Ah ne razumete... Golfu se cena dvigne takoj po nakupu in dose?e vrh po nekaj letih uporabe - vsaj tako pravijo verniki VW-ja. Tako je bilo v?asih z Jugoti in Stoenkami - ampak takrat zato, ker so bile ?akalne dobe za novega tudi nekaj let in si lahko malo rabljenega prodal dra?je kot novega.
te nalepke so en sam nateg - again. Skoraj ni? konkretnega ne povedo saj je notri samo en koristen parameter in sicer zaviranje na mokrem . Ampak to je premalo saj ni podatkov o obna?anju v ovinkih na mokrem, da pa se 2/3 nesre? zgodita na suhi cesti pa tudi o?itno ne briga nobenega. Podatka o hrupnosti gume in kotalnem uporu sta pa ve? ali manj brezvezna.
Edino merilo so primerjalni testi pa ?e ti niso popolni saj ne testirajo gum po nekaj letih uporabe in obrabe.
Mislim, da pri Mazdi res ne bi smela biti te?ava s kilometri. ?e bo? delala toliko kilometrov kot opisuje? je to komaj 100.000 v pet letih. Si pa upam trrditi, da tudi preko 300.000 prevo?enih na ?tevcu ne bo nekih te?av potem pa ?e itak menja? avto saj bodo ve?ji problem leta.
Razlika v bencinu in dizlu je v porabi, ki je v prid dizlo in tudi ?ivahnosti. Dizel zaradi turbine in navora se pelje bolj odlo?no, bencinar ima pa pri 1.6 motorju za moje pojme premalo mo?i in ga je treba terat v vi?je obrate, ?e si ?eli? bolj?e dinami?nosti. Ker pa ne vem kak?ne vrste voznica si, pa je najbolj, da gre? sprobat kak?en krog in vidi? a ti je dovolj. Aja ?e minus za dizel je pa gonja v zadnjem ?asu, da se bodo mestna sredi??a po?asi zapirala za dizla?e.
Verjetno se je res komu odlomil tale amortizer in so vrata prtlja?nika padla nanj. Ker gre v takih primerih za velike od?kodnine je verjetno ceneje zamenjati amortizerje na vseh.
Samo pritisk v XL mora biti druga?en kot na navadnih. Kako potemn veste kateri je pravilen? Pa tud po moje bi ?e proizvajalec predvidel XL verzijo v homologaciji. Tako kot pri nekaterih karavanih in enoprostorcih.
LP
Tlak, ki ga proizvajalec avtomobilov predvideva je najni?ji tlak. Vedno ga lahko po ?elji dviguje? seveda v mejah normale tako, da recimo pol bara vi?ji tlak je za moje pojme najbolj optimalna re?itev, ?e ho?e?, da se avto obna?a tako kot je potrebno v ovinkih. Pri nekaterih ?portnih gumah je treba it celo recimo do 3.0 bara, da bo delovala optimalno in da se bo guma tudi obrabljala enakomerno in ne samo po robovih.
Ah dej no Zmaj... zakaj pa potem taki z D in A tablicami to ne znajo v Slo? ?ist isto po?nejo kot na?i pacienti, ni? niso bolj?i - edina razlika je to, da se pri tri pasovnicah pa? ne pozna toliko tako ravnanje.
Hehe, pejt se mal med prikoli?arje vozit po AC - to je ?ele veselica. 2/3 jih vozi, kot da nima zadi po?itni?ke prikolce priklopljene, pol pa gleda? kako veselo opleta naokoli. ?e mal pizdarij se zgodi glede na IQ takih voznikov.
lambda sonda je recimo lahko en tak vzrok. Druga?e pa je najbolje da priklopi? na ra?unalnik in pobere? kodo napake, ker ?e se ti pri?ge lu?ka je notri tudi zapis kateri senzoe jo je javil. Mo? pa motor zgubi zato, ker gre v tako imenovani limp home mode.
25 jurjev za ?tiri leta rabljen avto s skoraj 100kkm ... o ja to pa je deal.
V?asih se ?lovek resno vpra?a a sploh dejansko prodajajo avto al se samo hvalijo, da ga imajo. Lahko pa samo malo trolajo, da vidijo ali obstajo ?e kak?nji ve?ji norci.
Znotraj naselja pri Hoferju napod Brdom malo pred deveto zjutraj - da te preseneti srna v naselju ob belem dnevu je pa res precej nenavadno. Voznica Mercedesa je bila nato kar v ?oku in sploh ni vedela kaj naj. Srna se je med tem normalno pobrala in od?ibala po njivi med hi?ami.
Pa ker ne morem brez dogodiv??in Bavarcev ?e ena lepa skozi rde?o lu?. Sama sre?a, da so ostali to sprevideli in da noben ni stisnil po gasu ter so tako omogo?ili bumbarju da se je izognil nesre?i. ?e bi to naredil v Rusiji bi ga nagazila vsaj dva al pa trije.
Ja ne vem, ampak jaz za?nem kupovati z o?mi. ?e mi avto na pogled ni v?e? se ga pa? izognem na dale? pa naj bi bil ?e tako ugoden - si ne morem zamisliti, da bi vsaki? ratal slabe volje, ko bi ga zagledal na dvori??u, ?e mi oblikovno ne bi bil v?e?. Ker ?e to ne bi bilo pomembno bi bilo danes na cesti najve? Dusterjev.
Ne vem zakaj bi bila luknja, razlika v gostoti zraka pri teh dveh temperaturah je le dobre 3% se pravi v teoriji to pomeni toliko vi?jo porabo. Pri 6litrih porabe je to cca 2 deci ni?ja poraba zaradi manj?e gostote zraka
Po merjenjih na dinotu so ugotovili, da recimo pri 2.000 obratih klima pobere 6KM. Da se pelje? 130km/h rabi? na u? okoli 40KM. Se pravi skupaj s klimo torej 46KM, kar pomeni 15%. Pri 6 litrih porabe to dvigne porabo za 9 deci.
?e skompenziramo oba podatka in zanemarimo, da z vi?jo temperaturo uspe turbo skozi valje spraviti toliko manj zraka pri vi?jih temperaturah saj intercooler lahko ohladi le na zunanjo temperaturo, je torej vi?ja poraba za cca 7 deci. Ker pa pri 25?C klima vseeno tudi pri?iga kompresor ampak bistveno manj kot pri 35?C lahko ?e malo zni?amo razliko ampak kake pol litra vi?ja poraba nam ne uide.
verjamem... samo, ko je vo?nja na relaciji je ?isto druga zgodba kot kraj?e vo?nje. Jaz relacijsko uspem tud ?ez jurja km narest z enim tankom pa tankam ve? ali manj samo Petrol nafto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ah ne razumete... Golfu se cena dvigne takoj po nakupu in dose?e vrh po nekaj letih uporabe - vsaj tako pravijo verniki VW-ja. Tako je bilo v?asih z Jugoti in Stoenkami - ampak takrat zato, ker so bile ?akalne dobe za novega tudi nekaj let in si lahko malo rabljenega prodal dra?je kot novega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani