Skoči na vsebino
Kupiti Mazdo 3?
Napisano

Mazda gre od leta 2012 na bencince z ve?jo kompresijo, kjer zmanj?ujejo porabo. Presenetljivo dobro grejo tudi napram dizlom s turbino. ?e bolj se bo poznalo zdaj, ko prihaja nov motor Skyactive-x, ki bo imel kompresijo na ravni dizlov in zraven ?e kompresor. Avto bo torej brez turba in z navorom ter porabo dizlov. Tako, da kljub temu, da sem ljubitelj dizlov bo naslednji to?no ta motor.

 

?e pa gleda? Mazde pred letnikom 2012 pa ima seveda dizel vse te prednosti, ki jih omenja?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

k&n ni suhi filter in ga impregrira? z oljem v spreju. To je tudi njegov najve?ji minus saj ti veselo zapaca senzor pretoka zraka (MAF) in ?e to ne pogrunta? na prvo ?ogo ima? lahko precej stro?kov saj i??e? re?itev drugje in ne tam, kjer dejasnko je.

 

Jaz sicer imam ta filter ampak ga res ne priporo?am nikomur ve?, ker sem zaradi njega rezal ven DPF, obnavljal injektorje pa ?e kaj bi se na?lo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

 To pomeni, da bodo ?ez ?tiri leta, ko bodo izrabljene od vo?nje stare ?e sedem let. Najbr? bojo takrat ?e razpokane.

Verjemi, ne bodo... :P

Michelin je pa itk ultra odporen na staranje....

a si to resno mislil?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Sej kak?na zadeva se sicer vrne kot recimo subvencija za elektri?ne avte. Ampak to je tako malo preverzno, da tisti, ki imajo ?e tako polne riti (beri: lahko kupujejo el. avte) jih sofonanciramo ?e ostali preko CO2 dajatev. Po doma?e povedano brez neto pla?nikov, ki pla?ujemo co2 dajatve tud subvencij za el. avte ne bi bilo. Zdaj bi pa radi ?e take oprostili za dajatve na AC in uporabe cest... lepo je biti bogat  :jezicek: 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Zanimivo da nobenega mescana ob prometnici ne moti tistih 100.000 kamionov ki se peljejo mimo....pa to da majo bazo v BTC itd

Zanimivo res ja... na osebni promet se upajo spravljat, ko se bodo pa na kamionarskega bo pa te?ko obdr?al vse zobe v ustih. Sicer so pa to isti, ki se userjejo na vsako stvar sam, da se alhko financirajo iz bud?eta... in to to?no iz tistega, ki ga polnijo tudi vozniki dizlov.

http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/clanek/dizelski-avtomobili-tudi-v-sloveniji-kmalu-brez-vrednosti-35911

 

Vojko popizdil, je rekel "kar je dovolj, je dovolj!" Zdaj naj pa ?e sponzorira nakupe novih avtomobilov ljudem. Tale omejitev postaja ni? drugega kot pospe?evanje prodaje... OK dejstvo je, da bojo centri ?istej?i. Ampak a ima kdo kak konkreten podatek (Boss?) kam grejo davki od CO2? Pa? denar, ki ga ljudje pla?ujejo zaradi emisij, da bi bila prihodnost bolj ?ista? In koliko je tega denarja na dr?avni in evropski ravni? 

 

hja, kam pa naj gredo? V skupno malho imenovano prora?un. ?isto ni? nimajo veze z zmanj?evanjem co2 oziroma je re?evanje v stilu prepovedi, kar zna narest vsak imbecil. Aja pa ne pozabit, da je trgovanje s co2 kuponi na dr?avni ravni tako profitabilno kot trgovanje s kriptovalutami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Jap se strinjam, da je to precej zaskrbljujo?e. Ok, ?e ?e razumem tiste, ki izpita nimajo, ampak recimo na Radiu 1 so se na?li taki z izpitom, ki so se celo delali norca iz postavljalcev in jih razgla?ali za kretene in budale.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Situacijo s tem znakom sem razlo?il ?e pred slabimi tremi leti in dejansko sem bil takrat po?teno presene?en koliko ljudi ne razume pomena znakov in kaj je upravljalec cest hotel s tem znakom povedat.

 

Pa da ne nakladam, tukaj je link od te teme http://www.mazda-si.net/topic/11299-prigode-v-prometu/page-15?do=findComment&comment=346611

 

 

Aja pa ?e to Nejc, nih?e ni zbrisal oznak z znaka, ker jih dejansko ?e vedno ni. Je pa? znak, brez oznake kolesarske povezave.

 

Sicer je pa tu video s te poti in je kar nekaj teh znakov vidnih - recimo eden na 0:50.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hybrid je nekaj drugega - to je klasi?ni bencinski motor v navezavi z elektromotorjem. Torej oba poganjata direktno kolesa. Pri podal?evalcu dosega je pa bencinski motor namenjen le za generator elektri?ne energije in fila baterije. Torej bencinski motor takrat, ko je potreba da deluje, to po?ne v najbolj optimalnih obratih, kjer je izkoristek najbolj?i in v enakih vrtljajih, da ni spremembe obratov, kjer se tudi ustvarja kar veliko izgube.

 

Druga?e pa elektromotorji takega avta imajo ?e vedno lahko mo? tud 150 ali pa ?e veliko ve? kW in vle?t prikolico ni nobenih te?av. Za doseganje hitrosti 130km/h kot je omejitev pa potrebuje? po ravnem 50KM v povpre?ju, tako da je mo? filanja preko podalj?evalca popolnoma dovolj. Takrat, ko recimo potrebuje? ve?jo mo? za pospe?evanje ali vo?njo v klanec pa? res rabi? ve? kot 50KM in takrat ima? zalogo v baterijah in ker po klancu navzgor pride tudi klanec navzdol, takrat pa ne rabi? 50KM in podalj?evalec ter sam klanec veselo polnita baterijo.

 

Druga?e pa je treba razumet, da se podalj?evalec vklopi glede na razli?ne zahteve. ?e hodi? do slu?be ali nazaj se lahko recimo vklopi ?ele, ko je baterija polna samo 20%, ?e pa gre? na dalj?o turo ali vle?e? prikolico pa se ga nastavi, da se vklopi ?e, ko je recimo baterija ?e vedno 70% polna in s tem kompenzira? obdobja ve?jega praznenja.

 

Pa sej to ni nova ideja ampak je bila narejena ?e v povojih avtomobilizma na za?etku 20 stoletja. https://en.wikipedia.org/wiki/Lohner-Porsche

 

Porsche je ta koncept uporabil tudi v WW2 pri izdelavi prototipa tanka Tiger Porsche, ki sicer ni bil glih uspe?en in je bil pora?en na razpisu, ampak vseeno so vse narejene ?asije uporabili za izdelavo tankdestroyerjev Ferdinand in kasneje z debelej?im oklepom Elephant.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Manj?a baterija in podalj?evalec dosega v obliki bencinskega motorja, ki ne poganja koles ampak, ko je potreba, polni baterijo. Deloval bi v najbolj optimalnih obratih, kjer da najve? ob najmanj?i porabi. S tem re?imo doseg, kar je najve?ji minus in v bistvu avto rata univerzalno uporaben. Baterija je recimo ?e vedno dovolj velika, za vsakodnevne opravke recimo z dosegom 100km. Vse kar je pa ve?, ko se gre na izlet ali potovanje pa je avto ?isto uporaben z podalj?evalcem dosega.

 

Bencinski motor bi torej lahko imel le 40-50KM, kar bi na?eloma bilo ve? kot dovolj saj je to ve? ali manj povpre?na mo? potrebna, da avto pelje s povpre?no hitrostjo 130km/h.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Zato mora? imeti notri olje, ki je namenjeno avtomobilom z DPF filtrom in nekaj nafte v olju ne bo naredilo ?kode. Nafta sama po sebi je tudi dokaj mastna, ?e pa te je vseeno strah se pa da pomagat ali z kak?nim mazalnim dodatkom tipa Metabond ali pa se odlo?i? in skraj?a? intervale menjave olja. To zadnje je sploh priporo?ljivo, ?e se delajo relativno kratke razdalje do 15 km. ?e bi delal dnevno 50 ali ve? km nikoli ne bo pri?lo do te?av s previsokim nivojem maziv v karterju - seveda v obdobju servisnega intervala 20.000km.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OMV MaxxMotion Performance Diesel
Napisano

Nimam pojma, za tavelke mislim, da je danes 112 EUR. Sej problem je, da se cca 20% (recimo Lukovica - Log pri Brezovici) ceste ne cestnini pa tudi nobenega predora se posebej ne zara?unava. Potem pa ?e odprt cestninski sistem in so ?e tam lepo vozili mimo. Ne verjamem, da bodo ceno dvignili za prevo?en kilometer, ampak se bo pa dvignilo, ker dejansko se bo ra?unal vsak km in ?e to bo cca 20-30 EUR ve? kot danes ter konec je z izmikanjem mimo cestnin.

 

Se pravi, ?e se za cca 20-25% zmanj?a ?tevilo kamionov bo izplen za DARS ?e vedno enak pa tudi ceste bi morale zdr?ati za pribli?no toliko dlje oziroma se bodo za toliko uzmanj?ali stro?ki vzdr?evanja.

 

Pridobimo vsi, uporabniki cest, vzdr?evalci in seveda tudi ostali prevozniki, ki jim bo promet v prostem toku prihranil kar nekaj ?asa in ?ivcev in pove?al varnost vsem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OMV MaxxMotion Performance Diesel
Napisano

Relel si da se bodo zaradi el cestninjenja kamioni raje odlocilinza aut in de. Ne vem zakaj bi se, al kak si mislil?

Zdaj so vsi tranzitarji (Poljska, Belorusija, Slova?ka, Baltske dr?ave) delali ovinek ?ez Slovenijo, ker je bilo bistveno ceneje kot ?ez Avstrijo. Zato imajo avstrijci cca 4-5.000 tranzitnih kamionov dnevno povpre?je, mi pa od 8-9.000. Se pravi dvakrat ve? in vsaj PL, SK, BY, LT, LV, EE se lahko preusmerijo direktno ali preko Avstrije ali preko Nem?ije na zahod (Italija, ?vica, ?panija, Francija).

 

?al ne gre druga?e saj tudi morebitni oprtni vlaki ob najbolj?i volji ne bi zmogli zmanj?ati tovornjakov za ve? kot 1000 na dan, pa ?e to ?e se poklopijo vsi planeti pa da gre vse po planu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.