Ampak to samo v ravninskem delu Nem?ije , kjer navor dizla ne pride toliko do izraza...
Sory,mogu sm.
... tega ravninskega dela je pa tako malo, zato se benzinarke prodajajo, ker delajo po autobanu kolone v klance. Raje zamenjajo te Mazde kot stalno pla?evanje kazni.
... ali pa v Nem?iji nobeden ne mara benzinark. Jih sicer kupijo, a pozneje ugotovijo, da ni to to.Pa jih prodajo, najbr? vse v Slovenijo, kjer so edini ljubitelji benzinar in si pozneje kupijo tako, kot se za gre.
Jaz mislim, da je enkrat na leto dovolj za posodobitev in si nekako pomaga? v redu z njo. Se pravi, da? 25?,drugo leto spet in tretje ?e enkrat. In si zapravil 75? in se bo? dokaj posodobljeno vozil okrog. Nisem siguren, ampak kako leto je na voljo samo ena posodobitev. Edino kar je, je to, da se malo zafrkava? z in?taliranjem.
Jaz ?e ne vem, kaj storiti glede te navigacije, ali pustiti tako kot je, pa? ne bo vse pokazala prav, kupiti na e bayu za enkratno posodobitev ali kupiti tri letno posodobitev. Hm...
Ej, kaj bi si vi mislil o avtu, o katerem Carfax najde podatke samo pri nas, v tujini ni?, je pa uvo?en?
Ni? posebnega... tudi za mojega ni bilo podatkov tam. Gre? na na# uradni servis, lepo prosi?, ?e lahko pogledajo zdodovino avta, ti to stiskajo na papir in to je to. Tam vse pi?e do potankosti.
Samo za krivulje (dizle) dr?i, lastniki bencincev baje la?ejo.
To je vse bolj tako-tako. Ne se dr?ati teh podatkov kot pijan plota, da ne boste razo?arani. To velja za vse. ?e posebej za benzinarjev, ki radi malo po goljufajo v minus.
Po moje ne bo glavno prevozno sredstvo elektrika ampak kak vodik ali kaj novega. V trideset letih po ?el razvoj krepko naprej. Jaz zase vem, da bom vozil starodobnika, dizla, Mazdo in u?ival v vo?nji. Verjetno bo davek na greto, ki bo ?e v letih kakega tiso?aka na leto, pa vendarle. Gu?ti so gu?ti...
Jao, a ni isto, ?e pije 6 al pa 7? Dej nehte za take bedarije tro?it energiji pa pejte raj na luft vn mal
Pa to je ja ?ur. .
Te debate so mi podobne, kot, ko se dajemo na raznih kitaristi?nih forumih glede kitar -Gibson vs fender. ?e dvajset in ve? let dokazujemo vsak svoj prav, pa katera kitara ima manj stro?kov(menjav strun, pa potenciometrov, pre?k) in imeli smo "dvoboje" in delavnice, pa smo ?e vedno na za?etku.
Oni, fender boyi, so nepopustljiv mi Gibson Fani pa imamo po mojem prav.
Podobno je tudi na tem forumu.
Tam smo se nekako delno dogovorili, da so Fenderce (pri nas benzinarke) bolj za slow hande, blues, mogo?e stari rock,v glavnem bolj penzionisti?en variante, Gibsonke (dizel ?e pri nas) pa za bolj divje rockerje, metalce, hitrej?e voznike.
To?no tako. Mogo?e ?e najbli?je je povre?je vsaj enih 20-30 zapisev iz sprimonitor-ja.
Tisto je kr neki. Jaz sem ga tako priredil, da imam povpre?je 6,32,kar pa sploh ne dr?i. Pa? vpi?em samo lepe relacije, dalj?e vo?nje, manj mesta, v rubriko mesto, pode?elske, avtocesta da? 33%,33%,33% in je zavajajo? podatek tu, oziroma nerealen Oz. ne to?en. Sem siguren, da par prvih modelov prireja rezultate, samo, da so na vrhu. Eni pa? ne morejo mimo tega. Meni tiste razpredelnice Oz. vpi?i ne pomenijo ni?, prav tako ne, kot razni testi gum.
Da bi to dilemo re?ili, bi morali peljati dve mazdi 6, obe avtomatik,obe soul red barve, ena benz 2.5, druga 175 konjsko dizel po enaki cesti, isto?asno.Pred vo?njo bi morali napolniti polne rezervoarje, preveriti tlak v gumah, prevoziti enih 500,600 kilometrov,vse variante, avtoceste, regionalke, mesto,makadam, hrib, semaforji, gorske ceste in ?ele takrat bi lahko primerjali porabo in bi bila nekje merodajna. Vse drugo je kr neki, eni gledajo BC, drugi realno porabo, tretji spet se cijazijo za kamioni, ker ?parajo, spet drugi pritiskajo kot se ?ika oz. ?e pretiravajo, ima? voznike, ki vozijo glas-bremza, spet eni uga?ajo klimo, da bi ja pri?parali, nekateri vozijo nepotrebno kramo v avtu, drugi dajo ven vse, ?e tisto kar rabijo, spet nekateri imajo vedno na strehi prtlja?nik za kolo, drugi snamejo ?e smu?i za prtlja?nik, eni se vozijo celo leto z zimskimi gumami, drugi celo leto z letnimi, nekateri imajo premajhen tlak v gumah, ravno na spodnji meji, drugi preve? napumpane gume, eni tankajo navaden benzin, drugi super druper, pri nafti isto,
nekateri imajo vedno ?ist avto, drugi vedno svinjski...
O?itno sem fejst domi?ljav Lahk ti ?e sliko po?lem povpre?ne od 0 km do sedaj na 4800 km, kar zna?a domi?ljavih 7.6 l/100km ... stil vo?nje pa definitivno nimam nedeljski oz. penzionisti?en.
Probaj se malo vozit po mestu z njo. .Pustimo regionalne, kjer gre avto naprej skoraj brez gasa.Tukaj se govori bolj o me?anem ciklu, 30% mesto, 30% regionalne in 30% normalne, ?ivahne vo?nje po avtocesti (tja do 140,150 km/uro.) Drugo je vse vo?nja starej?ih ob?anov.
Pa 20 km gradbi??a v Ita z omejitvijo 80-100. Tudi meni je na poti dol tam nekje kazalo 5,2 povpre?ja po 200 km vo?nje.
Res je, a je proti koncu vseeno nek klanec in tudi to nekaj prinese.Je pa vo?nja konstantna ne kot pri nas, ko malo bremza?, pa zopet gre, pa ?aka?, da kamion prehiti drugi kamion.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Plin je za gretje doma in kuhanje juhe...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani