Skoči na vsebino
OMV MaxxMotion Performance Diesel
Napisano

ne razumem Jures... kaj se bo izgubilo?


res je, ?eprav je gradbi??e tam  so vsi vozili 100 na uro brez nekih ustavljanj in panike. Jures, a si opazil une ?katle z radarji vsake toliko?

Upam, da ni bilo ni? v njih. je pa ?udno, da so merili vzporedno z cesto.Pa kaj so videli oz. kako to merijo, ?e se ne vidi tablica?

Radar je prej... ta ?katla samo posname voznika, da ni pol izgovorov, da ni vozil on.


Boss Vilesse - Portogruaro je sedaj gradbisce z dva ozkima pasovoma. Manj panike kot na nasih cestah.

 

Tudi na na?ih cestah, ko je gostota kamionov normalna se ne spomnim, da bi bila neka velika panika. Ko pa se gostota pove?a in ima? cele konvoje na voznem pasu in kr naprej kamioni ska?ejo na prehitevalnega, takrat pa rata kaos. In tega se ?edalje bolj zavedajo tudi tisti, ki bi se morali po slu?beni dol?nosti (ministrstvo za promet, vzdr?evalci, policija,....)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OMV MaxxMotion Performance Diesel
Napisano

Jaz samo upam, da od aprila, ko ?tarta elektronsko cestninjenje za kamione, da se bomo dnevno znebili tam nekje cca 2.000 - 3.000 kamionov in da se bo tranzit porazdelil tudi med avstrijo in nem?ijo. DARS bo kljub temu izpadu pobral ?e vedno enako ampak ceste bodo pa bolj prijazne in ne bo ve? take potrebe po vo?nji na prehitevalnem.


Nop,  ?isto povsod vozijo lepo po?asi in umirjeno.  Pizdarije tudi pri njih delajo ukrajinci, pa romuni in kak?en vzhodnjak.

Tej ,ki delajo ka?in pri nas na na?ih avtocestah so pa bolj "uvo?eni"- italijani iz istre.

to se celo strinjam, da so v bistvu samo italijanske tablice, za volanom pa vse ?ivo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Kolk pa ho?ejo zanjo? Men kilometri niso problemati?ni, ker pri taki kilometra?i je 95%, da so delani relacijsko  - razen, ?e je bil taksist. Ampak vseeno, to ti je dober kandidat za makup.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nesre?a ne po?iva
Napisano

Sej sem ?e s prej?njim avtom bil zadovoljen pri Novomatu...tako da sem kr zadovoljen pri njih...pa sej ni panika samo nisem vedel ?e imajo zaloge teh ?ip ...tako ali tako bom pa? moral po?akat ker Mazdica ni ve? vozna s tako ?ipo ker se lahko samo ?e bolj razleti....hvala sej ste me ?e vsi pomirili da ne bo dolgo za ?akat...

 

Poslano z mojega SM-G930F z uporabo Tapatalk

 

Lahko vozi?, ?eprav ni prijetno - ?ipa ne bo skup padla, ker je lepljena in je po?en samo zgornji sloj.

 

?e pogleda? tiste ruske dash cam videe ima prakti?no vsak tretji po?eno ?ipo - in to ?e predno se zaleti :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

ne vem cemu kompliciras, jaz ti povem, da tukaj zivim in ni ga tedna, da ni nesreca bodisi z avti bodisi da avto zbije pesca

un, ki je precakl cesta bi mogu gledat mal levo desno preden precka

jaz takih na tem kraju pricakujem, zato skor se ustavljam, ker vem kako je

 

Ni? ne rab ne vem kolk gledat levo in desno - dovolj je da gleda naravnost in gre ?ez ?ele takrat, ko se na semaforju pri?ge zelena lu? za pe?ce - zelena je tista, ki ti dovoljuje, da gre?, rde?a pa? ne. A je to res tolk te?ko za razumet?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano
Ampak moramo biti strpni ker je star. In enkrat bomo vsi stari. Ampak mogo?e si bomo kljub temu zapomnili, da pogleda? levo in desno preden gre? ?ez cesto, sploh ?e koraka? v rde?o.

Sej sem bil strpen.... nisem ga povozil :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

Tole krizisce in se posebej eno naprej sta zelo nevarni...kot pesec se ti zelena prizge in traja par sekund, torej moras startat s sprintom da prides cez

Z avtom, pa ti prihajajo avti iz vse strani, ponavadi gledam semafor za kolesarje, ce je rdeca tam pol raje ustavim.

Ni ga tedna ko ni kaksnega karambola al pa da povozijo pesce tukaj

..

Pa se vedno je vse isto

 

Ne vem, ?e govorimo o istem kri?i??u. To kri?i??e zapre promet iz mesta proti obvoznici precej prej, predno to naredi na nasprotni strani. To je narejeno z namenom, da se sprazni pas za zavijanje proti City Parku.

 

Problem je to, da ovce v obliki pe?cev zagledajo, da imajo avti proti obvoznici rde?o lu? in kar veselo zakorakajo na cesto, kljub temu, da imajo ?e vedno na semaforju rde?o za pe?ce in ta rde?a traja ?e kakih 15 sekund, saj je v tem ?asu na nasprotnem pasu proti mestu ?e vedno normalno odprt promet. Tudi rumena pu??ica za zavijanje v levo proti City parku ?e vedno sveti rumeno, do trenutka, ko se pri?ge rumena na glavnem semaforju (https://youtu.be/gYg2mXuc_GE?t=8).

 

?koda, da se vidi zelo slabo, ampak lu? na semaforju za pe?ce je ?e vedno rde?a https://youtu.be/gYg2mXuc_GE?t=11 in se odpre cca 3 sekunde po tistem, ko sem ?e ustavil.

 

Hecno je, da se je ravno tukaj zaklju?il file in kamera za?ne snemati v novega tako, da je nadaljevanje v naslednji datoteki in jo lahko tudi nalimam gor, ?e koga zanima. ?e posebi je interesanto, ker ena pe?ka takoj za?ne manipulirat z razlago, da ima zeleno, ki pa se je ravno v tistem trenutku pri?gala, ko sem tam ?e stal nekaj sekund. Kot ka?e bo treba kameri ?e pri obeh straneh na?timat pa ?e eno za zadaj. V dana?njih ?asih je pa? la? postala vrlina.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

P.S. pa polno crto si prepeljal (cudno da to ni kdo opazil)

 

Ja sej me je kr malo ?udlo, da ni to bil o?itek... sicer sem pa sli?al kle gor ?e vse mogo?e norosti, od tega, da sem kriv, ker nimam pri?ganih brisalcev (by Lojz), da se moram vozit po prehitevalnem pasu na AC, ker je vozni zaradi priklju?ka druge AC bolj nevaren... itd itd. Ne vem od kod se eni ?utijo dol?ne, da zagovarjajo najve?je napaka udele?encev v prometu in z mikroskopom i??ejo karkoli, da bi spodbijali kredibilnost situacije - ?e ne najdejo ni? si pa pa? nekaj zmislijo. Gre nekako tako, da ni pomembna "novica" ampak je pomemben oziroma kriv kurir, ki jo prinese.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

Evo, pa sta se na?la dva supermana, ki imata reakcijski ?as 0,0s in lahko tudi v sekundi ustavita iz 50km/h. Vsa ?ast vama res sta carja - mater ?e bi vsi bili kot vidva potem pa res bi bilo idealno na svetu.

 

Dej izacus, ?e enkrat poglej video predno trosi? take neumnosti okoli in trola? za brezveze. Kdo je po gasu stisnu? Kak?no lovljenje rumene, a si normalen al ima? te?ave z globinskim zaznavanjem in sluhom? Koga sem skoraj povozil - pizda a nisem ustavil al kaj? Dej res ne budali in ne nabijaj, bi te pa rad videl v taki situaciji, ko se ti pri 50km/h, cca 7m pred tabo pri?ge rumena - kje se ustavi?, ?e ima? fenomenalni reakcijski ?as in najbolj?e gume na svetu? ?e ima? reakcijski kot na dirkah, recmo pol sekunde, ?ele pri ?rti pred zebro sploh za?ne? zavirat in ?e bremza? na polno, da se vklju?i ABS se ustavi? z zimaki cca 10m naprej v kri?i??u in tvega?, da dobi? nekoga v rit, ki ne pri?akuje take abotne reakcije. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

Tako je ... tista stran se zapre prej, da se sprosti promet v BTC iz smeri obvoznice - pa sej mora? ti to vedet, saj se tam dnevno vozi?. Ampak to sploh ni bistvo - vse tiste ovce iz videa so ?le pri rde?i ?ez cesto. A je res tako te?ko po?akat tistih 15 sekund, pa da ti pamet stane kolk je folk nor, pol pa ima ?e jajca, da ti pizdi in ti neki maha. ?e bi pri?lo do nesre?e sem prepri?an, da bi vsi teli idioti trdili, da sem prevozil rde?o in da so oni ?li ?ez pri zeleni, saj so vsi avti, ki gredo iz mesta ?e stali pri rde?i.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

Zanimiv prispevek glede tega, kaj je dovoljeno in kaj ne... in kako razlicni organi (policija, sodisce, varstvo osebnih podatkov,...) komentirajo prepovedi oz. situacije ... Prispevek je iz nemske TV, zato je v nemscini ... 

 

https://swrmediathek.de/player.htm?show=8ada6040-787a-11e7-9046-005056a12b4c

 

Mene sploh ne zanima kaj je dovoljeno ali ne, dokler bodo takole ovce lazile pri rde?i skozi kri?i??e. Ker ?e pride do situacije je na koncu tvoja izjava proti njihovi in kako bo? dokazal kdo je ravnal prav?

 

 

poglej starega prdca, ki se mi upa ?e mahat pa neki kazat... pa da te ma ven stopit in mu dve vzgojni prlimat okol u?es - naj kurac dela samomor kje drugje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Joj Gavrin, mogo?e bi bilo pa dobro, da se prej pozanima? predno take strela? naokoli - Mazda ni BMW in hvala bogu da ni. Preberi si tehnologijo Mazda Skyactive motorjev pa bo? mogo?e razumel, da obstajajo tudi druge poti, kot je downsizing in potreba po turbu, da nadoknadi? manjko prostornine.

 

?e ne verjame? foruma?om, ki so ti celo dali izpis iz spritmonitorja, kjer se da to?no razbrati povpre?no porabo zaradi dovolj velikega vzorca meritev in te tudi to ne prepri?a pol pa? res nima smisla debatirat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Predpisan tlak ja zato ker so ljudje analfabeti?ne ovce. Ker ?e bi mu napisali, da mora biti tlak med 2,1 in 2,5 bo eno gumo napolnil 2,1 drugo 2,3 tretjo 2,4 in ?etrto 2,5. ?e se ho?e? dr?at pa to?no tistih 2,1 bo? moral vsaj na vsake tri tedne viset na pumpi in preverjat tlak, ?e ?e nisi pod.

 

Zato pa ima? napisano pri praznem avtu in pri polnem ter potihem ra?una?, da bo vsaj to zaleglo, da se ne bodo vozili s premalo napolnjenimi. Zelo veliko pa je odvisno tudi od znamke in modela gum. Potem se pa ljudje ?udijo, ker imajo napolnjeno po nalepki a jim pobere robove gum ?e po 15.000km in potem razlagajo, da so to slabe gume.

 

Tako je tudi mene vulkanizer stra?il, da Gy Eagle Asy 2 zdr?ijo komaj 30.000km in da naj vzamem kak?ne druge. Po menjavi za zimske sem zmeril globino profila in po trenutno prevo?enih 38.000km je ?e vedno od 5 do 5,5mm in to po CELOTNEM profilu, od leve strani ?ez sredino na desno. Do 3mm bodo naredile ?e vsaj 30.000KM, do zakonskih 1,6mm pa bi teoreti?no ?e nadaljnih 10-15kkm. Zakaj teoreti?no? Ker jih vedno menjam prej in ne do zakonske omejitve. In to je moje povpre?je, en komplet letnih gum meni zdr?i cca 70.000km do globine 3mm. Predno sem pa to pogruntal sem pa uni?il komplet prvih Eaglec (tiste s smrekca profilom) v dobrih 20.000km, ko mi je ?isto pobralo robove. Takoj naslednje pa sem polnil  za 0,7 bara ve? pa sem prevozil skoraj 50kkm in bi ?e pa je ?el avto od hi?e in nimam ideje kolk jih je ?e naslednji lastnik.

 

In to je bistvo, gume je potrebno polniti s takim tlakom, da je obraba ENAKOMERNA in pri nekaterih za kaj takega rabi? pol bara ali celo ?e ve? nad zapisom na nalepki, tako da dr?at se tiste nalepke kot pijanc plota je s stali??a ekologije, stro?kov in konec koncev tudi varnosti precej nesmotrno.

 

Seveda pa kot je prenizek tlak problem je problem tudi previsok, ker ?e pa kar tako polni? recimo z ve? kot 3 bari pa gre seveda zadeva spet v poslab?anje voznih lastnosti in obrabe, no edino poraba se bi pa ?e zmanj?ala ... :lol:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Glej, kupuje? nov avto in verjetno ne samo za par let, da bi lahko rekel, ?e sem se zajebal sem se zajebal samo za nekaj let. Kot prebiram tudi ne kupuje? avta za prevoz iz A v B ampka, da bi rad tudi z njim u?ival v vo?nji. Zato vzemi 2.0 120KM, ker je to dejansko optimum, verjemi.V KM je res samo 20% mo?i (100KM:120KM)  ve?, v navoru pa kar 40% (150Nm:210Nm) in to se pozna.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Niti ne, tam notri je zapisan najmanj?i tlak in ne priporo?ljivi tlak. Kot drugo pa je to tlak pri hladnih gumah - koliko ljudi se najprej vozi potem gre pa napolnit pnevmatike na minimum. ko se ustavijo in temperatura v gumi pade je pa tlak prec za 0,2 ali ve? bara ni?ji. Zato pa je treba analfabete zavarovat in dat gor TPMS, da jih opozori "ejga frajer gume je treba polnit". Ker ravno takim TPMS preko ABS senzorjev ne pomaga ?isto ni? saj imajo navadno vse gume preve? prazne, gredo spet na stari sistem na ventil?kih, kjer je dolo?en najni?ji tlak da spro?i alarm.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Tole ima pa se veliko manj zveze potem... torej en navaden bullshit... ;) ...

 

Problem je v tem, da ljudje pumpajo gume po specifikaciji na nalepki in to po mo?nosti tople, ko se ?e nekaj ?asa vozijo. Tako, da ve?ino ?asa so pod minimalno vrednostjo in baje je to splo?ni problem saj naj bi se od 40-60% ljudi vozilo s prenizkim tlakom v gumah ?zmeden?

 

Sej si ?e tu na forumu opazil v eni debati o gumah, kako naj bi delali napako tisti, ki malce ve? pumpamo gume, ?e? da je edini zakon tisto kar pi?e na nalepki. V glavnem, ?tos je na?eloma samo v tem, da gume s prenizkim tlakom delajo ve? trenja in upora in zato je poraba ve?ja, varnost pa je bolj sekundarnega pomena ?eprav jo eko standardi tukaj dejansko zvi?ujejo. Ravno vo?nja s premalo napolnjenimi gumami pomeni preve? "me?kanja" gume in posledi?no se zaradi tega pregreva, kar pa lahko privede ravno do tega, da gumo raznese. Na?eloma samo od sebe gumo naj ne bi razneslo, ?e ni seveda kaka nalita varjanta ali pa z neustreznim hitrostnim indeksom oziroma, da je nevestni voznik ni prebil na kak?ni vo?nji ?ez robnike in udarne jame.

 

Pred leti sem imel slu?ajno tak?no izku?njo, ko smo ?li kolegi z ve? avti na morje in se ustavimo na pumpi na AC in gledamo od kolegice avto, ki je imel na pogled rahlo prazno gumo. Pritisnem s prstom, da probam koliko je guma mehka in skoraj me je speklo - sigurno je imela ve? kot 80?C. Ne vem ?isto to?no ampak, ko smo gumo za?eli polniti je bilo notri manj kot 1,5 bara pa ?e to se je ustvaril tlak zaradi segrete gume. Verjetno bi hladna imela le okoli 1 bar tlaka.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda CX-5 (2017)
Napisano

Problem je, da merjenje na ABS senzorjih ni najbolj u?inkovito saj namre? meri le razliko v vrtenju koles glede na kot volana. Do tukaj je vse v redu ampak kot je znano iz gum konstantno po?asi uhaja zrak in ?e se to dogaja pribli?no enako na vseh kolesih ABS ne bo zaznal razlike v vrtenju koles in ne bo sporo?il prenizkega tlaka.

 

To se v primeru senzorjev za nadzor tlaka ne more zgoditi saj je v senzorju dolo?ena najni?ja vrednost tlaka pri kateri sporo?i napako in ra?unalnik spro?i ustrezno lu?ko na armaturi.  Tukaj ni va?no ali ena ali dve ali pa vse ?tiri gume isto?asno pridejo do nastavljene minimalne vrednosti, ki je, ?e se ne motim, nekje pri 1,6 do 1,8 bara.

 

Kljub temu, da imam ta sistem mi je osebno veliko bolj pri srcu merjenje na ABS senzorjih, ker je manj zahtevno in bistveno cenej?e kot merjenje tlakov na ventil?ku - ampak jeba v?asih si bil sam popolnoma odgovoren za pravilno napumpane gume, danes ti bo pa avto ?e rit moral obrisat, ?e si jo slu?ajno pozabil. Dobesedno iz ljudi delajo debile.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....

?e lep?e pa bi bilo, da bi bil od?tevalnik koliko ?asa bo ?e trajala regeneracija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Boss neki je statistika nekaj pa izkusnje na cesti, pa jaz pesce in kolesarje vidim, nastevam jih pa ne. 20 let je moje vozilo tudi pisarna. Ampak nikoli ne primem telefon v roko, ok mogoce na zacetku ko so bili zgolj osnovni parroti si moral vsaj zaceti klic, danes pa je s pravo opremo res vse prostorocno. Ce je verjetnost vsaj 1% bi moral imeti vsaj eno nesreco, oz podreti vsaj enega pesca kolesarja, pa nimam tok tok niti ene pri 40.000 km letno. Se marsikrat sem med pogovori reseval oz se izogibal situacijam. Clovek se lahko nauci marsicesa z izkusnjami, kill me se za tole ampak upam si recti da sem kot motorist tudi boljsi voznik v avtu saj moj vrat deluje kot branikec v fuzbalu ki lovi nasprotnika v ofsajd. Pa imam muziko in BT tudi v celadi....se ena potencialna nevarnost

 

P.S. Zdaj ko sem to napisal, se mi bo ziher kaj zgodilo :)

 

Ja upam, da si res nisi priklical jinx

 

Ne me narobe razumet, nisem direktno ciljal nate, ampak na povpre?je v populaciji in povpre?je pa? ni na strani telefoniranja, ne postoro?no in ?e manj klasi?no s slu?alko na u?esu. Ne more? pa zanikat, da 100% z mislimi pri vo?nji ni enako kot, da si vo?njo deli? s pogovorom po telefonu - jebat ga tudi ti nisi super?lovek.

 

Jaz sem pred kr nekaj leti prvi? ob?util na eni slu?beni poti. Sne?ilo je nekje na cesti med Cerknico in Blokami. Vozim razmeram primerno, cesto tudi dokaj dobro poznam. Potem pa klic na telefon in ne da bi se zavedel sem, kljub prostoro?ni, prestavil v nek tak napol "automatic mode". Enostavno je to pomenilo, da sem prepozno zmanj?al hitrost pred ovinkom in sem vozil bolj na pamet, kot ?e bi bila cesta kopna. Vse skupaj je bilo rahlo prepozno tako, da sem z bokom podrsal v nariti sneg na zunanjem delu ovinka. K sre?i ni bilo ?kode bi se pa lahko vse skupaj kon?alo veliko bolj slabo, ?e bi bil ovinek na desno in bi me zaneslo na nasprotno stran po mo?nosti v nasprotivoze?ega ali pa kaj drugega. 

 

Razmere na cesti so zahtevale mojo 100% zavzetost, ki pa sem jo zmanj?al s pogovorom in takrat mi je prvi? kapnilo, da ni problem v slu?alki, ?e jo dr?i? z roko ampak v odvra?anju pozornosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.