Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Zakaj pa ne .... da? 70k?+ za osnovni model pa bi moral biti zadovoljen za vsemi nepravilnostmi. Jaz mu dam kar prav, avto je po?teno pla?al, garancijo naj bi pa imeli celih 8 let.

 

Sej o?itno jih to jebe, da so zdaj v precej visoki izgubi - baje okoli pol milijarde dolarjev, kar je za dokaj majhno podjetje precej?nja izguba.

 

?e bodo pre?iveli bodo morali graditi na kvaliteti, ker druga?e ne bodo upravi?ili visoke cene, ker za model 3 bodo imeli majhne zaslu?ke in ?e bo ?e te pobirala slaba kvaliteta in garancijska popravila je lahko s Teslo hitro konec.

 

O popravilu alumijastih karoserij ob manj?ih trkih pa raje sploh ne za?nem. Ker, ko maj?a praska pobere 5k?, rahel trk pa skoraj polovi?no verednost avta potem....

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ni problem skupna proizvodnja energije, ki bi jo po grobi oceni elektri?ni avti (samo avti brez kamionov in busov) pove?ali letno za cca 33% v gospodinjskem sektorju. Se pravi, cca 1000GWh dodane proizvodnje. Se pravi, ?e imamo zdaj porabo v gospodinjstvu cca 3000 GWh oziroma skupaj z industrijo okoli 12GWh/letno. Na prvi pogled se zdi zanemarljivo ampak problem nastane, ker bodo ve?inoma ?pice porabe.. ?e na nivoju Slovenije re?emo, da bi vsak dan se na elektri?no omre?je priklopilo 250.000 vozil in da bi vsi polnili le za 10kWh (to je za cca 40km, ?e mal merka?). ?e ra?unamo, da bi samo 100.000 od teh imelo isto?asno priklopljene avte na mali doma?i hitri polnilnici (10kW), ko recimo pridejo iz slu?be domov, bi v tistem trenutku samo za avtomobili rabili 1GW priklju?ne mo?i za polnjenje avtov. NEK v povpre?ju daje cca 0,6GW.

 

Se pravi samo za polnjenje avtov bi v tistem trenutku rabili slaba dva NEK-a. najmo?nej?i daljnovod ima omejitev 400kV in 1600A trajnostne obremenitve, kar pomeni 640MW oziroma bi rabili iz smeri nove NEK torej postaviti ?e vsaj dva nova visoko napetostna 400kV daljnovoda.

 

?e pa re?emo, da imamo ve?ino 110kV, ki zmorejo le 400A to pomeni le 44MW mo?i ali le za polnjenje 4.400 avtov isto?asno, ?e ni gor nobenega drugega porabnika, kar vemo da ni res.

 

In ja potrebovali bomo doma?e hitre polnilnice saj se predvideva, da bi za normalen rang dometa avta morala biti notri vsaj 60kWh baterija oziroma raje 100 kWh (tesla model S ima ?e danes 85kWh baterijo), da bomo lahko pri?akovali domet 500km. Se pravi, ?e bo? hotel polniti prazno baterijo na navadni 16A varovalki bi torej za 100kWh rabil cca 30 ur polnjenja, kar je no go situacija. Torej s hitro polnilnico 10kW cca 10 ur ali z 20kW 5 ur. Hitre polnilnice na bencinski servisih imajo cca 50kW za polnjenje z enosmernim tokom. Se pravi samo za 100kWh baterijo bi rabili 2 uri.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

pol ure dela, da spele? kabel od sredinskega naslona skozi tunel mimo prestave potem pod letvico na armaturi in skozi stebri?ek pa pol na stropu pride? ven pri ogledalu. Se ?isto ni? ne vidi, ker vse ostalo, da ti kabli visijo zgleda ko cganarija.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 3
Napisano

Sej to mi je hecno - letnik 2008, 250kkm pa se na?eloma le po volanu vidi, da je malo bolj gladek a nikjer niti pribil?no preguljen, tukaj pa berem, da so cela jajca pri skoraj novih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Se opravi?ujem za offtopic, Boss, katero kamero ima? to? Slika je prav dobra!

Bi si tudi jaz nabavil tole.

 

Ena kitajska zadeva, ki nas je enkrat leta 2012 kupilo nekaj foruma?ov po takrat sme?ni ceni 36?. Gre pa za kopijo takrat dokaj priljubljene kamere F900LHD. Original ima ?e bolj?i ?ip in bolj?e slike ampak, glej ta ?ip?hit ?e danes po petih letih non-stop uporabe in tudi temu, da mi je padla iz drugega nadstropja in se razletela na vse mo?ne sestavne dele, ?e vedno deluje in dela zadovoljivo kvalitetne posnetke. Tenu bi lahko rekli "money well spent".

 

Primerjava original in fake https://dashcamtalk.com/dod-f900lhd/

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

?e ma? dobre gume gre ?ist normalno - na letnih je pa kriza in vse zgleda prehitro. Druga? se mora pa tudi zimska vrtet vsaj z neko hitrostjo, da sneg leti ven iz zarez gume. ?e se nabira in lepi na gumo je hitro sranje.


Napisano je zelo ?udno.

?e se prav razumel, je en tovornjak skoraj obti?al (torej neprimerna oprema = kazen) in zato ga je ?el osebni avto obvoziti (ne prehitevati). Kaj se je dogajalo za tem iz ?lanka ne morem razbrati - ka?e samo, da so voznik in potniki v osebnem avtomobilu uspeli zapustiti avto ?e pred tr?enjem, kar je najmanj nenavadno, ?e je nasproti pripeljal tovornjak v trenutku(!), ko so ?eleli obvoziti obti?ali tovornjak.

Po moje gre drugi del ?lanka takole: Ko so bili v fazi, da ga obvozijo je z razmeram neprilagojeno hitrostjo pripeljal kamion. Voznik avta je med tem uspel ustaviti in vsi so imeli ?e toliko ?asa, da so spizdili iz avta, medtem, ko je kamion drsel proti njim. Se pravi je priletel v stoje?o oviro (po zakonu mora? voziti s tako hitrostjo, da se lahko pred oviro ustavi?) in ker ni imel zimske opreme in prilagojene hitrosti je dobil pla?ilca. Voznik avta pa zato, ker je bil na nasprotnem voznem pasu, kljub temu, da je ?e stal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Na forumih je navadno tako, da tisti, ki najbolj benti nad kvaliteto dieslov se nato v drugi temi hvali kako se poceni vozi na kurilca.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

A mi nekdo razlozi zakaj ne upostevate priporocil proizvajalca? Jaz imam na M6 tlak na 2.3 na vseh, tako kot je dolocil proizvajalec. Ocitno necesa ne vem pa naj mi prosim nekdo razlozi zakaj proizvajalec navaja 'napacne' vrednosti.

 

Sej ne navaja napa?ne vrednosti ampak minimalne tlake, kjer je dejansko ?e varno in isto?asno pnevamtike nudijo najbolj?e udobje. Pod te vrednosti, ki so napisane na vratih naj ne bi ?el, ker potem pride do pregrevanja gum in lahko tudi po?kodb le teh. Ker ?e polni? na minimum in z dejstvom, da zrak po?asi uhaja iz gume si hitro lahko pod minimalno vrednost. Zato pa obstaja tsto priporo?ilo, da se preverja tlak v pnevmatikah vsaj 1x mese?no.

 

Ker je to konstantno vpra?anje koliko naj se gume polnijo je kar nekaj parametrov, ki vplivajo na ?imbolj optimalno polnjenje.

 

1. ?e se vozi? veliko po AC je priporo?ljivo dvignit tlak za cca 0.3 bara, da se izogne? morebitnim pregrevanjem pnevmatik.

2. ?e vozi? veliko po zavitih cestah ali celo po ridah v hrib je pametno dvignit tlak, da se pnevmatike ?im bolj enakomerno obrabljajo.

3. Razli?ne znamke pnevmatik se obna?ajo razli?no glede na samo zgradbo pnevmatike. Recimo en tak ekstremen primer so bile Good year Eagle F1 (tiste prve s smrekca profilom). Da so se pravilno in enakomerno obrabljale po celotni povr?ini so morale biti napolnjene na 3.0 bara. ?e je bilo manj ti je pobralo zunanje robove in pnevmatika ni zdr?ala niti 20kkm normalne vo?nje.

4. Seveda, ?e je avto bolj nalo?en dvigne? tlak.

5. ?e vozi? po slabih cestah je bolje dvigniti tlak, da ne tvega? po?kodbe gume zaradi udarca ob kak?no udarno jamo ali slabo zaflikano cesto.

6. ?e ima? raj?i bolj?o vodljivost, ?e posebej ?e ima pnevmatika mehke bo?nice je treba dvigniti tlak.

7. Z nekoliko vi?jim tlakom lahko prihrani? tudi kak deci ali celo dva goriva na 100km.

 

Edina pametna prednost vo?nje z minimalnim tlakom je dejansko samo udobje pa ?e to je bolj stvar percepcije. Aja pa mogo?e ?e na zasne?enih cestah pa ?e tam je odvisno ali gre za steptan sneg ali za plundro. V plundri je bolje vi?ji tlak.

 

V glavnem jaz osebno ?e leta polnim nekje od 0.3 do 0.5 bara ve? kot je minimum zapisan na nalepki. Druga?e pa probavaj - spreminjaj tlak, opazuj enakomernost obrabe, segrevanje pnevmatik in filing pri vodljivosti. Marsikdo je ?e le tako spoznal skrite lastnosti svojega avtomobila in v veliki ve?ini so bile to pozitivne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup rabljene mazde 3
Napisano

Activa ?ist prav ima?... stra?no smo ratal razvajeni. V?asih smo se ?tirje vozil v Jugotu na morje brez prtlja?nika na strehi pa ?e fotr je zapel zadi prikolco za pet metrsko ?portno jadrnico (na prikolci ni bilo ni? drugega kot jadrnica in oprema zanjo)... sklopko je pol vsako jesen sicer menjal, ker jo je seveda skuril ampak na morje in nazaj smo pa vseeno pri?li.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

?e je pod sedem vzamem fen in pol ure segrevam gume, da ne ratajo trde in da se ne zavrtim ter ruknem v graben ?e predno pridem do glavne ulice, Saj ve? kaj pravijo, da pod sedem so gume ?e trde kot kamen. Ta pravlji?na ?tevilka 7 je res od hudi?a.

 

Na pa samo spet pri famoznih ?lankih in ?e bolj famozni ?tevilki sedem. A ni lepo, da lahko vsako leto vsaj 2x reciklirajo ista ?lanka o gumah. Brez medijev, ki me vsako jesen spomnijo na sedem stopinj celzija skoraj ne morem ve? pre?ivet...

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obrati/dilema-zimske-ali-letne.html

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ah ja... bistveno je le toliko, da vlaga ne kondenzira na pnevmatikah oziroma, da voda slu?ajno ne te?e po njih. Preve? suhe razmere so slabe, ker gume presu?i in se za?nejo pojavljati razpoke na povr?ini. ?e bi bila vlaga res tolk slaba potem bi zimske gume propadle v nekaj sezonah na avtih, ki stojijo zunaj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Sej ej bolj?, da je guma na fajhtnem kot pa na suhem - vlaga bolj ohranja lastnosti gume kot pa da je suho.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Povejte mi koliko imate kaj gume napumpane? Js sem imel 0,3 bar nad proizvajal?evim priporo?ilom pa sem opazil, da mi je sprednji dve malenkost po robih pobralo...je mo?no, da je premajhen tlak? Imel sem 2,7 in 2,6 bar. Razmi?ljam, da bi jih dal na tlak, ki ga proizvajalec predvideva za poln avto pa brez dodatka...

 

Kdaj pa si meril tlak? A pri hladnih gumah al si se najprej pripeljal na pumpo in so bile gume segrete? Takrat je hitro 0,2 do 0,3 bara vi?ji tlak kot pri hladnih. Jaz imam hladne na cca 2,6 spredaj in 2,5 zadaj. Segrete so torej nekje okoli 2,8 oziroma 2,7 zadaj

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

A zjutraj ?aka? da se dvigne nad 7 da gre? na ?iht al si ?e menjal?

?e je pod sedem vzamem fen in pol ure segrevam gume, da ne ratajo trde in da se ne zavrtim ter ruknem v graben ?e predno pridem do glavne ulice, Saj ve? kaj pravijo, da pod sedem so gume ?e trde kot kamen. Ta pravlji?na ?tevilka 7 je res od hudi?a.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Se pravi z eno besedo - nateg, oziroma birokratska zadeva, ki ni ne ti? ne mi?.

 

?e ne nadome??a ni?, oziroma se za nalepko ne skrivajo kvalitetna testiranja potem je nalepka sama sebi namen oziroma za birokratsko delanje kljukic, da je neko ministrstvo ali resor pa le nekaj naredilo, ?eprav nima ne repa in ne glave.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.