Pri prvi generaciji sem uspel najve? 57,5l spravit notri, pri drugi pa samo enkrat ?ez 60 litrov pa ?e takrat sem imel velik cmok v grlu, da ne bo zneslo.
Ne vem jaz sem res alergi?en na dizle ...malo spet off topic...sem zadnji? gledal na yt en test novega ferrarija lusso z NA v12 motorjem....jaoooo to je pa ?ista poezija ne predstavljam si dizelskega klepanja pri tak?nih mojstrovinah ...tudi vsi ti elektri?ni ?portni avtomobili so zame brez du?e (edino kak?en hibrid)...upam da bomo ?e lahko dolgo u?ivali v bencinskem rjovenju ...ker potem bo dolgo?asno
Sam tole je pa logi?no, da v Ferrarija pa res ne bo? dizla tla?il in to gre za ?isti drugi rang bencinarjev. Avtomobili z motorji za rajo kej dost neke razlike v zvoku med dizlom in benzom ni. Pri nizkih mestnih obratih je bencinar zvokovno bolj prijazen, na AC pa ima dizel prednost saj je zaradi bolj prijaznih obratov pa? ti?ji.
Ce verjamemo specifikacijam G100 pije manj. Moja G120 izracunano na roke (ne z boardcompom) zre 6,56. Tip voznje je bolj tutti frutti.
Verjemimo raje dejanskim statisti?nim podatkom, kjer je recimo razlika med G100 (povpre?na poraba na spritmonitor.de 6,41l/100km) in G120 (poraba 6,62l/100km) le bore dva deci.
Torej minimalna razlika pa ?e ta gre bolj na rova? ve? opreme saj se pri G100 oprema kon?a pri prvih dveh nivojih (Challange, Attraction) oziroma celo pri 5 vratni ?e eni opremi ni?je Emotion. Medtem, ko sta za G120 zraven ?e dve najvi?ji Revolution in Revolution TOP. Zakaj sem to omenil, ker samo 18" kolesa na revolution opremah so te?ja skupaj od 16" za cca 20kg. Potem pa ?e usnjeno oblazinjenje ali pa celo elektrificirano in Bose woofer v prtlja?niku ter ostali dodatni bombon?ki prinesejo ?e kar nekaj kg dodatne te?e zraven.
Upam si trditi, da z enako opremo in enakim stilom vo?nje je poraba pri obeh motorjih prakti?no do deci enaka.
Deloma se strinjam, ampak vseeno ?e nisem sli?al, da bi kdo zelo nahitro po nakupu prodajal G120, ker mu je preve?, medtem, ko je pa nekaj primerov, ko so prodajali G100, ker je bilo premalo. Stro?ek vzdr?evanja enega in drugega pa ni ne vem kolk hudo razli?en.
Ne vem ampak avto se kupuje za kar nekaj let in da se po parih mesecih vpra?a? zakaj nisem dal tistih 800 EUR zraven in dobil precej ve?... razlika ni samo tista konja?a, kjer je cca 20KM ve?, bolj zanimiv je navor, ki ga je kar za 60Nm ve? in to se pozna
Se pravi, za cca 4% vi?jo ceno dobi? 20% mo?nej?i motor in kar 40% ve? navora... ne vem, sam jaz ne bi niti za sekundo razmi?ljal.
Starej?im je angle??ina za vodenje bolj problemati?na, recimo moja mati mi prejsni? re?e, ?e ji lahko na kompu popravim ker se ji je GU?L zbrisal!
hja, sej to je nekak tako, ko je en starej?i uporabnik ?ist resno spra?eval, kolk velikega klin?ka rabi. Govora je seveda bilo o USB klju?ku in shranjevanju neke datoteke.
Zdaj pa mal po?aki, da se bo eden al pa njih par oglasilo, da ne sme? v kri?i??e dokler se ne sprazni, ?etudi ima? zeleno lu? in da mora? drugi? bolj previdno zaviti, ker lahko bi bil tam, kolesar ali pa mamica z vozi?kom al bi pa lokalni ro?o prirejal piknik s ?evapi in ti bi ga zaradi kamiona lahko spregledal.
pizda sam res... kolk sem ?orav. izgleda kot da nima motorja in menjalnika ... mu pa manjkajo neki drugi kosi kot ka?e... verjetno ni mislil na pti?e
Sam je pa vseeno zanimivo zakaj celega ne prodaja... ker konec koncev je tole le 10 let staro, ampak je verjetno res volan na napa?ni strani vzrok, da ga nih?e en kupi.
To ni kriva kamera ampak var?ne sijalke in neonke utripajo s frekvenco omre?ja 50Hz. Ti ima? nastavljeno na 60FPS, kar pomeni, da v kolikor se ne da nastavljati hitrosti zaslonke bo pa? utripalo, ?e bo? fural na 60FPS. Sicer ti tole razlagam kot ?isti laik z nekaj osnovnega znanja fizike in mogo?e bi moral kak?en mojster videa to bolj razlo?it ampak vseeno. ?e ima? mo?nost zni?at na 50FPS bi moralo popolnoma izginiti utripanje neonk, oziroma, ?e gre na 25FPS ravno tako. Vse ostalo je pa odvisno kolk se zna zaslonka prilagajat, ?eprav verjetno na dash camih ravno ne. ?e pa se da kje nastavljat pa mogo?e probaj 1/100 pa ti tudi pri 60FPS ne bi smelo utripati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
what a surprise - bmw
Povezava za deljenje
Deli na druge strani