Če kaj ni kičasto, sta ti dve skodelici. Bi si pa upal trditi, da sta kičasti tvoji 2 Mazdi. Ampak, vsak ima svoj okus ... imej kičasti. 😃
"Rdeč avtolahko deluje bolj kičasto, če je zelo svetleč ali ima dodatne okrasne elemente."
Vsak ima svoj okus. Za mene do te dve skodelici (made in china) kičasti.
Kot sem že napisal, ko sem sam kupil avto sem jih moral prositi za ene navadne tepihe. Nekateri pa dobijo zadnji nosilcev za kolo v vrednosti 600€. Tako, da ja. Je kičasto darilo in tudi če ga ne bi dobil, bi mi bilo vseeno. 😉
Ja, od časa do časa te male pozornosti spreminjajo vsakih par let. Pred več kot 20 leti sem dobil dežnik, 7.let nazaj obeske za ključe, nazadnje rdečo šalčko in sedaj že kake 3 leta dobite kar dve šalčki....
Namesto, da bi ti dali zimske gume in feltne zastonj, ti dajo mi - šalčko. 😉
Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.
Važno je, da med vožnjo uživaš. Če hočeš, da si res hiter s cx30-ko jo moraš dobro na obrate navijati. In takrat se ve, da pije več.
Ne se sekirat bomo pa tanke delal pa orožje za pobijat ljudi. V to nas poskušajo zdaj prepričat, da je nujno, ker smo nasedli zeleni agendi in se dobesedno deindustrializirali v civilni sferi.
Bo pa s tem proizvodnja stekla. To je dobro za Evropo. V avtomobilih ni prihodnjosti. Bodi pa tanki baje morali imeti dpf filter in EGR.
Veliko je tudi v tem,v kakem stanju je ostali del feltne...mislim površina,če je veliko zapečenega prahu od bremz itd...tako feltno je za lokalno popravilo potrebno noooro dobro ocistiti,kar pa je glede na stanje lahko praktično nemogoče brez abrazije.
Po tem popravilo z prehodom z meglico in poliranjem prehoda...so mojstri za to.
Kar pa se barve tiče-ce je tako zajebana...mogoče se pa izplača celo špricnit...ker,kako pa so jo v tovarni polakirali?!...vse se da,samo je druga pesem okoli stroškov....poceni in v nulo ne obstaja.
Jaz bi v takem primeru takoj kupil nov set...pa ne "original Mazda",ampak kaj drugega bolj "poštenega" kot npr. MAK (italianska firma v privat lasti),ATS,Ronal... ipd...
K serijske na moji CX-5 2022 so sicer lepe,a na njih piše nekaj,kar mi ni tako všeč...3x lahko ugibate...
A vi kar rinete, četudi ne gre? A to samo v primeru, ko imate raje podrsano desno platišče kot razbit levi del avta? Ali pa morda ne obvladate dimenzij svojega avta? 😁
Je pa res, da sem tudi sam zadnja leta na ozkih cestah večkrat naletel na nasproti vozeč avto, ki se je zelo komot peljal z nezmanjšano hitrostjo po svoji sredini, brez da bi se kaj oziral na nasprotni avto (name). Še nekaj sem opazil. V avtu (večinoma dražjem) je bila največkrat mlada voznica, ki je gledala naravnost, brez da bi se želela z mano sporazumeti, kdo in kako bi se umaknil, da bi bilo za oba najbolje, da ne bi prišlo do težav. Ni mi drugega preostalo, da sem se preventivno sam ustavil, čimbolj desno in upal, da me ne oplazi.
Pismo, ampak da mi rata v enem šusu 1200km bi moral met porabo okrog 4 litre. Torej predlagam, da spustimo hitrost na 80km/h al pa še raj na 75km/h. Zakaj bi se peljal 11 ur, če pa se lahko 16 in zraven še opazujem naravo, ptičke, ki se ženijo, metuljčki, ki frfotajo, zajčki, ki se fu**jo... mislim parijo. Mi sploh ne vemo kolk lepega zamujamo, ko drvimo, kot obsedeni s 120-130km/h z očmi na pecljih, adrenalinom v žilah, pulzom na številkah enakih hitrosti.
Vmes, ko voziš 80/ uro zapustiš lahko avto in greš še na malo potrebo. In se vrneš v avto.
Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.
Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.
Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.
To je res. Največkrat se popraska prav zadnjo feltno, ko je kak ozek izvoz na cesto, visok robnik in ti kak model pride nasproti po sredini. Ti se mu izogneš, z zadnjo feltno pa podraksaš po robniku. V tem primeru ti ne pomaga noben rob na gumi. Še posebaj je to možno, ko imaš ful nizek profil gume.
Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186 ... 😁
Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....
Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega.
Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo.
Janez007, dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj bi jo navijal, če je to kao top motor?? 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani