Hm, potemtakem niti s sovoznikom ne sme? klepetati? Meni je enako ali se pogovarjam s sovoznikom ali preko prostoro?ne naprave. Sicer ne govorim veliko, in vedno na prvem mestu spremljam promet. Ampak mi je res enako, ali klepetam s sovoznikom, otroci zadaj, ali preko prostor?ne naprave. Tudi poslu?anje podcastov je tam tam nekje
Moti? se, sopotnik je takrat s tabo v avtu in tudi spremlja promet ter v ve?ini pogovor utihne, ko pride do situacije, ki bi lahko bila varnostno problemati?na. Sogovornik na telefonu tega seveda ne vidi in se ne more prilagoditi situaciji voznika. In sovoznik ne pri?akuje odgovora, ?e vidi, da mora voznik reagirati in ga takrat navadno ne moti. Je pa res, da ?e vedno so najbolj varni tisti, ki vozijo sami oziroma, da debata s sopotniki ni intenzivna, kar navadno za telefonske pogovore ne moremo re?i saj je ?e vedno prepri?anje, da je treba takrat ?im ve? stvari povedat v ?im kraj?em ?asu.
Se ne strinjam... poslu?anje glasbe (ostalega, kar si na?tel, sploh ne bom komentiral, ker nima smisla) ?e zdale? tako ne obremenjuje mo?ganov kot jih recimo pogovor. V pogovoru se mora? skoncentrirat na to kaj ti sogovornik govori in ?e sogovornik pri?akuje odgovor ga mora? ?e sproducirati in s tem dodatno obremeni? mo?gane, ki bi jim morala biti v tistem trenutku primarna funkcionalnost, da koordinirajo mi?ice in reakcije v vo?nji. Aktivno sodelovanje v pogovoru, sploh ?e mora? razmi?ljati kak?en odgovor bo? formuliral, je precej zapletena naloga za mo?gane.
Poleg tega pa je tukaj la?na prepri?anost, da je prostoro?no telefoniranje varno in marsikdo tudi tako vehementno to jemlje, da ?e ima pa prostoro?no se mu pa ne more zgoditi ni?. Tako se dogaja, da vozijo tako kot, ?e ne bi imeli pogovora, potem se pa spregledajo znaki, pa lu? na semaforju, pa avto v mrtvem kotu.
Jures vem, da se ne bo? strinjal z mano ampak naredi preizkus - pelji se po neki cesti in se aktivno pogovarjaj preko prostoro?ne - nato pa se ustavi in opi?i vse varnostno sporne dogodke oziroma dogodke, ki bi lahko povzro?ili te?ave v ?ssu trajanja tvojega pogovora. Recimo koliko kolesarjev si videl, pe?cev ob cesti??u, a se je kdo vklu?eval s stranske ulice in bi lahko nenadoma zapeljal predse, itd. Nato poglej celo tvojo pot ?e na kameri in da ne bo? presene?en, ko se ti bo zgodilo, da se dogodkov sploh ne spomni? pa so se ti zgodili mogo?e pol ure prej v ?ivo.
Jaz sem se osebno tako testiral in od takrat zelo z rezervo jemljem prednosti prostoro?nega telefoniranja, oziroma telefoniranje v avtu posku?am ukiniti ali pa spraviti na strogi minimum razen mogo?e za pogovore, kjer ni potrebno veliko razmi?ljati ali pa napenjati mo?gane.
Po neki mednarodni raziskavi je prostoro?no telefoniranje enako nevarno kot 0,1 promila alkohola v krvi oziroma cca 0,2 promila v izdihanem zraku. In ne ni tako hud problem dr?anja slu?alke na u?esu (?eprav ?e dodatno pove?uje nezbranost saj ti zasede eno roko), ampak obremenjevanje mo?ganov s pogovorom.
Jaz se v avtu ne javljam pa ?etudi me kli?e direktor. Vo?nja je vo?nja, ?redanje po telefonu med vo?njo je pa kr neki.
Baje, da bodo tudi pri nas zvi?ali kazni.
Hvala bogu.
?al bo to nujen ukrep, ker tole je ratal ?isto neobvljadljivo. Kljub temu, d aimam prostoro?no se tudi sam izogibam uporabi telefona. Klic ?e dvignem in takoj zaklju?im pogovor, sam pa ne kli?em ve? razen, ?e je nujno se ustavim in opravim klic. Tudi prostoro?na telefonijada je nevarna, sicer malo manj kot s telefonom na uhlju ampak vseeno, varnost mora biti prva.
Nemski avti imajo vecinoma AdBlue varianto, ali se tisto kaj bolje obnese kot Mazdine pogruntavscine?
Tule pa me?a? hru?ke in jabolka... AdBlue z DPF nima nobene veze. AdBlue je namenjen za zmanj?evanje izpusta du?ikovih oksidov (NOx) tako, da pomaga pretvorit v nenevarni du?ik in vodno paro. Dizla?i, ki imajo AdBlu imajo tudi DPF filter, ki pa je namenjen za lovljenje neizgorelega ogljika v obliki saj, ki jih naknado skurijo v samem filtru tekom regeneracije.
Moje mnenje je da samo kupi. Ze tako je redkost dobiti 2.0 bencinarja poleg tega je se 2.0 facelift pri kateri je ravno prisla 6pr. Malo me edino motijo km k so res nizki, kar pa ne pomeni da niso realni. Mi imamo isto doma 2008 2.0 in zej ce gre za isti motor imam jest samo pozitivne izkusnje. Poleg tega je pa prva generacija benz itq bulletproof edino, kar jo je zezala je bila rja kar pa mislim, da pri tejle ni problem, saj izgleda lepo ohranjena
Zakaj ne bi bili realni???? Fotr ima 6-ko letnik 2005 FL in realnih 90.000. Pa? upokojenec, ki dela malo km. Pri bencinarkah verjamem tem km, ker ?e pa bi nekdo dizelco prodajal s tolk km, je pa al prevarant al pa totalni bumbar, da je sploh dizla kupil.
Ce imas zavarovano potem itq original pa tudi ce vsako leto menjas . Jest sm mislil, da nimas pa zato sprasujes . Je pa res to kar je jures reku, da original mazdina stekla hitro pocijo. So aftermarket bolj trpezna, ampak zaradi senzorjev in pravilnega delovanja le teh raje izberi original.
ma ne vem, ne bi rekel, da original hitro po?i - men je sredi lepega iz jasnega na Mazda fprum izletu v prekmurje po?la ?ajba - avto star nekaj mesecev. Potem so takrat menjali za Mazda original, ker ponaredkov takrat sploh ?e ni bilo in ta ?ipa je ?e danes po skoraj 10 letih ?e vedno notri.
Ta pa je kekec - letnik 2008 pa novo vozilo. Se pravi 10 let je torej novo. Pa ?e 5jurjev ho?e za ta kitajski skret - da te na rit vr?e res.
To je tako sranje od kvalitete, da sploh ne bi smel it na cesto pa ?e bencinski motor je EURO 3, dizel pa celo EURO 2. Kdo je to uvozil in celo uspel registrirat je moral oreng podkupit.
To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h, kjer na ?tevilo obratov in hitrost so najbolj idealni pogoji. Zato imajo tisti, ki se vozijo po regionalkah najbolj ugodno porabo. Poraba pod temi in seveda nad temi kilometri pa je vi?ja oziroma se nato z ve?anjem hitrosti kar po?teno pove?uje.
Ja Tesla je ?e vedno buti?ni proizvajalec... ista zgodba kot s super?portniki. Lambota al pa Ferrarija ti ne bodo popravljali po istih cenah kot Fiata pa ?etudi je recimo en plehnat del odtisnen na isti ma?ini.
Alex super, da si testiral vendar vseeno BC ocena je bolj tko tko. Edino pravilno bi bilo vsak tank napolnit do konca, narest neko relacijo in spet dofilat do polnega. Tako smo se v preteklosti ?li t.i. poraba test iz Lj do Bovca in enkrat sva z Juresom se ?la od Lj do Rovinja. Presene?enje je bilo, da dizel Mazde 6 ne glede na model in konja?o so imele ve? ali manj enako porabo.
Druga?e pa na spritmonitorju je razlika med ro?nim menjalnikom in avtomatikom pri 175KM dizel ?estici zelo velika
Ro?ni ima povpre?je 6,35l/100km, avtomatik pa celo 7,17l/100km. 150 konjska pa je ?e mnogo bolj var?na, saj gre na 5,89l/100km
Presene?a me pa tvoja, da toliko malo porabi, ker povpre?je na spritmonitorju je 6,91l/100km. A si sigurno, da ti BC ne pretirava, ker meni na moji biv?i ?estki je kazal od 0,7 do 0,9 litra ni?jo porabo, kot je dejansko bila. Na ?estki druge generacije pa "la?e" bistveno manj oziroma tudi v negativno smer. Tako, da se giblje poraba glede na resni?no ro?no izra?unano od +0,2 litra do -0,2 litra.
Koliko pa bi stalo popravilo takega "parkinga" za ekvivalentnega dizela?a? Audi A8, Mercedes S, BMW serije 7, ipd?
(Cene se mi sicer zdijo zavarovalni?ki nateg )
Ne ni zavarovalni?ki nateg... sem ?e pisal o tem. Tesla je aluminjast in tisto je baje stra?no te?ko popravljat tako, da se zadeve menjavajo in po ceniku rezervnih delov je to to.
Sicer pa si tukaj ve? preberi - mene je sezulo, ko sem videl te cifre, zavarovalnico pa seveda tudi. In verjetno bo kmalu kasko za Teslo tako drag, da avto sploh ne bo ve? zanimiv za lastni?tvo, kar je sicer ?koda ampak ?al tako deluje trg.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moti? se, sopotnik je takrat s tabo v avtu in tudi spremlja promet ter v ve?ini pogovor utihne, ko pride do situacije, ki bi lahko bila varnostno problemati?na. Sogovornik na telefonu tega seveda ne vidi in se ne more prilagoditi situaciji voznika. In sovoznik ne pri?akuje odgovora, ?e vidi, da mora voznik reagirati in ga takrat navadno ne moti. Je pa res, da ?e vedno so najbolj varni tisti, ki vozijo sami oziroma, da debata s sopotniki ni intenzivna, kar navadno za telefonske pogovore ne moremo re?i saj je ?e vedno prepri?anje, da je treba takrat ?im ve? stvari povedat v ?im kraj?em ?asu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani