ali ste zraven kita za polnjenje pnevmatik in vle?ne kljuke prejeli klju? za menjavo koles?
V?eraj sem menjeval pnevmatike in sem potreboval klju?, ki ga ?al ni pod podlogo prtlja?nika.
Predvidevam da ga ni, ker ni rezervnega kolesa in ga po Mazdino ne potrebuje? .
Res ni klu?a zraven,so mi rekli da zato,ker nima rez.kolesa in ima komplet za.... Lp
Tudi sam sem se temu ?udil, ko sem 2014 kupil novo M3, v prtlja?niku pa niti klju?a, niti dvigalke. V navodilih kita za zasilno polnjenje gume pa pisalo da potrebno prvo avto z dvigalko dvigniti .
Ne rabi? ga dvigovat,vsaj pri meni ne pi?e kaj takega! Lp
A si ti izpit kupil ali si ga res naredil? Res, da je dvojka najbolj osnovem model Mazde ampak zavore pa kljub temu ima. Po moje niso del dodatne opreme.
To je naselje, kri?i??e, slepa ulica in omejitev hitrosti 40km/h, pa tudi zadeva se ne za?ne dogajat v trenutku, ko zagleda? situacijo na kameri. Kamera gleda naprej, voznik pa lahko obrne glavo in pogleda ?ez stransko okno desno in vi? ga vraga celo levo. Vsaj na izpitu tako u?ijo.
V trenutku, ko sem zapeljal ven je bil M2 ?e globoko za kolesarjem in kar precej dale?. Tudi ?tartal nisem kot na dirkah, da bi lahko rekli, da sem nekoga presenetil, pa kljub temu sem nato imel ?e ?as ustaviti (ne vem a na videu to mogo?e ni vidno?). Ne vem, a se res slabo vidi, ampak M2 sploh ne bremza in se na silo posku?a zriniti med mano in kolesarjem s tem, da vozi po nasprotni polovici ceste - v Sloveniji se vozi po desni strani, na Japonskem pa res po levi (mogo?e zato, ker je Mazda japonska firma je vse skupaj res malo konfuzno).
Kolkrat pa si ti padel, da take strela??
Se ?udim ,da ?e slab?e ni pri nas,ko pa dajejo take izjave,prav si napiso Boss. Lp
?e enkrat poglej posnetek,?e pride do nesre?e v takem primeru je kriva Mazda. Ko j bil cel avto na cesti ni nikogar izsiljeval,ne kolesarja ne Mazde,tako da je Mazda ?ele nato prehitevala. Policija bi narisala nesre?o ki bi se zgodila v trenutku prehitevanja Mazde ki bi zbila kolesarja ali snemal?ev avto,pa ?e posnetek bi lahko pokazal. Dobro da so ?e eni pametni in ne prehitri. Lp
Ok, verjamem da je to stvar navade. Ni mi pa jasno, zakaj bi bilo to bolj varno??
No tak ob?utek imam ko vozim enega in drugega ni pa neke razlike. Druga?e je pa bolj?e ?e ima? vse skupaj na o?eh ker so ?e druge stvari na volanu tako da ?e gledam na ?isto vse mi je bolj?e pri m3. Lp
Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp
V slu?bi vozim citroe?ka in ima obvo.ro?ico za tempomat in mi je bolj?e delat z njim in bolj?e kot na volanu,ker lahko vonan normalno dr?i? in je tudi bolj varno. Lp
Mazda 6, obe moji sta serijsko z 17 col platisci in gumami 215/50 17...
ce zelis dati verige gor, pise da ne gre s 17 in visje..
Se pravi poleg verig moras imeti se komplet 16 col in 205/60 16
Vecina ne bo tega naredila in bodo imeli verige le za policaje
To si prozvajalec nebi smel dovoliti oziroma nebi smel dobiti homologacije pri nas,ker so tudi situacije ko ima? zimske in potem ne more? namestiti verig! Lp
Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp
?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.
Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.
To bi bilo super! Honda je pa tak grda..... Novi Auris oziroma Corola 5vrat je pa solidna. Lp
?ivjo, ja, jaz imam remap narejen od jeseni. Meni se zdi avto dooosti bolj zabaven za vozit, je pa to?no tako kot pravijo grafi in 323 BA (ki kakor vem ni "teoretik", ker ima svojo M6 ?ipirano), da bo? ob?util razliko od nekje 3500 obratov naprej in potem vedno bolj. Pa verjemi mi, da ne gre za placebo, kakor je nekdo omenjal na prej?njih straneh.
Torej takole - kogar najbolj skrbi razlika v porabi, se mu ne spla?a. ?e bo? vozil avto na isti na?in, bo poraba 100% ostala ista, zato ker pred posegom nima smisla vozit v takih obratih.. Meni se je recimo dvignila za slabega pol litra, ampak je vredno vsakega centa
Zanima me nekaj,a je na forumu gdo ?e ?ipiral M3 120KM na 170KM in ?e je naj napi?e kak?na je razlika in kaki so ob?utki prakti?no ne teoretni?no saj o teoriji ste nekateri ?e zelo dobro napisali ,ste pravi ma?ki svaka vam ?ast! Vidim,da se vsak na nekaj spozna,nekaj iz prakse nekaj pa kako druga?e. Na?i skakalci so ekipno 1. ?e ?e gdo ne ve! Lp
Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.
Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp
Pozdravljeni, na xsari je cas za menjavo gum, v ozjem izboru sta ostali pirelli cincurato p1 in GY duragrip.
Dimenzija 185 65 15.
Do sedaj sem imel sava intensa hp, 4sezone oddelale normalno, zdaj jih zaradi starosti ne mislim vec dati gor. Kljub temu, da delam malo km pa ne mislim imeti zimskih (ki bodo ?le jeseni, prav tako zaradi starosti, v smeti).
Obraba ni torej ni bistvenega pomena,voznja je umirjena. Kaj priporocate?
Lp
Brez skrbi jih vozi ?e kako leto,nebo ti ni? garantirano,vse fore o prestarih gumah so odve?! Lp
Menjalnik ima druga?na prestavna razmerja pri G-165 zato, ker se lahko zavrti precej vi?je kot G-120, ki je naravnan na var?evanje. Zaradi tega je G-165 bolj ?ivahen in ?e dodatno mu lahko pomaga? z velik bolje izkori??enimi prestavami. Sicer nisem ?el preverjat samo ?e G-120 spravi? na 165+ KM pri tem menjalniku gre z drugo prestavo sigurno tam nekje 120km/h.
Sicer pa malo za pomo? kako to zgleda v praksi - primerjaj 120 in pa 120 upgrejdano na 165 . V nizkih vrtljajih ni razlike a ko gre tam ?ez 5000 obratov je pa kot dan in no? in tam avto resno izgleda dejansko ?portno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne rabi? ga dvigovat,vsaj pri meni ne pi?e kaj takega! Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani