Hmmm nekaj si ven izpustil.
Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah:
- mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati),
- hidravlični prenos,
- električni prenos.
Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)
Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.
No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.
Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
Dobre gume so ble to gor. Niso pa ultra long lasting.
Pa z Mađarskimi si imel še srečo. Polo dimenzija 215/45R16 so ble kitjaske. Je pa potem Polo šel od hiše, tako da ne morem rečt kak dolgo so držale.
VW koncern vedno več daje Nexen gor.
Ford pa po navadi Mišelinke. Jaz imam Primacy 4 in sem pri 55k km.
Popravljeno od godlike
RazširiProsil bi admina da uvede temo z naslovom Zakaj sovražim EV
Pa saj jih ne sovražim, pač imegal ga še ne bi.
Bencin je kot kri po žilah. Ko tega ni, so roboti. Lahko so boljši a so brez duše.
Senza cuore saremmo solo macchine.
(Brez srca bi bili samo stroji.)
Popravljeno od godlikeZa to pa ima dizl lokomotiva in ladja EV motor, elektriko pa proizvaja dizl agregat.
RazširiKo pride s servisa, pogledam, kaj je imel za prvo vgradnjo.
Ja, C ima. Konec koncev ni ravno majhen, štirikolesni pogon doda nekaj teže, potem pa še sedem potnikov... Zdi se mi, da mora biti vsaka pnevmatika za 730 kg... Ali pa 750... Moram pogledat še enkrat, ko se vrne v svojo garažo...
Poglej homologacijo. Tam piše minimalna nosilnost. Tudi če je C zraven zapisan, bi ga gume načeloma morale imeti (vsaj v teoriji)
Kosmate za poletje, Gledring gumjaste za zimo.
A ni to žalostno. Ker Fiat 124 oz. Preoblečena mx5 je imel Fiatov motor.
Tu pa je Ford samo drugo logo nabil. Za to pa ga v Fordovih delavnicah ne znajo servisirat.
RazširiZa tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima...
Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"...
Kaj imaš tu noter. Če je 1.5 in je Ford je potem lahko:
- 150 KM 240NM
- 182 KM 240NM
- 200 KM 290NM
Keri butl sem, da mislim, da bo Ford 1.5 imel 1.5 Fordov motor.
1.5 TSI 114KM ali 150KM (hibrid). Če je 114 je krepko podhranjeno za tak voz.
RazširiTist čudni sistem ti je pa vzel pol tistega kar mogoče kje ima....
![]()
Mazda G 122 in 150 ima isti sistem.👍😉
Če ima mogoče 3cl mu je vzelo samo 1/3 😉
Tudi tu sledi popravek 1.5 TSI ne Ford Dragon. Ne bom iskal kolko cilindrov ima.
Popravljeno od godlikeImel sem odgovor napisan, pa nisem dal pošlji:.......
Kaj je te imel prvovgradnjo?
Hankook je zadnjih par let noro zrastel. Trenutno je kar pod premium firmami.
Zimske in letne so po moje naboljše razmerje glede na to kaj dobiš za svoj denar.
A Fuks ima C => kombi prenvmetike 😲
Podhranjen motor. Tak sem samo 1x Mazdo vozil in to po Avstriji od Dravograda, kjer sem jo dobesegno gnal v ovinke v hrib.
Pa je bil atmosferc.
Turbo v brege 2-3.5k pa že pošteno leti skoz ovinke. Pri 2k imam že max. navor.
In normalno da bencin pije kak literček več, je pa za to vse ostalo ceneje. Tudi olja kr manj not gre na servisu, cestnina, ....
RazširiNe smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati.
Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo.
Hja. Mazde res ja.
Sodobni turbo bencinci pa imajo čist druge krivulje navora.
Razširi
Spet EV ljubiteljska.
Ker izbira je jako boga - in vedno manj jo je. Razen, če želiš EV, pa še tam ne smeš biti zelo zbirčen...
Kot zaprisežen dizel-fan bi najraje kupil enega bee eeenn ... torej, ne-dizla: tistega DMC DeLoreana. Pa da se vrnem kakšnih 15 let nazaj in nabavim enega poštenega dizla...
Ni res.
Izbira je za vse enaka. Nisem rekel, da je dobra.
Ven in pri vsem v življenju je treba nekaj požret in ne kompromis sprejet.
In dokler so ICE avti, imaš izbiro. Je pa potem kompromis pri prostornosti ali pa pri čem drugem.
Nisem nasprotnik.
Vsak ima izbiro.
Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.
Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.
Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.
Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.
Popravljeno od godlikeRazširiDvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme z motorjem na notranje izgorevanje...
Spet EV ljubiteljska. EV se mora vžgat ICE pa samo pokvarit. 😮💨
Resnica je ta, da ne poznam nobenga, ki bi se mu EV ali ICE vžgal.
Poznam pa ljudi, ko jih je EV pustil na cedilu. Seveda ICE tudi.
A 2.0 PSA pa dela že 17 let.
Kako pa da se tam ne pokvari?
Bom pogledal če kje vidim to ultra nepokvarljivo škatlo.
To nisem rekel, samo če eno crkne 2x, drugo pa med tem časom niti 1x. Mi to da za mislit.
Avto je 2017 letnik?
Ker vgrajen rele je 2017.
RazširiVse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.
Počal sem samo na hrvaških trajktih.
V Italiji nikoli.
Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.
Razširi
Seveda da ni nič od tega ker večina živi žal v svojem svetu na vse možne načine.
Kar se pa tiče odziva je pa tako da večino tehnologije probavamo in kupujemo naivneži, normalni pa kupujejo že preverjeno in normalno zadevo.
Ne samo naivneži, tudi taki ki verjamemo v napredek.
Razlika je da naivnež kupi vse, ta drugi pa preveri in kupi tisto, ki izgleda oz. za kar misli da je tehnološko top.
Tudi odvisno je od področja. Pri mobitelih pa se kupuje najnovejše in nepreverjeno.
Kitajci so za mene nepreverjena roba. Sem tudi leta rabil, da sem Samsungu zaupal. Prej sem imel Sony in HTC. Če sem pri Androidu.
Popravljeno od godlikeRazširiMislim da me nihče tukaj ni razumel. Mogoče boljše, da pustimo temo, saj ni bilo nobene pričakovane debate.
Sem prebral še 1x, 2x, 3x.
Priznam, malo obrnjen stavek.
Torej iščeš manj mašino pod 2.0.
Da se marsikaj dobit, ene so zanesljive, ene ne.
Fordovi 1.5/1.6 turbo motorji znajo bit problematični. Odvisno od vzdrževanja.....
Razširi"Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra...
Hmmm, že 1.368 ccm Giulietta leta 2012 je imela 125kw. Malo si poglej specifikacije sodobnih mašin. Pa Giulietta še ni imela hibridne turbine.
RazširiTorej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.
2.0 turbo ima pri Hyundai-ju 280 konjev oz. 206kw.
Vidim da kupuješ pošten stroj, če pod 2.0 ne bi šel.
Jaz trenutno ne segnem preko 1.6, pa imam 150kw.
Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.
Niso pa nikoli crknili.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani