@Boss, jaz mislim da je treba vsako vozilo gledat kot posami?en primerek (vsi vemo, da se lahko dve na pogled identi?ni vozili po svojih performansah, okvarah in ?e ?em krepko razlikujeta), se pravi Labi je povedal koliko mu tro?i (kot Strojnik verjamem da je dovolj ?olan da je zmo?en izra?unati potro?njo), tebi prav tako ?tevilke niso tuje, se pravi je tudi tvoj izra?un to?en (sploh ker si Mr. Poraba, hehe). Tako da ?isto ?tekam Labija ki se po?vi?ga na vse mogo?e teste, njemu pa? ?re izpod 6 litrov pa zdravo, a ne! Pa na zdravje, magari z nafto!
Recimo da res. Bomo vidl kok se to obnese. A pa kj preverijo kdaj si sel ntri pa vn itd?
Sej pa ni nobene omejitve, teoreti?no gre? lahko na kafe ?ez mejo, ali pa si pa? nekaj pozabil in mora? takoj nazaj, kaj ti pa morejo - svoboda gibanja, jebiga! :ne vem:
Da ne govorim, da veliko folka ?e vedno misli da oznaka M + S pomeni Zimsko-letno oz. Letno-zimsko gumo! Se pravi naj bo S kot Summer, potem je M kot Zima pa?, samo ne vem v katerem jeziku!
Nazadnje mi kolegica razlaga, da ona pa ne rabi menjat ker ima res Zimsko letne, pa pogledam, da nima slua?ajno Allweather ali kako so ?e ozna?ene tiste ki so dejansko to kar je ona mislia, da ima. Makaki imela je Mud + Snow, klasika! Pol se ?e ?udi, ko ji poleti radira gumo ko sto hudi?ev in da na mokrem guma ne dr?i NULA!
Tokrat se moram strinjat z Bossom in Mad-om in dejansko je bilo takrat kot da sem zapeljal na oljni made?, v resnic pa je bila samo mokra cesta, kar naj bi bila v principu VELIKA razlika! Glede na to, da imam 15 let izku?enj (25.10.1996 je bil ta veseli dan), pa prevo?enih vsaj cca. 300.000km doslej, nisem ravno nek veliki levak na cesti :ne vem:
Priznam pa tudi, da ko enkrat proizvajalec dobi zame negativen predznak, potem te firme ne bi ve? kupil, pa niti da je najcenj?a dale? naokoli, pa? osel moje sorte ne gre dvakrat na isto led, jebiga!
Sicer pa na neke individualne ocene ne dam popolnoma ni? (niti ne vem, lahko da tisti ki poda "pozitivno" oceno za neko zadevo, lahko da ima celo kak?ne koristi ali povezavo z omenjeno firmo itd.). ?isto nekaj drugega je mnenje neke nevtralne zadeve, npr. kake moto?port revijo ali kakorkoli se ?e pa? kak cajtung imenuje!
Morda ?e danes dobim plati??a od Ksedos 6, gor pa koilkor vem so Eskimo S3, za katere se strinjam da v mokrem so porazne! Ampak po pameti, po cesti in po desni, pa bo!
Ponavadi so zelo priporo?ali (kar se cene ti?e), tegale vulkanizerja, je pa blizu mejnega prehoda, a ?al ne tebi najbli?jega (je pa bli?ina Zagreba dejansko).
Jaz sem pred dvema letoma prodal Toyoto Seliko (T18) imel sem z njo obilo te?av (imela je sicer ohoho prevo?enih km), tako da imam pa? izdelano svoje mnenje o tej ki?ti. Oblika pa legendarna, zlasti ?e bi imel Carlos Sainz limited edition 2.0 T motor
T23 (zadnja serija) je pa lep dizajn (razen zadaj, ki je kriza)!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Boss, jaz mislim da je treba vsako vozilo gledat kot posami?en primerek (vsi vemo, da se lahko dve na pogled identi?ni vozili po svojih performansah, okvarah in ?e ?em krepko razlikujeta), se pravi Labi je povedal koliko mu tro?i (kot Strojnik verjamem da je dovolj ?olan da je zmo?en izra?unati potro?njo), tebi prav tako ?tevilke niso tuje, se pravi je tudi tvoj izra?un to?en (sploh ker si Mr. Poraba, hehe). Tako da ?isto ?tekam Labija ki se po?vi?ga na vse mogo?e teste, njemu pa? ?re izpod 6 litrov pa zdravo, a ne! Pa na zdravje, magari z nafto!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani