Ja, to vem, da gasilci ponavadi ne bodo umazanega (in slanega) parkirali, ampak da je to gotovo redno čiščeno in garažirano. Torej kljub starosti 6 let gotovo nima rje in je lepo ohranjen.
Kako trpežni so pa ti motorji?
In koliko so dejansko res žejni? (ne koliko piše v reklami, ampak koliko res porabi)
Kolikšen strošek je odstranit vse tiste napise? Bo potem šlo s poliranjem ali ga bo potrebno prebarvat?
Sicer pa, kar v oglasu ne piše, ima tudi avtomatsko klimo in tempomat.
Kolega je kupil avto od redarske službe. In je vse nalepke sam spravil dol. Seveda ga je moral tudi celega spolirati. Edino tam, kjer je imel na strehi luči je moral to zatesniti , ko jih je odstranil.
Kot je napisal Boss, 165 konjski benzinar je za počasno vožnjo po mestu (lahko tudi z odprto šipo) in vožnjo po AC po omejitvah. Če sta ponavadi v avtu še dva potnika bosta prišla prav. da malo porineta v klanec, ko mu bo zmanjkovalo sape.Je pa ta benzinar dober za po klancu navzdol, kjer je potrebno kar ornk pritiskati na zavore.
Dilema je, ker ti je všeč ročni menjalnik(kot večini nas), "ta močen" benzinar pa nima te opcije. Kar se tiče težav z DPF filtrom pri dizlu naj bi bilo to rešeno z FL. Izogibaj se pa prvim letnikom do 2015.Dizel all the way. 😏
Ne rabi prav nič vleči za sabo. Če pa pravi, da živi v hribih.
Če bo vzel benzinarja, ta šfognega, bo vedno kriza priti na vrh hriba. Pa še, če bo imel več sopotnikov noter v avtu in bog ne daj kaj prtljage zadaj, bodo komedije za priti domov. Zato pa mu svetujem takega moškega dizelaša, da bo oral tudi po snegu, ko bo treba.Ne pa, da bo ostal na prvi vzpetinici pozimi. Za same relacije je pa itak vseeno, ker smo že ugotovili, da se pri obeh izteka olje v gorivo na kratkih razdaljah. Se pravi, da za kratke razdalje ni primeren ne eden ne drugi.Vseeno tudi tu zmaga dizel😉
v bližnji prihodnosti imam namen zamenjati avto. Za zdaj mi je najbolj všeč mazda cx 5. Gledal sem predvsem vozila starosti do treh let. Zdaj pa me zanima, če ima kdo izkušnje z bencinskim motorjem 165KM. Veliko kje sem zasledil, da nima dovolj moči oz. mu primankuje predvsem navor. Avto pa bi bil 4*4, ker živim v hribih.
Lp
Prav si prebral. Ta motor je za ta avto malo podhranjen.Za navor moraš vzeti dizla... ali pa za manj navora močnejšega benzinarja.
@Alex lahlo da je ze prejsni lastnik upgradal, lahlo pa da je narocil ledice ob nakupu. Ma men je pa kul da so navadne, dost ljudi se pritozuje, da so ledice premocne in bodiai motijo voznika, ali pa zaslepijo vse.
Prejšnji lastnik je bil uradni zastopnik- mazda servis za Nemčijo. Baje, da je bila to posebna serija z že vgrajenimi led lučkami serijsko, (razen ledvice za tablico). Meni so kul in če jih ne bi bilo, bi jih sam montiral.
Pokliči pa vprašaj Meni je res lep še zarad tega ker ni vse črno ja. Edin mazda stari mooooj dobesedno top of the line avto in luči za branje gor na stropu navadne rumene žarnice.
Imel sem usnje v zadnjih treh avtih. Sedaj ga končno nimam več in je to najbojša stvar, ki sem jo naredil. Ko prideš v avto, ki je bil na soncu, se lahko komot vsedeš in se ne opečeš, kot na usnjenih. Tudi sam filing sedenja v njih je mnogo boljši kot na usnjenih. Dobro, pustimo res prestižne avte, v katere je vgrajeno prvovrstno, pravo usnje in ne eko usnje kot v mazdah.Tam je potem druga pesem.
Naredil komplet servis na M6 vsi filtri in vsa olja. Z endoskopsko kamero pregledal sito oljne črpalke v karterju. Resetiral servisni interval in skalibriral injektorje. 😎
Ni švoh. Naslednjič se lahko lotiš sam programiranja in čipiranja. 😛
Pokliči pa vprašaj Meni je res lep še zarad tega ker ni vse črno ja. Edin mazda stari mooooj dobesedno top of the line avto in luči za branje gor na stropu navadne rumene žarnice.
V mojem so bile že original vse led žarnice noter.
Kaj se zgodi, če z gumami, ki so prevozile že 35.000 km po makadamih, gozdnih vlakah, pozimi okovane v verige,... pelješ v toplem sončnem vremenu 1000 kg tovora + zadaj pripeto prikolico, na kateri je še 500 kg tovora okoli 125 km daleč po avtocesti s hitrostjo okoli 100 km/h?
Glih sem hotel napisati, da so ga pokvarili z to predelavo. Precej neuspelo. Če se ne motim je to zadnji letnik zračno hlajenih 6 valjih boxer motorjev. Za puriste je to edini pravi Porsche motor.Tudi rdeča streha ni prav posrečena. Je po mojem kupljena druge roke in je bila original na Porscheju bele barve. Vsaj ponavadi je ta kombinacija. Dobro je, da je menjam zloglasni ležaj, saj je potrebno za zamenjavo vzeti cel motor ven. Zna bit, da pride sama menjava tega ležajčka krepko prek jurja in pol.Drugače pa bi ga takoj imel. Pa še kabriolet za povrh. 👍
Mašina sigurno ni zadušena, ker delam dnevno cca 150 km, kjer se mašina vrti med 2500 in 3000 obrati, na ostalih cestah pa tudi menjam nad 3000 obrati.
Kar se pa tiče katapultiranja je pa odvisno od tega, kaj pričakuješ.
Za mene je imel takšne pospeške BMW 540, 4.4L in nekaj čez 300 KM, ki smo ga imeli pred leti v službi. Kadar si stisnil gas do konca, je bilo kar brutalno. Pa še enkrat, ko sem se s Cvetkotom peljal par krogov v Racelandu.
Ok, ok, tudi ko grem z nečakovim BMW x5 3,5 so večji pospeški. Hotel sem samo povedati, da, se čuti razlika med turbo in ne turbo motorjem. Ni pa mazda 150konjska dirkalnik. Če ga čipaš na 210 konjičev, kolikor je še sprejemljivo je pa druga pesem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa ta kona je grd kot spaka. Mi smo pa govorili, da ima mazda preveč črne plastike.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani