Govorim o casu ko je bil eur 236,64 sit. Vse ostalo je brezpredmetno. Od tega casa je tudi minimal a placa skorajda enaka avti pa x2
x2?? Leta 2004 sem dal za Mazdo 6 CD 120KM Evolution oprema cca 24kEUR. Leta 2008 za drugo generacijo CD 140KM GTA, ki ima bistveno ve? opreme kot prva generacija pa 27kEUR. Ja je dra?ja ampak ?e upo?tevamo inflacijo 2% (od 2004-2008 je bila precej visoka, ?e se ?e spomnimo) na leto je razlike samo ?e 1kEUR. ?e pa vseeno pustimo pa re?emo, da se pla?e niso pove?evale je razlike 3kEUR ampak zato sem dobil, ALU feltne 18", TPMS, delno usnjene sede?e, mo?nej?i in ?istej?i (DPF) motor, el zlo?ljiva ogrevana ogledala, samozatemnitveno vzvratno ogledalo, dvopodro?na klima, avtomatske brisalce, odpiranje zapiranje stekel na daljincu, pa ?e kej dodatnega.
Tako, da ne vem ampak nimam ob?utka, da je blazno dra?je - ?e pa ?e pa dobi? ?e kej zraven za to razliko.
Se enkrat pozabi komunisticna leta....bilo je obdobje ko je tolar bil fiksen!
Ja deli in podobni so zelo verodiatojen vir, in hoces reci daimajo danes malcki v osnovi dvopodrocno klimo esp in ta sranja? Malo morgen, kot sem napisal je to takoj + 4000?
Takole poglejva, piglej vstopne cene mazde 6 generacije 1,2 in 3....in se vzporedno top modelov.....
Veliki prirastki, place pa nizane...kriza, varcevanje pa to
Komunisti?na leta? A smo mal pozabili, da pred tolarjem smo imeli bone ?e prej pa v jugi dinarje. Markovi? se je sicer v jugi afnal s fiksnim te?ajem dinarja ampak v samostojni Sloveniji (ki uradno ni ve? komunisti?na saj komi partije ni bilo ve? na oblasti) fiksnega te?aja za SIT-e nikoli ni bilo ampak se je mese?no precej spreminjal v navezi s kr visoko inflacijo v devedesetih. Je pa res da od leta 2004 do 2007, je bil te?aj glede na EUR skoraj konstanten (ne pa fiksen) in minimalna inflacija, ki so jo zadr?evali tudi zato, da bi lahko 1.1.2007 uvedli Euro.
Sam res, dejmo pogledat vstopne cene Mazde 6 iz leta 2001, pa druge generacije iz 2007 in tretje iz leta 2012. Zraven pa ?e napi?i kak?no opremo je imel posamezen vstopni model. Z vsako generacijo namre? dobi? vse ve? opreme cena pa ni dosti vi?ja.
Leta 1991 je bila povpre?na mese?na pla?a v Slo 45 EUR (cca 11.000 SIT).
Z vsem ostalim se strinjam s tabo le s tem stavkom ne saj dela? isto napako kot Jures in ve? ali vsi mediji, ki populisti?no spravljajo ljudi v slabo voljo.
leta 1991 ni bilo EUR ampak mora? izra?unati glede na te?aj DEM, ki je med najbolj stabilnimi valutami z nizko inflacijo.
Torej te?aj leta 1991 je bil cca 30SIT za 1DEM. ?e je podatek o povpre?ni pla?i 11.000SIT to?en je torej takrat bila pla?a 370DEM. ?e re?emo, da je letna inflacija za DEM bila cca 1,5% letno, kar pomeni leta 2001 da je 370DEM iz leta 1991 vrednih enako kot leta 2001 435DEM ali 220EUR.
Te?aj je bil 2001 100SIT za 1DEM se pravi ?e bi vzeli enako razmerje pla?e v SIT bi bila pla?a 43.500SIT.
Pa pojdimo naprej do leta 2007, ko smo dobili EUR-e po menjalnem te?aju za SIT 240SIT za 1EUR. Inflacija je dvignila znesek EUR na 240, kar bi pomenilo, da bi takrat imeli 57.000SIT pla?e.
?e pa vse potegnemo do danes bi bila danes povpre?na pla?a glede na leto 1991 in z upo?tevanjem inflacije le 270EUR. To pa seveda ni res saj je okoli 1000EUR.
Upam, da je jasno zakaj ne smemo posplo?evati ampak je treba izra?unat po kosih glede na te?ajne liste za posamezna obdobja.
Tole navajanje cen v tolarjih je ?isto brezpredmetno saj se je od leta 1991 do 2001 te?aj spremenil iz 30SIT za 1DEM leta 1991 do 113SIT za 1DEM leta 2001, ko so marke zamenjali za EUR.
Tako je bil leta 1991 nov Wartburg 6.500DEM ali 208.000 SIT (te?aj 30SIT za 1DEM)
Novo Lantro smo kupili leta 1996 za 22.000DEM ali cca 2mSIT (te?aj 90SIT za 1DEM)
Clarusa sem novega kupil leta 1999 za 18.000DEM ali 1,8mSIT (te?aj 100SIT za 1DEM)
ne, ti si posplo?il na vse ceste... jaz sem samo rekel, da je obremenjenost odvisna od ?asa, vremenskih razmer in datumske obremenjenosti. V zadnjih desetih dneh sem bil 2x v Kopru pa je ?lo kot po putr?ku - razen kakega butastega italijana, ki se obna?a kot, da je doma.
Utopija je samo v jutranjih in popoldanskih konicah. Druga? ni ve?jih te?av se peljat s to hitrostjo izven teh konic oziroma v ?asu, ko ni selitve narodov tekom po?itnic in dopustov.
Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000
Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.
porabila v povpre?ju kar 11,5 litra, pri malce te?ji nogi pa ta poraba zlahka prileze do 12,3 litra.
?e omenimo, da ima dober ?eststopenjski menjalnik, moramo ?e pristaviti, da bi lahko bila ?esta prestava ?dalj?a?. Sicer predvidevamo, da je ?esta prestava ?kraj?a? zaradi slabokrvnosti motorja v vi?jih vrtljajih, vendar pa se pri avtocestni hitrostni omejitvi kazalec na merilniku vrtljajev ustavi nad ?tevilko tri tiso?. In tamje hrup motorja ?e malce mote?.
147KM 2.0 je stra?no anemi?en motor... ne vem zakaj ampak verjetno zaradi ekologije so ga zauzdali. Nisem vozil naslednjega v FL verziji s 155KM ampak baje je precej bolj?i. Ne samo za tistih 8KM razlike ampak po ob?utku naj bi bil veliko bolj odziven. ?e pa dobi? 2.5 litrskega je pa sigurno najbolj?a izbira.
tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)
do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.
Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.
Jaz sem tudi na Asym2 in ve? kot zadovoljen.. guma je naravnost super. So me stra?ili z obrabo ampak pri 15.000 prevo?enih se sploh ?e ne pozna tako, da ra?unam, da vsaj 60.000 mora zdr?at.
Po?akaj na prve teste Asym 3 pa bo? videl kje je.. ampak vseeno mislim, da zajebat ne more?, ?e jo vzame? je pa res, da 80? prihranka pa ima? preizku?ene gume pa tudi ni slaba izbira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Insignija je k tank - vsaj 200kg te?ja od ?estke. Zato tudi deluje bolj leno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani