za enako ceno ...
hvala za inf.. torej je motor to kar pri?akujem oz. celo presega. Ti?ina ( do 3500) in za moje pojme zdrav ?porten zvok nad 3500 in pa poraba so vsekakor ok. Porabo po BC na relaciji Diva?a- Koper po ac tempomat 120 sem imel 3,5l??
v naslednjem tednu bom probal kje dobiti ?e testno 150 z ro?ni in potem bo pa potrebno ?e razmi?ljati o prodaji zafire.
Se bom pa moral s prodajalcem podrobneje pogovoriti kaj je v kak?ni opremi in kaj se da mogo?e samo dodati...
Dodati ne mores kaj dosti... To kar je v posameznem paketu opreme je to, kar je na voljo... Ddolocene zadeve so na voljo le pri najvisjem paketu opreme (recimo radarski tempomat)... Edino, kar se lahko doda, je navigacija...
Hilux je "drvarnica", Mazda pa je limuzina ... Poleg tega je tako, da ce v Hiluxa dodas vso opremo, ki jo dobis pri taki Mazdi (ce bi bila na voljo), se cena dvigne verjetno se za 10 jurjev ... Sicer pa je Mazda z nizjo stopnjo opreme (pa verjetno se vedno primerljiva s Toyoto) tudi za 10 jurjev cenejsa... Edino AWD opcija je verjetno na voljo samo pri tisti z max. opremo ...
Nekaterim so pa? malenkosti pomembne in pri?akujemo, da funkcije, ?e jih vozilo ?e ima in za katere pla?a?, delajo brez te?av:
- v mislih imam streamanje glasbe prek BT, ker sem na prej?njih vozilih to vedno uporabljal - tu pa? ?al ne morem torej je isto, kot da BT skoraj da ne bi imel (uporaben je samo za klice in to deluje brez te?av)
- v mislih imam tudi navigacijo, ker ob?asno zmrzne in kdaj pa kdaj tudi zgubi lokacijo in v takih primerih je potrebno ?akat, da se ponovno pove?e na satelite (v?asih tudi ?as ne pomaga, ampak je potrebno SD kartico med vo?njo odstranit in ponovno vstavit v re?o - potem najde satelite IN v?asih niti to ne pomaga, in je potreben ponovni zagon vozila)
- in pa ?e glasovno vodenje, ki se ga sli?i samo v levem zvo?niku pri vozniku
Ne razumem, zakaj samo v levem zvo?niku, ko pa pritisne? na tisto tipko "mikrofon" na volanu, pa se lepo sli?i (stereo HD zvok): "say a command" na vseh zvo?nikih v vozilu - zakaj tega ne naredijo tudi pri vodenju.
Smotano je namre? to, ker sta 2 "vira" zvoka:
- en je za glasbo
- en pa za vodenje pri navigaciji
in se recimo pelje? po AC in ?e ima? glasbo nastavljeno na jakost 30, more? tudi vodenje nastavit na 30, da sploh kaj sli?i?, ko ti pove navodilo. ?e tega ne naredi? in ima? recimo glasbo na 30, vodenje pa na 20, potem ne sli?i? vodenja in ?e huje - vedno ko ti pove navodilo, se v levem zvo?niku glasba izklopi medtem, ko teta v ozadju "govori", ampak ti je ne sli?i? zaradi hrupa od same vo?nje.
Potem se recimo pripelje? v mesto, kjer seveda zni?a? glasbo na 20, more? ?akat, da bo teta iz navigacije ponovno kaj povedala in jo more? "ulovi" ko govori, da bo? ?e njo zni?al na 20, ker je sicer preveeee? glasna, ?e je na 30 v mestu - se jo prav ustra?ijo vsi sopotniki
No in potem si ponovno na AC, kjer more? glasbo nastavit na 30, in ponovno ?akat, da se bo teta oglasila in jo "ulovit", da bo? ?e njo nastavil na 30 itd itd...
In s tem se lahko ukvarja? vedno, ko uporablja? navigacijo :macek:
Evo to mi je tako butasto....da bolj ne bi moglo bit!
Lahko bi naredili tako, da ?e povi?a? zvok glasbe na 30, se avtomati?no tudi glasovno vodenje povi?a na 30.
Skratka - ?e teh nekaj te?av je potrebno odpravit pa bo
To, da je samo v enem zvocniku in da je jakost neodvisna od audio sistema je namenoma... ker je naceloma namenjeno samo vozniku... In v sestici to dobro deluje... Trojka nima vec "audio pilota"? To pomeni to, da se ti jakost uravnava glede na hitrost voznje oz. hrup okolice... ? To je imela ze prejsnja sestica ... Obe sem imel z BOSE audio sistemom ...
Xenon lu?i pa ne, ker ostanejo pri?gane ?e naprej, ko ugasne? vozilo - ni? takega (je isto kot da bi vozilo ugasnil 60 sekund kasneje na mestu). Enako velja, ko odklepa? vozilo - se xenonke pri?gejo prej, potem pa ko pri?ge? ?e vozilo se vmes ne uga?ajo, ampak svetijo non-stop, dokler vozila ali ne pri?ge? ali pa zaklene? vozilo.
No saj ...pri vzigu ni fajn, ce so prizgane, ker takrat ponavadi malo ugasnejo... Pri vzigu se normalno prizgejo ksenonke malce kasneje, ko motor ze laufa... Torej ko je tista "konica" mimo...
Tako je - to je to?no to, da lu?i spredaj + zadaj ostanejo pri?gane recimo ?e 40 ali 60 sekund, ko avto ugasne? in pa, ko odklene? vozilo (s klju?em ali pritiskom na gumb na vratih), se pri?gejo ?e lu?i spredaj + zadaj.
Oboje velja seveda samo takrat, ko je zunaj temno Morda tega nikoli nisi ?e imel, ampak jaz sem to imel na 3 vozilih do sedaj in sem se tako navadil, da ti 2 funkciji tako zelo pogre?am
Res nisem se imel prej... Edino enkrat pri enem avtu, ki sem ga imel sposojenega... Pa ne vem ali je vil Citroen C5 ali pa Opel Insignia... Me je pa prej motilo kot da bi to nekako full pogresal ... Za akumulator verjetno ni najbolje... Pa tudi za xenonke verjetno ne...ali se motim?
Vsi novi modeli (nova facelift 6, nova 2, cx-3 in cx-5) pa imajo ?e serijsko to vgrajeno (mislim, da ima tudi "starej?a" 6-ka, katero ima Jest, tudi ?e to mo?nost).
Res ne vem, kaj so razmi?ljali pri Mazdi, da so to funkcijo kar izpustili pri novi 3-ki, sedaj pa dajo ponovno v "obtok"
Kaj pa to sploh je... Ce je to to, da ostanejo luci se nekaj casa prizgane, ko zaklenem avto... Potem moja sestica tega nima... in tudi pogresam tega ne...
Itak, da elektronika ni vsemogo?na, samo mal je je** ker konkurenca nima teh te?av. Kolikor sem bral, ni pa nujno da je to vse res.
Jaz mislim, da je to odvisno od nacina voznje... ker jaz dosedaj na sestici nisem kaj takega opazil... Ali pa nisem posvecal prav posebne pozornosti na to...
Je ze pol leta od tega, kar si jo nabavil? Hitro cas tece ...
- velik minus gre ponovem tudi radarksemu tempomatu na hitri ali AC, saj ko je ovinek v levo in sem na prehitevalnem pasu, na desnem pa je recimo neko drugo vozilo, mi sistem kar sam zavira kljub temu, da vozim ?isto ob levi ?rti na prehitevalnem.... tisti za menoj norijo, zakaj zavoram ?e sem na prehitevalnem in ?e prehitevam.... ve?krat morem ugasnit radarski tempomat in prehitet z gasom tako kot se zagre.... to ni ravno najbolj optimalno narejeno... ampak to se dogaja samo takrat, kadar je ovinek v levo...ko pa je ovinek v desno pa ni te?av - lepo prehitevam vsa vozila in tempomat ne zavira ker ne zaznava vozila pred sabo :macek:
Ni potrebno ugasati tempomata... enostavno pohodis gas , ko si mimo pa pustis tempomatu, da spet naprej prevzame kontrolo... Itak te zadeve se niso tako dalec, da bi jim 100% zaupal... in je se vedno treba spremljati promet in p?o potrebi urgirati ...
Ja to?no tako. Ko se aktivira sistem zavore zablokirajo in posledi?no motor ugasne (razen, ?e stisne? sklopko alpa ima? avtomatika).
Sistem se mi velikokrat aktivira (tudi ga testiram), ko grem v gara?o. Ko se gara?na dvi?na vrata odpirajo, jaz pa pri?ibam z nosom pod vrata naprej in stop! Je treba po?akat, da se vrata komplet odprejo...
?e ne pa (moram portkat) razen tiste zgornje zadeve na prehodu za pe?ce ?e nisem do?ivel.
lp
Kot omenjeno, pri avtomatiku ne crkne... ... zabremza pa na polno, ko zazna oviro in ce ni akcije (voznik ne zavira) ... Meni se je zgodilo nekajkrat pred garaznimi vrati... ampak samo ce nisem pocasi zaviral... Enkrat pa je bila situacija, da sem se vozil po Celovski od Siske proti centru ravno kaksen teden po tem, ko so uvedli posebni pas za bus in taksi ... in se je nasel en potentnez, ki je po praznem desnem pasu vozil mimo cele kolone, ko pa je spredaj bil bus se je "uturil" direktn pred mene in zabremzal. Sistem je samodejno zaviral... je pa potem problem, ker tisti za teboj tega ne pricakuje in ni veliko manjkalo, da bi imel razbit zadnji konec ... ceprav kriv bi bil tisti zadaj, ker ni imel dovolj varnostne razdalje...
zanima me kako se na mazdi6 ll. generacije nastavi ura...
na komandah multifunkcijskega volana sicer grem z tipko v desno kjer pridem do potovalnega racunalnika kjer lahko iznicim dolocene vrednosti, ko pa pridem na uro, drzim "set" vendar ni efekta...
lahko kdo pomaga kako se nastavi uro ?
Najlazje bo razvidno kar iz slike iz prirocnika...
To pa ne vem, ?e je res dra?je. ?e me spomin ne vara, mi je na servisu zadnji? omenil, da je cena dodatne opreme enaka kot na spletni strani Mazda.at ali .de in celo monta?o bi se lahko uredilo brezpla?no, v kolikor bi se naro?ilo ve? dodatne opreme (kar ?e razmi?ljam, saj so cene dodatne opreme presoljene).
Zanimivo, da na tujih uradnih spletnih straneh Mazde, pod dodatno opremo, lahko kupimo original vzmeti za ni?anje vozila za 30mm.
Verjetno teh 30mm ne vpliva na delovanje tehnologij na vozilu.
Na na?i Mazda.si strani pod dodatno opremo ne najdemo teh vzmeti, tako kot veliko ostale dodatne opreme, ki jo najdemo na AT in DE strani ne, ampak to ?e ne pomeni, da se je ne da naro?iti pri nas
Eno je originalna predelava, kjer servis prav gotovo tudi poskrbi za pravilno delovanje teh sistemov... Drugo pa so razne neuradne predelave... Pri katerih marsikateri predelovalec niti ne pomsili na te zadeve...
Glede dodatne opreme, ki je navedena recimo na mazda.at ... Se to vse da narociti tudi pri nas... Le po mojih izkusnjah je cena visja...
Pri posegih v podvozje je potrebno imeti v mislih tudi asistencne sisteme (SCBS, SBS, radarski tempomat, LED zarometi,...), ki jih imajo te nove Mazde... vsaj tako pise v prirocniku ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Spet en, ki ne zna voziti v kro?i??u ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani