Ni Mazda sevis, ampak moram napisati pohvalo Avto Staleker Slovenj Gradec, tja sem ?el oziroma se za?el z njimi meniti, ker sem tam na?el avto po ?elji na zalogi (Seat - takoj dobavljivo). Prodajalca nikoli nisem sre?al pred prevzemom, ali videl avto, nenazadnje je nov, kaj bo? preverjal.
Vsak mail je odgovoril v pol ure, vsako vpra?anje odgovoril. Za leasing sem mu poslal vse kopije po mailu, vse podatke v mail, vse so sami izpolnili in uredili z leasingom. Jaz sem bil v tujini, ko je bilo vse potrjeno naka?em polog in se zmeniva 31.5 prevzem ko se vrnem.
Ko sem pri?el najprej kavica, in na moje veliko presene?enje, avto je bil ?e registriran, samo prosili so me da jim dam tablice, da jih nataknejo. Prodajalec je s kopijo moje osebne uredil zavarovanje, prenesel bonus v naprej (za citroena papirje dobim ?ele ta teden, in bom poslal z zakasnitvijo), in registriral avto s pomo?jo lokalnih vez na tehni?nem, ter zalo?il 174? sam, ne da bi kaj prosil jaz.
Tako da ?akal me je avto zunaj, da samo odpeljem, prodajalcu pa sem vrnil denar.
Pa to sploh ?e ni vse:
Po tem ko sem dobil 8.500? popusta, me je v avtu ?akalo:
- gumijasti tepihi
- vinjeta
- pol tanka goriva!!!
- Porsche group kartica za popuste na PSG servisih z mo?nostjo obro?nega odpla?evanja servisov in dodatne opreme
- pa iskati so me pri?li v Velenje
Lep dokaz kako se z malo volje da nareditie resen pristop, in definitivno se bom peljal 3 ure v eno stran da bom tam tudi servisiral avto, ker si to zaslu?ijo.
P.S. Priti v SG z javnim prevozom je bilo pa zanimivo, ni avtobusa zjutra, vlak gre do velenja, prevoz.org ni bil...kolega me je na poti v MB vrgel na ?ele?ni?ki ?empeter v Savinjski dolini, vlak do Veleja, tam pa so me pri?li iskati iz salona.....groza, bogi prebivalci res.
To je tisto kar naredi uspe?nega trgovca, verjemite vsi tisti ki niste taki, na veliko ?alost! Na sre?o je nekaj podobnega Celju. Lp
Mazda 3 test by Miodrag Peru?ki na you tubu si oglejte vsi ki dvomite o novi Mazdi 3. Kaj pravite? JEST,eno vpra?anje imam,kako spravi? prispevek iz youtuba direktno na forum? Slike znam drugo pa ne! Hvala in lp.
too late - ampak kjer nastavlja? personalize display imas: navigacija, temp motorja (in olja), trip computer, obratomer...lahko da spet odvisno od opreme
pri star?ih pa ob priliki
Ja tja pa nisem pogledal,vse druga sem,pod navigacijo pa ne ker ne vozim po navigaciji. Bom pa pogledav v ponedeljek pa sporo?im. Lp
Citroen ma... mamin c3, moj c4, sestrin c5, le da ga na digitalnem zaslonu lahko izbiras, po defaultu ga ni
Jaz vozim v slu?bi tudi Picaso 1.6HDI Aut.letnik 14.pa ne najdem temperature nikjer,mislim da je nima,pa tudi c elyse 1.6 hdi je nima,sploh! Lahko mi po?lje? sliko? Da vidim ?e jo najdem. Lp
Brez da se prerekamo,totalno vse je blo narobe! ?alostno je pa to,da je takih veliko pa onih ki se peljejo po voznem pasu 1m varnostne razdalje in se ne more? vklju?iti niti s130 km na uro. Kultura in varnost na psu! Lp
Na nekem drugem portalu preberem, da za letos ni ve? mogo?e naro?iti cx 3 ?!? Kar je na zalogi in to je to. Ponovno naj bi stekla prodaja v letu 2020 in sicer pod novo oznako (ugibam: cx 2 ??? ).
Mogo?e je kaj na tem ... kot posledica za?etka prodaje cx 30.
Ta modra je pa tako brezveze saj se hladnega avta tako ne tera?,motor se pa ogreje v 5 minutah in kaj ti pomeni ?e gori poleti 1 minuto,pozimi pa 3. Ne vem kaj so s tem hoteli pokazat!?
Malo pomo?i rabim od maharjev na forumu! Ne vem ali sem slep ali pa tako smotan,ker ne najdem temp.motorne teko?ine na armaturki,res da nisem pogledal v priro?nik,bom potem ?e ne dobim odgovora od vas. ?ele sedaj po 10.mesecih sem opazil da je verjetno ni. Me ne moti preve?,ampak bolje.bi bilo da je. Verjetno ?paranje kot pri citroenu ki je tudi nima! Hvala. Zoom zoom
Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).
Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)
In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.
Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)
Besede strokovnjaka...?
Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp
Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).
Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)
In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.
Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)
Besede strokovnjaka...?
Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp
Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.
Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.
Se popolnoma strinjam, glede zavorne poti seveda. Lp
Ker so var?evali z zadnjo premo,pa? niso ni? pridobili proti temkmecem v stabilnosti. Tisti primer z i30 pove veiko,pa ?e kdo jo na?ge,?av! Druga?e pa mislim da je ta "los"test brezveze,ker je avto za normalno vo?jo vredu,?e ta test opravi in se ne obrne. Novinarji pa so sedaj naredili pravo tekmovanje med avti. Ko da? pa na felge ?ungalunga gume,potem se pa za?ne zabava ?ez ovinke! Lp
Multilinka v tem razredu tudi pri konkurenci ni ve?. Razlog - kaj pa folk ve kaj je multilink, pomemben je izgled,
Imajo ga Kia,Hyundai,Ford,Volvo pa ?e kdo,tako da to sigurno ni vredu za stabilnost,je pa vredu za vzdr?evanje in manj?e stro?ke pri izdelavi. Za normalno vo?no bo tako ok,za ve?ino folka! Bomo pa videli kak?en rezultat bo imela na testu (km 77). Lp
Se ta ?lanek ma ful nekih napak, jaz mislim da je zavorna pot taka zaradi zimskih gum. Pa napisali so da ima multi link zadnjo premo-vzmetenje pa v resnici nima,tako da je tale ?lanek tak,tak....
Ima kdo kak podatek in sliko od trojke od 2013 naprej,da vidim kje bi naredil za??ito,kje najprej-najbolj rjavi! Naj se komu ljubi poslikat,prosim!Denfer sem ?e pocinkal,ker se je nekaj kazalo na cevi zadaj in loncu po sredini.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani