Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

O?tja cel doktorat...

Sej ve? kao pravijo - slika pove ve? kot tiso? besed, video baje ve? kot milijon, ampak kot ka?e je ?e vedno treba dopisat dodatnih 100 besed obnove dogajanja na videu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Ja, ampak vsi hvalijo ro?ni menjalnik, avtomatski je pa bolj vrste "tako tako". ?e v vseh teh letih nisem potreboval radarskega tempomata, verjetno tudi zdaj ne bi ravno jokal ob kombinaciji z ro?nim menjalnikom. Sem pa danes sedel v trojki HB in tista temna notranjost je res mrtva?ka - hvala kurcu, da ima vsaj limo svetlo.

 

Zdaj pa slabe novice - Japonci so se zavili v molk glede Skyactiv-X motorja. Ne obve??ajo niti svojih prodajnih partnerjev, tako da optimisti?ne napovedi za jesen bolj slabo izgledajo. ?edalje bolj verjetno se vse skupaj pomika v 2020, kot sem ?e pred ?asom napisal. Slab ob?utek, je da imajo te?ave z obvladovanjem izpustov in da se zatika pri homologaciji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Moje mnenje po videnem na posnetku je tudi, da je bila ta v dvojki ze v fazi voznje mimo kolesarja, ko je Boss sele prilezel ven iz stranske poti... Zdaj ali je to krizisce ali le kaksna manjsa, neprednostna ulicica ali dovoz do hise... se ne da videti :) ... Tako, da nasvet, naj ne prehiteva kolesarja na obmocju krizisc ni ravno na mestu ...  :rolleyes: ... Kancek vec strpnosti s strani vseh udelezencev ne bi prav nic skodilo  :pepsi:

 

Prigode_v_prometu-20190328-125712.jpg

 

Ne izkljucujem pa moznosti, da se na posnetku situacijo drugace vidi, kot je v realnosti ... 

 

To je neprednostna ulica ?irine 6 metrov z normalnim dvosmernim prometom, na koncu je znak nima? prednosti (ne ni stop znaka). Omejitev na tem obmo?ju je 40km/h. Tako kot sem prej omenil se svet ne za?ne dogajat, ko se prika?e M2 na kameri. To je cca 3 sekunde prej, ko sem od to?ke vidnosti speljal na cesto. 3 sekunde pomeni pri 40km/h ?e dodatnih dobrih 33metrov od trenutka, ko zagledamo avto na kameri. Ravno v tem trenutku je M2 ?e lezla na levo stran ceste (ko sem ?tartal je bila globoko za kolesarjem) - se pravi, me je prej vsaj 3 sekunde videla da prihajam na cesto. OK, pa ?etudi me ni, kar je sicer ?udno, ampak lahko ji je recimo zazvonil telefon ali pa sporo?ilo iz FB-ja (se rezume - nujne, neodlo?ljive stvari). ?e vedno me gleda ve? kot dve sekundi, pri tem, da sam ?e ustavim in lahko samo ?e ?akam, kaj se bo zgodilo. Sploh ne bremza in na vsak na?in se proba zgu?vat v ?karje mimo.

 

Dejmo bit malo realni, tukaj so v igri nizke hitrosti, to ni AC, kjer je potrebno 100 metrov za zaustavitev ipd. Gre za to, da tudi, ?e ima "invalidski" reakcijski ?as 2 sekundi in za?ne bremzat, ?e vedno rabi vse skupaj le kakih slabih 30m, da se ustavi. Pa ?e to ni potrebno saj kolesar ne stoji in se sigurno vozi vsaj 20-25km/h.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Med vrsticami...kaj naj bi dvojkica morala naredit?

A si ti izpit kupil ali si ga res naredil? Res, da je dvojka najbolj osnovem model Mazde ampak zavore pa kljub temu ima. Po moje niso del dodatne opreme.

 

To je naselje, kri?i??e, slepa ulica in omejitev hitrosti 40km/h, pa tudi zadeva se ne za?ne dogajat v trenutku, ko zagleda? situacijo na kameri. Kamera gleda naprej, voznik pa lahko obrne glavo in pogleda ?ez stransko okno desno in vi? ga vraga celo levo. Vsaj na izpitu tako u?ijo.

 

V trenutku, ko sem zapeljal ven je bil M2 ?e globoko za kolesarjem in kar precej dale?. Tudi ?tartal nisem kot na dirkah, da bi lahko rekli, da sem nekoga presenetil, pa kljub temu sem nato imel ?e ?as ustaviti (na videu to mogo?e ni vidno?). Ne vem, a se res slabo vidi, ampak M2 sploh ne bremza in se na silo posku?a zriniti med mano in kolesarjem s tem, da vozi po nasprotni polovici ceste - v Sloveniji se vozi po desni strani, na Japonskem pa res po levi (mogo?e zato, ker je Mazda japonska firma je vse skupaj res malo konfuzno).

?igave?

Oba bi padla na izpitni vo?nji...

Pa je to kri?i??e ali dovoz k hi?i?

Kolkrat pa si ti padel, da take strela??

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

No pa ?e en M2 pa ne BMW ampak kar na?a znamka.

 

Je ati nadebudni ?tudentki kupil novo Mazdico zdej pa malo po levi, malo v kolesarja, drugi pa naj bremzajo. Kot zanimivost jo popoldne spet naklju?no sre?am pa mi je spet pritisk posko?il.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

A si ziher, da bo to pomagal... izpusti CO2 z dihanjem, ko bi gonil pedala, bi ?ele bili "off the charts". Takrat bi se zdela afera dieselgate, kot pravljica za otroke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?e tri dni nismo ni? o novi trojki napisal... :lol:

 

v glavnem, ravno kar so murikanci dobili na predstavitvi AWD razli?ico in pazi zdaj ?ok - vsi so razo?arani, da bo ro?ni menjalnik le v razli?ici FWD, medtem, ko bo AWD avtomatik. Zdaj ne vem a sem za?el v paralelno vesolje, da si ameri?ani ?elijo ro?nega menjalnika al je pa to vedno tisto, da ?esar nima? ali ne more? dobit je najbolj za?eljeno - ampak, ko bere? njihove forume ali pa komentarje ?e skor za?ne? verjeti, da je zemlja ravna plo??a.

 

?e en tak lu?kan video mal zliman skupaj iz predstavitvenega videa in nekaj razlag glede razlik med IRS in torsion beam vzmetenjem ter zakaj tako in pa seveda nekaj vo?nje z AWD po snegu - izgleda cool.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ker je tolk vredna :ne vem:

 

Ve? kot 200kkm, osnovna oprema, verjetno kaj dosti ni bila mirkana in potem je to cena.... avto je pa? 6 let star.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Sem ?e parkrat omenil, da je Proceed zame alternativa, ?e ne bom sprejel kompromisa, da Mazdina trojka pri sedanu nima uporabnega prtlja?nika za nalagat. Proceed je tukaj svetlobna leta naprej.

 

Oblikovno sta mi obadva super in tukaj ima Mazda malenkostno prednost le pri notranjem oblikovanju, ki je nekoliko lep?e. Edina stvar, kjer bo na koncu verjetno nagnilo tehtnico in to ni cena ampak dejasnko poraba. 1.6 turbo konjev z 204KM pa? ni var?nih pa ?e se vsi na glavo postavijo, in ?e bo Mazda 3 s skyactiv-x motorjem tako var?na kot obljubljajo bom pa? po?rl neuporabnost prtlja?nika in ostal pri Mazdi. ?e se pa napovedi ne bodo izkazale kot resni?ne potem me pa? pri Mazdi kaj dosti ne dr?i ve?, ?al. KIA ima vse in ?e ve?.

 

Kar se pa Corole ti?e pa... ma ne bom komentiral, da ne izpadem Toyota hater ampak CVT menjalnik je ?e najmanj?i problem.


Ne, dejansko izgleda tako. Izgleda kot ena baby panamera, ki je po obliki pa? najbolj po*no karavan na Zemlji, poleg mazde 6 seveda. :)

 

Kia-ProCeed-wagon-side-view.jpg

 

word

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Delam po cca 10-12t km na leto, saj zato tudi malo (ampak res malo )razmi?ljam , da bi ?e ?ez poletje zgonil do konca tele alpin4 (ki imajo za sabo 4zime)....

 

Nejc, ?e se kej ceni?, ne delaj tega...

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?e ma? ?e slikico tega grafa za G-165 se to?no vidi da gre le za SW limiter, ker tako ravne ?rte od 4000 obratov naprej je nemogo?e narest hardwaresko. Se pravi laptop v roke in nobenih umazanih rok pa ima zgodba ?isto drugi zvok (dobesedno).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 5 1,8i 2009 L.
Napisano

Ufff, LPG pa 330kkm... tole bo? te?ko sam preveril ali je z motorjem vse OK. ?e LPG nima mazanja roke stran, tudi ?e ga ima je dobro preverit a motor lepo te?e, se ne zaganja, ni usedlin na pokrov?ku olja na motorju. Preveri a kaj kadi, a zvezno pospe?uje, ne bi bilo pa slabo, da ga dobita v roku tako LPG mojster kot kak mehanik, samo to je verjetno skoraj nemogo?e izvest pred nakupom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Lahko je malo tudi masa ampak 1cm pomeni v procentih kar nekaj pri tej ?irini. ?e samo pri letnih-zimskih se nekaj pozna zaradi grobga profila. Zakaj je pro?nej?a,?e imajo enak navor a nebi bila ?e bolj var?na v vi?jih prestavam in manj vrtljajev? Samo zanima me,ne mislim ?ipirat novega avta saj mi je sedaj ?isto vredu.

 

Menjalnik ima druga?na prestavna razmerja pri G-165 zato, ker se lahko zavrti precej vi?je kot G-120, ki je naravnan na var?evanje. Zaradi tega je G-165 bolj ?ivahen in ?e dodatno mu lahko pomaga? z velik bolje izkori??enimi prestavami. Sicer nisem ?el preverjat samo ?e G-120 spravi? na 165+ KM pri tem menjalniku gre z drugo prestavo sigurno tam nekje 120km/h.

 

Sicer pa malo za pomo? kako to zgleda v praksi - primerjaj 120 in pa 120 upgrejdano na 165 . V nizkih vrtljajih ni razlike a ko gre tam ?ez 5000 obratov je pa kot dan in no? in tam avto resno izgleda dejansko ?portno.

 

G-165

https://youtu.be/4pNz-TncFi0?t=18

 

G-120

https://youtu.be/m-BgCoDK5xQ?t=26

 

G-120 z odstranjeno "blokado" tako da ima 165KM

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Organizator prtljaznika
Napisano

Moj prtlja?nik je pa popolnoma prazen - ni? ni notri, ne vre?k, ne gajbic, ne organizatorjev krame ipd. To je nekaj narobe, se bom na servisu oglasil, da pogledajo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.