Zadeva je pripeljala do tega, da firme ne razvijajo svojih avtov za bodo?e lastnike, pa? pa za omenjeni povsem nerealen test.
Naj se sli?i ?e tako ?alostno ampak je zgolj in samo to - sodi v isto kategorijo kot VAG-ovo goljufanje z ispusti. Ni? ni naklju?no, vse je dobro premi?ljeno, kupci pa kot ovce izpademo -na papirju nato vse sanjsko izpade v praksi pa dale? od tega.
?e sem prav razumel zategne ro?no, da gre odpret vrata gara?e - se pravi je motor v fazi delovanja oziroma deluje S/S, kar ?e vedno pomeni, da je aktiven re?im vo?nje.
Jures a se spomni? kolk je vse to skupaj pomagalo, k sva delala poraba test? Tvoja nekdanja Mazda 6 II in Mazda 6 III (obe diesel). Bilo je veliko vo?nje gor pa dol po hrib?kih in ovinkih pa se je na koncu izkazalo, da je poraba pri obeh do decilitra enaka. Torej vse take zadeve imajo izredno majhen ali skoraj nikakr?ni u?inek so pa res odli?en marketin?ki trik oziroma so predvsem naravnane na prilagajanje testu, kjer se meri poraba. Se pravi v vsaki druga?ni vozni situaciji je poraba popolnoma druga?na. Ta uradni test pa ima tolk lukenj kot ?vicarski sir.
V 2,5 km simulacije vo?nje po mestu ima kar 12 ustavljanj avtomobila, kjer avto stoji cca ?etrtino testa. Zato S/S sistem, da se ne tro?i gorivo in pa seveda uporaba kondenzatorja, ki se napolni v postopku zaviranja in v ?asu stanja futra elektri?ne porabnike. Na tem testu to dejansko pomaga ampak ob normalni vo?nji so razlike skoraj nikakr?ne in skrajni ?as je, da se teste spremeni in po mo?nosti za?ne izvajati v realni situaciji na cesti.
Nisi odgovoril na vpra?anje... v Sloveniji je zakon, da morajo vozila v prometu imeti pri?gane dnevne lu?i. ?e recimo zategne? ro?no pred semaforjem na klancu (?e vedno si v prometu tudi ?e avto stoji na cesti) ti lu?i ugasnejo in prakti?no ti lahko policaj potala kazen za nepri?gane lu?i.
?e pri enem avtu nisem videl, da bi imeli tako situacijo - torej why? Zaradi porabe? Ne me smejat, ker poraba dnevnih ledic je tako minimalna, da sploh ni vredno debate pa tudi, ?e bi bile klasi?ne je vse skupaj close to nothing. Torej ker intelekt se je odlo?il za tako re?itev?
Joj prejoj... pa ne vulkanizerjev spra?evat o gumah - to je njihov biznis, da ?imve? gum prodajo in zakasirajo. Bolj?, da ne za?nem kake umotvore vse so ?e meni prodajali pa verjetno ?e komu. Tukaj na forumu je enmu ?lanu vulkanizer recimo tudi zaterjeval, da so Sava UHP2 zani? - po moje jih ?e vidu ni, ker so tolk nove, ?e manj pa ima informacij kako se obna?ajo.
Da so ti gume po dveh sezonah pretrde je lahko vzrok samo, da si kupoval neko levo znamko ali pa si burnoute izvajal
Ah to pa ni res snjaper... men 18 colske zdr?ijo tudi 70kkm pa ?e nisem na zakonskem minimumu profila. Marsikaj je odvisno od same gume ampak obraba pa ve?ino od stila vo?nje in cest, ki jih najve? uporablja?.
Nekaj gledam po mimovrste & enaa , pa se mi zdijo ugodne naslednje gume
Sava UHP2
Falken ZE914
Toyo proxes CF2
Te gume so v rangu 80?, pa ne vem a so kaj prida, al ne??
Z nobeno od teh treh ne bo? kiksnil - je pa Sava dejansko ?isto nova guma in trenutno na edinem testu se je obnesla ve? kot dobro (11. od 52 testiranih). Delajo jo v isti fabrki kot GY F1 Asy 3 in tud profil je podoben za kar dosti ni?jo ceno. Sicer je res ?ist nova in ni nekega feedbacka od uporabnikov ampak, ?e je vsaj malo podobna GY bi jaz ?el na to.
?e pa ho?e? bolj na ziher pa Toyo, ki ima tr?e bo?nice kot Sava ampak baje naj bi bila pri bolj ?portni vo?nji malce premalo natan?na... no ja sej ne misli? dirkat, ali pa?
Falken - verjeno ?e najslab?a od teh treh ampak ?e vedno pa dale? od slabe gume.
Meni je pa S/S ?isto OK, niti ne opazim kdaj ugasne motor in kdaj ga za?ene. V treh letih in pol imam ?e preko 50 ur delovannja S/S. ?e motor ni dovolj segret, se S/S ne bo aktiviral, ravno tako, ?e je pregret. Tudi, ?e deluje klima na polno, se motor ne bo ustavil. Akumulator imam ?e vedno prvi, pa imam precej kratkih vo?enj in avto lahko tudi po cel teden stoji... Res pa je verjetno v veliko pomo? iELOOP oz. kondenzator in on napaja el. porabnike med stanjem S/S.
Pri bencinarjih je tole pri Mazdi kar dobro narejeno saj se pri S/S uporablja zaganja? samo za mali del?ek sekunde. Motor se ustavi pravilno v taktu in nato samo kresne sve?ko, ki zavergla motor, zaganja? pomaga le toliko, da je teko?i start brez stresanja motorja in posledi?no avtomobila.
Ampak vseeno mi je 50 ur v treh letih in pol blazno nizek rezultat. Pri dieslih je poraba brez dodatnih porabnikov cca 0,5l/h pri bencinarjih pa okoli 0,7l/h. Se pravi si teoreti?no prihranil na gorivu v 3,5 letih cca 45? ali 13?/leto oziroma dober evro na mesec. To zame ni prihranek, ki bi sploh bil omembe vreden in ?e vedno trdim, da je vsaj pri nas le marketin?ki trik in ?e ena zadeva ve?, ki se lahko pokvari.
Mazdi je potrebno dati vse priznanje za izjemno marketin?ko potezo ko je vgradila ?tevec, koliko ?asa je avto ugasnjen. pa? da imajo ljudje ob?utek kako var?ujejo (podobno kot ko gledajo koliko merkatorjevih pik ?e imajo). Na forumih je potem hvale o urah stanja.
Pa aku mora furati klimo, luci itd....brez skrbi da je obremenjen
Kako prosim, sej nima? elektri?nega avta. Klimo fura motor, ko deluje, je pa res, da ti pa notranje zra?enje pa res fura aku, ?e motor ne deluje. Se pravi, ?e poleti notranjost preve? segreje S/S spet priklopi motor, da zalaufa klimo, tako, da S/S je poleti ?e bolj neuporaben. Mislim, da v Slo, dejansko nimamo razmer, da bi bil S/S upravi?en, gne?e niso non-stop, semaforji zelo redko dr?ijo rde?o ve? kot minuto, zapornice od kar so avtomatizirane, ravno tako.
SoulMan se popolnoma strinjam s tabo. Razlika je na suhem izredno majhna, na mokrem pa ogromna. V zadnjem AutoBildu so testirali 52 razli?nih pnevmatik 225 50 R17
Pri zaviranju na suhem od 100km/h do zaustavitve se je najbolj?a ustavila pri 34,1m, najslab?a pa pri 38,5m. Razlika le 4,4m oziroma v praksi to pomeni, da ko avto z najbolj?imi ?e stoji se z najslab?imi ?e vedno pelje s hitrostjo 33,8km/h.
Za zaviranje na mokrem so hitrost zni?ali na 80km/h, kjer so najbolj?e ustavile avto pri 34,1m, najslab?e pa pri 50,7m. Razlika je torej velikih 16,6m oziroma, ko najbolj?e ?e stojijo se najslab?e peljejo kar s hitrostjo 45,7km/h.
?e pa vzamemo kalkulator v roke in izra?unamo ?e zaviranje na mokrem pri hitrosti 100km/h pa 53,3m za najbolj?e in 79,1 za najslab?e. Razlika 25,8m oziroma v hitrosti 57,1km/h.
Men je to ogomno in 90% moje izbire je obna?anje na mokrem, 10% pa vse ostalo.
Ja, ?e ima? reakcijski ?as ni? sekund in da potem bremza? do konca ti celo rata zabremzat... nato pa dobi? enega v rit in si kriv zaradi sunkovitega zaviranja.
Sem pa kar vedel, da bo sekunda in pol rumene lu?i problem klele gor in ne situacija, ko nekomu gori rde?a ?e 6 sekund pa jo kljub temu prepelje
Ko vidi? kaj takega ti je prec jasno zakaj zakon o obvezni registraciji mopedov. Nizka kultura takih pacientov pa? mora biti nekje kaznovana, ?eprav jo najebejo tudi tisti normalni.
Zato pa je na? narod tam kjer je, ker bi vsi imeli nekaj zastonj.......
Sej ni poanta, da bi zastonj - ampak nekaj je razumna cena, nekaj je pa odiranje in 500? je odiranje saj za ta denar dobi? skoraj 4 garmine (se pravi HW in SW in ne samo SW kot pri Mazdi). In to ni edina zadeva, rezervni deli so tako dragi, da ti ni jasno kako lahko en kur?ev senzor stane 400-500?, za celotno menjavo DPF sistema 2500? itd, da ne na?tevam.
Pa? vse to pe?e, ker ve?, da si pri vsaki taki ceni posiljen na suho in da taka cena tudi pod razno ni realna ampak ker nima? druge mo?nosti se pa? da? posiliti.
?e enkrat ni fora, da ?elimo zastonj, fora je v tem, da ?elimo realno ceno in ne 10x te cene - pred leti je bilo namre? izra?unano, da ?e bi avto za 30k? sestavili po cenah rezervnih delov bi bila cena takega avta 350k?. Se pravi se ti po doma?e spla?a kupit 10 novih avtov in jih rastavit ter prodat po delih... zaslu?ek zagotovljen
In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili mimo po zraku poredni ti? in se lepo in bogato podela na sredo havbe.
a teb tud? sem mislil, da se samo men dogaja. ?e je avto umazan se pti? nikoli ne poserje gor, ko pa vidi, da je avto sve?e o?i??en pa je nato gor vedno en oreng pti?ji kak - in to takih dimenzij, da bi lahko za?eli govoriti vsaj o lete?ih slonih oziroma se za?nem spra?evati a je s pti?em vse v redu.
a je vulkanizer mal starej?ega datuma... UHP 2 so dobre gume, niso glih top ampak price/performace je to to... mal so celo podobne GY asy 3 po profilu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj se sli?i ?e tako ?alostno ampak je zgolj in samo to - sodi v isto kategorijo kot VAG-ovo goljufanje z ispusti. Ni? ni naklju?no, vse je dobro premi?ljeno, kupci pa kot ovce izpademo -na papirju nato vse sanjsko izpade v praksi pa dale? od tega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani