Skoči na vsebino
Cene uradnih servisov - tujina
Napisano

Nimajo normirano po urah ampak po vrsti dela - se pravi redni servis je tolk, menjava zavor je pa toliko. Druga? pa full drago, ?e se mene vpra?a - 160 EUR za 5litrov olja - madafakrs  :blink:  :blink:  :blink:  Sicer ne vem kolk imajo ostali, sam meme pride na uradnem cca 50 EUR za 5 litrov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Se mi zdi, da niti ni tako off topic debata ampak bolj v tej smeri, da so nas vsepovsod polna usta ekologije, varovanja okolja, itd itd. A v praksi pa je vse skupaj samo pobiranje denarja, vse ve? davkov in dajatev, ki nikoli ne dose?ejo tistega podro?ja za katero naj bi bili pobrani.

 

Samo rezervne dele poglejmo - cene originalnih se gibljejo okoli 1000% vi?je od dejanske cene (ne ni napaka). Se pravi primer DPF filtra - original z dvema sondama od 2500-3000 EUR. Dejasnka vrednost okoli 300 EUR. Se pravi prisilijo uporabnika, da izbere alternativno re?itev, ki pa ni ekolo?ka. Pal?ka + senzor za nivelacijo lu?i neverjetnih 480 EUR (prodajajo samo komplet) - realno vredno nekje okoli 30 EUR. In tega je kolikor ?e?.

 

Zakaj EU, vlade ne pritisnejo na proizvajalce, da ob?utno zmanj?ajo prenapihnjene cene rezervnih delov. Gre namre? tudi za monopolni polo?aj saj je marsikateri del popolnoma unikaten in alternative ni. S tem, ?e ne druga?e bi omogo?ili ljudem, da bolj redno servisirajo vozila s pravimi original deli in ne z nekimi alternativnimi re?itvami. To je skrb za okolje, varnost in tudi marsikatero vozilo bi naredilo zaradi teh menjav ?e kak?no leto ali dve ali ?e ve? trajanja v voznem stanju. In tu tr?imo spet ob kapital/kapitalizem, kjer se vsa skrb za okolje neha v tistem trenutku, ko bi bil kapital in bajni zaslu?ki ogro?eni - tudi dr?avi pa?e, da dobi ve? dajatev/davkov od dra?jih izdelkov.

 

Torej kje je zdaj skrb za okolje in trajnostni razvoj? Vse to je bul?it, dokler bo pehanje za bogastvom narekovalo tempo razvoj in obna?anje ekonomije. Tako, da dokler bo dr?ava na eni strani podpirala kvazi ekolo?ke re?itve (ko so v interesu tako dr?ave kot bogata?ev) na drugi strani pa dejansko ne bo naredila ni? na ra?un splo?nega pribli?evanja ekolo?kega obna?anja vsem ljudem (tudi tistim, ki si pa? ne morejo privo??iti Tesle ali pa i3) pa? to ni re?itev. Pa elektri?ni avti gor al pa dol.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Eni neko?, drugi danes... vse se obra?a. Sej lahko ?e danes kupi? el. kosilnico aka avto?ek, pa bo? tudi ti privilegiran.

Da mi ne bo? bentil neko?, da nisi imel ?anse... :)

sej mam vrtalnik, mikser pa tud kak?en sesalec bi se na?el... a ni to ?e zadost?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Seveda. Ampak takrat bo ve?ina na elektriki.

Torej priviligiranci in bogatej?i bodo lepo izkoristili darilo (in si celo zni?ali stro?ke na splo?no), ostali bodo pa pa? bili neko? prisiljeni v elektri?arja, seveda brez subvencij.... oh ti sladki kapitalizem, kako si po?ten in enakopravno pravi?en do vseh. :lol: 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Na koncu je vse odvisno kolk km-jev ?lovek dela letno in ?e so le ti dokaj enakomerno razporejeni po dnevih. ?e jih dela? recimo 15.000 ni ve? ra?unice v e-avto. Dr?avna subvencija je pa spet kr neki, - se pravi da spet mno?i?no raja pla?uje tistega, ki ima toliko pod palcem, da si omisli elektri?arja. 7000 jurjev iz prora?una, ki jih pla?ajo pa? vsi ostali, ki ne da samo ne premorejo za novega najcenej?ega bencinarja, o elektri?nem niti ne morejo sanjati. Pa? Superhik logika.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Prav pelje samo vpra?anje koliko ?asa bo ?e takole kolesaril/kolesarila.

 

Se pa ?edalje bolj nagibam k temu, da bi v avte po?asi morali name??ati IR kamere za prikaz na vetrobranu tudi tistih, ki se jim jebe za svoja ?ivljenja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Sej, hotu sem nemca, jih niso mel..

pa se moram borit s temi klosarskimi francoskimi partizani haha

Kje so Nemci, ko jih rabi??

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

A ni to dokaj tipi?no dogajanje za Michelinke? Na testih fenomenalne potem pa dokaj hitro crap. Narejene so nekako tako kot VW software za goljufanje na testih. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Hja to ?e ampak Mazda pa? ne bo premijska znamka, ker pa? ne bo. To vedo tudi druge znamke zato si izmi?ljajo nove premium znamke tipa Lexus, Infiniti, DS, Cupra....

 

Zakaj se KIA Stinger ne prodaja? AVto je kvalitetno ?isto premiumski z vsemi zna?ilnostmi premium znamk - ?e celo zadnji pogon ima. Ampak ?e vedno je KIA pa ?eprav z ugodno ceno napram ostalim premiumcem. MAzda kar tako ne bo mogla forsirat vi?jo ceno, kot to recimo po?ne pri rezervnih delih. Kupci imajo dandanes pa? mnogo preve? alternative.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Verjetno, da ne ?isto, ker razlika v ceni ni tako majhna, da bi bila samo obdav?itev v EU toliko vi?ja. Znano je da okoljovarstvene in pa tudi varnostne zahteve v ZDA niso na takem nivoju kot v EU.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

V mehiki se dela, zato taka cena tam, v eu tezko da bo toliko. Nenazadnje so v ameriki 20% cenejs enaki avti

To je tudi zato, ker so standardi varnosti in druge zadeve manj strogi kot v EU in zato imajo le USA certifikate in ne EU. Sicer se pa s tem najbolj soo?ajo tisti, ki uva?ajo "ameri?ke" avte in imajo te?ave s homologacijo. Pa tukaj niso samo svetila, kjer je treba tako lu? menjat kot ?migavce, pa meglenke zadaj pa verjetno ?e kaj.

 

Ampak manj strogi standardi tudi nekoliko pocenijo avtomobile vpra?anje pa je koliko to vpliva na splo?no varnost, vseeno pa kljub ni?jim cenam ne bi nikoli predlagal uvoz iz USA ali Mehike direktno razen ?e gre za starodobnika. Tam pa parakti?no ni nekih posebnih te?av s homolomo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Uff, kamera ne poka?e kako blizu je bilo tole... pa? tipi?en bmveja?, pa ne glede iz katere dr?ave je. No ja je pa vsaj ?migavec uporabil in to v bmw-glavah pomeni absolutno prednost.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

ja ta je prpopan 3 strani nazaj

Ampak Slovenija ima (bo imela verjetno) druga?no opremo

Avstrijska ima v comfort ro?no klimo pa LED, pa aktiven avtomat pri avtomatiku. Zanimivo

 

Confort pa GT oprema nista dost razli?ni razen blink blink elementov, pa zatemnjenih stekel zadaj in vzvratnega ogledala brez okvirja  Edina vredna razlika so 18" feltne napram 16" in pa full LED prilagodljivi ?arometi. Confort+ in GT+ pa so popolnoma enaki dodatki.

 

Kot ka?e gre Mazda vse bolj v smeri evropski proizvajalcev in se bodo razni paketi (Zvo?ni, Stilski, premijski in tehni?ni) dodajali posebej. Meni osebno je to bolj smiselno saj lahko la?je prilagodi? opremo svojim ?eljam.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ma ja sam pravni sistem je tako naravnan, da ne kaznuje neumnost. Najebal bo tisti, ki bo povozil kolesarja in ne bedak na kolesu (ta bo v svoji neumnosti celo pre?ivel).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.