Prav imaš, povišati bi jih moral, da ljudje ne bi nasedli in da bi videli kaka pizda je tale Holob. Lahko zberemo peticije, da poveča cene al pa samo damo "predlog vladi" da to naredi na zahtevo razočaranih državljanov, ker nas je zdaj strah, da ne bi slučajno Taubi bil resen kandidat na naslednjih volitvah, ker nas misli nategnit na tak poceni način.
Sicer pa,sam nisem tankal zadnjih par let na avtocesti, odkar so razlike v ceni goriva. In tako verjetno velika večina. In tudi od sedaj naprej ne mislim, ker mi je Shell dobesedno pred nosom.
To bo prišlo prav večinoma turistom v tranzitu. In čez par let bo tu zopet tožba Petrola o zahtevku za povrnitev razlike.
Celo gospodarstvo so sesuli,ljudi obremenili z davki,sedaj pa.s takinimi cenenimi forami pred volitvami mislijo, da se bodo odkupili. Malo mirgen.😉
Pa kaj se gre ta Golob in njegovi pioni? Mi hočemo višje cene na AC-jih on bi jih pa znižal, da Petrol ne bo mel takih dobičkov. Ta res ni normalen. Jaz želim, da bom sponzoriral delničarje Petrola, ker če ne bo spet treba "pošlji SMS Petrol5 ali Petrol10 na 1919"
Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.
Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.
Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ...
@GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.
Saj sem napisal, da samo na teh naših kozjih stezah. Na drugih, normalnih avtocestah ne.
Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.
Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.
Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.
Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.
... no, in takrat bodo mazdini benzinarji pravi motorji.
Avto je imel prevoženih 100 km, pa sem ga šparal, stara šola pač. O tem je bilo že kar nekaj debate, sam sem zagovornik tega da do ene 2000 km postopno uvajanje motorja.
Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ...
Pa dobro, druge znamke gredo naprej in stalno izboljšujejo motorje, le mazda nariše novo obliko, ki je všečna a vedno srtpa noter istega dinota. Leta 2050, ko bodo drugi imeli nvodikove motorje, bo verjetno v mazdi še vedno isti dino motor. 😉
V soboto sva šla z mojo krajšo testno vožnjo z dinotom CX 30 iz Kranja do Kranjske gore. Po AC sem ga vozil 120 km/h po lokalnih pa pač po omejitvah, lepa vožnja, potrebno je bilo samo 1 prehitevanje. Ko sva prišla v Kranj domov sem imel porabo 5,4l.
Pa zakaj 120? A je to sedaj nek nov standard za vožnjo po avtocesti?🤔
Zdi se mi, da če ne voziš vsaj 140/ uro, si ogrožen.
Jaz sem zadnjič za štos resetiral porabo iz Kopra do centra Trsta. Se pravi hitra cesta 120/ uro, ostalo 90, 70... Na koncu poraba tja in nazaj 4,3.
Pri 90/ uro pije nekje 3,2 litra, ko je dokaj ravna cesta , se razume.
Ko so klanci, so tej naši atmosferci bolj bogi z večjo porabo.
Mogoče tisti, ki se malo spoznajo na vozila in dajo kaj na vzdržljivost motorja, uglajeno vožnjo, nočejo viseti pri mehaniku in avto kupujejo za 10 let, ter se hkrati ne tresejo za vsak deciliter goriva.
To sta mogoče dva s tega foruma. In ta dva imata že tak motor in ga bosta morala kar drgnit ker prodat teh avtov ne bo lahko. Bo, ampak precej poceni
Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h?
Ima sosed tudi ta kitajska jajca. Je bil v soboto na Krku. Omenil je, da je imel povprečno 7,8 /100. Sem zelo pohvalil avto in porabo. Cel paket je naravnost za prste oblizat.
No tako kot sem predvideval, nekej na pamet govoriš in morebitnim kupcem posreduješ napačne informacije. Na forum pridejo ljudje po informacije, da se lazje odločijo za nakup in pomoje je prav, da dobijo korektne podatke ne pa neka osebna ego mnenja.
Ti hvališ svoje kljuse, jaz svojega konja. Ne vem v čem je problem?
Ljudi hočem samo poučiti, da ne kupujejo mačka v žaklju oziroma deset in več let stare tehnologije, ko pa si lahko kupijo briljanten, nov tehnološko vrhunsko narejen motor.
In, ko bodo tej ne srečneži ki jim tako trmasto ponavljate, da so to najboljši dino motorji, hoteli to prodat, bo problem. Kot je problem prodat 6-ke dinote. Kdo bo kupil tako kubikažo, da potem dobi ven enega povprečnega atmosferca.🤔
Ja sej zato sem mu predlagal pravi avto z 2.5l motorjem in ne pokusnega X-a, ker je prav, da ve kaj je najboljša izbira. Ti bi formašom predlagal vse kar imaš ti ne glede na to, da ni najboljša izbira.
Naj uganem, rdeča Mazda 6 dizel in CX30 X motor sta daleč najboljše kar je Mazda kdaj naredila.
A si šel mogoče na testno vožnjo z g140? Nisi ane, prosim pojdi, pa napiši pošten review tukaj. Jz sem Xa testiral in razlika je opazna.
Da me mine volja se vozit z cx30. Še ta je bolj boga za v klanc, baby dino je pa za penziče. Ampak tiste ta hard. 😉
Če jima znese dodati 6k naj raje vzameta novega g140.
Sprašuje za pravi avto, ne za mini dinota. 😉
pred 37 minutami je kacnje napisal:
Za tega konkretnega ti lahko povem, da je precej spraskan. Saj mogoče je tehnično v redu, ampak prask in precej. Zunaj in notri. Tudi sedeži niso čisti, nekaj je tudi špricnilo po avtu (kokakola?) ... skratka - kolikor je po eni strani vabljiv, gre za motor pred posodobitvijo, sploh pa je bila zame ovira, da sem imel občutek, da na avto res niso pazili. Aja, pa psa so vozili notri.
Avta, v jaterem se kadi, vozi psa in seksa, ne bi nikoli kupil.
Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.
Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.
Se strinjam. Moja 6-ka dizel se trese v prostem teku popolnoma enako kot benzinska cx30.
Je pa cx30 tišja. V prostem teku sploh ne veš, da dela motor.
Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉
Pa še, da bodo izgledali kot pravi avti in ne kot neki otroški avtki na pedale. Ko vidim Teslo se vedno spomnim na tiste male avtke, ki smo jih imeli pred pol stoletja in več. Ali pa na risanko "avtomobili"
Pa niti takrat ne bom imel električnega . Upam, da bo moj naslednji avto zopet dizel/blagi hibrid. To je dobita kombinacija za kvalitetno prevozit 1000+ kilometrov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odličen avto za dober denar
👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani